جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۳

دلیل فساد «رشت الکتریک» آلودگی مدیران بود

جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب: 595443
سیاست‌های اصل۴۴ خیلی خوب است، خیلی لازم است و حتما باید با گسترش تمام اجرا شود؛ اما مراقب باشند دام شیطان نشود. از اینجا هم ممکن است شیطان‌ها نفوذ کنند.
دلیل فساد «رشت الکتریک» آلودگی مدیران بود
گروه سیاسی جهان نيوز: محمد ایمانی به بهانه ماجرای فساد «رشت الکتریک» به بازخوانی بخشی از صحبت های رهبرانقلاب پیرامون سواستفاده از سیاست های اصل 44 پرداخت. ایمانی در کانال تلگرامی اش نوشت:

پیرامون  ضرورت مقابله با سوء استفاده از سیاست های اصل ۴۴ و نابودی کارخانجات، هشداری بود که رهبر انقلاب بارها خطاب به مدیران دولتی و نهادهای نظارتی مورد تاکید قرار دادند. اما متاسفانه برخی مدیران، خود آلوده به این ماجرا بودند که ماجرای واگذاری رشت الکتریک در سال 82 به همسران کرباسچی و عبدالله نوری از آن جمله است.

رهبر انقلاب در تاریخ  ۱۳۸۹/۰۲/۰۸ خطاب به مسولین فرمودند"همه فکرهای خوب و شریف می تواند منفذی بشود برای شیطان. سیاست‌های اصل۴۴ خیلی خوب است، خیلی لازم است و حتما باید با گسترش تمام اجرا شود؛ اما مراقب باشند دام شیطان نشود. از اینجا هم ممکن است شیطان‌ها نفوذ کنند.

بارها گفته ام؛ آدمهای سوء استفاده چی،قانون دانهای قانون شکن،کسانی که بلدند چه جوری سر مأمور و مسئول و رئیس و مرئوس و آدم کوچه و بازار را بپیچانند، برای اینکه به یک طعمه ای دست پیدا کنند؛ اینها کارخانه را بخرند، بعدها به بهانه های گوناگون کارخانه را زمین گیر کنند، کارگرها را بیکار کنند؛ بعد از ماشین آلات فرسوده همان کارخانه، پول فروشش را در بیاورند، از زمین آن کارخانه هم به میلیاردها و آلاف و الوف برسند؛ از این کارها شده است، میشود؛ باید همه حواسشان جمع باشد".

 ایشان همچنین ۱۳۸۱/۰۴/۲۶ در حالی که شعار اصلاحات و اصلاح طلبی دولت گوش زمین و زمان را پر کرده بود اما برخی مدیران، مسیری کاملا وارونه را می پیمودند، تاکید کردند "اساس اصلاحات این است که ما با فقر و فساد و تبعیض مبارزه کنیم.هر اصلاحاتی_ اگر واقعا اصلاحات باشد_ بر این محور می چرخد".

(برگرفته از کتاب عدالت و عدالت خواهی در اندیشه حضرت آیت الله خامنه ای)
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ایا حاضر به چاپ جوابیه اقایان کرباسچی و عبدالله نوری هستید
Iran, Islamic Republic of
دلیلش الودگی مدبران نیست دلیلش نا کار بلد بودن این به اصلاح مدیران است برای اینکه سفره انقلاب را برای انقلابیون پهن کردید و انها هم که نا کار بلد بودند فاتحه اقتصاد ایران و کشاورزی ایران را خواندند و فقط شعار مرگ بر این و مرگ بر ان بلد هستند سر بدهند لیک نمی دانند باید پایه های اقتصاد قوی باشد تا بتوانی ...
علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام که این انقلاب دست انقلابیون بوده همیشه دست لیبرالها وطن فروش بوده دست ما امنیت بوده که به نحو احسن انجام دادیم از جمله پیشرفتهای موشکی وهسته ای شما هم یکی از پیشرفتهای که داشتید کود انسانی وارد کردید ما تا انتقام خون شهیدان خود را از امریکا و انگلیس واسراییل نگریم مرگ بر اینها می گوییم