کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ورود ۷۰۰ پورشه به نام یک زن روستایی!

29 بهمن 1396 ساعت 19:36

عضو سابق اتاق بازرگانی با اشاره به اهمیت رتبه بندی کارت‌های بازرگانی گفت: اجرای طرح رتبه‌بندی موجب می‌شود که بار دیگر به نام یک زن روستایی ۷۰۰ پورشه وارد کشور نشود!


به گزارش جهان نیوز، حمید علیخانی، عضو سابق اتاق بازرگانیدر خصوص اصلاح صدور کارت‌های بازرگانی گفت: فرآیند صدور کارت‌های بازرگانی چندین بار اصلاح شد اما در نهایت ثمری نداشت. این امر نشان می دهد احتمالا فرارهای قانونی از سوی اعضای اتاق صورت می‌گیرد که به همین دلیل اتاق بازرگانی زیربار اصلاح روند صدور این کارت‌‌‌ها نمی‌رود.
 
عضو سابق اتاق بازرگانی با بیان اینکه اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی باید به قانون تمکین کند، اظهار داشت: قرار بر این بود که بخشی از اصلاح آیین نامه صدور این کارت‌ها در اتاق بازرگانی صورت گیرد (چرا که ریشه معضلات این کارت‌ها در اتاق‌های بازرگانی استان‌ها است) و بخش دیگری از آن در وزارت صمت انجام شود.
 
علیخانی در پایان با اشاره به اهمیت طرح رتبه بندی کارت‌های بازرگانی اظهار داشت: عمده‌ترین مشکلات کارت‌های بازرگانی هویت فروشی افراد دارنده این کارت‌ها است؛ بنابراین اجرای طرح رتبه‌بندی موجب می‌شود که دیگر به نام یک زن روستایی 700 پورشه وارد کشور نشود.

منبع: دانشجو


کد مطلب: 592403

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/592403/ورود-۷۰۰-پورشه-نام-یک-زن-روستایی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com