کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بعضا عملکرد احمدی‌نژاد مشکوک به نظر می‌رسد

28 بهمن 1396 ساعت 11:48

یک فعال اصولگرا در خصوص اتهام افکنی احمدی نژاد به قوه قضاییه گفت: به نظر می‌رسد وی به دنبال تخریب خدمات ارایه شده در نظام جمهوری اسلامی است.


به گزارش جهان نیوز، امیررضا واعظ آشتیانی کارشناس سیاسی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو در خصوص صحبت‌های اخیر احمدی نژاد پیرامون رد خودکشی سید امامی در زندان و هم داستانی رئیس جمهور سابق با کانال‌های معاند مثل آمد نیوز؛ گفت: به اعتقاد من احمدی نژاد دچار توهم و خود بزرگ بینی شده و هر چه به مخیله اش می‌رسد حجت می‌داند و به زبان جاری می‌کند.

وی افزود: صحبت‌هایی که رئیس جمهور سابق مطرح می‌کند مرجع قانونی ندارد و مسئله مهم این است که یک مرجع قانونی باید او را مواخذه کند و از او بخواهد که توضیح دهد به کدام دلیل شرعی یا قانونی این مسائل را بیان می‌کنی.

واعظ آشتیانی با بیان اینکه آزادی به معنی انگ زدن، تهمت زدن و آبروی افراد و نظام را بردن نیست گفت: اگر احمدی نژاد معنی عدالت را می‌داند پس براساس همین عدالت باید مورد مواخذه قرار گیرد.

این فعال اصولگرا تصریح کرد: براساس کدام آزادی افراد به خود این مجوز را می‌دهند در مورد موضوعی که از آن آگاهی ندارند صحبت کنند.

وی این قبیل اقدامات احمدی نژاد را نگران کننده دانست و یادآور شد: برخی اوقات انسان به عملکرد احمدی نژاد مشکوک می‌شود و این سوال پیش می‌آید که آمد نیوز‌ها از کجا خوراک می‌گیرند. به نظر می‌رسد وی در حال تسویه حساب با برخی مقامات است.

واعظ آشتیانی در پایان خاطر نشان کرد: عقلانیت مسئله مهمی است به ویژه برای کسی که هشت سال در مسند نظام بوده است حتی اگر دچار تغییر و تحول هم شده باشد این تغییر نگران کننده است و در حقیقت به دنبال تیشه زدن به ریشه نظام است. به هر حال به نظر می‌رسد احمدی نژاد به دنبال تولید اتهام برای جمهوری اسلامی و به دنبال آن است که تمام زحمات کشیده شده در نظام را تخریب کند. به اعتقاد بنده کماکان با این نوع رفتار‌ها به استناد صحبت‌های خود احمدی نژاد باید با عدالت برخورد شود.


کد مطلب: 591934

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/591934/بعضا-عملکرد-احمدی-نژاد-مشکوک-نظر-می-رسد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com