شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۱۱۴
باهنر:

آمادگی قضایی برای برخورد با احمدی نژاد وجود دارد

شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب: 593832
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: مقامات قضایی گفته‌اند که برای برخورد با احمدی نژاد آمادگی وجود دارد و به اندازه کافی هم جرم مرتکب شده است ولی شرایط برخورد باید فراهم شود.
آمادگی قضایی برای برخورد با احمدی نژاد وجود دارد
به گزارش جهان نيوز؛ محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در نشست ماهانه این جامعه ضمن اشاره به تحرکات سیاسی رئیس جمهور سابق در ماه های اخیر اظهار داشت: حرکات احمدی نژاد دارد یک مقدار تند می‌شود. این حرکات ابتدا به بهانه عملکرد برخی قوا بود اما الان به سمت ایرادگرفتن از کلیت نظام می رود.
 
باهنر پیرامون این سوال افکار عمومی که چرا با حرکات احمدی نژاد برخورد نمی‌شود، گفت: مقامات قضایی گفته اند که برای برخورد آمادگی وجود دارد و به اندازه کافی هم جرم مرتکب شده است ولی شرایط برخورد باید فراهم شود.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین ادامه داد: فقط می توانیم بگوییم که در آخر مسیر، پرت نشویم و ان شاءالله عاقبت همه ما ختم به خیر شود.

باهنر ضمن اشاره به ناامنی اخیر در پاسداران تهران تصریح کرد: برخی رسانه ها از واژه دراویش استفاده کردند در حالی که دراویش شعب زیادی دارند و با هم اختلاف نیز دارند و بهتر است به جای استفاده از واژه دراویش، از واژه دواعیش استفاده کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
Iran, Islamic Republic of
آدم لابی گر حیف اون برادر شهیدت که خودتو به اون میچسبونی. من اگه از اصول گرایی دل بریدم بخاطر امثال بی هنری مثل توست. حد خودتو بدون ...
حامد
Iran, Islamic Republic of
چرا؟ مگه باهنر چه کار کرده رفیق؟ دو تا از کارهای بدش رو بگو شما که بریدی و چسبیدی به مشایی و بقایی. منم وقتی سخنان تند امثال جوانفکر رو شنیدم از احمدی نژاد بریدم
علی
Finland
اگر احمدی‌نژاد دو شرکت نفتی رو بهش داده بود اینجوری عقده‌ای نمیشد، اما چون ازش نوشته گرفت حالا کینه‌ای شده.
Iran, Islamic Republic of
کوچکترین برخورد با احمدی نژاد پایان نظام را رقم خواهد زد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
یک فیلمی خیلی وقت پیش دیدم حکایت حرف شماست
توی فیلم یک سوار کار با شمشیر چنان تاخت و سر یک نفر رو که داشت میدوید رو زد که طرف تا چند متر بعد بدون سر میدوید و نفهمیده بود سرش افتاده زمین

مردمی که عاشقانه از احمدی نژاد حمایت کردند همه شون عاشق نظام و ولایتی هستن

مراقب سرت باش وقتی داری از پایان نظام حرف میزنی قبل از اینکه مردم چنان بر تو بتازن که فرصت نکنی سرت رو برداری و در بری
Iran, Islamic Republic of
حفظ نظام از اهم واجبات است.
Iran, Islamic Republic of
یعنی شما احمدی نژاد رو ضد نظام می دونی؟
Iran, Islamic Republic of
مردم شهر و روستا دلبسته اویند؟!!!!!!!!!!!!!
ایرج
Iran, Islamic Republic of
همینطوره
ایرج
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم
با تشکر . شما نیازمند مطالعات بیشتر و تجدید نظر در افکار خود هستید .انقلاب اسلامی دهها بهتر از احمدی نژاد را قربانی داده است او که جای خود را دارد . برای آینده شما نگران شدیم و رگه های انحراف از اصول انقلاب اسلامی و نظام ولایی را در آن می بینیم . با اهل علم . ایمان و علما زیاد ارتباط بگیرید . موفق باشید.جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
... گنده تر از احمدی نژاد و گنده تر از شماها هم تا حالا بودن که حذف شدن...
فامّا الزّبدُ فیذْهبُ جفاءً...
...
دیدی که نظام بزرگترین برخورد یعنی رد صلاحیت احمدی نژاد را انجام داد و آب از آب تکان نخورد تنها چیزی که پیش آمد، این بود که به طرفدارانش گفت به حسن روحانی رأی دهید تا به صورت ناپلئونی با چند صدهزار اختلاف رأی رییس جمهور بشه تا حال عده ای گرفته بشه!!
قد و قواره دارودسته احمدی نژاد الآن در حد دلالی و همصدایی با گروه هایی است که یک روزی او را ...می خواندند!
Iran, Islamic Republic of
عجب دروغهایی سرهم میشود
Iran, Islamic Republic of
البته به عنوان یک طرفدار احمدی نژاد با حرف کاربر 14/05 کاملا مخالفم . منتها نکاتی هست که قابل تامل به نظر می رسه .
یکی این که ردصلاحیت احمدی نژاد انجام شد و آب از آب تکان نخورد اتفاقا نشان دهنده نجابت و دلبستگی احمدی نژاد به نظام هست؛ نظام به معنای امام راحل و رهبر معظم انقلاب و ساختار حقوقی جمهوری اسلامی که در قانون اساسی متبلور هست ، نه هر صاحب اسم و رسمی که اشرافیت خودش و آل و تبارش رو به پای نظام می نویسه تا کسی جرات نکنه نقدش کنه . سال 92 که احمدی نژاد مشایی رو برای تداوم خط خدمت دولتش در نظر داشت و شورای محترم نگهبان با مهندسی موازنه منفی خط احمدی نژاد رو رد و خط هاشمی رو تایید کرد، خیلی ها از جمله برادر مرحوم او، خط تبلیغی... رو راه انداختند که اوانتخابات رو برگزار نخواهد کرد و چه و چه . سال 96 هم که خودش برای مقابله با مهندسی مجدد و تایید کامل خط هاشمی و خاتمی - و این بار بدون موازنه(!) - و حمایت از بقایی ناچار شد ثبت نام کنه، هیچ اتفاق خاصی در صحنه نیفتاد و حتی پای صندوق رای هم حاضر شد . اگر تعهد به نظام و رهبری نبود و اعتراضی صورت می گرفت ، آب از آب تکون می خورد؛ حداقل به اندازه یک در هزار سال 88 !
نکته بعدی این که دروغ بده، حرامه، بخصوص که دروغگو - و بلکه کذّاب- مدعی ولایتمداری و این جور ادعاها باشه . کی و کجا و چه جوری احمدی نژاد به طرفدارانش گفت به روحانی رای بدن؟ بنده که طرفدارشم به روحانی رای ندادم! بقایی هم که برگه رای خودش رو جلوی دوربین گرفت! فحش بدید؛ اقتضای ذات اصولگرایانه تان است. اما بهتان!؟ پناه بر خدا .
و سوم ، روحانی با رای ناپلئونی از سید محرومان زد جلو؟! مگه قرار نبود چوب خشک هم جلوش رای بیاره؟!
نه عزیز دل، مشکل شما احمدی نژاد نیست . مشکل درون خودتونه. بگردید پیداش کنید وگرنه صدتا دوم خرداد و سوم تیر و هجده اردیبهشت بیاد و بره و هی بگید مردم شدند اهل کوفه، آش همان است و کاسه همان ؛ حتی امیرتتلو هم افاقه نمی کنه .
احمد
Iran, Islamic Republic of
باهمین توهم بود که 11روز خونه نشین شد ولی آب از آب تکون نخورد ...
سعید
Iran, Islamic Republic of
یکیشو میگم.دستخط داده به احمدی نژاد که دو شرکت نفتی رو میخواسته.یعنی رانت خواره
Iran, Islamic Republic of
آقا سعيد تو عمر جاودانه داري؟ قبرو قيامت نداري؟ جمله ايكه آقاي احمد‍ نژاد نقل قول كرده (فرض كنيم خيلي هم دقيق نقل قول كرده و هيچ دخل و تصرفي هم توش نكرده) اين است كه: "یک آقای دیگری هم که نسبت به دولت خیلی تند است، یک‌بار پیش من آمد و بحث کرد که انقلاب باید حفاظت شود و لذا نیاز به حزب دارد. این احزاب باید رقابت کنند تا انقلاب حفظ شود. من پرسیدم که چگونه؛ او جواب داد که دو جناح داریم که برای فعالیت نیاز به پول و هزینه دارند. من پرسیدم خب چه کار کنیم و او جواب داد دو شرکت نفتی را به آنها بدهید و از آنان پول نگیرید تا انقلاب را حفظ کنیم. به او گفتم همین را بنویس و به من بده، او نوشت و من الان نامه را در خانه دارم" حتي اگر فرض كنيم كه باهنر كلمه به كلمه همين را گفته (دو تا شركت نفتي در اختيار دو جناح قرار بده) باز هم با اينكه بگه دو تا شركت نفتي بده به من فرق ميكنه و همين "فرق" ميتونه شما رو خيلي موقع حساب و كتاب معطل كنه. داداش! لطفاً يه كمي با احتياط چيز بنويس. از ما گفتن بود.
Iran, Islamic Republic of
مگه این جماعت ک صبح تا شب دارن بدون سند به محمود توهین میکنن و انگ میزنن قیامت و قبر اخرت میشناسن ک ما مردم بشناسیم...
Iran, Islamic Republic of
باید میبردنت برا نگارش برجام که اینطور به کلمات دقت میکنی
البته در اينكه احمدي نژاد عليرغم سابقه درخشاني كه در دولت نهم در مسير حركت بر ريل انقلاب و خدمت دلسوزانه به اقشار مستضعف جامعه و شاد نمودن دل رهبر عزيز انقلاب داشت , متأسفانه در دولت دهم و بخصوص از اواخر دولت دهم قدم در مسير غلط و اشتباه وانحرافي گذاشت ...
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز اگر برای شما نظر رهبری معیار باشد؛ بیانات ۹۲/۴/۲۳ امام خامنه‌ای در آخرین دیدار دولت دوم احمدی نژاد، که بعد از همه فتنه‌انگیزیهای منتشر کردن نامه دستنویس شخصی رهبری به رئیس‌جمهور و عوامل نفوذی وزارت اطلاعات و... ؛ ایراد فرمودند، کوچکترین اشاره و کنایه‌ای مبنی بر انحراف و رمالی و حیف و میل بیت‌المال و...در بیاناتشان دیده نمیشود مگر اینکه عده‌ای معتقد به دورویی رهبری باشند که ما را ارادتی به ایشان نیست.
Iran, Islamic Republic of
مهم اکثریت مردم ایران هستند که خواهان احمدی نژاد هستند!!! خواسته اکثریت مهم است نه افراد خاص
Iran, Islamic Republic of
آقای 1216 ! یعنی شما انتظار دارید رهبر جمهوری اسلامی و رهبر محور مقاومت در غرب آسیا، بیاید راجع به رمالی دو نفر دوست احمدی موضع گیری رسمی کند؟!!!
در مورد دیدار مرداد 92، رهبری راجع به احمدی موضع منفی نگرفت چون می دانست دولتی به مراتب ضعیف تر از دولت دهم در انتظار است
جالب است که در همان دیدار رهبری گفتند که مسیر معنویت از همین نماز می گذرد که این از صدتا فحش رمال و جن گیر برای بعضی رفقای شما بدتر بود اگر توجه می کردید!
همان رهبری در سال 90 گفتند که اجازه ی انحراف در جمهوری اسلامی را نخواهد داد
Iran, Islamic Republic of
خب رهبر به تو دیدار حوزویان در چند سال پیش هم هشدار خط انحراف حوزه علمیه رو هم داد.. یعنی پسسسسسس.....

جهان بسم الله بد نگفتم منتشر کن. حرف رهبر رو زدم.
Iran, Islamic Republic of
نه ما انتظار داریم میزان رای مردم باشد نه تصمیم چند نفر در شورای نگهبان که چه کسی را حق دارید انتخاب کنید.مثل این است به یک نفر بگویند هر غذایی حق داری بخوری ازادی انتخاب کن ولی در منوی غذا نان و پنیر.نان وپنیر وگردو.نانوپنیروگوجه.نانوپنیر و خیار باشد.بعد هم پز دموکراسی بدهند.
Iran, Islamic Republic of
حالا این مطالب چه ربطی به بیانات ۹۲/۴/۲۳ آقا داشت؟
Iran, Islamic Republic of
رهبر جمهوری اسلامی در نماز جمعه خرداد 88 صراحتا اتهام رمالی به رییس جمهور وقت رو "نسبت های خجالت آور" نامید؛ یعنی موضع رسمی گرفت!
رهبر جمهوری اسلامی در دیدار مرداد 92، نه تنها موضع منفی راجع به احمدی نژاد نگرفت ، بلکه با صریحترین عبارات جهت گیری و عملکرد او و دولت اول و دومش را ستود؛ دقیقا همان خزعبلاتی را که جماعت مدعی ولایتمداری از 90 به بعد به آن تا همین الان را بهش نسبت دادند، تخطئه فرمود ؛ از سردست گرفتن شعارهای انقلاب تا ساده زیستی و امتیاز نخواستن تا کار فشرده شبانه روزی و ... اگر بنا بود توجه کنید!!
رهبر جمهوری اسلامی سال 90 گفتند که اجازه انحراف در جمهوری اسلامی را نخواهند داد . سرداران قلم شما همین را تیتر درشت روزنامه ها و سایت هایشان کردند که مثلا حضرت آقا خطابش به احمدی و دولتش بوده، فردایش آقا شدیدترین گلایه های سالهای زعامتشان را به همین رفتار رسانه ای کردند و این اقدام را خلاف مصلحت و خلاف واقع دانستند، سردارانتان و خودتان ، خودشان را زدند به این که : کی بود؟ کی بود؟ من نبودم.
شما همیشه ولایتمداری تون این مدلیه؟؟؟
Canada
درخواست دو واحد شرکت نفت از احمدی نژاد کرد که دکتر علی وار او را داغ کرد.
حسین
Netherlands
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تُحَرِّمُوا طَيِّبَاتِ مَا أَحَلَّ اللَّـهُ لَكُمْ وَلَا تَعْتَدُوا ۚ إِنَّ اللَّـهَ لَا يُحِبُّ الْمُعْتَدِينَ
"""مگه باهنر چه کار کرده رفیق؟ """
جمله شما می تواند این معنی " هیچ نکرده" را در خود داشته باشد.
مردم که نمی دانند این چهره ها در پشت پرده چه می کنند اما اگر ایشان لابی گری را امربمعروف بداند و چندین دوره در مجلس شهید مدرس بنشیند ، این خیلی جرم بزرگی است. لابیگری را امر بمعروف ترجمه کردن بی خود نیست ، به احتمال قوی در دفاع از عملکرد خود بوده. کسی که لابی کری را ترویج کند ، از حدود احکام خدا تجاوز کرده و عملکرد صهیونیستها را دارد و متاسفانه اکثرا چنین اند.
وَاتَّقُوا اللَّـهَ الَّذِي إِلَيْهِ تُحْشَرُونَ
ان شاءالله دفاع ما از حق باشد
یا حق
الهی قمشه‌ای
ای اهل ایمان، حرام نکنید طعامهای پاکیزه‌ای که خدا بر شما حلال نموده، و (از حدود و احکام خدا) تجاوز نکنید، که خدا تجاوزکنندگان را دوست نمی‌دارد.
🙈🙈🙈
Iran, Islamic Republic of
۱_ لابی گری در امضای ۲۰ دقیقه ننگنامه برجام در مجلس.

۲_ سکوت معنی دار در مقابل فتنه گران ۸۸..

این ۲تا از کارهای شاذ باهنر بی هنرِ..
محرمانه
Iran, Islamic Republic of
باهنر در اثنای فتنه 88،نامه ای به رهبری زد و تاکید کرد موسوی رای داره و باید با ملاحظه با او تعامل شود!
Iran, Islamic Republic of
عمار پندارها که این چنین نامه هایی رانمی بینند یاخودرا به کوری می زنند
Iran, Islamic Republic of
یکی از کارهای که کرده ومی دانست نباید در انتخابات مجلس شرکت کند طراحی حمله به سفارت انگلیس بوده است .
Iran, Islamic Republic of
یکی از کوچکترین آن ها در خواست واگذاری دو شرکت نفتی سود ده به دوستانش از دولت احمدی‌نژاد که نامه ی در خواستش هم موجوده ولی هرگز به آن نرسید الان داره تلافی در میاره و....
Iran, Islamic Republic of
و همچنين در خصوص فتنه 88 ايكاش همانقدر كه هواي امثال خاتمي را داشت هواي نيروهاي مذهبي را هم داشت
Iran, Islamic Republic of
کار بد بگم ؟جونم برات بگه اون شرکتی که میگفت بده به ما تا خرج احزاب کنیم
محمودرضا
Iran, Islamic Republic of
آقای باهنر از طرف قوه قضائیه فرمایش میفرمایند؟؟؟
پس آقای محسنی اژه ای چیکاره است؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
سبویی بشکند ماستی بریزد جهان گردد به کام کاسه لیسان! باهنر که خود را استاد لابی گری میداند، مگر لابی گری با احمدی نژاد چه اشکالی دارد که پی او نمیرود تا او را از خر شیطان پایین بیاورد
Iran, Islamic Republic of
اینم بار حرف زد خدایاااااااااااا
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر احمدی نژاد
امیر
Iran, Islamic Republic of
بعد از انتشار نامه اخیر محمود خان و زیر سوال بردن کلیه ارکان نظام، از دفتر رهبری که نزدیکترین افراد به ایشان هستند تا قوه قضاییه و مجریه ، تکلیف طرفداران احمدی نژاد روشن شد.
کسی که بازهم درود به احمدی نژاد مینویسد مشخص است که به ولایت فقیه و ارکان نظام که برامده از آرای مردم است اعتقادی ندارد و طرفدار استبداد این مردک سبک سر میباشد
Iran, Islamic Republic of
برای اکثریت مردم ایران احمدی نژاد مهم است نه شخص دیگری همه افراد باید همراه اکثریت مردم ایران شوند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
برای مردم ایران رهبری مهم است

با القای این باور غلط که تنها برای مردم ایران احمدی نژاد مهم است ایشون رو بدون هیچ پشتوانه ای در دام سران فتنه انداخته و بیچاره می کنید

احمدی نژاد تا زمانی که با رهبری است در امان است
Iran, Islamic Republic of
قوربون شماها ک التزام دارین. اگه مسیولین کنونی التزام دارن چرا اوضاع مملکت به این روز افتاده؟! 😂
منطق
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد میکنم همه دوستان خطبه فدکیه حضرت زهرا س حتما را با تامل بخوانند.بویژه فراز آخرش!
اگر دروغیان ولایت مدار امروزی که علیه دکتر احمدی نزاد بسیج شده اند، آنروز در محضر امام علی ع بودند، چه بسا دختر پیامبر ص را نیز مورد جسارت قرار میدادند چرا که حضرت طهرا س به امام در مورد اوضاع حکومتی در آن مقطع زمانی و تضییع حقش چنین اعتراض فرمود:
" اَضْرَعْتَ خَدَّکَ یَوْمَ اَضَعْتَ حَدَّکَ، اِفْتَرَسْتَ الذِّئابَ وَ افْتَرَشت التُّرابَ، ما کَفَفْتَ قائِلاً وَ لا اَغْنَیْتَ باطلاً وَ لا خِیارَ لی، لَیْتَنی مِتُّ قَبْلَ هَنیئَتی وَ دُونَ ذَلَّتی، عَذیرِىَ اللَّهُ مِنْکَ عادِیاً وَ مِنْکَ حامِیاً"
"...آنروز که شمشیرت را بر زمین نهادى، همان روز خویشتن را خانه‌‏نشین نمودى، تو شیرمردى بودى که گرگان را مى‏‌کشتى، و امروز بر روى زمین آرمیده‏‌اى، گوینده‏‌ا‌ى را از من دفع نکرده، و باطلى را از من دور نمى‌‏گردانى، و من از خود اختیارى ندارم، اى کاش قبل از این کار و قبل از اینکه این چنین خوار شوم مرده بودم، از اینکه اینگونه سخن مى‏‌گویم خداوندا عذر مى‌‏خواهم، و یارى و کمک از جانب توست"
اینان که عمدتا علیه نامه دکتراحمدی نزاد جسارت و توهین و تهمت میزنند، مشتی منفعت جوی سطحی نگرند که دین و اموزه های دینی را در راستای اثبات مواضع خود استفاده می کنند و اینجاست یاد هشدار امام در خصوص اسلام ناب محمدی ص و اسلام امریکایی می افتیم.
اسلام آمریکایی، اسلام عافیت طلبی، کاخ نشینی و سکوت منفعت طلبانه در برابر حقوق ملت است.
اسلام امریکایی یعنی وزیر هزار میلیارد تومان دارایی و یعنی فقر و فساد و تبعیض!
فریاد حق طلبی و تظلم خواهی از مسئولین و دستگاههای تحت مسئولیت شان یعنی عدالتخواهی و این دستور اسلام ناب محمدی ص است.
غیر این یعنی تحجر و ارتجاع به سبک اسلام اموی و عباسی!
هومن
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد مدت هاست به تاریخ پیوسته است، در عین حال هر بار سخنان باهنر را در موضوعات مختلف می خوانم، در دل به او می گویم:
"آقای باهنر آن دهان گشادت را ببند"
محمد
Iran, Islamic Republic of
حد خودتو بدون
این حرف ها بدون جواب باقی نخواهد ماند
حامد
Iran, Islamic Republic of
حرف هایی که احمدی نژاد زده رو خاتمی نزده. احمدی نژاد رو می شه با موسوی مقایسه کرد. کروبی رو نمی گم اما اگر بیانیه های موسوی رو بخونید متوجه خواهید شد موسوی چیزی تندتر از احمدی نژاد نگفته.
Iran, Islamic Republic of
یکی از بیانیه هاش : من تسلیم این صحنه آرایی خطرناک نخواهم شد!
یکی دیگه : مردمان خداجو(!) را ....
احمدی نژاد : مردم مشکلات دارند، این راهکارها پیشنهاد می شود ...
Iran, Islamic Republic of
خیلی دوست دارم مرد باشید و احمدی نژاد رو محاکمه کنید؛ علنی! بابت همه اتهاماتش بدون استثنا!
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی . با تشکر رعایت اخلاق اسلامی ایرانی از شما دوست گرامی مد نظر است . جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
بهترین راه اینه که بین احمدی نژاد و مخالفانش یا همان باندهای قدرت و ثروت یه انتخابات برگزار بشه تا مردم یکی را انتخاب کنند همین تنها راه
Iran, Islamic Republic of
در اوج سقوطش، احمدی نژاد سوار کشتی خواهد شد که مرحوم هاشمی سازنده ی آن و خاتمی ناخدای آن است.
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله که پیش بینی جناب عالی ناشی از پیش گویی های عبدالقادر خان نیست!
ایرج
Iran, Islamic Republic of
بعضی مواضع موسوی در اشکال به عملکرد مسولان نظام درست بود ولی او دنبال تقویت مافیای هاشمی بود و احمدی نزاد دنبال نجات انقلاب
این دو با هم زمین تا آسمان است
محمد
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد یعنی مردم، مردم یعنی احمدی نژاد
یک ورشکسته سیاسی نمی تواند در مورد حرف حرف زند
چون مردم را درک نمی کند
Canada
مهم اينه كه دست احمدى نژاد اون قدر پره كه جرات نميكنيد بهش بگيد بالا چشمش ابرو هست!
بهروز
Iran, Islamic Republic of
باید این چرندیات را بگه چون شرکت نفتی میخواست،و احمدی نژاد زد توی دهتنشان که خجالت هم چیزه خوبی است ...
Iran, Islamic Republic of
اين آقا نظام را به چالش ميكشه براي 2 نفر ! خوب استاد دانشگاه مگه قراره همه تو امتحانات قبول بشن ! نتانياهو رفيق مشايي داره توسط پليس اسرائيل بازجويي ميشه ! كمي تحمل داشته باش!
Iran, Islamic Republic of
عه! یعنی بجز مرتاض چهارصدساله و عبدالقادرخان و عباس غفاری و علی یعقوبی و مه آفرید امیرخسروی و بابک زنجانی و ... ، مشایی با نتانیاهو هم رفیق بوده؟؟!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد حق است و حق را نمیشود نابود کرد .بزودی مخافان او نابود خواهند شد
Iran, Islamic Republic of
...
ایشون همون اقایی نیست که می گفت دوتاچاه نفت بدین به من تاانقلاب حفظ بشه یایه وزارتخانه
Iran, Islamic Republic of
چرا برخورد؟ ایشان غیر از نامه نوشتن و حرف زدن مگر کاری کرده؟ نامه نوشتن و حرف زدن جرم است؟ در ثانی جناب باهنر چه کاره ی قوه ی قضاییه است که این حرف را می زند؟
Iran, Islamic Republic of
حرف مفت زده .مردم احمدی نژاد را میخواهند نه شما را
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
چقدر این آدم چند رو وقتی حرف می زنه ...
Iran, Islamic Republic of
خخخخ خیلی ترسیده غیر از مطالبه دو شرکت نفتی سود ده (از احمدی نژاد که هرگز در آن دوران بهش نرسید ولی الان رو نمی دانیم) چیز های دیگر هم از او لو برود الهی این دو تا لقمه بزرگ توی آن حلقوتون گیر کنه خفه شید از دستتون راحت شویم تشنگان قدرت و ثروت
Iran, Islamic Republic of
مردم دیگه شماها را قبول ندارند ، فقط احمدی نژاد!
احمدی نژاد رو بگیرید و بکشید اما
Iran, Islamic Republic of
من از منتقدان جدی آقای احمدی نژاد هستم اما این به معنای تأیید عملکرد شما و دوستان شما در زمان فتنه نیست

احمدی نژاد درست مثل روحانی رأی آورد و باید این رأی محترم شمرده میشد اما هر چقدر شما در توان داشتید با او دشمنی آشکار و پنهان کردید و حتی برای خرد کردن کمر دولت او نامه به آل سعود نوشتید و لیست تحریم به آمریکا دادید و برای حفظ و حراست از سران فتنه طرح حصر رو اجرایی کردید و خودتان برای برداشتن حصر یک برنامه مهندسی شده برای مبارزه بر عیله نظام رو پی ریزی کردید و از سران فتنه قهرمان ساختید و علی رغم تذکر رهبری بسیاری از این فتنه گر ها ، با تأیید شما در پست های مدیریتی کلان دولت قرار گرفت

شما نه حرمت انقلاب رو نگه داشتید!
نه حرمت رای مردم و جان و جیب مردم رو !
حرمت رهبری رو هم مانند احمدی نژاد شکستید و از امر ایشان خروج کردین!

احمدی نژاد رو محاکمه کنید و بکشید اما اونقدر مرد باشید حداقل که اعلام عمومی کنید جرم امثال سران فتنه که طرح کودتا و برانداز حکومت را در حال اجرا بوده و هستن در تمام دنیا چیست؟!
و چرا این همه سال زیر سایه حمایت شما در حصر خوردن و خوابیدن و الان هم شعار میدین باید آزاد بشن؟!
Iran, Islamic Republic of
ایشون از یاران استوانه است
Iran, Islamic Republic of
باهنر را میگید که از یاران استوانه است؟!

این را قبول دارم!
Iran, Islamic Republic of
جالبه!!
سطح تحلیل این لابی گر در این حد هست که سران فتنه، فتنه گر نیستند، ولی احمدی نژاد باید محاکمه شود!
البته احمدی نژاد هم روش غلطی در پیش گرفته ولی دورویی باهنر در برخورد با افراد، بیشتر رسوا کننده شخصیت خودشه!

خدایا شکرت که افراد دارند با زبان خودشون رسوا میشن و پرده از نفاق شان برداشته می شه.
منتظر
Iran, Islamic Republic of
در روایات معصومین علیهم السلام هست که فرموده اند:
نزدیک ظهور امام زمان (عج الله تعلی فرجه الشریف )دابه الارض(جنبنده ای در زمین)برمیخیزد که عامل شناسایی حق از باطل برای مردم است .
حالا به وضعیت برخود بادکتر احمدی نژاد که توجه میکنم ،میبینم دکتر احمدی نژاد عامل مشخص شدن مومنین ومنافقین در انقلاب اسلامی شده اند!!!!!!!
...
Iran, Islamic Republic of
شک نداشته باشید که احمدی نژاد از یاران امام زمان است
Iran, Islamic Republic of
یار امام زمان جلوی جانشین امام نمی ایستد و نافرمانی نمی کند ای عزیز!
Iran, Islamic Republic of
تو از کی تاحالا اعلام میکنی ک چ کسی در حد یار امام زمان هست یا نیست..؟!
Iran, Islamic Republic of
انقلاب در حال مبارزه با نااهلانی مانند احمدی نژاد است که در ریزشهای انقلاب اسلامی از دست رفت/ فاتحه نثار روح سیاسی انحرافیون
Iran, Islamic Republic of
جانشین امام در پاسخ ادعایی تقریبا شبیه همین ادعای جناب عالی فرموده اند : من که الحمدلله هنوز زبانم کار می کند؛ حرف من را از زبان خودم بشنوید!
منتظر
Iran, Islamic Republic of
سوره مومنون را زیاد بخوانید اهالی جهان نیوز !حقیقتا برای شما متاسف .با نظر یک مخاطب عادی اینگونه رفتار میکنید خدا به فریاد دکتر مظلوم برسد که برخلاف جریان شما حرکت میکند .هر کس از شما اشعریون نباشد مستحق انزواست؟!
در امانتی که بشما سپردم خیانت کردید اولین بارهم نبوده .شما را بخدا با صدای انکر الاصوات ولایت ولایت تان گوش مومنین را کر نکنید که حنایتان بی رنگ است . قرآن کریم اولی است یا ولی فقیه وقتی به دستور قرآن عمل نمیکنیدولایتمدار بودنتان را کسی باور ندارد. تا شما جماعت متحجر هستید اصلاح طلبان خوب سواری میگیرند!!!
معنی آنچه از نظر تحریف شده بنده نوشته اید اینست که احمدی نژاد وهواداران او منافقند .مصداق آیه مبارکه سوره آل عمران هستید که کلمات را از اصل آن جدا میکنید(یحرفون الکلام)
لعنت خداوند بر تحریف کنندگان .
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد باعث تفکیک مومن و منافق بوده و هست.
در شش سال اولش، دوستان او مومن و دشمنانش منافق بودند که غریق استخر رحمت و فرح گشتند. در شش سال بعد، اوضاع معکوس شد تا الان که دوستانش منافقین و دشمنانش مومنین اند.
شما خواهید دید روزی را که که احمدی نژاد با خاتمی و روحانی و آقا حسن خمینی اءتلاف کرده است ...
Iran, Islamic Republic of
این قضیه "اءتلاف" رو احیانا عبدالقادر خان بهتون اطلاع ندادن؟!
این یک
بعد، دو : الان شما که دشمنش هستید، جزو مومنین تشریف دارید دیگه! حاج آااا ! التماس دعای ویژه!
یک استاد دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
کسی که از ولی فقیه تبعیت ندارد و از جانشین امام زمان (عج) اطاعت ندارد هر که باشد در واقع دارد از هوای نفسش و شیطان تبعیت می کند، یا ولی فقیه یا شیطان و دیکتاتوری غیر از این دو وجود ندارد. شیعه با اطاعت از امام تعریف می شود ... چنین کسی در برابر امام معصوم (س) هم خواهد ایستاد. شک نکنید. تاریخ مملو است از این اتفاقات و چیز جدیدی نیست. فقط آن جوانانی که به عدالت طلبی و ساده زیستی و..تحسین برانگیز سال 84 وی دل بسته اند بدانند همه اینها بدون اطاعت از امام هیچ است تمامی یک عدد صفر است که اگر آن "یک" قبل از آن ها قرار نگیرد حاصل جمعشان صفر است. تازه این احمدی نژاد دیگر آن احمدی نژاد نیست و دقیقا اگر به هاشمی و خاتمی و فعلی می تازید و از آن ها برائت می جویید دقیقا به همان دلائل باید اکنون از وی نیز برائت بجویید. در نظام امامت و امت، امت از امامش تبعیت می کند نه این که برای امامش شاخ و شانه بکشد و نامه سرگشاده بنویسد و خودش را همعرض بداند و ...امیدوارم این جوانان و حتی خودش بیدار شوند و طعمه شیطان بیش از این نگردند. ولی فقیه در نوک قله است و گستره وسیعی از مسائل و مشکلات و تخلفات و ظلم ها را می داند و دیگران در زمین قرار دارند و جلوی خود را می بینند. ولی فقیه ناخدای کشتی است و باید این کشتی را با این مسافران چهل تکه به مقصد برساند. راه را می داند ولی بنده و شما و مانند ایشان کودکی می کنیم و کشتی را غرق می کنیم. به آن چه رهبری و ولی فقیه می گوید گوش دهیم و اطاعت بی قید و شرط کنیم تا به مقصد برسیم. او از همه مطلع تر و دلسوزتر و صبورتر و شایسته تر است. اگر صدمه ای به این انقلاب به خاطر این رفتارهای کودکانه و... بخورد همه این افراد مدیون تمامی انبیا و اولیا و صلحا و شهدا خواهند بود و جهنم چه بد جایگاهیست و چه بسا قرن ها مقصود به عقب افتد.
Iran, Islamic Republic of
خود کرده ملت در انتخابات را تدبیری نیست
Iran, Islamic Republic of
...
روح اله
Iran, Islamic Republic of
برادران جهان نیوز!
نیک بنگرید امروز کارتان بجایی رسیده برای رسیدن به اهدافتان در تخریب دکتر احمدی نژاد دست به دامن امثال باهنر شده اید (همانی که روزی می نواختیدش)
لطفا یک کلمه جواب بدهید باهنر تغییر کرده یا شما؟
ولی هیچ کس جرات محاکمه ایشان را ندارد.
...
اقبال مهدوی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آمادگی قضایی برای محاکمه سران فتنه 88 چی وجود ندارد ؟!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
باهنر فقط داره نون خون برادر شهیدش رو می خوره ...
Iran, Islamic Republic of
مردم احمدی نژاد را دوست دارند.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
باهنر الان دقیقا اب رو بریز همان جات که خیلی داره می سوزه !!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
United States
پرونده درست کردن که کاری نداره. بقایی رو نیگا کن. براش پرونده ای درس کردن که مرغ پخته خندش می گیره ولی دارن محاکمه اش می کنن.
Iran, Islamic Republic of
خصال از على(علیه السلام) آورده است: «آسیابى در جهنم است که پنج گروه را خُرد مى کند. آیا نمى پرسید کیانند ؟ » پرسیدند : اى امیر مؤمنان ، کیانند ؟ فرمود: « عالمان فاجر ، قاریان فاسق ، ظالمان ، وزیران خیانتکار و سرشناسان دروغگو .
United States
عدم برخورد با احمدی نژاد دلایل خاصی داره که مردم از آن بی خبرند ولی میتونند حدس بزنند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
حمدی نژاد باید بداند جبهه مقابل (دشمنان) خیلی مکارند و با برنامه عمل می کنند نباید بی احتیاطی کند دستاورد خود را ضایع کند آنها از همه امکانات برخوردارند چه کسانی هستند ؟ در یک کلمه: زر و زور تزویر
روشنتر عرض کنم اکثر سرمایه داران بدون استثنا مفت خور ها در قالب شرکت ها و سازمانهای خصوصی که عمدتا پایگاه مخفی و آشکار جواسیس و ضد انقلاب و ... است اکثریت بازار که با همان مراتب فوق هم پیمانند و کینه شدیدی به آرمانهای انقلاب دارند و جهان نیوز یکی از عناصر سینه چاک آنهااست بدتر وپلیدتر از همه اینها یهود سکه پرست و ضد اسلام و ضد همه ادیان و قهرمان تحریفات در همه ادوار ! وخصومت شدید با اسلام از صدر اسلام تا کنون جماعتی که در بازار و اقتصاد تمام شهرها نفوذ دارند بجز تبریز (آنچنانکه شایع است نمیدانم)
برادرانه توصیه میکنم علی وار سکوت کن !!!!
گوش به حرف مشاوران و یاران دولت دهم ات نکن این اشخاص دشمنانی در لباس دووست اند
که باعث اینهمه مصیبت شدند و بیشتر رشته های دولت نهم را پنبه کردند و باعث استقرار دولتی شدند با فجایع بدتر و قرار داد های ننگین تر برادر قدری از نعمت فکر استفاده کن یک هفته در سکوت و تنهایی و تفکر به سر ببر !!!!
نگذار همه در ها بسته شود اینهایی که مردم مرد میگویند خبری نیست مصدق هم به امید مردم بود دیدید که چه شد تازه تو کجا و مصدق کجا او
هیچوقت از یاران دولت دهم تو که اعصاب دوستانت را خرد کردند نداشت واضح تر همه هوا داران تو به حداکثر هفت میلیون نمیرسند آنچه که خودم نظر سنجی کردم در این مدت طولانی !
حق را پذیرا باش خودت را به هلاکت نیفکن !!
بهانه به دست دشمن نده از اقدامات بچهگانه پرهیز کن !!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
جوجو شما معلوم الحالید لطف کن برو دنبال بازیت وقتی نیاز شد که دادگاه شما انجام شود حتما صدات می کنیم
روح اله
Iran, Islamic Republic of
نگفتم این همه پاچه خواری جهان نیوز و زاکانی برای قوه قضاییه بی جهت نیست و ظاهرا دست آقایان زیر ساتور قوه قضاییه است؟

علیرضا زاکانی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در پی شکایت شاکی خصوصی به اتهام نشر مطالب خلاف واقع، به یک سال حبس تعزیری (پرداخت 50 میلیون ریال جزای نقدی بدل از حبس) محکوم شد.
Iran, Islamic Republic of
اول پت و مت (موسوی و کروبی ) رو محاکمه کنید و بعدش روباه مکار(خاتمی). میدونم جهان، نقطه چین میذاره.
Iran, Islamic Republic of
تو که خودت همون جهان نیوزی که
Iran, Islamic Republic of
اشتباه کردی عزیزم. فکرنمی کردم مطلبم چاپ بشه. چون اکثر مطالبم نقطه چینه. حالا بخوان و کیف کن و حرص هم بخور. پت و مت . خخخخ
Iran, Islamic Republic of
پیچ و مهره دهنت حسابی لق شده عمو جان !
با فحاشی و دلقک بازی که کسی حال نمیکنه !
سعید
Iran, Islamic Republic of
باهنر عزیز، خودت باید که دستگیر و محاکمه شوی؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
جناب شما سخنگو دستگاه قضا .قاضی.وکیل چی کارهستید؟!
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست ازش بپرسه که احمدی نژاد ایران رو هسته ای کرد باید بره دادگاه اما دوستان خودشون که کود انسانی از ترکیه وارد میکنند باید راست راست تو خیابون بچرخن....
حسام
Iran, Islamic Republic of
از مسئولین سابق وکنونی که اینجور بی محابا ودیوانه وار به عزیزترین خادم بعد از شهید رجایی گورخودرا روز به روز تنگ ترمیکنند جزء خیانتکار چیزی نباید گفت احمدی نژاد مردمی حرفی جزء خواست مردم نمیزند وبیخود اتهام زاویه بارهبری رانچسبانید چه کسی از رهبری یابیتش یادفترش خلاف نظر دکترشنیده همه دراضهارنظر آزاد هستندازدوستانم میخواهم بیشتر انصاف به خرج بدهند
فریاد
Germany
من و تو و ما و اونها و همه میدانیم و میدانند که فقط الکی ویراژ می دهید خداییش قد عقلتون تا قوزک پای احمدی نژاد هم نمی‌رسد و از اطاقکهای تاریک و ناشناخته عمارتی که بعد از دستگیریش برایتان رزرو کرده عین فلانی مترسین اگر نه خب بسم الله چرا الکی قمپز میزنی بازداشتش کنین اون که به اندازه کافی موی دماغ بند و باند بازیهایتان شده نکنه بی غیرت شدن نوبت آخی رسید برای بی کس و کار نیم ساعته توی هلوفدونیه
قار قار کلاغ
Iran, Islamic Republic of
اگر امثال این آقایان اجازه می دادند حضرت احمدی نژاد عدالت را در این کشور پیاده می کرد.متاسفم برای کسانی که در همه ی اعصار پشت نام های بزرگ علی مخفی شده اند و انسانیت را به لبه پرتگاه کشانده اند