کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پلیس بدون سلاح وسط داعش!

2 اسفند 1396 ساعت 19:36

آقای روحانی هنگامی که به میان کارگران و مردم درکارخانه یا معدن و منطقه زلزله زده می رود، از تیم حفاظتی چند لایه استفاده می کند و از خودروی حفاظت شده پایین نمی آید...


به گزارش جهان نیوز محمد ایمانی در کانال شخصی خود نوشت، آقای روحانی هنگامی که به میان کارگران و مردم درکارخانه یا معدن و منطقه زلزله زده می رود، از تیم حفاظتی چند لایه استفاده می کند و از خودروی حفاظت شده پایین نمی آید. اما هنگام مواجهه نیروی انتظامی با آشوبگران تروریست و جنایتکار، دستور دیگری می دهد که جنایت قساوت آمیز دروایش داعشی علیه  پنج جوان مدافع امنیت وطن در نیروی انتظامی و بسیج را می توان متاثر از همین دستور دانست.
 
او هفته گذشته در نشست مشترک وزیران و استانداران با رؤسای سازمان‌های اقتصادی علنا گفت "از روز اول به پلیس دستور دادیم بدون اسلحه وارد صحنه شود... در تماس تلفنی با یکی از مقامات فرانسوی، وقتی گفتم پلیس بدون اسلحه حضور دارد، تعجب کرد که چرا این موضوع اعلام نمی‌شود و پلیس بدون اسلحه به خیابان آمد و آرامش را برقرار کرد"!!
 
این معیار دوگانه در قبال جان خود و جان مدافعان امنیت ملی از کجا می آید؟ یعنی مردم زلزله زده و کارگران کارخانه و معدن، از اشرار تروریست و آدم کش هایی که از بمب دست ساز و انواع سلاح استفاده می کنند، خطرناک ترند؟! یا جان شهدای مظلوم مقابله با شرارت دراویش داعشی، به اندازه کافی عزیز و محترم نیست؟ کدام مشاوران، این مشورت غلط و مشکوک را که عملا به  خلع سلاح ماموران امیت در کف میدان خطر می انجامد، به رئیس جمهور می دهند؟


کد مطلب: 593150

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/593150/پلیس-بدون-سلاح-وسط-داعش

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com