چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۰

مدیران در حوزه بحران مدیریت ضعیف عمل می‌کنند

شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب: 588046
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: باید نیرو تربیت کنیم تا بتوانیم در مواقع بحران عملکرد بهتری داشته باشیم.
مدیران در حوزه بحران مدیریت ضعیف عمل می‌کنند
به گزارش جهان نيوز، «محمد خالدی»، نماینده لردگان و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، درباره مشکلات اخیر مردم در زمان بارش در کشور گفت: همه چیز ما فقط روی کاغذ درست است. در بارندگی‌های اخیر کشور، سازمان هواشناسی از قبل درباره بارش ها اطلاع رسانی کرده بود اما متاسفانه با وجود اطلاع قبلی دچار مشکلاتی شدیم.
 
او بیان کرد: با توجه به اتفاقی که در جاده تهران- قم افتاد و هموطنان‌مان چند ساعت معطل شدند، متاسفانه این جاده مهم کشوری که به پایتخت ختم می‌شود، بیش از 10 ساعت بسته شد.

خالدی با تاکید بر اینکه این مسئله ناشی از ناکارآمدی ما است، افزود: مدیران در حوزه بحران مدیریت ضعیف عمل می کنند و یا اینکه تمرینی برای این مسائل ندارند.

او اظهار کرد: همه چیزمان روی کاغذ درست است اما در عمل آن چیزی را که مردم انتظار دارند اتفاق نمی‌افتد. مدیریت بحران که در زمان وقوع چنین مسائلی باید برنامه‌ریزی داشته باشند، متاسفانه خود دچار بحران است.

این عضو کمیسیون انرژی ادامه داد: برای یک مسئله خیلی کوچک نتوانستیم مردم را راضی نگه داریم، مردم حق دارند از مسئولان ناراضی باشند.
او افزود: باید یک بازنگری کامل و دقیق در مورد مسائل موجود داشته باشیم زیرا کشور ما منشا زلزله و سیل‌های عظیم ویرانگر، طوفان هایی که از سایر کشورها می آیند بوده و عمده این‌ها معضلات ملی هستند.

خالدی گفت: آلودگی هوا نیز بزرگترین معضل ما در شهرهای بزرگ است بنابراین برای حل این مسائل مهم و کلان استراتژی خاصی را باید اعمال کنیم. فقط این‌گونه نباشد که تمام دستورالعمل‌ها و روی کاغذ باشد و در عمل چیز دیگری را مشاهده کنیم.

او در پایان تاکید کرد: باید نیرو تربیت کنیم تا بتوانیم در مواقع بحران، عملکرد بهتری داشته باشیم.

منبع:برنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *