جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

این« فانتینو» را باور کنیم یا اون« فانتینو» را !؟

پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب: 591548
رئیس فیفا به ایران می آید تا ضمن دیدار با مقامات ورزشی و سیاسی ایران از امکانات ما در کمپ تیم های ملی بازدید کند.
این« فانتینو» را باور کنیم یا اون« فانتینو» را !؟
به گزارش جهان نيوز، جییوانی اینفانتینو روز نهم اسفند به ایران سفر می کند و از روزهای قبل فدراسیون فوتبال درصدد است تا نهایت بهره را از حضور اینفانتینو در ایران ببرد.
 
یکی از مواردی که در فهرست مطالبات ایران قراردارد موضوع میزبانی ایران و عربستان در لیگ قهرمانان آسیاست و مهدی تاج قصد دارد از این فرصت طلایی برای اخذ میزبانی لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند.

نکته قابل توجه اینجاست که تاج فراموش کرده است که نایت فانتین قبل از اینکه به ایران سفر کند به عربستان سفر کرد و با پادشاه عربستان دیدار داشت و بعد از آنهم با مقامات فوتبالی این کشور گفتگو کرد و در نهایت لابی های لازم انجام پذیرفت.

شاید تاج آنقدر قدرت در خود می بیند که لابی عربستانی ها را در دیدار با رئیس فیفا خنثی کند.

امیدواریم در این باره پرونده های بسیاری که ایران در فیفا دارد و بحث دیدار های دوستانه با تیم های بزرگ به سفارش اینفانتینو و .... بسیار مشکلات عدیده در فوتبال ملی ایران و البته لابی های برخی کشور های عربی با کنفدراسیون آسیا به وضوح به اطلاع اینفانتینو برسد.

ما حرفمان در تمامی موارد بین المللی حق است و هیچ گاه از حق خود بیشتر نخواستیم، نیازی هم به خرج کردن دلار برای امثال اینفانتینو نداریم اما باید موارد را شفاف و مستند به اطلاع رئیس فیفا برسانیم تا ما وظیفه خودمان را انجام داده باشیم مابقی کار به انصاف و وجدان رئیس فیفا بر می گردد.

این فانتینویی که به ایران می آید با اون فانتینویی که به عربستان رفت هر دو از یک قماش هستند اگر اهل لابی باشند باید برای به کرسی نشاندن صفر های رقم را اضافه کرد و اگر لابی باز نباشند باید واقعیت را بپذیرد.

با سابقه ای که از روسای قبلی فیفا می دانیم باید گفت چهره رئیس فیفا در عربستان کجا و حضور رفع مسئولیتی در ایران کجا؟
بالاخره این فانتینو را باور کنیم یا اون فانتینو را...

نان فیفا در خورجین عربستان است و ما با اینفانتینو به دنبال فالوده خوردن، عکس سلفی گرفتن برای روز های سال خوردگی و پُز دادن ...
راستی شنیدم قراره با رئیس فیفا در کمپ فوتبال هم بازی کنید؟

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *