پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۹
۱۰۳
«آمدنیوزهای وطنی» را بشناسیم

نماینده مجلسی که شعبه دوم آمدنیوز در ایران است +تصاویر

جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 587815
صفحه توئیتر محمود صادقی نماینده اصلاح‌طلب تهران در حالی هر روز بروزرسانی می‌شود که اتهامات وارده و شبهاتی که ایجاد می‌کند دست کمی از شبهات آمدنیوز ندارد.
نماینده مجلسی که شعبه دوم آمدنیوز در ایران است +تصاویر
به گزارش جهان نيوز؛ اتهام‌زنی و شبهه‌افکنی برای از بین بردن اعتبار از جمله خصیصه‌های بارز وبسایت‌ها و کانال‌های ضدانقلاب از جمله آمدنیوز است. بازی با ذهن مخاطب برای بی‌اعتماد کردن وی نسبت به مسئولان و ارگان‌های مختلف از جمله راه‌هایی است که این رسانه‌ها در پیش می‌گیرند تا به اهداف خود برسند.
 
در همین راستا برخی از مسئولان در رده‌های مسئولیتی مختلف هستند که دست کمی از وبسایت‌های شبهه افکنی مانند آمدنیوز ندارد  از آنها می‌توان به عنوان «آمدنیوزهای وطنی»‌ یاد کرد.

«محمود صادقی»، نماینده فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی یکی از مسئولانی است که بارها و بارها مطالب اشتباهی را در صفحه توئیتر خود منتشر کرده و اذهان عمومی را منحرف ساخته اما بعد از مدتی با تکذیب نهادها و شخصیت‌هایی که این اتهامات ناروا به آنها زده شده،‌ نسبت به این موضوع عذرخواهی کرده است اما کماکان ازاین موارد متنبه نشده و به رویه اعتبارزدایی خود ادامه می‌دهد.
وی تا جایی پیش رفته که حتی همکارانش نیز این عقیده را دارند که صادقی بدون مطالعه و تحقیق حرف می‌زند و حتی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در صحن علنی بهارستان به وی در خصوص یکی از موارد شخصا تذکر داده است.

در ادامه به برخی از جنجال‌سازی‌های صادقی که دست کم از آمدنیوز ندارد، می‌پردازیم:‌
اتهام زنی به یکی از مراجع عظام تقلید
چندی پیش بود که محمود صادقی یکی از بدهکار بانکی را به «آیت الله مکارم شیرازی» نسبت داد. این درحالی است که در گذشته نیز این موضوع توسط دفتر این مرجع عالی‌قدر تکذیب شده بود. صادقی این تهمت را در واکنش به صحبت‌های آیت الله مکارم شیرازی درباره اصرار برخی به ورزشگاه رفتن زنان و دختران مطرح کرد. اما بعد از آن، این نماینده توئیتر باز در توئیتی عنوان کرد که تهمتی که زده غلط است و فرزند آیت الله مکارم شیرازی در تماس تلفنی این موضوع را تکذیب کرده است. وی به سبب این تهمتی که به این مرجع عالیقدر شیعه زده بود عذرخواهی کرد.
 

اتهام‌زنی صادقی به آیت الله مکارم شیرازی به سبب مخالفت با حضور بانوان در ورزشگاه‌ها

اقرار صادقی به اشتباهی که در مورد اتهام‌زنی به آیت الله مکارم شیرازی کرده بود

انتقاد یکی از فعالان اصلاح‌طلب: آقای صادقی چرا آبروی اصلاحات را می‌بری؟

ماجرای جنجال صادقی درباره قوه قضائیه
محمود صادقی درباره حساب‌های قوه قضائیه که آنها را به چند تن از مسئولان این قوه نسبت می‌داد، مورد توجه رسانه‌های ضدانقلاب بویژه «آمدنیوز»‌ قرار گرفت. صادقی این موضوع را به مجلس نیز کشاند و درباره حساب‌های قوه قضائیه با اینکه می‌دانست این موارد دروغ هستند، تهمت پراکنی کرد.
صادقی در حالی این تهمت‌ها را بازهم پیگیری کرد که علی طیب‌نیا، وزیر اقتصاد دولت یازدهم به این موضوع پاسخ داده بود.
مداومت صادقی در این مسئله جعلی سبب شد تا «علی لاریجانی»، رئیس مجلس شورای اسلامی نیز به موضوع ورود پیدا کند و اینگونه در صحن علنی صادقی را خطاب قرار دهد:‌
شما یک چیزی اضافه کرده‌اید و گفته‌اید بر اساس کدام قانون این مبالغ به یک حساب شخصی داده می‌شود؟ اینجا نقطه اتهام است؛ ببنید! وقتی وزیر اقتصاد می‌گوید آن سایت ضدانقلاب دروغ گفته است و این پول‌ها که در قوه قضائیه است به نام قوه قضائیه می‌باشد، از برادر عزیزمان آقای دکتر صادقی فرزند شهید صادقی عزیز نماینده مجلس انتظار نبود که آن را تائید کند
لاریجانی گفت:
ضمنا به خاطر دارید شما به همراه آقای مازنی و آقای رحیمی نماینده تهران تشریف آوردید من خدمت‌ شما عرض کردم این حرف نادرست است و این پول‌ها به نام قوه قضائیه است و به نام شخص نیست؛ چرا اصلاح نکردید؟
محمود صادقی درا ین باره نیز از قوه قضائیه عذرخواهی کرد. محسن صادقی برادر و وکیل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بابیان این که محمود صادقی جان خود را برای انقلاب اسلامی فدا می کند،گفت:
او هیچ گاه قصد تضعیف قانون اساسی و ارکان نظام را نداشته است. محمود صادقی فقط بر اساس نقش و جایگاه یک نماینده و بر مبنای اصول متعدد قانون اساسی و حق اظهارنظر نمایندگان، سوالی را از رییس قوه قضاییه مطرح کرد و انتظار می رود از مجاری قانونی، این موضوع پاسخ داده شود.

جنجال‌سازی توئیتری صادقی علیه قوه قضائیه
صادقی علاوه بر اینکه اتهاماتی بر اساس برخی شایعات رسانه‌های ضدانقلاب علیه قوه قضائیه مطرح، دنبال و به آن‌ها دامن ‌زد؛ در صفحه‌ توئیتر خود نیز موارد حاشیه‌ای دیگری را علیه قوه قضائیه مطرح کرد که بسیار قابل تامل است.

توئیت‌های شیطنت‌آمیز و معنادار صادقی علیه قوه قضائیه
 
اتهام زنی که توجه ضدانقلاب را به خود جلب کرد
صادقی اینبار در مهرماه سال جاری مورد حمایت شبکه ضدانقلاب «صدای آمریکا» قرار گرفت. تا جایی که مجری این برنامه بیان داشت که ای کاش همه نمایندگان به مانند محمود صادقی می‌بودند.
 
 
تعریف و تجمید «مهدی فلاحتی»‌ مجری صدای آمریکا از محمود صادقی
علت این حمایت ضدانقلاب از صادقی این بود که این نماینده اصلاح‌طلب در مصاحبه ای با خبرگزاری ایلنا به پیگیری دروغ و تهمتی که یکی از رسانه‌های ضدانقلاب درباره رئیس قوه قضائیه منتشر کرده بود، پرداخت که در همین زمینه مورد توجه و حمایت صدای آمریکا قرار گرفت.

خبر خبرگزاری اصلاح‌طلب از صحبت‌های صادقی که مورد توجه و تایید رسانه‌های ضدانقلاب قرار گرفت

بازنشر توئیت ضدایرانی «سندرز»
این عضو فراکسیون امید مجلس دهم در اقدام جنجالی دیگر توئیت ضدایرانی نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا را بدون هیچ توضیحی در صفحه توئیتر خود بازنشر داد.

توئیت ضدایرانی برنی سندرز، سناتور دموکرات آمریکایی

«برنی سندرز» سناتور دموکرات در توئیت خود نوشته است:
 «اگر نگران رفتار ایران در منطقه‌ایم، آن طور که من هستم، بدترین کاری که می‌توانیم بکنیم، به هم زدن برجام است.»
اینکه اصلاح‌طلبان طرفدار برجام هستند موضوع جدیدی نیست اما توجیه حمایت از برجام با تایید نگرانی‌های آمریکا در منطقه خاورمیانه بیشتر به یک خودزنی می‌ماند تا طرفداری از برجام و منافع کشورمان.

تعجب یکی از فعالان سیاسی از بازنشر توئیت ضدایرانی سندرز توسط محمود صادقی، نماینده مجلس

توئیت اشتباه محمود صادقی در مورد یکی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب
صادقی توئیتی در باره یکی از فعالان سیاسی جریان اصلاحات که اخیرا دچار بیماری شده است، منتشر کرد که مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت.
وی در این توئیت می نویسد:
من نمی دانم جرمش چیست و به چه اتهامی محکوم شده; اما هرچه باشد ادامه حبس یک بیمار در این شرایط انسانی نیست.
صادقی درحالی این توئیت را منتشر کرد که دو سال از آزادی «علیرضا رجایی» می‌گذرد و وی از این موضوع خبر ندارد اما بی پروا علیه نظام و قوه قضائیه تهمت‌پراکنی کرد. برخی از کاربران فضای مجازی اصلاح‌طلب به نماینده تهران انتقاد کردند که چرا در جایگاه یک نماینده از وضعیت یک شهروند و روزنامه نگار مشهور این جریان اطلاع کافی ندارد.

**انتقاد فعالان سیاسی اصلاح‌طلب از صادقی که حتی علیرضا رجایی فعال سیاسی معروف این جناح را نمی‌شناسد**

آمار دروغی که صادقی در توئیت خود منتشر کرد
صادقی در قلب و وارونه نمایی واقعیت هم دستی بر آتش دارد. در همین راستا در حالی که مردم کشور با مشکلات متعددی روبرو هستند این نماینده اصلاح‌طلب در توئیتی که بیشتر به شوخی شبیه است خواسته اصلی مردم را رفع حصر خواند.

**صادقی:‌ مردم اهواز و زاهدان دیگر نگران ریزگرد و بیکاری نیستند اما نگران حصر هستند!**

پاسخ کیهان به گاف نماینده توئیتر باز

صادقی حتی نسبت به بازسازی مجلس نیز موضع دارد!
در همین رابطه، روزنامه کیهان در گفت و شنود خود نوشت:
    گفت: آقای محمود صادقی نماینده تهران در صفحه توئیت خود اعتراض کرده است که چرا کیسه‌های شن و ماسه به مجلس آورده‌اند جنگ نشده که می‌خواهند سنگر بسازند!
    گفتم: کیسه‌های سیمان و ماسه برای تعمیر بخش‌های تخریب شده مجلس در حادثه تروریستی است نه برای سنگرسازی!
    گفت: این آقای نماینده که مسئله به این سادگی را نمی‌داند مگر مجبور است اظهارنظر کند؟!
    گفتم: شاید به نظرش رسیده که می‌تواند از کیسه‌های ماسه و سیمان یک سوژه برای اعتراض درست کند و روی آنتن برود!
    گفت: ولی نماینده مجلس باید یک کمی هم هوشمندی و شناخت از مسائل داشته باشد.
    گفتم: چه عرض کنم؟! از شخصی پرسیدند ساعت چنده؟ و طرف که ساعت نداشت گفت؛ ساعت چیه؟ آدم باید غیرت داشته باشه!

نطق جنجالی در مجلس و ایجاد خوراک برای ضدانقلاب
محمود صادقی در ۲۶ آذرماه سال جاری در نطق میان‌دستورخود  خواستار شروع «شفافیت» از مجلس شد و گفت: آیا مجلس عصاره فضائل ملت است؟ ما عصاره فضائل شورای نگهبان هستیم. بیاییم شفافیت را از مجلس آغاز کنیم. نظام مالی مجلس، غیرشفاف است. چرا اجازه نمی‌دهند بودجه سالانه مجلس به طور شفاف حسابرسی شود؟ آیا نمایندگان مجلس در جریان حسابرسی‌های سالانه بودجه‌ای مجلس هستید؟ چرا گزارش شفافی از حسابرسی‌های سالانه مجلس ارائه نمی‌شود؟ حسابرس‌های دیوان محاسبات هر سال بودجه مجلس را حسابرسی می‌کنند ۴۰ – ۵۰ ایراد می‌گیرند ولی رییس دیوان محاسبات همه آنها را خط می‌زند.

**بازنشر توئیت صادقی توسط مجری شبکه بی‌بی سی فارسی**
همین صحبت‌ها باعث التهاباتی در  جلسه مجلس به ریاست علی مطهری شد.
در همین رابطه، «سیدعلی ادیانی‌راد» در تذکری با انتقاد از ادبیات صادقی گفت‌:‌ این ادبیات که نمایندگان عصاره فضائل ملت نیستند و عصاره فضائل شورای نگهبان هستند به چه معنی است. چقدر منطق حقوقی و استدلال محکم مبتنی بر عقلانیت بر این واژگان حاکم است. اگر مجلس را عصاره فضائل شورای نگهبان می‌دانیم آیا حضور شما در مجلس مشروعیت دارد؟ آیا شرعا حق رای دادن دارید و می‌توانید در مقام مخالفت یا موافقت اظهارنظر کنید؟ وقتی ما سوگند خورده‌ایم یعنی پذیرفته‌ایم که نماینده ملت هستیم نه عصاره فضائل نهادی دیگر.ممکن است اشکالاتی هم باشد که کسی نافی آن نیست اما نباید ادبیاتی ایجاد کنیم که خوراکی برای کسانی که اراده باطل دارند فراهم شود ولو اینکه دو کلمه حرف حق هم بزنند. ما چنین چیزی از آقای صادقی که خودش روحانی، معمم، ابن‌الشهید و حقوقدان است انتظار نداریم.
علی مطهری در واکنش به این تذکر، گفت: اینکه نمایندگان عصاره فضائل شورای نگهبان یعنی یک عده افراد صالح و متقی باشند فکر نکنم توهین باشد ولی تلویحا شاید توهین تلقی شود و این تذکر هم وارد است.
 صادقی دوباره با هجمه به قوه قضائیه درحالی که پیش از این موضوع حساب‌های قوه‌قضائیه مشخص شده بود با بیان نقل قولی از آیت الله آملی لاریجانی گفت:‌ 
 رئیس قوه قضاییه می‌گوید سپرده‌ها و سود آنها به حساب شخصی واریز نمی‌شود، سلّمنا! پس کجا هزینه می‌شود؟ آیا یک صورتحساب به دیوان محاسبات داده‌اید؟ چرا در برابر دیوان محاسبات به تکلیف خود عمل نمی‌کنید و چرا به اذن رهبری استناد می‌کنید؟ رهبری فرمودند مطابق موازین شرعی و قانونی. مگر قانون تکلیف نمی‌کند که دستگاه‌ها همگی سالانه به دیوان محاسبات حساب پس بدهند، چرا حساب پس نمی‌دهید؟ چرا از رهبری هزینه می‌کنید و چرا اعتقادات مردم را به نظام و ولایت فقیه متزلزل کرده‌اید؟

پیام تسلیت عجیب آقای نماینده اصلاح‌طلب
صادقی همواره سعی دارد کار سیاسی خود را انجام دهد. در این رابطه وی حتی در ارسال پیام تسلیت قربانیان «نفتکش سانچی» نیز به اتهام زنی به دستگاه های امنیتی مبادرت ورزید.

پیام تسلیت عجیب صادقی درباره قربانیان سانچی با چاشنی کهریزک!

صادقی:‌ عوامل بیگانه در اغتشاشات اخیر دخیل نبودند
درحالی صادقی با توئیت خود به تطهیر عوامل بیگانه در دست داشتن در آشوب‌های اخیر پرداخت امانگاهی به توئیت‌های «دانلد ترامپ»،‌ رئیس جمهور آمریکا و حمایت‌های فرانسه و انگلیس از آشوب‌گران نادرستی این ادعا را ثابت می‌کند.البته صادقی نگفته که منظورش از مقامات اطلاعاتی چه کسانی هستند.

صادقی بدون توجه به حمایت‌های ترامپ از اغتشاشگران اینچنین توئیت کرد

اتهام‌زنی صادقی به یک سازمان دیگر جمهوری اسلامی
محمود صادقی درباره اغتشاشات اخیر دست به توئیت زنی علیه سازمان زندان ها کرد و از قول منابعی که نامعلوم هستند این سازمان  را متهم کرد که از جان اغتشاشگران حفاظت نکرده است.
پس از این اتهام‌زنی، روابط عمومی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور اجبار زندانیان به مصرف هرگونه دارو را قویاً تکذیب نمود.
در بخشی از این اطلاعیه آمده است:
در پی انتشار مطالبی از سوی برخی افراد مبنی بر اجبار بازداشت شدگان به خوردن قرص‌، روابط عمومی سازمان زندان‌ها ضمن تکذیب و رد این ادعای واهی، طرح مطالبی از این دست را مصداق نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی دانست و اعلام نمود اشخاص مطرح کننده این دروغ و تهمت بزرگ را در اسرع وقت و در دادسرای عمومی و انقلاب تهران تحت تعقیب قانونی قرار خواهد داد.

اتهام زنی محمود صادقی به یک سازمان دیگر

اتهام زنی صادقی به سازمان زندان‌ها بنابر یک منبع نامعلوم

نظر همکاران صادقی درباره صحت ادعای وی

اتهام زنی چندین باره صادقی به قوه قضائیه
صادقی بازهم با استفاده از یک پرونده قدیمی مربوط به سعید طوسی به قوه قضائیه اتهام زد و بیان داشت که قضات این دستگاه با اعمال نفوذ برخی افراد متهم پرونده را تبرئه کرده‌اند. در این اتهام‌زنی صادقی از لفظ «‌کودک‌آزار قرآنی»‌ بارها استفاده کرد که مورد تعجب بسیاری از افراد شد که این چه تعبیری است و چرا فردی که قبلا لباس طلبگی به تن داشته اینگونه تعابیر را به کار می‌برد و آیا صادقی به دنبال متهم کردن یک فرد است یا اینکه می‌خواهد علیه قرآن کریم فضاسازی کند. این موضوع حتی باعث شد که این نماینده اصلاح‌طلب نسبت به بکار بردن چنین اصطلاح باطل و سخیفی به اشتباهش اعتراف کند.

تهدید قوه قضائیه به برخورد غیرقانونی با متهم

اتهام زنی صادقی به قوه قضائیه با بکار بردن تعبیری توهین آمیز

تعبیر سخیفی که صادقی به کار می‌برد و خود بکار بردن آن را غلط خواند

 
منبع:مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Netherlands
درود بر شرف محمود صادقی تنها نماینده واقعی من در مجلس
Iran, Islamic Republic of
نماینده ابکی زیاد هم خوب نیست!
Iran, Islamic Republic of
رای دادن کورکورانه ، از سر لجبازی مردم تهران نتیجه اش میشه این...
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
آقای صادقی
حفظ قدرت و جلب رای مردم با چه بهایی؟؟!!
به بهای تهمت زنی به مراجع و ارکان نظام!!!...
Iran, Islamic Republic of


ایشون ظاهرا اول حرف می زنند بعد فکر می کنند.....








Iran, Islamic Republic of
لابد به نظر شما اون نمایندگانی که تو مجلس خواب هستند خوب هستند
مرگ بر مزدور
Iran, Islamic Republic of
این نماینده مورد که بیدار! هستند چرا در قبال فساد در دولت سکوت کردند؟
بسه دیگه دروغ و نفاق
كاش اين شخص هم در كل جلسات مجلس, خواب جسمي بود.اينطوري كمتر به حيثيت مجلس لطمه وارد ميكردوكساني كه بهش رأي دادن, كمتر شرمنده و خجل ميشدند!!!.
Iran, Islamic Republic of
خوا ب و خوبی و مزدوری چه ربطی به هم دارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اونی که خوابه شمایید و نه اینکه خواب باشیدها
خودتونو به خواب زدید
و کسی رو که خودش و به خواب زده نمی‌شه بیدارکرد
این یه اصله
Iran, Islamic Republic of
این چه طرز کامنت گذاشتنه کل صفحه رو گرفتی
Iran, Islamic Republic of
او با این کارهایش عاقبت بخیر نخواهد شد
چون گناهی انجام میدهد که توبه ندارد
این خط و این نشان
Iran, Islamic Republic of
نخیر دوست من
اینها برنامه و هدف دارن
خوب هم میدونن چی میگن
جوجه رو آخر پاییز میشمرن
Iran, Islamic Republic of
مهم این شبکه نیست که آمد نیوز باشد یا منو تو یا بی بی سی بلکه
مهم محتوای خروجی آن است بهتر است شما خودتان را کمی به روز بکنید که البته سایت جهان نیوز ازهمه سایتها در اینکار پیشتاز تر استو کاملا به روز شدن است و حال نوبت آنست که از آنها جلو بزنید و مسایل و مشکلات مردم را شما خبر نگاری کنید همراه با کارهایی که برای رفع این نواقص انجام شده است
برنا
Iran, Islamic Republic of
نماینده واقعی من !!!!!!!!!!!!!همون ،چون نماینده توست نه نماینده ملت .
Netherlands
مشخص هست من مثل شما نیستم همه چیز را به مقایس ملت بزنم . درسته ما در اکثریت هستیم ولی اقلیتی از مردم هم از ایشون خوششون نمیاد پس من اجازه ندارم از طرف مردم صحبت کنم . کمی یاد بگیرید
Iran, Islamic Republic of
تو فتنه 88 هم بخاطر همین توهم خود اکثر بینی بود که 8 ماه جنایت کردید و آشوب.
برنا
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوبه که از طرف خودت حرف بزنی.ولی بدون اینا نمایندگان مجلس جمهوری اسلامی هستن ،لااقل اینو یدک میکشن. پس موظفند به خاطر قسمی که خوردن پیگیر مطالبات و حقوق مردم باشن. الان طبق تحقیق میدانی بنده ،مطالبه قریب به اتفاق مردم حتی سرمایه داران رسیدگی به اوضاع اقتصادیه ،که طبعا نظارت بیشتر نماینده ها رو طلب میکنه.نه سیاسی بازی و التهاب آفرینی و اونچی که باب میل شما خارج نشیناس.
برنا
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوبه که از طرف خودت حرف بزنی.ولی بدون اینا نمایندگان مجلس جمهوری اسلامی هستن ،لااقل اینو یدک میکشن. پس موظفند به خاطر قسمی که خوردن پیگیر مطالبات و حقوق مردم باشن. الان طبق تحقیق میدانی بنده ،مطالبه قریب به اتفاق مردم حتی سرمایه داران رسیدگی به اوضاع اقتصادیه ،که طبعا نظارت بیشتر نماینده ها رو طلب میکنه.نه سیاسی بازی و التهاب آفرینی و اونچی که باب میل شما خارج نشیناس.
Iran, Islamic Republic of
نماینده ملت کی بود کوچک زاده یا رسایی یا حداد عادل ؟؟؟ دوست داشتی دوباره همون دوستان میرفتند ؟
Iran, Islamic Republic of
یادت رفته این نظام همون نظام 88 است که دوستان کودتاچی شما زباله آتیش می زدن؟
پس سکوت کنید و مودبانه حرف بزنید همینکه ترحم کرده نظام به شما طلبکار نشید.
Iran, Islamic Republic of
بله دوست داشتم همون‌ها می‌رفتند
...
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه جایگاه خبرنگاری در کشور بسیار تنگ و کوچک است خبر نگار یعنی کسی که بگردد نسبت به خبری که کسی از آن آگاهی ندارد اطلاعات جمع آوری کند و آنرا در اختیار عموم مردم قرار دهد حال آنکه در ایران گزارش تهیه کردند از یک مراسم یا حواشی آن شده است خبر نگاری و این باعث شده است رسانه‌های دیگر ازقبیل آمد نیوز و بقیه از این نقیصه کمال استفاده. را ببرند و شما را به حالت دفاعی بکشانند پس تا دیر نشده خود را به روز بکنید
Iran, Islamic Republic of
ولایجرمنکم شنئان قوم علی الا تعدلوا اعدلوا هو اقرب للتقوی.از نظر ایشون همه بالاخص در قوه قضائیه بدن فقط وفقط ایشون خوبه. بعضی ها حیاتشون تو اینه ...
Iran, Islamic Republic of
ایشان بعنوان یک نماینده کارشان را دارن درست انجام میدهند و چسباندن ایشان به این و آن رسانه فقط آب در هاونگ کوبیدن است بهتر است یا شما به نمایندگان خواب مجلس ابن تلنگر را بزنید که نماینده وظیفه ذاتیش وضع قوانین درست در جهت استیلای حقوق مردم است و مجری قانون باید آنرا درست اجرا بکند سپس شما به چشمان خود خواهی دید که همه این رسانه های بیگانه یکی یکی دم خود را جمع میکنند و گورشان را گم میکنند امثال آقای صادقی وقتی میبیند شما بعنوان یک رسانه فقط شده اید چاپ کن خبر مجبور هستند برای استیلای حقوق ملت پا جلو بگذارند و از فساد پرده برداری کنند
Iran, Islamic Republic of
نه بابا؟
تو گفتی ما هم باور کردیم، ایشون خودش وکیل الدوله دولتی هستند که مفسدین رو ذخیره انقلاب خوندن!
Iran, Islamic Republic of
کاشکی همه وکیل الدوله ها مثل ایشان بودند
Iran, Islamic Republic of
... تشویش اذهان عمومی و

همش هم معذرت خواهی کرده به‌خاطر اشتباهاتش
Iran, Islamic Republic of
هرکس به راحتی در مورد آبروی افراد پرده دری کنه حتما یه روز صدای طبل رسوایی خودش همه جا می پیچه.به همه چیز پرداخته جز نظارت بر وضع معیشت مردم بیچاره .راستی چرا یه کلام هم از دولت انتقاد نکرده ....
رونیکا
Iran, Islamic Republic of
وظیفه امثال صادقی اینه که هر جا دولت یه سوتی داد ،که نظر همه بهش جلب شد،و صدای انتقاد همه بلند شد،و حواس مردم رفت سمت کم کاری دولت، با فرافکنی و هوچی بازی نظر ها رو از دولت برگردونه و به قول معروف دولتو از گوشه رینگ نجات بده،مثل حادثه کشتی سانچی که خودتون توئیتشو دیدین. خیلی بدبخته
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم
متاسفم برای تهرانی ها با این انتخاب
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اگه الان رسایی اینجور موضع می گرفت از طرف شما فتنه گران بی هویت، افراطی و تندرو خوانده میشد!
خدا ریشه شما منافقین خائن رو بکنه...
...
مسینابی
درود بر چیش؟ ...
ميخواي پاچه خواري اين فرد رو بكني اما...
Iran, Islamic Republic of
...خجالت هم خوب چیزیه
Iran, Islamic Republic of
از اون پرچم بالای کامنتت مشخصه که اگر تو ایران هم باشی
اصلا ایرانی نیستی
یه بدبختی هستی که اسم ایرانی و فقط اسم ایرانی رو یدک می‌کشی
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
... قابل توجه وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه .
مقداد
Iran, Islamic Republic of
...
ساسان
Iran, Islamic Republic of
درود فرستادن برنداشته ها، خیلی مطلوب نیست.
Iran, Islamic Republic of
آقای صادقی فرزند شهید هستند و پدرشان هم که روحانی و نماینده مجلس بودند به شهادت رسیدند . اگر اشتباه نکنم مجلس سیصد نماینده دارد که 298 نفر از آنها نماینده نظامند و دکتر صادقی و دکتر مطهری نماینده مردم اند . هر چند علی مطهری چند وقتی است کمی کم تحرک شدند .
می خواستم بگم نترس مرد ، با همین فرمون برو جلو ، دیدم این مرد با ترس بیگانه است . درود من بر تو شیر مرد .
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای صادقی
شجاعت و عدالت خواهی ایشان ستودنی است حتی اگر برخی از اقدامات یا توییت های ایشان تکذیب شود یا حتی اشتباه باشد مهم نیست این چیزی است که همیشه و در همه جا رخ میدهد معصوم که نیست اما آنچه که مهم است شجاعت و نترسی ... است مطمنم حتی مخالفان ایشان نیز ته دلشان به ایشان حسودی میکنند ای کاش چهل پنجاه تا نماینده شجاع و دغدغه مند مثل ایشان داشتیم که هرکدام در یک حوزه خا1ی از کشور مشکلات را زیر ذره بین میگرفتند ما در حوزه بانکی در حوزه بیمه در حوزه خودرو و مسکن و الی آخر کم مشکل نداریم لابی ها و مافیای قدرتمند در این حوزه ها اجازه پیشرفت به کشور را نمی دهد آیا اون وقت مدیران فاسد جرات فعالیت داشتند امیدوارم رفتار ایشان را صرفا از منظر منافع جناحی و سیاسی نبینید و به افق های بلندتری بیاندیشید
محمد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اشجع الناس من غلب هوی : شجاعترین مردم کسی است که بر هوای نفسش غلبه کند

شجاعت یک صفت پسندیده است و با پرده دری و اتهام زنی و شبهه پراکنی خیلی فرق دارد برادر من

آیا اینکه ایشان تهمتی را به انسانهای بزرگ و پاکی مثل مراجع عظلم تقلید بزند شجاعت و غلبه بر هوای نفس است؟ یا از هوای نفس نشأت میگیرد
United Arab Emirates
نعوذبالله نمیدانستم اهل قضاوت و تشخیص در این حد هستید که میگویید مراجع عظام تقلید انسان های پاک و بزرگ هستند در اینکه میان همه اقشار انسانهای پاک باشند شکی نیست ولی اینگونه قضاوت شما تنها از آن خداست که بداند چه کسی پاک هست و چه کسی نیست همین حرف شما نشان میدهد چقدر از استدلال و منطق و انصاف تهی هستید و متعصبانه قضاوت میکنید
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
اولین شرط برای مرجعیت، عدالت است. عادل کسی است که گناه کبیره نداشته باشد و بر گناه صغیره اصرار نورزد. مراجع ما اینگونه انتخاب می شوند
ایشان اول به مرجعیت تهمت می زند و سپس معذرت خواهی می کند
، با تهمت زدن اهداف خویش را عملی می کنند و جو روانی جامعه را به هم می زنند و اعتماد مردم را خدشه دار می کنند، با علم به اینکه خبر دروغ آنها در مخاطب تاثیرش را گذاشته است آنگاه معذرت خواهی می کنند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
هنجار شکنی و دروغ‌گویی و بی احترامی و تهمت و ....
شد شجاعت

این همون خبری که از پیش به دادند که در دنیا به جایی می‌رسه که هر کس .... باشه شجاعه

شجاعت امثال حاج قاسم و ... جنگ‌طلبیه
Iran, Islamic Republic of
این جوری که شما نظر دادین نمی شود به شما مثبت یا منفی داد زیرا خیلی از مواردیکه شما فرمودین وجود دارد . اما..،
نخستین اثر و كاركردی كه قرآن برای شجاعت و دلیری بیان می كند، صداقت و راستگویی است. انسان شجاع به سبب این كه بر ترس خویش غلبه كرده، در همه عرصه ها به چیزی كه باور دارد عمل می كند و صدق در گفتار او تاویل دارد. از این رو در بیان مواضع خویش، صداقت دارد و اهل راستگویی است.
Iran, Islamic Republic of
خوبه نمردیمو ومعنای شرافتم فهمیدیم ،برعکس کسی که باعث تضعیف جایگاه کشورش بشه نه بویی از شرف برده نه حمیت.شرافتو نماینده های کنگره آمریکا دارن که هرگز چشمشونو از دشمن مقابلشون بر نمی دارن.حتی اختلاف نظر های داخلی و جناح بندی شون اونا رو از رصد دشمن غافل نمی کنه ...
Netherlands
دشمن دشمن دشمن . ۲۴ ساعته نشستید دشمن سازی می کنید . غش کردید طرف روسیه .روسیه دشمن نیست ؟
Iran, Islamic Republic of
تو سرتو بکن زیر برف و بگو دشمن نیست .در ضمن اگه تو آمریکا رو به دشمنی قبول نداری،ولی اونا ایران رو صد در صد دشمن میدونن.اگه درست مطلب بالا رو بخونی می فهمی که منظور دشمن دونستن ایران توسط اوناس.
Iran, Islamic Republic of
امریکا و روسیه به فرمایش امام از هم بدترند. ..
Iran, Islamic Republic of
نخیر امام میفرمایند آمریکا و شوروی( نه روسیه)
ضمنا تا روسیه با ما دشمنی نکرده هیچ دلیلی نداره که ما با او دشمنی کنیم
Iran, Islamic Republic of
... 40ساله بدترین فتنه ها و خباثتها رو برای ما انجام دادن
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
چند نمونه از رفتارهای آمریکا و انگلیس را ذکر می کنم
کودتای 28 مرداد و ساقط کردن حکومت دکتر مصدق
تحریم ایران در جنگ جهانی و جلوگیری از واردات گندم به ایران که منجر به وقوع قحطی گسترده گردید و حدود نصف جمعیت ایران کشته شدند
کمکهای تسلیحاتی فراوان به عراق در جنگ با ایران
اطلاع به رژیم صدام با استفاده از هواپیماهای جاسوسی آواکس که منجر به لو رفتن عملیات کربلا 5 که منجر به شهادت بسیاری از رزمندگان ایرانی گردید
دخالت مستقیم در اواخر جنگ و حمله به نفتکشهای ایرانی
حمله به هواپیمای مسافربری و شهادت جمعی از هموطنانمان
تحریمها همه جانبه از اول انقلاب و تمدید و افزایش تحریمها به بهانه های مختلف
و جنایات بیشماری که خارج از حوصله جمع است. آیا اینها برای اثبات دشمنی کافی نیست؟؟
دشمن چه کاری انجام می دهد که آمریکا و غربیها انجام نمیدهند؟
هادی
Iran, Islamic Republic of
نون بیت المال رو می خورن و بعد هم به جای پرداختن به مشکلات اقتصادی مردم فقط ... می کنن.
سینا
Iran, Islamic Republic of
آقای صادقی ای کاش یه کم هم به وظایف نظارتی تون در مورد مشکلات معیشتی مردم بپردازی! راستی تو که خیلی دلسوز مردمی!!!!!!! چرا تو بحث کرسنت گذاشتی حق ملتو تو حلقوم خارجیا ریختن، در مورد حق پایمال مردم در کاسپین که زیر نظر بانک مرکزی بود چرا یه پیگیری نمیکنی.واقعا لعنت خدا بر هر مسئولی که به جای حق طلبی همش دنبال سیاسی بازی و نفع جناحیه.
Iran, Islamic Republic of
یه نفر هم که پیداشده داره حرف حق می زنه وازدزدی های دولتی ها میگه شما بگو بده
Iran, Islamic Republic of
کدوم حرف ؟!! حرفی که چند روز بعدش تکذيب ميشه معلومه که از روی بخار معده است نه حرف حساب
Iran, Islamic Republic of
صادقی تا حالا یک کلام از دزدی دولتیها گفته؟؟؟...
Iran, Islamic Republic of
یک قصابی را که گوشت خر می فروخت پپلمپ کرده بودند یک پیرزنه می آید گوشت بخردمی بیند پلمپ شده است میگوید یک قصاب خوب داشتیم که آنهم پلپپ کردند
مثل اینکه شماهم مثل آن پیرزن تو باغ نیستی
یاسمن
Iran, Islamic Republic of
اقای صادقی شما واقعا میخواین باورهای خمینی ره و ارزش های او که در ضمیر شما نهادینه شده انجام بدید.به گفته خودتون یا به گور خواهید برد.یام اینکه اشک تمساح بریزید.چرا از خودت میخوای یه شخصیت کاریز ماتیک بسازی وقتی که کسی اشکت رو هم باور نمی کنه.شما دلت برای مردم عادی نمیسوزه وگرنه مردم عادی چه میفهمند از این فرافکنی ها.مخاطب خاص داری
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه جمهوری اسلامی الگوی نمایندگی را شهید مدرس میداند ولی با نظارت استصوابی تمام افراد مستقل را از صحنه خارج کرده و میدان فقط در اختیار عده ای بله قربان گو افتاده و در این میان چند تا مثل صادقی و مطهری از دست شورای نگهبان در رفته
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا مااز شورای نگهبان گله مندیم که چرا امثال مطهری وصادقی و... رد صلاحیت نشدن.... .
آیناز
Iran, Islamic Republic of
بیسوادی بعضیا حال آدمو بد میکنه مثل طوطی نشخوار فکری بقیه رو تکرار میکنن.تو همه کشورها یه ارگانی،یه نهادی،یه خراب شده ای نظارت میکنه.فکر کردن تو دنیا هرکی هرکیه ،هیچ جایی هیچ نظارتی انجام نمیدن فقط اینجا اینطوریه.تو مهد دموکراسی ببین آی پک کدوم خراب شده است،لابی صهیونیستی چی کار میکنه تو آمریکا ؟؟؟؟؟؟؟جنبش 99درصدی ها چرا به وجود اومد؟؟چرا ...،.؟؟؟؟
رضا
United Kingdom
والله ما که تو انگليسيم همچين چيزي که شما ميگي نيست, هر کسي ميتونه کانديد بشه اما اگر اراش از يک مقداري کمتر بود بايد مبلغي (در حدود 500 يا 1500 پوند)رو به عنوان جريمه پرداخت کنه.

شما بهتر به فکر سواد خودت باشي
آیناز
Iran, Islamic Republic of
آقا رضا گفتم که بیسوادی امثال تو حالمو بهم میزنه.یه کم مطالعه کنی اینجوری سوتی نمیدی. اصلا انگلیس قانون اساسی مدون نداره که بخواد یه نهاد یا شورایی نظارت کنه که از اون تخطی نشه.نظام بریتانیا که قبله و ماوای شماهاس قانون اساسی نانوشته داره وبرخلاف اونچه که همه ی بیسوادا فکر میکنن دموکراسی در اونجا حاکم نیست بلکه نظام پادشاهی دارد و در مثلا پارلمانشون بالاترین مقام ملکه است.در مجلس اعیان هم نماینده ها موروثی این سمت رو به ارث میبرن.پس داداش مطمئن باش که هیچ وقت کسی رو که سیستم تایید نکنه اصلا بالا نمیاد.از امثال تو هم فقط همون جریمه رو میگیرن.حالا اگه خواستی بیشتر بدونی هم می تونم کمکت کنم تا دیگه بیسواد نباشی!!!!!
یاسمن
Iran, Islamic Republic of
علم اون چیزی نیست که انسان ان را به رخ دیگران بکشه .یه انسان تحصیل کرده باید حلم وحال هم داشته باشه. و با استفاده از ان در کنار اخلاق مداری صدای حرف مخالف رو هم بشنوه .وگرنه نتیجه اش میشه دو قطبی شدن جامعه .خیلی راحت ادم میتونه حرفشو مستند بزنه ونتیجه بخواد.افکار عمومی خود تشخیص میدهند که چه کسی دلسوزه وچه کسی فرا فکنه اقلا در ذهن خود به یه دودو تا چهارتا میرسند.
دانا
Iran, Islamic Republic of
آخه تو انگلیس داداش مثل اینجا به هر کسی اجازه نمیدن که بخواد در مورد همه چی بدونه و اظهار نظر کنه.در ضمن در مجلسشون هم به اصطلاح نماینده هاشون با نظر ملکه الیزابت انتخاب میشن. همون نظام پادشاهی که در مورد کشورهای عربی میگیم مرتجع و عقب افتاده در کشور به اصطلاح متمدن انگلیس هم پیاده میشه.
Iran, Islamic Republic of
مستقل يعنی مستقل از ارزش های انقلاب و جمهوری اسلامی؟
Iran, Islamic Republic of
شورای نگهبان در تائید امثال ... بسیار کوتاهی کرده است.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خیلی ازت بدم میاد
بجای پرداختن به مشکل مردم دنبال ایجاد مشکلی
یونس
Iran, Islamic Republic of
هرکس حرف حق بزنه پیگیر هم باشه ضد ایناست و حتما با آمریکا دسش تو یه کاسه هست
حتما باید دایم تایید کنه یا چاپلوسی کنه که جهان ازش تعریف بکنه و تمجید کنه
وگرنه یا داعشی هست یا تکفیری
Iran, Islamic Republic of
چرا پرت و پلا میگی؟! کدوم حرف حق؟ اگه حق بود که خودش دو روز بعد عذرخواهی نمی کرد!
اگر هم حقّه پس چرا وجودش را نداره تا آخر پاش وايسه و عذرخواهی نکنه؟
Iran, Islamic Republic of
در این مورد شک نکن ؛...
Iran, Islamic Republic of
و از نظر شما هرکسی که بر نظام اسلامی بتازد و خوراک برای دشمنان قسم خورده اسلام درست کند و آمریکا و دیگران برایش به به و چه چه بزنند حال فرقی هم نمی کند راست بگوید ...حرفهایش حق است
رضا
United Kingdom
اينکه اولويت مردم سياسي يا معيشتي هست يا رفع حصر مهم هست يا نه رو راي مردم مشخص ميکنه.
شمام که ما شاله تو 6 سال اخير حتي با دوپينگ شوراي نگهبان همه انتخابات رو از دم باختيد
وطن پرست
Iran, Islamic Republic of
آخه ما تو ایران برخلاف انگلیس که همه چی رو به میل ملکه پوسیده شون منطبق میکنن،خودمون رای میدیم و افتخار هم میکنیم که همونی میشه که مردم رای دادن ، ولو اینکه اسیر موج آفرینی ها و پروپاگاندا بشن. شورای نگهبان هم از آرا نگهبانی میکنه ولو اینکه مخالفین عقایدشون رای بیارن.حرف مفت هم نزن که دوپینگی در کار نیست که اگر باشه به قول خودت نتایج اینجوری رقم نمیخوره.ایجا انگلیس نیست ایرانه.برو یه فکری برای نظام خاک برسر اونجا کن ،ما تو ایران همه عضو یه خانواده ایم.ولو اینکه با هم قهر باشیم یا دعوا کنیم فضولیش به شما نیومده.
United States
ما رهروان خمینی کبیر هستیم که با تمام توان در راه او ایستاده ایم تا کور شوند آنهایی که نمی توانند ببینند.
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
صادقی صرفا یه آدم سیاست زده... که تنها هنرش توییت کرده اونم با هماهنگی پدرخونده های اصلاحات!! اما ظاهرا نمیدونه مشکل اصلی مردم گرونی ، بیکاری، و ناتوانی دولتی است که وابسته به جریان خودشه! تنها کسی که نقد نمیشه روحانی و اصلاحاتند.. مشکل مردمم نه وضعیت آودگی هوا نه عدم خدمات رسانی بلکه حصر سران فتنه گر و یاغیان انقلابه..تو فضای آزادی که انقلاب برای اینها فراهم کرده هم به شهرت رسیدند هم به نمایدگی مجلس که برا شخصیت اونا یه چیزی در حد رویا است.. اصاحات چی های سیاست زده که فقط بلندند با مسئله سازی و نارنجک های دود زا هواس مردم رو از ناتوانی و خیانت های خودشون پرت کنند بدونند که خشم انقلابی فرزند انقلاب بنیادشون رو به زودی خواهد سوزوند ..چهل سالگی انقلاب آغاز انقلاب جدید فرزندان امام و اقاست ....
لاهیجی
Iran, Islamic Republic of
یه مرد فعلا توی مجلس هست که رک و راست حرف ملت را میزنه و من دست و پای این مرد واقعی را میبوسم. اگر در پرونده این مرد شزیف کمترین نقطه سیاهی بود تا حالا رفته بود جایی که پالیزدار رفت. بنازم به غیرت این انسان پاکدست و نترس حقیقی
Iran, Islamic Republic of
به آقای تکرار می گفتین یه لیستی رو بهتون دیکته کنه که حداقل دو تا مرد توش باشه!
Iran, Islamic Republic of
نترس بودن با هوچی گری فرق داره
اگه نترس هست بیاد از نحوه اداره کردن جناب روحانی طی چن سال گذشته هم انتقادی بکنن.
مردم تهران شورشو درآوردن با این انتخابات مسخره
محسن
Iran, Islamic Republic of
ایشان یکی از دلسوزان نظام و خدمت گزاران واقعی مردم و فرزند شهیدی بزرگوارند.
Iran, Islamic Republic of
آخ که پدر مملکت رو برخی از همین نسبتها برده؛
گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل؟!
شهید بودن پدر ایشان هیچ ربطی به ... تنش‌آفرین این فرد ندارد
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر محسن حججی؛ خوشا به سعادتش که شهید شد وکامنت این آقا محسن رو نخوند.
Iran, Islamic Republic of
...
Sweden
کاش ایشان یاد میگرفت قبلا از اظهار نظر جوانب موضوع را خوب بررسی کند. البته به این نتیجه رسیدم که بیشتر اظهارات شان فقط برای دیده شدن هست!
مندلی
Iran, Islamic Republic of
این فرد خوب می داند که چه می گوید و چه می کند ....
Iran, Islamic Republic of
وجوداین قبیل نمایندگان درمجلس به این معنی است که شورای نگهبان بایددقت ونظارت بیشتری درتاییدصلاحیت افرادبکند.
Iran, Islamic Republic of
وجوداین قبیل نمایندگان درمجلس به این معنی است که شورای نگهبان بایددقت ونظارت بیشتری درتاییدصلاحیت افرادبکند.
Canada
برخلاف نظر شما اگر دوتا نماينده ازاده در مجلس باشد يكى ايشان و ديگرى على مطهرى هست
الباقى بود و نبودشان بالسويه هست
Iran, Islamic Republic of
با سلام ای کاش بجای این همه موارد ، ایشان و نمایندگان همکارشان بویژه نمایندگان تهران یک سوزن هم به خودشان می زدند و از این همه مزاحمتی که بواسطه اقدامات عجیب و غریب خود در پیشروی و تصرف معابر اطراف مجلس بعمل می آورند و مردم را در ترافیک معطل می نمایند، دست برمی داشتند و از مردم عذر خواهی می کردندو جبران مافات می نمودند.
Iran, Islamic Republic of
نکنه سردبیر محترم جهان هم اسمشون تو لیست آقای طوسیه که از افشاگری های آقای صادقی نگرانند :)
Iran, Islamic Republic of
اگر یک کارمند و کارگری اینچنین کاری میکرد الان اعدامش کرده بودند من نمی دانم چرا مسئولین خطاکار را نمی توانیم بازخواست کنیم ...
Iran, Islamic Republic of
ایشان وسایرهمفکرانش درقبال تضعیف حکومت شیعه دربربر امواج دشمنان بیشمار طرفداران نابودی ایران مسئولند
Iran, Islamic Republic of
نمایندگان فقط یک کار میکردند جامعه سالم میشد.کاش صادقی وسایر نمایندگان از تحمیل مدیران شکارچی نالایق به وزارتخانه ها وسازمانها وادارت دولتی که فقط دنبال پستهای مدیریتی برای مقاصد سوهستند خوداری کنند که این بزرگترین خدمت به جامعه وپاکسازی آن ازلوث مدیران سودجوست.امروز متاسفانه هم وغم اکثرنمایندگان عزل ونصبهای مصلحتی وامتیاز خواهی بدون بررسی سوابق آن مدیر است اما مطمئن باشیدنتیجه عمل شما تخریب جامعه ودودی که در آینده به چشم همه ما میرود.
شريف
Iran, Islamic Republic of
اين آقا فقط قصد داره كه علي مطهري دوم بشه....
البته تند و تيزتر از علي خان مطهري...
چون علي خان مطهري به واسطه يدك كشيدن اسم شهيد والامقام مرتضي مطهري، مجبوره در يك سري موضوعات، مواردي رو رعايت بكنه.... اما ايشون بدون هيچگونه عقبه سياسي و انقلابي مجبور نيست آن مراعات رو داشته باشه....
وظيفه ما اينه كه مثل علي مطهري، بادش نكنيم... مطرحش نكنيم... بذاريم براي خودش خوش باشه....
منصوره
Iran, Islamic Republic of
بقای سیاسی ایشون در همین... است، ما مردم باید هوشیار باشیم!
ایرونی
Iran, Islamic Republic of
اینم نتیجه رأی دادن به لیست تَکراری!
Iran, Islamic Republic of
نتیجه لیست تکرا چی ها