شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
کارگردان سینما:

اکران فیلم‌کودک باعث استقبال ازسینما می‌شود

يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب: 593906
حسین قناعت کارگردان سینما گفت: اگر به اکران فیلم‌های کودک در کنار فیلم های بزرگسال در این فصل توجه شود نیاز مخاطب هم برطرف می‌شود، اکران فیلم کودک شاد و سرگرم کننده طبیعتاً استقبال خانواده‌ها را هم به همراه دارد.
اکران فیلم‌کودک باعث استقبال ازسینما می‌شود
به گزارش جهان نيوز، حسین قناعت کارگردان سینمای ایران که اکثر کارهایش در حوزه کودک و نوجوان است درباره اکران فیلم کودک و نوجوان در اکران نوروزی به خبرنگار سینمایی فارس گفت: متاسفانه در طول این سالها  بی‌توجهی به اکران فیلم کودک و نوجوان در اکران نوروزی صورت گرفته است اما خانواده‌ها نشان دادند هروقت فیلم خوب کودک و نوجوان اکران شده است مورد توجه قرار گرفته است.
 
او که به تازگی ساخت «لازانیا» را به پایان برده است ادامه داد: فیلم کودک و نوجوان مناسب  عید است، این فصل یکی از بهترین زمان‌های اکران فیلم‌هاست و اکثر تهیه‌کننده‌ها و فیلمسازان به اکران فیلم در این فصل توجه خاصی دارند و تلاش می‌کنند فیلمشان در این فصل اکران شود. اگر به اکران فیلم‌های کودک در کنار فیلم های بزرگسال در این فصل توجه شود نیاز مخاطب هم برطرف می‌شود. اکران فیلم کودک شاد و سرگرم کننده طبیعتاً استقبال خانواده‌ها را هم به همراه دارد. 

کارگردان فیلم «قهرمانان کوچک» که مورد اقبال مخاطبان واقع شد، گفت: امیدوارم اینقدر فیلم کودک خوب، اکران شود که  کاملا قد و قواره فیلم های کودک مانند بچه ها که رشد می‌کنند، بلند شود و قد‌شان به فیلم‌های بزرگسال در حوزه اکران برسد. مردم ثابت کردند فرزندان خود را برای دیدن فیلم خوب به سینما می‌برند و یک نوع تفریح برایشان به شمار می آید. 

وی درباره ساخت فیلم جدید گفت: در سال جدید تصمیم به ساخت فیلم جدیدی در حوزه کودک دارم که اگر شرایط فراهم شود فیلمبرداری را شروع خواهم کرد. 

قناعت درباره موضوع فیلم توضیح خاصی نداد و گفت: این فیلم در ادامه قهرمانان کوچک خواهد بود. 

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *