چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۳
۲۶
سیدعلى خمینى در مراسم بزرگداشت دوازدهم بهمن:

چقدر خواستند رهبری را تخریب کنند اما عزت دست خداست/ به وجود رهبرانقلاب افتخار می‌كنيم

پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب: 587671
نوه امام راحل گفت: افتخار ما است فردی در حکومت است که وقتی در خبرگان می‌خواهند ولایت جامعه را به ایشان بسپارند و از ایشان برای این امر درخواست می‌کنند نه از باب تعارف این پیشنهاد را پس می‌زند.
چقدر خواستند رهبری را تخریب کنند اما عزت دست خداست/ به وجود رهبرانقلاب افتخار می‌كنيم
گروه سیاسی جهان نيوز: حجت الاسلام سید على خمینى امروز پنجشنبه طى سخنانى در مراسم بزرگداشت دوازدهم بهمن در حرم مطهر امام راحل با گرامیداشت یاد و خاطر امام بزرگوار، اظهار کرد: دهه فجر دهه بزرگداشت آرمان هاى انقلاب است و لازم است هر سال در ایام دهه فجر این آرمان‌ها را مرور کنیم.

وى ادامه داد: انقلاب ما زنده است به این دلیل که همان آرمان هاى ٤٠ سال پیش هنوز هم از سوى مردم پسندیده است لذا در این ایام دهه فجر باید بازگشت به آرمان‌ها داشته باشیم و به ملت یادآورى کنیم که آرمان هاى ما چه بوده است.

حجت الاسلام خمینى با اشاره به آرمان هاى انقلاب اسلامى تصریح کرد: یکى از آرمان هاى انقلاب، استقلال بود؛ استقلال مانند اکسیژن است.

وی افزود: امروز به غیر از مغرضان هیچکس نیست که به استقلال جمهورى اسلامی اذعان نکند. استقلالى که براى منطقه هم از سوى جمهورى اسلامى به ارمغان آورده شده است.

حجت الاسلام خمینى با اشاره به اهمیت غرب زدایى از اذهان و افکار، گفت: امروز مسئله غرب زدگى درصدد تغییر افکار و ارزش هاى ماست. مهم‌ترین کارى که امام در طول نهضت کرد این بود که ارزش هاى جامعه را تغییر داد.

حجت الاسلام خمینى با اشاره به آرمان آزادیخواهى، اظهار داشت: امام تاکید داشتند که حکومت اسلامى یعنى استقلال و آزادى. امام(ره) مى فرمودند ما حجت داریم کسى که حجت دارد از آزادى بیان نمى ترسد. لکن با توطئه مخالفیم.

وى ادامه داد: برخى معتقدند این تعبیر آزادى را از غرب داریم، اما این اسلام است که مؤید آزادى و رفع وابستگى است. امام رأى مردم را میزان و رهبرى رأى مردم را حق الناس دانستند.
حجت الاسلام خمینى با بیان اینکه اسلام خواهى از دیگر آرمان هاى ملت ما بود؛ تصریح کرد:  آن‌ها که ولایت فقیه را تخریب می کنند نقش ولى فقیه را در نظام نفهمیدم‌اند.

نوه حضرت امام(ره) گفت: امام(ره)، رای ملت را میزان و رهبری حق الناس دانستند. وزن گروه‌ها و تاثیرگذاری‌ها با میزان رای ملت سنجیده می‌شود. این طور نیست که ما لطف کرده باشیم و به مردم بگوییم در انتخابات شرکت کنید. حق الناس یعنی ریشه انتخابات ما در شرع ماست. ما این‌ها را از اسلام گرفته ایم و نه از شرق و غرب.

وی در ادامه با اشاره به اصل ساده زیستی و ضرورت رعایت آن در زندگی مسئولان، افزود: خطاب اصلى ما با مسئولان است که اگر شما که نمى‌توانید همه مشکلات مردم را حل کنید لاأقل طورى زندگى کنید که دیدن زندگى شما بارى بر دوش مردم اضافه نکند.

حجت الاسلام خمینى با بیان اینکه امام(ره) از مال دنیا به دو سه دست لباس اکتفا کرده بود، گفت: امروز زندگى رهبرى هم ساده زیستانه است. پدر من تعریف می کرد که در منزل آیت الله خامنه اى فرشى بود که من از زبرى آن به موکت پناه بردم.

علی خمینی اظهار داشت: این‌ها (اشاره به دشمنان) چه قدر ولایت فقیه و شخص ولی فقیه حضرت آیت الله خامنه‌ای را تخریب می‌کنند؛ این‌ها نقش ولایت فقیه در نظام را نفهمیده اند. ما به وجود رهبری افتخار می‌کنیم و می‌گوییم که جز ایشان بعد از امام(ره) کسی نبود که جای ایشان را پر کند.

وی گفت : امروز به وجود مقام معظم رهبرى افتخار مي كنيم و معتقديم كه پس از امام(ره) هيچكس را نداشتيم كه بتواند جاى امام(ره) را پر كند اين افتخار ماست كه بعد از امام(ره)، رهبرى بزرگوار جانشين امام(ره) شد و امروز فردى سردمدار حكومت هستند كه از روى صادقت وقتى به او درخواست واصرار حكومت را مي كنند ايشان حقيقتا مخالفت مي كند و دنيا را پس مي زنند. اين امر را با رياست هاى ظاهرى دنيا مقايسه كنيد.

سید علی خمینی افزود: چقدر خواستند رهبری را تخریب کنند در حالی که عزت در دست خداوند است، افتخار ما است فردی در حکومت است که وقتی در خبرگان می‌خواهند ولایت جامعه را به ایشان بسپارند و از ایشان برای این امر درخواست می‌کنند نه از باب تعارف این پیشنهاد را پس می‌زند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دانشجوی مملکت
Iran, Islamic Republic of
الحمدلله که چنین کسانی هم هنوز در بیت امام هستن
خدا حفظش کنه
Iran, Islamic Republic of
به کوری اصلاحات ..
Iran, Islamic Republic of
سید علی با علی

سید حسن با حسن
مسافر
Iran, Islamic Republic of
درود بر دانشجو انقلابی
خدا را شکر که سید عزیز با اعلام موضعش خستگی مسافرت را از من گرفت . و قبراق به خانه بر گشتم . یا حــــق
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر سید علی عزیز خمینی
بهرام
Romania
آفرین بر سیدعلی که علی وار وارد میدان نبر با حنین یان و بدر و خیبریان شد
آفرین بر ولد وخلف صالح حاج احمدآقا که همچو پدر در دفاع از اسلا ناب و انقلاب و رهبری بپا خواست
Iran, Islamic Republic of
بهر حال همه میدانند که سید علی خامنه ای بهترین گزینه اند. دلیل دیگری هم نیاز نیست
Iran, Islamic Republic of
الحق که یادگار حقیقی خمینی کبیر هستی!ااین سخنانت مرا به یاد پدر مرحومت حاج سید احمد آقا انداخت که چگونه یکه تنها از در مقابل خناسان از رهبر انقلاب حمایت کرد و سر سوزنی تا آخرین روزهای عمرش عقب نشینی نکرد!
البته سخنرانی های قبلی ات هم بسیار دلنشین و گویا بودند اما این یکی .....!
خدا حفظت کند ان شاءالله که دل ما حزب اللهی ها را شاد کردی ...
Iran, Islamic Republic of
الحق یادگار راستین امام ایشان هستند و حضرت امام درباره ایشان فرمودند که نور را در چهره ایشان می بینم
علمدار
Iran, Islamic Republic of
احسن گل نوشتی .
جهان نیوز . در صورت امکان سخنرانی های سید عزیز را پوشش دهید. با سپاس
United States
خدا حفظت کند که خون خمینی کبیر را در رگ تو حس میکنیم.
علی
Iran, Islamic Republic of
ماشاالله خداوند نگهدارش باد . از دهان ایشان صدای امام خمینی (ره) به گوش میرسه.
مریم
Iran, Islamic Republic of
این پسر امامه دمش گرم
Iran, Islamic Republic of
ای جانم آ سید علی آقا مصطفوی! پيشاپيش موفقيت هر چه بیشتر جنابعالى را آرزو ميكنيم
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر که بعد از مدتها از بیت امام، ندای برحق امام به گوشمان رسید.
ندای دفاع از حق
ندای دفاع از رهبری
ندای دفاع از مظلومان و محرومان
ندای برائت از اشراف و مسئولان اشرافی
Iran, Islamic Republic of
فعلا که یه دست صدا ندارد...
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
ای جونم آقاسیدعلی خمینی خدا نگهدارت باشه.امید انقلاب
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر یادگاران خمینی بزرگ ،از حاج حسن آقا که ضمن حمایت از رهبری بی پروا همچون پدر بزرگش مواضع خود را اعلام میکنه، آقا یاسر که گمنام است وعلی آقا که امروز همچون نگینی در حوزه علمیه می درخشد.
Iran, Islamic Republic of
آن نامه عرفانی امام راحل رضوان الله تعالی علیه به ایشان ، همچنین روز را می دیده
و إن شاء فرداهای بسیار درخشان تر

شامه متمایل به ساده زیستی ایشان غنیمتی مهم و حاکی از انطباق با آن روح الله است
هماره معطر باد
Iran, Islamic Republic of
چه قدر خواستند بیت امام رو مخالف آقا نشون بدن اما عزت دست خداست ..زنده باشی سید علی امام یه چیزی درت دیده بود که اینقدر دوست داشت!
Iran, Islamic Republic of
بی علت نبود امام این علی آقا رو دوست داشت
به راستي كه در بصيرت و دشمن شناسي مانند جد امام خميني (ره) هستي .
شايد امام حقيقتي را در وجود شما ديده بود كه در هر مجلس وهر ديدار مردمي اجازه حضور شما را مي داد تا مردم شما را بشناسند
خدا را شکر یه امامی هم تو بیت امام پیدا شد.
خدا حفظش کنه
Iran, Islamic Republic of
چرا سایت جماران ...سخنان اقا سید علی خمینی یادگار امام را سانسور کردند مگر او چه گفت که ...جرات نکردن دفاع از ولایت ومحرومان را منتشر کنند.غربت این یادگار امام تا کجاست که جماران هم او را بایکوت می کند.
ببینید بخشی از سخنان این اقازاده پیرو واقعی خط امام و ولایتمدار را...
سیدعلی خمینی در حرم مطهر امام(ره):
افتخار می‌کنیم فردی در راس حکومت است که از بن دندان مقام را پس می‌زند
وی ادامه داد: امروز از نظر استقلال خودمان تصمیم می‌‌گیریم که از کدام کشور و جریانی دفاع کنیم و امروز شرق و غرب برای ما تصمیم نمی‌گیرند.
سید علی خمینی با بیان اینکه چقدر ولایت فقیه را تخریب کرده و می‌کنند، گفت: اینها ولایت فقیه و نقش آن را نفهمیدند.وی افزود: چقدر خواستند رهبری را تخریب کنند در حالی که عزت در دست خداوند است. افتخار ما است فردی در حکومت است که وقتی در خبرگان می‌خواهند ولایت جامعه را به ایشان بسپارند و از ایشان برای این امر درخواست می‌کنند نه از باب تعارف این پیشنهاد را پس می‌زند.
سید علی خمینی ضمن تاکید بر اینکه این صحبت‌ها خطاب به مردم عادی نیست، تصریح کرد: مخاطب اصلی ما کسانی هستند که در قدرت و مسئولیت قرار دارند و خطاب به آنها می‌گوییم شما که نمی‌توانید همه مشکلات مردم را حل کنید لااقل طوری زندگی کنید که مردم با دیدن شما باری بر مشکلاتشان افزوده نشود.وی با اشاره به ساده‌زیستی رهبر انقلاب به بیان خاطره‌ای از پدرشان پرداخته و گفت: زندگی رهبر نیز ساده است و پدر ما یکبار می‌گفت گاها که من به خانه آقای خامنه‌ای می‌رفتم فرشی که در زیر پایشان بود طوری بود که من به موکت پناه می‌بردم.
Iran, Islamic Republic of
چرا سايت جماران ..... ؟!
من به تو ميگم داداش، به همان دليلى كه سايت پايدارى چى جهان نيوز هم كامنت دو خطى منو سانسور كرد ، به همون دليلى كه اين سايت در پيتى دست در نوشته من برد و جعل كرد ، لذا اگر خوب نگاه كنيم هر دو - اصولگرا و اصلاح طلب - سر و ته يه كرباسند ، قدرت خداى اين جماعته، اينها حاضرند براى بدست آوردن قدرت دست به هر كارى بزنند ، تاكيد ميكنم دست به هر كارى ! درست ميگم برادر زاكانى رزمنده ؟!
Iran, Islamic Republic of
تو که مدافع سینه چاک سایت جمارانی نمی تونی بگی هر جفتشون سر و ته یک کرباسند