جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۳
۲۷

سریال غافلگیری های «نجفی» ظاهرا تمامی ندارد!

يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۰
کد مطلب: 588289
در ایام سی و نهمین سال دهه فجر و آستانه چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی هستیم... اما ظاهر شهر تهران هیچ شباهتی به پایتخت کشوری که بزرگترین پیروزی تاریخ خود را جشن گرفته، ندارد.
سریال غافلگیری های «نجفی» ظاهرا تمامی ندارد!
به گزارش جهان نيوز، فی‌الواقع اگرچه تا سال گذشته همواره ظاهر شهر تهران در ایام‌الله دهه فجر تغییر می‌کرد و پایتخت ایران مملو از سمبل‌های شهری انقلاب، نورپردازی، المان‌های مرتبط با جشن ملی انقلاب و ... می‌شد اما گویا در دوره جدیدی شهرداری و شورای شهر اصلاح‌طلبان در تهران خبر چندانی از این مقولات نیست.

خالی بودن شهر تهران از تبلیغات مربوط به دهه فجر حتی اعتراض فعالان مجازی را هم برانگیخته است.

«رضا پورحسین»، از فعالان رسانه‌ای کشور در همین زمینه در یک توییت نوشته است: «دریغ از یک تزئین ساده در تهران!»

*غافلگیر شدن نجفی در شهرداری تهران گویا یک سریال ناتمام است که  پس از ماجرای برف تهران، هر روز باید شاهد اپیزودهای جدیدی از آن باشیم.

جدای از مسئله غافلگیری مجدد! مشخص نیست شهرداری با چه توجیهی؛ تهران بزرگ را در دهه فجر به حال خود رها کرده و به یکسری اقدامات معمولی و نصب چند بیلبورد بسنده کرده است.

بسنده‌کردنی که به چشم هیچکس نمی‌آید و عملا تغییری در چهره پایتخت ایران رخ نداده است.

فی‌الواقع حتی با فرض در نظر گرفتن عزادار بودن آقایان در «ایام فاطمیه» هم اما باز خبری از فراگیری المان‌های منطبق با بزرگداشت انقلاب اسلامی در سطح شهر تهران نیست که نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حمید
Iran, Islamic Republic of
برخی از این آقایان نفوذی دشمنند(و بعضاافراد دو تابعیتی) چطور میشود از آنها انتظار رفتار انقلابی و بزرگداشت ایام الله دهه فجر را داشت
Iran, Islamic Republic of
حتما باید گاز انیری کار میکرد و میلیاردها تومان پول مملکت را از بین می برد ؟ یا مثل دوست شما در شهرداری بیلبورد تبلیغاتی را می کرد جای مبارزه انتخاباتی ؟ یا هر وقت میدیدی شعار مرگ بر این مرگ بر اون میزد ؟ اخرش هم معاون اولش اختلاسگر در میامد ؟
احسنت
شما تهرانيها حقتونه که اینها اداره كنن و روزها بشينن توجلسات راجع به بي عرضگي مردها ,بحث كنن!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
قدیما تو خبابان شعار میدادیم ننگ با رنگ پاک نمیشه . ایشان هم نمیخواد خیلی چیزها را بزک بکنه
Iran, Islamic Republic of
نه بابا
Iran, Islamic Republic of
پس چرا براي كارنامه 100 روزه دولت مملكت را بيلبوردهاي كارنامه پر كرد؟
آن بيلبوردها هزينه نداشتند؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
شما لطف کن برو برای حرفات سند
در ضمن از حسین فریدون و مهدی جهانگیری چه خبر خخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
انها در زندان هستند شما بفرمایید از اختلاسگرانی که از خارج برایشان ضمانت میگذارند چه خبر
Iran, Islamic Republic of
اگر برای یک اصلاح طلب از خارج پول و سند میزاشتند الان اقای زاکانی و رسایی و توکلی و احمد خاتمی و امامان جمعه و دلواپسها داشتند طرف و کل جریان را به امریکا و انگلیس و غرب وصل می کردند ولی الان که حرفی برای گفتن ندارند سانسور می کنن . نمی گن برای اقای ع.ش معاون اول و مرد همکاره شهرداری تهران از خارج پول گذاشتن .
Iran, Islamic Republic of
مهدی جهانگیری در زندان هست و 1 بار شنیدید کسی بگه برادر معاون اول خط قرمز ماست ؟ در ضمن اقای مهدی جهانگیری که شریک و یار اقای مشایی بودند . اگر خبر نداری یکم تحقیق کن البته مگر اینکه خودت را به خواب بزنی که اون فرق داره..............
محمد
Iran, Islamic Republic of
دزد تو هر دو جریان هست بی خود نمی خواد خودتون رو پاک جلوه بدید
وزیر بهداشت هم برای ازادی فریدون 35 میلیارد وپیقه گذاشته و الان ازاده
در ظمن از کی تا دفتر مهدی جهانگیری شده زندان اون هم به صورت مشروط و با محدودیت ازاده تا مبادا اسحاق خان فکنه دارند با هاش تصویه حساب سیاسی میکنند حالا من میخوام بدونم چه چور کسی 15 هزارمیلیارد از صندوق ذخیره فرهنگیان اختلاس میکنه و تازه بعد از یک سال از فاش شدن اختلاس خیلی راحت فرار میکنه (همین یک ماه پیش)
Iran, Islamic Republic of
تا بر گرده امثال تو سوارند... وضع همین است
نجو می ها یادت نرود
Iran, Islamic Republic of
اگرمنظورتان قالیباف است تهرانگردی کن وانصاف داشته با ش ببین قالیباف چه خدمتی به شهرتهران کرد .نجعفی دوره ریاست مرحوم هاشمی وزیرآموزش وپرورش بود با آوردن نظام جدیدچه ضربه ای به دانش آموزان کشور زدفقط خدامی داند .
Iran, Islamic Republic of
تکنوکرات یعنی
1. یه صندلی مدیریتی رو اشغال کن
2. حقوق نجومی بگیر و طلبکار هم باش
3. ... وعده وعید بده
4. مشکلات رو گردن یکی دیگه بنداز
نصري
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه مردم..
حالا یکی هم که پیدا شده جلوی ریخت و پاشها را میگیره و اسراف نمی کنه شما ناراحت هستید حتما باید گازانبری تخلف کنه و.......
آره دقيقا" مثل وزير به شدت قانع و ساده زيست و خوش اخلاق مسكن و شهرسازي دولت شيخ حسن كه از همان ابتداي شروع به كارش به بهانه اينكه مسكن مهر دولت احمدي نژاد مسبب اصلي همه مشكلات اقتصادي كشوره و طرح مزخرفيست!!, كل صنعت ساختمان سازي و مسكن سازي كشور را به تعطيلي كشاند.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چرا بي خود و بي جهت تعارف تيكه پاره ميكنيد؟؟!!
اصلا هم غافلگير نشده ,...
Iran, Islamic Republic of
دهه فجر و 22 بهمن تار یخ همیشه زنده ایران است . اگرنجفی هم کاری نکنه ملت ایران از انقلابشون تجلیل خواهند کرد.
Iran, Islamic Republic of
میبینم که مردم چقدر خود چوش خودشان خیابانها را اذین بندی کردند و چراغانی کردند سر در کوچه ها و فروشگاه ها را شرشره باران کردند این نشان میده که مردم همچین که شما میگید هم از کار مسولین نظام راضی نیستند پس بهتره تا دیر نشده قطار انقلاب را به ریل خودش برگردانید
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این کار رو از روی اهمال انجام داده ولی کار خوبیه.مردم از این ظاهر سازیها خسته شدن. یه ریخت و پاش هم تو مملکت کمتر میشه. مردم باید از انقلاب عدالت و رفع تبعیض ها رو ببینن نه این مسخره بازیها و تزییناتو
حمید
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا مریضه و حال کار کردن نداره باید بره استراحت کنه.
حسینی
Iran, Islamic Republic of
سری به ایستگاه ها و واگن های متروبزنید دیگر خبری از طرحهای فرهنگی واحادیث وروایاتیکه با تصاویر زیبا همراه بود، نیست همهش شده تبلیغات اجناس خارجی وگاهی داخلی،چقدر درمترو (حداقل آن ایستگا ههای که بنده تردد داشته ام) کارهای فاخر مذهبی خالی درمدیریت جدیدجمع آوری شده است اگرهم موردی هم از گذشته باقی مانده است احتمالا یادشان رفته است که آن را حذف کنند. مترو یک گذرفرهنگی بود ولی متاسفانه از آن هم تهی شده.من متوجه نمی شوم که سخن معصومین علیهم السلام مگربه جناح ها مربوط است که جناح حاکم برشهرداری دررواج اندیشه متعالی ائمه اطهار کوتاهی واز نشر آنها درمترو جلوگیری می کند
Iran, Islamic Republic of
از افراد لائیک ؛ انتظار افکار و عملکرد دینی داشتن انتظار درستی نیست.
Canada
پول تهرانيها باید خرج اين رويداد با اهميت بشود. متاسفانه این شهردار مواضعش معلوم نیست