سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۲
۷۹
گزارش کامل از سفر یک روزه جلیلی به اسلامشهر

جلیلی: امروز با فتنه «جنبش زرد» مواجه هستیم + تصاویر

چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۵
کد مطلب: 587500
نماینده مقام معظم رهبری درشورای عالی امنیت ملی در راستای سلسله سفرهای استانی دولت سایه به شهرستان اسلامشهر از توابع استان تهران سفر کرد. در این سفر یک روزه جلیلی علاوه بر بازدید از مناطق محروم این شهرستان، از یک شرکت دانش بنیان در عرصه کشاورزی، یک قرارگاه فرهنگی و یک خیریه بازدید کرد و در جمع اعضای شورای شهر اسلامشهر، نمازگزاران مسجد صاحب الزمان، نماز گزاران مسجد امام علی النقی و فعالان فرهنگی اجتماعی اسلامشهر سخنرانی کرد.
جلیلی: امروز با فتنه «جنبش زرد» مواجه هستیم + تصاویر
به گزارش جهان نيوز؛ سعید جلیلی در راستای سلسله سفرهای استانی دولت سایه به شهرستان اسلامشهر از توابع استان تهران سفر کرد. در این سفر یک روزه جلیلی علاوه بر بازدید از مناطق محروم این شهرستان، از یک شرکت دانش بنیان در عرصه کشاورزی، یک قرارگاه فرهنگی و  یک خیریه بازدید کرد و در جمع اعضای شورای شهر اسلامشهر، نمازگزاران مسجد صاحب الزمان، نماز گزاران مسجد امام علی النقی و فعالان فرهنگی اجتماعی اسلامشهر سخنرانی کرد. 
 
نماینده مقام معظم رهبری درشورای عالی امنیت ملی همچنین با خانواده شهید مدافع حرم حاج محمود شفیعی نیز دیدار و گفتگو کرد.
 
بازدید از شرکت تعاونی کشاورزی گل و گیاه پرشین خلیج فارس
در ابتدای این سفر دکتر جلیلی در شرکت تعاونی کشاورزی گل و گیاه پرشین خلیج فارس حاضر شد و از نزدیک در جریان اقدامات این مجموعه علمی- کشاورزی قرار گرفت. در این دیدار مسئولین این شرکت ضمن تشریح فعالیت ها و اهداف خود از دستاوردهای خود در این زمینه گزارشی ارائه کرده و به سوالات دکتر جلیلی پاسخ دادند.
 

در این دیدار دکتر جلیلی نیز ضمن حمایت از پژوهش های علمی و پیشرفت های صورت گرفته در این زمینه، به مسئولان این شرکت قول داد تا آنها را به سایر پژوهشکده های مرتبط و فعال در زمینه عاوم کشاورزی معرفی کند.
 
بازدید از منطقه محروم سیمون
در ادامه این سفر دکتر جلیلی به منطقه محروم «سیمون» در حواشی شهرستان اسلامشهر رفت. نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی ضمن حضور سرزده در منزل یکی از مردم این منطقه، از نزدیک با مشکلات ساکنین «سیمون» آشنا شد.
 

 
لازم به ذکر است، ساکنان این منطقه تا چندی قبل در ویرانه های فاقد حداقل امکانات زندگی می کردند که سپاه اسلامشهر با کمک نیروهای جهادی در فرصتی 140 روزه موفق به ساخت 50 واحد مسکونی برای مردم این منطقه می شود.
 
تشکر از سپاه اسلامشهر برای ساخت منزل برای ساکنین منطقه محروم قلعه لهک
در ادامه دکتر جلیلی به منطقه محروم «قلعه لهک» رفت و از نزدیک در جریان مشکلات مردم این منطقه قرار گرفت. سپاه اسلامشهر همانند منطقه سیمون قصد دارد برای مردم ساکن در قلعه لهک نیز ساخت منازل جدید را آغاز کند که متاسفانه تا امروز به خاطر برخی عدم همکاری ها موفق به شروع این پروژه نشده است. در این بازدید دکتر جلیلی ضمن تشکر از مسئولین محلی و سپاه اسلامشهر بر شروع هر چه سریع تر این پروژه تاکید و رسیدگی به مشکلات مردم را بزرگترین کمک به انقلاب اسلامی توصیف کرد.
 

 
بازدید از یک «قرارگاه فرهنگی» و «خیریه»
در بخش دیگری از این سفر دکتر جلیلی از قرارگاه فرهنگی فاطمه الزهرا (س) و خیریه امام جواد علیه السلام در اسلامشهر بازدید کرد. این دو مجموعه که به همت جمعی از جوانان انقلابی و آتش به اختیار این شهرستان راه اندازی شده علاوه بر فعالیت های اجتماعی و کمک به مستضعفین، با راه اندازی یک واحد تولیدی لباس نیز باعث اشتغال ده ها نفر از ساکنین این منطقه شده است.
 

 
دیدار با خانواده شهید مدافع حرم، حاج محمود شفیعی
در ادامه دکتر جلیلی به منزل شهید حاج محمود شفیعی یکی از شهدای مدافع حرم در اسلامشهر رفت. در این دیدار نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی خطاب به پدر و مادر شهید گفت: وجود چنین شهدای سرافرازی حاصل لقمه حلال و تربیت صحیح پدران و مادرانی مانند شماست.
 

 
وی افزود: امروز به برکت این شهدا جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه اقتداری مثال زدنی دارد که دشمنان نیز بارها به آن اذعان کرده اند.
 
دکتر جلیلی همچنین با حضور در آستان مقدس امامزاده عقیل اسلامشهر بر سر مزاری شهدای مدافع حرم این شهرستان ادای احترام کرد.
 

 
 
از فتنه «جنبش سبز» عبور کردیم، امروز با فتنه «جنبش زرد» مواجه هستیم
در ادامه جلیلی در نشست هم‌اندیشی فعالان فرهنگی اسلامشهر که در سالن اجتماعات اداره اوقاف این شهرستان برگزار شد، حاضر گشت و گفت:  یکی از مهم ترین موضوعات، انجام هر کاری در وقت خود است و خیلی اوقات اگر کاری را در زمان خود انجام ندهیم، آن کار اثر لازم را نخواهد داشت.
 
جلیلی افزود: یکی از موانع اصلی انجام وظایف، درگیر شدن به حواشی و مسایل فرعی است و باید مواظب بود تا صدای بازار مسگرها مانع شنیده شدن صدای حقیقت نشود.
 
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: نیروهای انقلابی نیز زمانی می توانند به خوبی وظیفه خود را در زمان لازم انجام دهند که درگیر موضوعات فرعی نشده و مواظب باشند تا صدای حق در میان هیاهوهای کاذب گم نشود.
 
وی ادامه داد: هر گاه یک مساله کم اهمیت جنجالی شود، یعنی یک مساله پر اهمیت مورد غفلت قرار گرفته است و امروز انبوهی از موضوعات بی ارزش تولید و القا می شود تا موضوعات اصلی فراموش شود.
 

 
جلیلی اظهار داشت: اگر در سال 88 فتنه «جنبش سبز» ایجاد شد، امروز با فتنه «جنبش زرد» مواجه هستیم که باعث شده بسیاری از اولویت های اصلی و مسایل واقعی کشور به حاشیه رفته و جای آنها را مسایل فرعی و غیر ضرروی گرفته است و متاسفانه این مساله همه طیف ها را هم شامل می شود و تنها مربوط به یک جریان یا جناح خاص نیست.
 
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در بخش دیگری از سخنانش گفت: امروز پمپاژ ناامیدی می کنند تا پیشرفتهای انقلاب دیده نشود و متاسفانه همین «جنبش زرد» نیز پیاده نظام و مکمل القای فضای یاس و ناامیدی است.
 
وی افزود: امروز در بازدید از یک مجموعه کشاورزی دیدم یک جوان ایرانی با تلاشهای علمی فراوان و اختراع، توانسته مانع واردات برخی اقلام کشاورزی به داخل کشور شود. ولی این موضوعات در رسانه ها ضریب لازم را پیدا نمی کند؟
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: امروز بسیاری از کارهای مثبت و امیدوار کننده در رسانه ها یا اصلا منعکس نمی شود یا به خوبی به گوش مردم نمی رسد چون «جنبش زرد» بر همه غلبه کرده است.
 
جلیلی در ادامه با تاکید بر اینکه نگاه انقلاب اسلامی و رهبری انقلاب «تمدن سازی» است، گفت: برای رسیدن به این نقطه باید همه نیروهای انقلابی «حرکت جبهه ای» انجام دهند.
                                                 
همه شرایط پیشرفت مهیاست، به شرط حاکمیت تفکر انقلابی
در ادامه دکتر جلیلی ضمن حضور در مسجد صاحب الزمان اسلامشهر، در جمع نمازگزاران این منطقه گفت: منبع قدرت واقعی کشور همین مردم در همین محلات مانند اسلامشهر هستند که باید قدر آنها دانسته شود.
 
وی افزود: قدرت واقعی امروز کشور متکی به ایمان و پشتیبانی مردم است و لازمه این امر این است که مسئولین قدر مردم را دانسته و نهایت تلاش برای رفع مشکلات مردم را انجام دهند.
 

 
جلیلی خاطرنشان کرد: به دور از سیاسی بازی باید همه مسئولان اولویت خود را شناخت مشکلات واقعی مردم و تلاش برای حل مشکلات آنها قرار دهند زیرا هر مشکلی که از مردم حل شود، به اقتدار جمهوری اسلامی نیز افزوده می شود.
 
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در پایان تاکید کرد: امروز همه شرایط برای پیشرفت را داریم که با تفکر انقلابی این مهم محقق می شود.
 
مسئولین را در محافل عمومی دعوت کنید تا به سوالات مردم پاسخ دهند/ کار خوب را باید گفت و حمایت کرد، حتی اگر رقیب ما انجام دهد
در ادامه این سفر دکتر جلیلی  با حضور در دفتر امام جمعه اسلامشهر با امام جمعه و اعضای شورای شهر این شهر دیدار و گفتگو کرد.
 
در ابتدای این دیدار اعضای شورای شهر اسلامشهر به بیان اهم مشکلات مردم این شهر از جمله ترافیک سنگین اسلامشهر و لزوم احداث خط مترو آسیب های اجتماعی پرداختند و در ادامه دکتر جلیلی نیز نکاتی را ذکر کرد.
 
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تنها برای تغییر در مناسبات سیاسی و تغییر یک نظام سیاسی نبود، گفت: انقلاب آمد تا در همه ابعاد و شاخص ها تحول صورت بگیرد و اگر تصور کنیم با پیروزی انقلاب وظیفه ما نیز به پایان رسیده، دچار خطا شده ایم.
 

 
جلیلی افزود: اولین ویژگی نیروهای انقلابی «عدم انفعال» است. در جمهوری اسلامی ایران تمامی مسئولان مستقیم یا غیر مستقیم توسط خود مردم انتخاب می شوند و اگر برخی مسئولان با سلیقه ما سازگار نیستند این مساله نباید منجر به انفعال و انزوای نیروهای انقلابی شود بلکه باید با تمام قوت تلاش کنیم تا مشکلات مردم حل شود.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: برخی گزارش هایی که امروز در این جلسه مطرح کردید خوب بود اما مهم تر آن است که آیا خروجی کارها و گزارش های ما منجر به حل مشکلات مردم می شود یا خیر؟
 
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: در مواجهه با عملکرد سایر افراد و دستگاه ها اگر دیدید از سوی رقبای شما یا افرادی که با آنها هم سلیقه نیستید کار درستی انجام می شود، از آن حمایت و حتی آن را تشویق کنید.
 
وی افزود: متاسفانه امروز در فضای سیاسی کشور برعکس است و در بسیاری از موارد وقتی کار درستی انجام می شود، آن کار صحیح به درستی به گوش مردم نمی رسد یا حتی دیده نمی شود چون طرفین به خاطر حب و بغض های سیاسی کارهای خوب همدیگر را نیز نادیده گرفته و حتی تخطئه می کنند.
 
جلیلی خاطرنشان کرد: البته اگر جایی کار غلطی نیز انجام شد باید مشفقانه تذکر داد و از طرق قانونی پیگیری کرد تا آن کار تصحیح شود، اگر هم جایی یک اولویت مهم مورد غفلت قرار گرفت باز باید تذکر داد تا مورد توجه قرار گیرد.
 
جلیلی گفت: مثلا در همین مساله بارش برف اخیر و موارد مشابه باید مسئولانی که در این باره کوتاهی کرده اند را در محافل عمومی مانند نماز جمعه دعوت کنید تا پاسخگوی عملکرد خود به مردم باشند؛ استیضاح به معنای سوال کردن است و این کار فقط نباید توسط نماینده مجلس انجام شود بلکه تک تک مسئولان باید در محافل مردمی حاضر شوند و درباره عملکردشان مورد سوال قرار گیرند.
 
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: البته باید از مسئولانی هم که در عملکردشان موفق بوده اند و الاش چشمگیری داشته اند تقدیر کرد و در همان محافل عمومی مانند نماز جمعه و ... از آنها تشکر شود تا مردم تفاوت بین مسئولان را بهتر مشاهده کنند.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همین امروز مشاهده کردم در یکی از جاده های روستایی که برف زیادی نیز باریده بود وقتی یک ماشین سنگین در برف گیر کرد فرمانده سپاه اسلامشهر مشخصا از ماشین پیاده شد و با کمک سایرین باعث حل مشکل آن فرد شد، وقتی مردم از نزدیک ببینند مسئولین در عمل هر جا که بتوانند خودشان وارد صحنه می شوند و برای حل مشکلات آنها کمک می کنند اساسا تصورشان نسبت به خیلی مسایل عوض می شود و این مدل یکی از نقاط تمییز تفکر انقلابی با سایر تفکرهاست.
 
جلیلی در بخش دیگری از سخنانش از اعضای شورای شهر اسلامشهر خواست تا با مطالبه و پیگیری تخصصی مشکلات مردم این شهر از دستگاه های مختلف برای حل مشکلات این منطقه اقدام کنند و تصور نداشته باشند تمام مشکلات با بالاترین فرد و دستگاه مربوطه حل می شود.
 
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه اگر امروز بتوانیم کاری را برای کشور و مردم انجام دهیم اما به هر علت آن کار را نکنیم، گفت: در این صورت باید به خدا جواب بدهیم چون اصل تلاش برای رفع مشکلات مردم است نه ثبت موفقیت ها به اسم خودمان.
 
جلیلی همچنین با تقدیر از مسئولین اسلامشهر بابت ساخت ده ها واحد مسکونی در کمتر از 5 ماه برای بخشی از مردم حاشیه نشین و مستضعف این شهرستان، گفت: چنین کارهای ارزشمندی که حاصل هم افزایی مسئولین اسلامشهر اعم از امام جمعه، سپاه، بسیج و... است، نشان می دهد می توان با انگیزه انقلابی و هم افزایی بیشتر چه کارهای بزرگتری انجام داد و بسیاری از مشکلات مردم را حل کرد.
 
وی ادامه داد: این قبیل کارها باید به عنوان یک الگو و نمونه در فضای رسانه ها معرفی شود تا سایر شهرهای کشور نیز با هم افزایی نیروهای انقلابی برای حل مشکلات واقعی مردم کار کنند.
 
جلیلی خاطرنشان کرد: اگر مردم در عمل ببینند مسئولین هر شهر فارغ از دعواهای سیاسی به فکر حل مشکلات آنها هستند هم طعم شیرین خدمت از سوی نیروهای انقلابی را خواهند چشید و هم نقشه های دشمن در جهت ایجاد یاس و ناامیدی برملا خواهد گشت.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان پیشنهاد داد تا در نماز جمعه ها و سایر محافل عمومی به معرفی نیروهای انقلابی و کارآمدی که توانسته اند مشکلات مردم را حل کنند پرداخته شود تا امیدآفرینی واقعی در کشور ایجاد شود.
 
حضرت زهرا فرمود عزت در گروه جهاد است
 
دکتر جلیلی سپس در مسجد امام علی النقی علیه السلام اسلامشهر حاضر شد و در جمع عزاداران فاطمی سلام الله علیها گفت: خطبه مشهور حضرت زهرا سلام الله علیها محدود به زمان و مکان خاصی نیست و مخاطب آن همه انسان ها در تمام تاریخ هستند که اگر هر زمان به آن عمل شود آثار و برکات آن ظهور پیدا خواهد کرد.
 

 
جلیلی با بیان مصادیقی چون دفاع مقدس و مدافعان حرم، افزود: این فرمایش حضرت زهراست که خدا جهاد را مایه عزت قرار داده است.
 
وی تاکید کرد: امروز این عزت ملت ما را دشمن نیز دیده و متوجه شده است، اخیرا حتی ترامپ نیز گفت اقتدار ایران قابل تحمل نیست. این عزت چگونه برای ما به دست آمده؟ با عمل به آموزه های فاطمی و کسانی که در عمل به خطبه حضرت عمل کردند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد:حججی ها چرا عزیز شدند؟ چون این فرمایش حضرت را اجابت کردند و دشمن از ادامه همین روند نگران است وگرنه در بین این همه کشور در دنیا اینقدر بر روی مقابله با ایران تمرکز نمی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Arab Emirates
جنبش زرد وسبز وسیاه و.... عجب کار وکاسبی شده برای شما
Iran, Islamic Republic of
مردم خون دادند مثل خانواده خود شما و شما از این نردبان ملت بالا رفتید و حلا که عرصه تنگتر شده است ملت شده اند سبز و زرد زشت است مردم ایران را فتنه گر و اغتشاشی و امریکای و انگلیسی مینامید
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای محترم. لطفا بفرمایید کجای متن گزارش آمده که آقای جلیلی جنبش زرد را به مردم نسبت داده؟ شما از دو حالت خارج نیستید، 1.یا توانایی فهم متن را ندارید که در این صورت بهتر است برای کم کردن از بار گناه تهمت نظر ندهید.2. یا متن را خوب فهمیده اید و از روی بغض این نظر را داده اید که در این صورت هم باید گفت من دیگه حرفی ندارم.
Iran, Islamic Republic of
وقتی کسی نیست دولت سایه یعنی رای مردم را قبول ندارم ه و همه براش میشن سبز و زرد و آبی
Iran, Islamic Republic of
((((در راستای سلسله سفرهای استانی دولت سایه به شهرستان اسلامشهر از توابع استان تهران سفر کرد. ))) اقای جلیلی عزیز و دوست داشتنی و مومن این دولت خیلی مهربان است که قبول میکند شما دولت در سایه ایشان باشید اگر خود شما بودید ایا چنین میکردبد بسیار خوب به یاد دارم مصاحبه های شما را پس از هر مذاکره هسته ای فقط کلی گویی میکردبد و اعلان میکردبد که مکان بعدی قرار شد کچا باشد ولی اشاره ایی به تشدید شدن تحریمها نمی کردید و پاسخگو هیچ کس از رسانه ها نبودید حال چگونه است که دولت منتخب را غیر شفاف و نا کار بلد مینامید
Iran, Islamic Republic of
حداقل تو تیم دکتر جلیلی جاسوس نداشتیم و از مذاکرات ایشان متضرر نشدیم اما با برجام بی فرجام صنعت هسته ای مون نابود شد و تحریمهای دوبله و سوبله آیسا و کاتسا را هم تحویل گرفتیم و نرخ دلار هم بسیار بالا رفت .
Iran, Islamic Republic of
... اخه الا عصر ماهوارها است میگویند با ساعت دوربین دار فیلم تهیه میکرده این ساعت دوربین دار بابا مال حداقل 30 سال پیشه قربونت بدارم شما با این حرفت داری به تیم حراست اینان توهین میکنید . میگویید از مذاکرات متضرر نشدیم اگر نشدیم چون هر روز یک قطنامه جدید و تشدید تحریم بیشتر میشدیم برای نرخ دلار هم چرا ان موقع که از مبلغ 9000 ریال پرواز کرد و بر شاخه 40000ربال نشسته بود و نگاهش به شاخه های بالاتری مثل 50000ریال تا تحلیل های 70000ریالی بود ایشان سوکت کرده بودند
Iran, Islamic Republic of
1. شما به گونه ای در مورد دولت سایه صحبت میکنید که هر کس نداند فکر میکند دولت سایه مانند دولت آقای روحانی قدرت اجرایی دارد. اگر منصف باشیم باید بگوییم آقای جلیلی یکی از کسانی است که هدفش رفع مشکلات کشور است نه بازی سیاسی..
Iran, Islamic Republic of
بهتر شما سرت رو از زیر برف در بیاری دولت سایه موقعی تشکیل میشه که شما دولت مسقر را قبول نداری و برای به زیر کشاندن آن هر کاری که صلاح بدانی انجام بدهی تا دولت خود را جایگزین آن کنید
Iran, Islamic Republic of
تو سرت رو از زیر برف دربیار که فکرمیکنی همه مثل خودتون عشق قدرتند وهر قدمی که برمیدارن برای رسیدن به قدرت به هر قیمتیه
مهدی
با دولت سایه و بی دولت سایه دولت تدبیر یک دولت ... بی رمق است
M.sh
Iran, Islamic Republic of
شمادسرتون زیر برفه که نمیبینید که دولت روحانی در بعضی جاها از یشنهادات عالی وخوب دولت سایه استفاده میکنه. پس دولت سایه مکمل دولت محبوبتون هست نه مقابلش.
Iran, Islamic Republic of
معنی دولت مهربان را فهمیدیم از روی مهربانی به منتقدین توهین می کند می گوید ترسو بزدل عصر حجری به جهنم بی شناسنامه بی سواد و...بیش از پنجاه مورد توهین . واقعا مهربانی بیش از این !؟
Iran, Islamic Republic of
دولت اجازه داده ؟؟؟؟!!!
ببینید طعنه های آقای آشنا مشاور رییس جمهور را نسبت به دولت سایه را .بخوانید تحریف های روزنامه های اصلاح طلب را نسبت به دولت سایه را.
در ضمن دولت چقدر از این فرصت دولت سایه استفاده کرده؟
Iran, Islamic Republic of
اقای جلیلی شما و ذوستانتان واقعیتهای امروز ایران و جهان را نمی بینید.در ابتدای دهه 90 میلادی اعتراضی در چین شروع شد که سرکوب شد اما زمامداران چین نشستند و ریشه یابی کردند .دیدند که نسل انها زبان جوانان و نیازهایشان را درک نمیکنند.دیدند که کشور را نمیتوان مانند زمان مائو اداره کرد.دیدند باد تغییرات گسترده و بنیادین ایجاد کنند و همان کار را کردند.
فتنه خواندن هر چیزی که باب میل شماها نیست یک عمل خطرناک برای اینده است.از تاریخ باید درس گرفت وگرنه سیلی میشود که همه چیز را باخود خواهد برد
احمد
Iran, Islamic Republic of
یعنی بازدید از مناطق محروم،دولت را متوجه کاستی ها کردن و توجه ویژه روی امکانات و استعدادهای کشور ،اینکه ایشان می گویند باید برای مردم کاری کرد و ... اینها نیاز نسل امروز نیست؟
شاید شما منظورتان از نسل حاضر ،دولت حاضر باشد که نیازهای نسل امروز را خبر ندارد.
Iran, Islamic Republic of
خیلی از مرحله پرتی
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
همین تاریخ می گوید دولتهای آقایان موسوی، هاشمی، خاتمی و روحانی بیشترین سالهای انقلاب را بر مسند قدرت بودند و از یک آبشخور فکری تغذیه می کردند. باید پاسخگوی عملکرد خویش باشند. حق ندارند در نقش اپوزیسیون ظاهر شوند و از انقلاب طلبکار باشند
Iran, Islamic Republic of
چهل سال از انقلاب می گذرد و 29 سال از عمر انقلاب اصلاحات و کارگزاران زمامدار حکومت بوده اند اما هنوز توان کنترل نرخ ارز و حفظ ارزش پول ملی را ندارند ؟!
سلمان
Iran, Islamic Republic of
هر کسی در هر مسندی که بوده به اندازه مسئولیتش باید پاسخگو باشه. جنابعالی فقط اسم یه عده رو آوردی و فکر می کنی بقیه هیچ کاره بودند!
اما مردم حسابی عاقل اند آقای ابوذر!
مهدی
...
مهدی
فتنه یعنی براندازی در مقابل بر اندازی باید ساکت نشست و تماشا کرد؟
حسین
Iran, Islamic Republic of
بجای نظریه پردازی برای مردمی که شماها رو بر سر کار آوردن و چسبوندن اونا به جنبش زرد و سبز و قرمز ، اگه میخواید دیدگاه مردم رو راجع به شماها و بقیه مسوولان بدونید به مردم مراجعه کنید. چطور همین مردم زمانی که اینهمه بچه هاشونو تقدیم کردن و شمارو سر کار آوردن عقل داشتن اما حالا که متوجه شدن راهی که قرار بود طی بشه رو شماها طی نکردین و اعتراض دارن شدن جنبش زردک و سبزک و ... ؟
Iran, Islamic Republic of
آنهایی که بچه هاشون رو تقدیم انقلاب کردند فتنه نمی کنند فتنه 88 کار نوکران امریکا و صهیونیست ها بود.
Iran, Islamic Republic of
9دی مردم نشون دادن که زرد وسبزهای تغذیه شده از نتانیاهو وشیطان بزرگ براشون پشه ای هم محسوب نمیشوند.
مهدی
مردم اگر دقیقا بفهمند که سر قضیه برجام سر بودجه 95 صندوق فرهنگیان حقوقهای نجومی قاچاق در رده های بالا و .... چه چیزی در جریانه حتی یک روز هم راضی به ...
Iran, Islamic Republic of
خخخخ اقا فتنه قرمز کم رنگ مال دولت بعدیه
بادمجونی پر رنگم داشتیم یا نه ؟؟؟؟
دولت ۱۴۰۸ فکر کنم یاسی باشه بهشم میاد
Iran, Islamic Republic of
چیه بدجوری ناراحتی ؟! چون دستتون رو رو کرده ؟
مهدی
خیلی احساس خطر می کنید نه؟
Iran, Islamic Republic of
واقعا حیف از ایشان و سایر نیروهای هوشمند و عملگرای انقلابی است که صلاحیت اداره کشور رو دارن اما بخاطر پروپاگاندا، ایجاد رعب و وحشت دروغین و مهندسی جادوگر اعظم، فرصت خدمتگذاری به مردم و نظام رو پیدا نمیکنن..
نسل قدیم
Iran, Islamic Republic of
جناب جلیلی مردم دیگر تحمل و طاقت این نامگذاری ها و خط کشی ها و تحلیل های شبه وشنفکری ازقبیل فتنه زرد و قهوه ای و .... را ندارند
قطعا شما اگرهم ساده زیست باشید هیچگاه درد فقر و تنگدستی و مشکلات بیشمار خانواده های زیرخط فقر و حتی متوسط را احساس نکرده اید
کاری که شما باید می کردید و درانتخابات 92 که قالیباف می توانست برنده انتخابات شود نکردید و خود را کنارنکشیدید تا این وضعیت ایجاد شود
بلی خودکرده را تدبیرنیست!

اگر نمی توانید برای مردم کاری کنید
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
جناب نسل قدیم لابد وزرای دولت کریمه علی برکت الله ساده زیست هستند و درد فقرا را احساس می کنند وزیر بهداشت را دیدیم پارسال به فرماندار بدره ایلام(آقای مرادحاصلی) که مشکلات مردم را بازگو کرد توهین کرد و گفت بی شعور به تو چه که مردم مشکل دارند فرماندار گفت من به نمایندگی از طرف مردم صحبت می کنم وزیر گفت تو غلط کردی تو نماینده دولتی نه نماینده مردم(یعنی مردم یک طرفند دولت یک طرف دیگر) و بعد که برگشت ایلام فهمید اشتباه کرده و در فضای مجازی پخش شد زنگ زد و از او دلجویی کرد
نسل اول
Iran, Islamic Republic of
جناب هاشمی گویا شما عادت دارید درباره موضوعات غیرمرتبط نظربدهید!
کجای نظربنده اومده که وزرای فعلی و یا هرشخص دیگری را ساده زیست نامیده ام؟!
اگر ازافرادی نام برده بودم حرف شما قابل بحث بود اما اکنون خیر
بهتراست نظرات دیگران را کاملا بخوانید و سپس درمورد آن بحث کنید تا خوانندگان محترم بتوانند نتیجه گیری کنند. ممنون
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
حق با شماست جناب نسل قدیم عذر خواهی می کنم شما هم مثل بنده از تعدد کاندیداهای اصولگرا در سال۹۲ که منجر به شکست آنها شد انتقاد دارید درود بر شما
نسل قدیم
Iran, Islamic Republic of
خواهش می کنم دوست عزیز احتیاج به عذرخواهی نبود
موفق باشید انشاالله
Iran, Islamic Republic of
چقد خوشم اومد از مکالمه ی شما دو نفر.کاش هممون مثل شما بشیم
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
ای کاش که اینطور باشد و ای کاش همه دوستان کامنت هایشان را بایک نام ولو نام مستعار می نوشتند تا جلوی سوء تفاهمات گرفته شود مثلا بنده در زیر کامنت خودم می بینم کامنتی آمده فکر می کنم مخاطبش من هستم ولی اگر نام باشد نویسنده جواب ، مخاطب خود را با نام خطاب می کند ای کاش جهان نیوز طوری طراحی می کرد که کامنت بدون نام ارسال نشود و هر دوستی الزاما یک نام ولو مستعار می نوشت
ناشناس
Russian Federation
تا الان تنها کسی در بین جناح انقلابی متوجه اوضاع شده وراه حل منطقی براش داره فقط فتاحه. بقیه سعی می کنند با سخنرانی اونم به سبک دهه ی شصت جهان و اتفاقات ایرانو ارزیابی کنند که نتیجه ی چنین طرز فکری هم مشخصه.برای بخش عمده ای از نسل جدید آمریکا نه تنها به عنوان شیطان بزرگ مطرح نیست بلکه اونو به عنوان مرکز تکنولوژی و قبله ی امالشون تصور می کنند.تا چنین طرز فکری در بین جوانان باشه مشخصه کسانی رای میارن که به این طرز فکر نزدیکتر باشن. بنابراین صحبتهای آقای جلیلی هم علی رغم درست بودنش ولی درک نخواهد شد.به نظر من باید مصلحت نظام رو در نظر بگیریم.فراموش نکنید امام گفت اگر مصلحت نظام ایجاب کنه حتی می شه نماز رو هم تعطیل کرد!خب اگه عاقل باشیم از همین فتوای امام می تونیم در جهت پیشبرد اهداف نظام استفاده کنیم. چون در سالهای آینده همین جوانان هستن که قراره بیان و مسئولیتها رو به عهده بگیرن.اگه نتونیم با نسل جدید ارتباط منطقی برقرار کنیم آینده ی خوبی در انتظار نظام نخواهد بود.خصوصا که نظام دشمنان زیادی هم در منطقه وهم در خارج از خاورمیانه داره که منتظر فرصت برای عقده گشایی هستن.
مسافر خسته
Iran, Islamic Republic of
خوش بحال آنهایی که نوجوان بودن و با موهای مشکی به جبهه رفتند واکنون که موهایشان سفید ونشانه پیری است همچنان پای اسلام و انقلاب مانده اند البته زندگی ساده چون مردم دارند و همیشه هم در میان مردمند . یا حـــــــــــــق
Iran, Islamic Republic of
آقای نا شناس پس طبق نظر شما هدف وسیله را توجیه میکنه و این بسیار خطر ناک
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم براکسانی که دشمن رو نمیتونن درست تشخیص بدن وبشناسن. فعلا گرگه براشون شده دوست وکدخدا. متاسفم براتون
Iran, Islamic Republic of
عزیزدل دشمن شناسی به این ربط نداره که با دنیا بجنگیم!
شما احیانا شکمت سیره که دشمن دشمن میکنی بیا میان مردم ببین مشکلات اصلیشون چیه
دشمن همیشه ی خدا وجود داشته و داره اما نمیشه زندگی مردم رو بخاطر دشمن فلج کرد و دائما شعار دشمن شناسی و جنگ داد
این آقایان هم اگر کاری بلدبودند تاحالا انجام داده بودند اما فقط شعار می دهند فرقی هم نداره ازچه جناحی هستند
نفت زیرپای ماست اما خیلیا دربدر و لنگ یک زندگی عادی و شرافتمندانه هستند
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
شما نمی خواین حرف رو درست بفهمین اگر کسی تو این سی ونه سال گفته ما باید با دنیا بجنگیم یا دنیا را دشمن دونسته با سند و مدرک بگین شما عادتتونه فتنه گران را می گین مردم و آمریکا اسرائیل و انگلیس رو می گین دنیا . تازه ما سر جنگ با اینها هم نداریم اونها سی و نه ساله برا ما درد سر ایجاد می کنن
Iran, Islamic Republic of
شکم سیر بایدم ازاین پاسخ ها بده
شما شاید اونوقت نبودی که ما خرمشهررا پس گرفتیم اما اکتفا نکردیم و می خواستیم شعار جنگ جنگ تا رفع فتنه در ( جهان ) را جامه عمل بپوشانیم
حتی مرحوم امام هم طبق گفته شاهدان عینی نظرشان همین بود که پس از فتح خرمشهر کارادامه جنگ توسط سران قوم بررسی گردد که عده ای نخواستند و نگذاشتند تا درنهایت جام زهر را به امام نوشاندند
دفاع ازکشور و ناموس مردم جهاد است اما این قضیه تفاوت دارد با اینکه دائما شعار جنگ جنگ از حلقوم رسانه ها و افرادی مانند شما خارج شود!
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
عزیز ، بنده اونوقت هم بودم اونوقت که امام تبعید شد هم کودکی دوساله بودم الان هم کارمندم یک زندگی کارمندی ساده دارم و ناشکر نیستم شکم سیر به معنای مصطلح هم نیستم . بگذریم. شعار جنگ جنگ ما به معنی دفاع از تمامیت ارضی بود شعار حد اکثری قرآن همان تا رفع فتنه از جهان است "و قاتلوهم حتی لاتکون فتنه "معنی اش این نیست که با دنیا بجنگیم تا همه مسلمان شوند بلکه معنی اش این است که تا وقتی برعلیه ما فتنه می کنند باید مرد جنگ باشیم و آماده دفاع تا وقتی که دست از دشمنی برضد ما بردارند به همین دلیل از جنگ هشت ساله در رسانه ها به عنوان (دفاع )مقدس یاد می شود امام از اول جنگ تا آخر هر کشوری پیشنهاد آتش بس می داد امام می گفت صدام خاک ما را اشغال کرده اول عقب بنشیند بعد آتش بس . هیچ وقت در جواب آنها نگفت ما می خواهیم با دنیا بجنگیم اتفاقاً اکثر کشورهای مطرح غرب و خاورمیانه به جز سوریه به عراق کمک می کردند جنگ با مشکلاتش و سختی هایش تمام شد کی و کجا شعار جنگ جنگ از حلقوم رسانه ها خارج شده آیا اعلام آمادگی برای جنگ تا دشمنان ما دست از پا خطا نکنند به معنی استقبال از جنگ است همه کشورها در دنیا سالانه مبالغ کلانی هزینه مانورهای نظامی می کنند تا به دشمنان خود بگویند ما توانایی دفاع داریم هیچ کس این را به جنگ طلبی تعبیر نمی کند در این چهل سال ما به کدام کشور حمله کردیم و آمریکا چند جنگ در دنیا راه انداخته انصاف بدهید ما با دشمنی اینچنینی طرف هستیم آیا نباید کاملا آماده باشیم و شعار ما مرد جنگیم بدهیم . اگر تاریخ جهان در شروع قرن بیستم را بخوانید در قبل از جنگ جهانی اول همه کشورها تا می توانستند اسلحه می خریدند یعنی یک شرایطی بود که جهان آماده یک جرقه بود برای جنگ. به همین دلیل آن دوره را سیاستمداران دوره "صلح مسلح" نامیدند . وقتی ما آمادگی داشته باشیم برای جنگ و دشمن بداند آماده ایم، جنگی اتفاق نخواهد افتاد و هم به نفع ماست و هم به نفع آنها . جنگ ما باداعش دفاعی بود چون اصلا هدفشان این بود که عراق و سوریه را بگیرند و بعد امکانات دو کشور را برای جنگ با ما بکار گیرند به کدام کشور ابتدائاًحمله کرده ایم شعار جنگ می دهیم تا دشمن حساب کارش را بکند و حمله نکند بیست و چند سال است موشک می سازیم آزمایش هم می کنیم به دنیا هم نشان می دهیم ولی فقط شش موشک را بر علیه داعش شلیک کردیم به عراق و سوریه و لبنان هم کمک می کنیم دشمنِ دوست ما دشمن ماست مگر آمریکا در سال میلیاردهادلار بلاعوض به اسرائیل کمک نمی کند مگر عربستان به داعش کمک نمی کرد مگر بعد از شکست داعش الان در حال انتقال داعش به افغانستان نیستند دشمنان ما حد اکثر تلاش خود را دارند می کنند ما هم باید حداکثر تلاش خود را برای دفاع دفاع دفاع دفاع دفاع از خود بکنیم قرآن هم می گوید تا می توانید برای مقابله با دشمنانتان آماده شوید تا آنها را بترسانید که به فکر حمله به شما نیفتند"و اعدُّوا لهم ماَاستطعتم من قوه" عقل هم همین را می گوید و این یک اصل پذیرفته شده در همه دنیاست
Iran, Islamic Republic of
ضمنا شما حق نداری هرشخصی را که مخالف سلایق شما نظر میدهید مدافع فتنه گران بدانی!
دراینصورت دیگران هم می توانند شما را با انگ های دیگری بنوازند!
این فتنه برای کاسبی امثال شما نبود بلکه یک آزمایش تاریخی از بعضی خواص بود
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
ضمنا هرکسی را که مخالف سلیقه بنده باشد مدافع فتنه گران نمی دانم کجا چنین حرفی زدم بنده میگم چرا بعضی ها اقلیت طرفدار فتنه را میگن مردم یعنی همان خواص به قول شما را که هنوز بعضیا طرفداری از اونا می کنن
Iran, Islamic Republic of
برای مشکل اقتصادی چند وزارتخانه داریم (وزارت اقتصاد.وزارت کار رفاه ) که پاسخ مشکلات اقتصادی را باید از آنها بخواهید. در ضمن بودجه شان هم خیلی از بودجه دفاعی که به وزارت دفاع داده میشود بیشتر است. لطفا چیزهای بی مربوط را به هم ارتباط ندهید.
M.sh
Iran, Islamic Republic of
ما نمیجنگیم، به قول شما دنیا(امریکا وانگلیس و فرانسه ورژیم نحس و نجس وسگ هار منطقه) با ما سر جنگ دارن. ازون طرف دنیا اومدن اینجا جنگ راه انداختن. تو امورات داخلی ما دخالت میکنند. هواپیمای مسافربری مارو زدن. کلی فتنه راه انداختن. کودتا کردن. صدام رو تا خرخره مسلح کردن وانداختن به جون کشورم.و....حالا پیدا کن پرتغال فروش را!
Iran, Islamic Republic of
چند وقت دیگه هم جنبش سرمه ای حتما
Iran, Islamic Republic of
ایشون اقبال مردمی نداره و به درد همین دولت سایه می خوره
Iran, Islamic Republic of
چقدر نگاهایتان حقیرانه است. چقدر سیاست زده هستید. مگر هدف زندگی اینست که کاری کنی که مردم به تو اقبال داشته باشند. خدا برای بنده اش کافی است. بندگان مخلص خدا به تکلیف خود عمل میکنند چه مردم به آنها اقبال داشته باشند چه نداشته باشند. بندگان مخص برای رضای خدا به مردم کمک میکنند نه برای اقبال مردمی. عزت از آن خداست آن را به بندگان مومن خود میدهد. عزت با ریا و دروغ بدست نمی آید.
Iran, Islamic Republic of
همه حرفهای شما درست ولی اگر خدا برای ایشون کافیست چرا خودش را در معرض رای مردم قرار داد؟
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
برای خدمت به خلق خدا خود را در معرض رای قرار داد اشکالی داره ؟شهید مدرس برای چی رفت تومجلس آن زمان. شهید مظلوم بهشتی می فرمود ما شیفتگان خدمتیم ،نه تشنگان قدرت . شهید رجائی و با هنر و ...هم همینطور همه قهرمانان ملی که به نیکی از آنان یاد می شود همینطور بوده اند یعنی شما معتقدید آقایان که الان در مجلس و دولت هستند برای ریاست طلبی رفته اند اگر اینطور باشد که پس همه ما ول معطلیم اگر هم بگویید نه برای خدمت به مردم رفته اند که حرف بنده را تایید کرده اید
Iran, Islamic Republic of
اینکه افراد لایق که آمادگی خدمت دارند خود را در معرض رای مردم برای خدمت قرار دهند حرکت درستی است بحث سز این بود که بعضی اقبال مردمی ندارندوباید در همان دولت سایه خدمت کنند.
Iran, Islamic Republic of
برای شما که دیدگاه عالی وتفکر مترقیانه ونگاه اسلامی دارید عرض می کنم ایشون یکی از کسانی است که بیشترین حملات را به برجام انجام داده است مگر خود ایشون نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی نیستند ومگر برجام در شورای عالی امنیت ملی به تصویب وسپس به تایید رهبری نرسیده؟چه دلیلی داره اینقدر به آن حمله کنیم ؟مگر ایشون خودش سالها تلاش نکرد حق غنی سازی برای ایران از سوی همه کشورها به رسمیت شناخته شود ولی عملا نتوانست به این مهم دست یابد وحاصل وقت کشی ایشون صدور قطعنامه ها وتحریمهای بی سابقه که لغو آن دهها سال طول می کشد نبود.. حالا که این دولت موفق شده این خواسته مردمی را عملی سازد وبرای غنی سازی هسته ای در سازمان ملل مشروعیت کسب کند باید اینقدر به آن حمله کنیم ، مگه چند روز پیش وزیر خارجه اسرائیل نگفت مشکل ما با برجام ، بدلیل مشروعیت بخشیدن به غنی سازی ایران است و...حالا اگه برجام بقول ایشون وشماها خسارت محض است اقلا توانسته مشروعیت غنی سازی را برای کشور به ارمغان بیاورد .چرا جناب ایشون یک دفعه از این دستاورد مهم حمایت نکرد؟باز جالب است ایشون در همین سفر از مسئولین اسلامشهر برای سروسامان دادن به وضعیت ساکنین بی بضاعت تشکر نموده واسم امام جمعه ، سپاه ، بسیج آورده ولی از دولت نامی نبرده ، مگر می شود بدون کمک وحمایت دولت این کارها را انجام داد.و.......
Iran, Islamic Republic of
حق غنی سازی ایران طبق معاهده NPT پذیرفته شده بود و نیازی به 30 ماه مذاکره نبود برجام برای لغو تحریمهای ظالمانه بود که متاسفانه محقق نشد و با تصویب کاتسا و تمدید 10 ساله آیسا تشدید هم شدند و در ضمن طبق برجام غنی سازی ایران برای مدت 15 تا 25 سال محدود شده است .
Iran, Islamic Republic of
هیلاری کلینتون : تحریمهای بانکی و نفتی جمهوری اسلامی در حمایت از سبزها و اصلاح طلبان بود.
Iran, Islamic Republic of
کی تا حالا شما مرید هیلاری شده ای که حرف او برایت ملاک است اگه ذره ای از سیاست بدانی باید توجه داشته باشی که دشمن ما را به جان می اندازد تا به آنچه دلخواه خودش است برسد.
M.sh
Iran, Islamic Republic of
عجب ! مرید! اینکه طرفی که مارو تحریم کرده دلیلش رو هم گفته وبیان اون دلیل توسط دلسوزان میشود مرید!!!!؟؟؟ واقعا منطقتون حیرت اوره!
Iran, Islamic Republic of
برنامه غنی سازی ما با برجام تا 25 سال محدود شد و مقامات اسرائیل بعد از برجام گفتن خیال ما تا 25 سال از بابت ایران راحت شد و مقام معظم رهبری هم در پاسخ شون گفت شما 25 سال آینده را نخواهید دید.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز کمی تاریخ مذاکرات هسته ای دوره احمدی نژاد را مطالعه کنید در سال ۹۱ که ایران به توانایی غنی سازی ۲۰درصد دست یافت آمریکائیها به این نتیجه رسیدند که بالاخره باید ایران هسته ای را بپذیریم و داشتند این رو برای اسرائیلی ها نیز جا می انداختند تا اینکه کشور در نیمه دوم سال ۹۱ به تدریج حال و هوای انتخابات ۹۲ را به خود گرفت و غربی ها دست نگه داشتند و دقیقا با اروپا صحبت کردند و مذاکرات را چند ماه مسکوت گذاشتند تا ببینند نتیجه انتخابات خرداد سال آینده چه می شود و روی این موضوع در فضای انتخاباتی ایران خیلی تبلیغات رسانه ای کردند تا اینکه بالاخره آن هدفی که برای آن چند ماه مذاکرات را مسکوت و معطل گذاشته بودند محقق شد و یک دولت به تعبیر آنها میانه رو (روحانی )روی کار آمد در حالی که آنها برنامه شان این بود که اگر یک دولت از نظر آنها تند رو یعنی جلیلی یا قالیباف روی کار آمد آماده سازش و کوتاه آمدن بودند چون واقعا در سال ۹۱ دیگر از کوتاه آمدن ایران درقضیه هسته ای ناامید شده بودند ولی با روی کار آمدن روحانی و شعارهایی که داد و گفت ما باید با کدخدا ببندیم دو باره نا امیدیهای آنان به امید تبدیل شد و دست بالا را گرفتند و از این طرف هم هی چراغ سبز نشان داده شد روحانی دقیقا وقتی ظریف در آخر تابستان ۹۲ برای مذاکره رفت ، اعلام کرد خزانه مملکت خالی است گرچه روحانی قصدش کوبیدن احمدی نژاد بود ولی پیام آن به غرب خواه ناخواه این بود که حالا وقت فشردن گلوی دولت ایران و امتیاز گرفتن است و ظریف هم در همین راستا گفت آمریکا با یک بمب اتم می تواند همه چیز ما را نابود کند ترکان گفت ما ایرانی ها فقط آبگوست بز باش و قرمه سبزی بلدیم درست کنیم نعمت زاده وزیر صنایع گفت ما باید از خارج مدیر وارد کنیم این پیامهای ضعف در واقع شلیک به لشکر خودی و پاس گل به مهاجم حریف بود نهایتا هم روحانی گفت ما در این مسابقه دو برسه پیروز شدیم و شد آنچه شد و در نتیجه گلابی برجام قبل از رسیدن گندید و به جای مزه شیرین گلابی تبدیل به هندوانه ابو جهل و حنظل گردید و کام مردم را تلخ نمود برجامی که قرار بود به گفته روحانی در روز اجرا بالمره و یکجا کلیه تحریمها را بردارد خود به عامل تشدید و تکثیر تحریمها تبدیل شد و به قول مولوی :از قضا سرکنگبین صفرا فزود /روغن بادام خشکی می نمود. دوست عزیز برجام را مطابق رهنمود های رهبر پیش نبردند انتقادات رهبری از برجام را سرچ کنید و کلیپ های آن را در آپارات ببینید چه بگیم از خسارتهای برجام باز به قول مولوی شرح این هجران و این خون جگر /این زمان بگذار تا وقت دگر /فتنه و آشوب و خونریزی مجو /بیش از این از شمس تبریزی مگو . موفق باشید و حق یارتان
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
ضمنا در پاسخ آن جمله ای که از قول وزیر خارجه اسرائیل فرمودید، عرض میکنم مگر نخست وزیر اسراییل بعد از برجام نگفت خیال ما تا ۲۵سال از بابت ایران راحت شد که رهبر هم به آنها جواب داد و گفت شما ۲۵ سال آینده را نخواهید دید . آیا نخست وزیر اسراییل آن روز گیج بود که این حرف را زد ولی وزیر خارجه اسراییل الان درست می فهمد . نه دوست عزیز آنها واقعا فهمیدند که خوب موفقیتی بدست آوردند ولی دلیل حرف وزیر خارج آنها و حرفهای ترامپ این است که یک قدم بزرگ پیروز مندانه برداشتند به دهانشان مزه کرده می خواهند قدم های بعدی را بردارند و اخم وتخم می کنند که این برجام فایده ای نداشت و باید اصلاح شود والا مگر ترامپ در دوره انتخاباتش نمی گفت برجام را پاره می کنم چرا پاره نکرد خلاصه آنها می دانند که برجام برای آنها گوشت لخم بوده و برای ما چیزی جز استخون کله نداشت و به قول اصفهانی ها کاسه کله دست ما دادند . حق یارتان
Iran, Islamic Republic of
همه مردم شعار می دادند انرژی هسته ای حق مسلم ماست هیچ کس در هیچ تریبونی نمیگفت یا مردم فریاد نمی زدند برداشتن تحریمها خواسته قلبی ماست ، کاری که دولت روحانی انجام داد حق مسلم ما که انرژی هسته ای بود به آن مشروعیت جهانی بخشید.اگر چه خیلی از تحریمها هم برداشته شده وکشور توانسته در برخی از زمینه ها نفسی تازه کنه.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
درحالی که سیف رئیس بانک مرکزی دستاورد برجام را تقریبا هیچ دانست و ظریف گفت تحریم ها فقط روی کاغذ برداشته شده حرف شما مفهوم نیست
Iran, Islamic Republic of
اقای هاشمی خیلی زحمت کشیده ای ومتن بلند وبالایی نوشته ای ولی حتی یک کلام پاسخ انتقادهای کاربر 10:54 نسبت به آقای جلیلی نداده ای
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز۱- رسمیت شناختن غنی سازی بامعاهدهnptمحقق شده بود و هدف برجام از دید رهبر و خود آقای روحانی رفع تحریم ها بود که بدتر هم شد و تحریم ها بیشتر شد.
۲-رهبر انقلاب با ۹ شرط برجام را تایید کردند که یکی از آنها گرفتن تضمین کافی از طرف مقابل برای عمل به تعهداتشان بود که این تضمین گرفته نشد و آقایان ساده لوح گفتند کری قول داده و قول او تضمین است.
۳-گفتی وزیر خارجه اسراییل گفته مشکل ما مشروعیت بخشیدن به غنی سازی هسته ای ایران است جواب دادم در کامنت بعدی چرا بعد از برجام نخست وزیر اسراییل گفت تا ۲۵ سال خیالمان از بابت ایران راحت شد . و رهبر در جواب او گفتند شما ۲۵ سال بعد را نخواهید دید.
۴-بر فرض محال که برجام مشروعیت غنی سازی را برای ما آورده (که این مشروعیت قبل از آن با پذیرش npt بدست آمده بود )ولی حالا برفرض . خب دوست عزیز وقتی زیر بنای غنی سازی نابود شد مشروعیت می خوایم چه کنیم مثل اینکه کسی خانه ای بسازد همسایه بگوید این خانه را خراب کن تا من خودم برایت چند سال دیگر پروانه ساخت بگیرم و او هم همین کار را بکند به قول شاعر :
آن یکی خر داشت پالانش نبود
یافت پالان گرگ خر را در ربود
مشروعیت بخشیدن به برجام و از طرفی بتن کردن مرکز آب سنگین اراک و پیاده کردن ۱۴۰۰۰سانتریفیوژ از کل ۱۹۰۰۰چه فایده ای دارد . در حالی که ما هنوز نمی توانیم پول نفتمان را از طریق سیستم بانکی به ایران منتقل کنیم برجام چه گُلی به سر ملت زد
مهدی
برجام مشروط به چندین شرط پذیرفته شد. آیا این شروط رعایت شده است؟ خود روحانی و ظریف وقتی می گویند رعایت نشده یعنی با احتساب لاپوشانی آقایان قضیه افتضاحش در اومده اما ما فعلا دست رو دست گذاشته ایم و التماس اروپا را می کنیم این شده دیپلماسی ما. چرا کاری نمی کنیم
1- این دولت جرات ندارد از گل نازک تر به غرب بگوید دولتی که فرسنگه از دولت مورد انتظار امام و رهبری فاصله دارد و دستاوردی جز برجام چای ندارد هرگز رای به خروج از برجام نمی دهد
2- در متن برجام یک مکانیزم ماشه وجود دارد که فوق العادخ مضحک است و ان اینکه چنانچه ما هم اعتراضی به اجرای طرف مقابل داشته باشیم باز هم تحریمها بر میگردد. ادم نمیدونه بخنده یا گریه کنه
M.sh
Iran, Islamic Republic of
مردم دوران اهل سقیفه هم به امام علی علیه السلام اقبال نداشتن ونتیجه شد ۲۳ سال خانه نشینی حق، مردم دوران امام حسین علیه السلام هم به ایشان اقبال نداشتن ونتیجه اش شدحادثه کربلا، مردم دوران امام زمان عجل اللّه تعالی فرجه الشریف هم به مولا اقبال نداشتن وهمچنان هم ندارند ونتیجه اش شد غیبت صغری وبعد غیبت کبری وهمچنان ادامه داشتن عصر غیبت. چون در سالیان متعدد افرادی بودند وهستند که مثل شما فکر میکردند و فکر میکنند.
Iran, Islamic Republic of
مسیح علی نژدرا اولین بار چه کسی به مجلس معرفی نمود؟...
عبد الله
Iran, Islamic Republic of
این که مرتب فتنه فتنه می کنین و هر از چند گاهی رنگ فتنه رو هم مشخص می کنین خودش بزرگ ترین فتنه ای است که متاسفانه دلسوزان کشور و عاقلان مملکت ازش غافل اند.
جناب جلیلی توجه کن امروزه مشکل کشور مشکل اقتصادیه مشکل بیکاریه مشکل جوان بی آینده و نا امیده این ها بزرگ ترین مشکل کشوره اما یه عده مثل شما مرتب مسایلی رو مطرح می کنین که هیچ نفعی در آن نیست.
یه کم بیدار بشیم و وضع آشفته جامعه امروز ایران رو که ریشه ای دیرینه داره رو ببینیم. مردم مشکل دارند این یک واقعیته چرا ازش غافلیم . در ضمن سر جنگ داشتن با همه دنیا هیچ دردی رو دوا نمی کنه و بر عکس بر دردهای بی درمان اضافه می کنه.
Iran, Islamic Republic of
چشم نظر شما رو به پرزیدنت جلیلی منتقل میکنیم
محسن
Iran, Islamic Republic of
تکرار کلمه فتنه خودش یک فتنه است
آن هایی که به طور مرتب از این کلمه استفاده می کنند حتما نمی دانند که این تکرار ها چه عواقب نا خوشایندی داره
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
از کلمات قصار آقا محسن!!!!((تکرار کلمه فتنه خودش فتنه است)) قشنگه ولی خلاف واقع. در حالی که فقط در قرآن کریم ۳۳بار این کلمه فتنه تکرار شده و تعداد تکرار در روایات را نمی دانم
Iran, Islamic Republic of
تکرار دولت قبل دولت قبل و همه ضعف ها و بی عرضگی ها را گردن دولت قبل انداختن خودش یک فتنه است
United States
کاسب فتنه است ایشون؟
Iran, Islamic Republic of
این ره که می روید به ترکستان است. کی دست از این مسخره بازی ها بر می دارید اطمینان دارم به این تندروی ها ادامه دهید نابودی همه ایران حتمی است
Iran, Islamic Republic of
لطفا پیامهای در صف انتظار را بگذارید
Iran, Islamic Republic of
اين آقا كلا توي عصر شترسواري گير كرده
فعلا كه در سالروز انقلاب كه استقلال رو از شرق و غرب به دست آورديم داريم التماس پوتين رو مي كنيد كه نفت مملكت رو ببر جاش ميگ بده
واقعا رسوا هستيد شما