جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

راه‌حل‌مشکلات‌کشور اقدام‌وعمل‌است،‌نه‌حاشیه‌سازی

چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۳
کد مطلب: 591395
پس از اظهارات روحانی در مراسم ۲۲ بهمن درخصوص برگزاری رفراندوم، رسانه‌های اصلاح طلب و همچنین ارگان رسانه‌ای دولت به صورت ویژه به این موضوع پرداختند.
به گزارش جهان نيوز؛ در همین رابطه روزنامه ایران در سرمقاله امروز نوشت:
«اگر رئیس جمهوری معتقد است برای حل مشکلات کشور و در راستای اهداف نظام باید به همه پرسی تن داد باید همه به او کمک کنیم تا بتواند به اجرای بهتر قانون عمل کند».

روزنامه شرق نیز در سرمقاله امروز با عنوان «رفراندوم برای چه؟» نوشت:
«اگر فعالان عرصه‌های مختلف، گفته‌ها و خواسته‌های بیان‌شده از زبان رئیس‌جمهور را به مطالبه عمومی تبدیل کنند، بسیاری از بن‌بست‌های به وجود آمده را می‌توان به خوبی حل‌وفصل کرد. این حقوق‌دان در آخرین سخنرانی خود در مراسم ۲۲ بهمن امسال به موضوع رفراندوم پرداخت».


لازم به ذکر است که بر طبق نظرسنجی اخیر مرکز دولتی ایسپا، ۶۹ درصد شرکت کنندگان، بهبود وضعیت اقتصادی و فضای کسب و کار را خواستار شده و پاسخ ۷۴.۸ درصد از شرکت کنندگان به این پرسش که آیا از شرایط اقتصادی رضایت دارید، منفی بوده است.
اکنون مطالبه اصلی مردم حل مشکلات معیشتی است و دولت می‌بایست از تمام ظرفیت‌های خود برای رفع این مشکل بهره ببرد. اما متاسفانه در شرایط فعلی، حاشیه سازی جای اقدام و عمل را گرفته است. انتظار از دولت این است که به نظر مردم تمکین کرده و به مطالبات آنها توجه کند، نه اینکه برای طفره از مسئولیت پاسخگویی، تولید مسأله کند.

منبع:مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *