دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

تقدیر آیت‌الله نوری همدانی از عملکرد قالیباف

پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب: 587757
آیت‌الله نوری همدانی خطاب به قالیباف گفت:خدمت به اسلام و نظام مهم است که شما امتحان خود را در این زمینه به‌خوبی پس داده‌اید و پرونده شما همگی خوب بوده است، هرکجا که هستید موفق و مؤید باشید.
تقدیر آیت‌الله نوری همدانی از عملکرد قالیباف
به گزارش جهان نيوز، ظهر امروز آیت‌الله نوری همدانی در دیدار با محمدباقر قالیباف شهردار سابق تهران و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، یکی از موضوعات قرآن کریم را که مسئله آزمایش و امتحان بود را بیان کرد و اظهار داشت: علم و درجات علمی اشخاص زود مشخص می‌شود و با یک سنگ محک‌هایی می‌توان فهمید فلان شخص در چه حدی است اما امتحان خداوند تنها به علم نیست بلکه به عمل، ایمان و اعتقاد و باورهای درونی در طول زندگی بستگی دارد.وی افزود:

انسان هر کاری که در طول زندگی انجام داده است در پیشگاه خداوند باز و روشن است بنابراین باید در انجام اعمال خود مراقبت کرده و بدانیم در معرض امتحان پروردگار قرار داریم و باید ببینیم تا چه اندازه توانسته‌ایم در این امتحان سربلند باشیم.

مرجع تقلید شیعیان با بیان مساوی نبودن امتحانات الهی گفت: فراز و فرودها همگی در امتحان الهی مؤثر هستند، خداوند متعال پیش آمدهایی پیش می‌آورد تا انسان‌ها کاملاً شناخته شوند و صداقت، راستی و درستی و خیانت‌های انسان همگی سنجیده می‌شود.

آیت‌الله نوری همدانی خطاب به قالیباف گفت: شما امتحان‌های خود را به‌خوبی پس داده‌اید، خدمت به اسلام و نظام مهم است که شما امتحان خود را در این زمینه به‌خوبی پس داده‌اید و پرونده شما همگی خوب بوده است، هرکجا که هستید موفق و مؤید باشید.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *