جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

واکنش ازبک‌ها به حضور کی‌روش در ازبکستان

چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب: 591211
خبرنگار ازبکستانی که برای پوشش خبری بازی پرسپولیس با نسف قارشی در ورزشگاه آزادی حضور داشت به خبر مذاکره فدراسیون ازبکستان با کارلوس کی‌روش واکنش نشان داد.
واکنش ازبک‌ها به حضور کی‌روش در ازبکستان
به گزارش جهان نيوز، خبرنگار ازبکستانی که برای پوشش خبری بازی پرسپولیس با نسف قارشی در ورزشگاه آزادی حضور داشت به خبر مذاکره فدراسیون ازبکستان با کارلوس کی‌روش واکنش نشان داد.
 
خبر مذاکره کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با فدراسیون فوتبال ازبکستان و احتمال حضور وی روی نیمکت ازبکها پس از اتمام رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه طی روزهای گذشته از سوی چند رسانه ترکیه ای اعلام شده بود.

خبرنگار ما برای پیگیری این موضوع با یکی از خبرنگاران ازبکستانی حاضر در ورزشگاه آزادی در حاشیه بازی پرسپولیس با نسف قارشی صحبت کرد. رینات ارنظروف که در جایگاه خبرنگاران حضور داشت، در اینباره گفت: تا جایی که در تاشکند خبرها از فدراسیون فوتبال ازبکستان به بیرون درز پیدا کرده است هیچ صحبتی با کارلوس کی روش نشده است.

این خبرنگار ازبک افزود: این خبرها را خودمان هم شنیده ایم اما سرمربی ازبکستان هم چهره شاخصی است که به کارش در ازبکستان ادامه می دهد. 

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *