پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۱

حقوق معلمان حق‌التدریس امشب پرداخت می‌شود

دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب: 592682
وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: حقوق حق‌التدریسان رسمی امشب پرداخت می‌شود و عیدی این عزیزان نیز تا ۲ روز آینده واریز می شود.
حقوق معلمان حق‌التدریس امشب پرداخت می‌شود
به گزارش جهان نيوز، در نشست امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات با حضور محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، فاطمه ذوالقدر با اشاره به لزوم پرداخت حقوق حق التدریسان، گفت: پرداخت معوقات حق التدریسان و نهضت سواد آموزی که از مهر ماه حقوقی دریافت نکرده‌اند الزامی است چرا که به ایام عید نزدیک می‌شویم و باید حقوق این افراد تعیین تکلیف شود؛ معاونت امور مالی آموزش و پرورش باید اعتبارات مناسبی برای این امر در نظر بگیرد.
 
وزیر آموزش وپرورش در پاسخ به این نماینده گفت: حقوق حق‌التدریسان رسمی امشب پرداخت می‌شود و عیدی این عزیزان نیز تا ۲ روز آینده واریز می شود.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
Iran, Islamic Republic of
دست مزد اندک یک معلم می خواهد پس از ماهها پرداخت بشه تو هر سایت و کانالی خبرش هست . ولی از پاداش 7 میلیونی کارمندان بانک ... و پاداش یک میلیون و چهارصدهزار تومانی دهه فجر بانک ... و دهها و صدها مورد دیگه از کارکنان خدوم و رنج کشیده تأمین اجتماعی ، وزارت نفت ، دارایی و ... خبری نیست.
خدایا خودت به داد ما برس