کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیریت دو رگه سوئیسی - آفریقایی

11 بهمن 1396 ساعت 17:56

سید رضا اکرمی (رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری) 16 مرداد 95 در گفت و گو با ایرنا عنوان کرد. او با اشاره به مشی برخی دولتمردان گفته بود «سوئیسی حرف می‌زنیم، آفریقایی عمل می‌کنیم».


به گزارش جهان نیوز محمد ایمانی در صفحه شخصی خود نوشت: دست فرمان آقای روحانی و برخی مدیران ارشد دولت (مانند وزیران نفت ، راه و شهرسازی، و رئیس سازمان برنامه و بودجه) همچنان همان است که آقای سید رضا اکرمی (رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری) 16 مرداد 95 در گفت و گو با ایرنا عنوان کرد. او با اشاره به مشی برخی دولتمردان گفته بود «سوئیسی حرف می‌زنیم، آفریقایی عمل می‌کنیم».
 
اکرمی همچنین با اشاره به ماجرای حقوق های نامشروع نجومی و تمجید بعدی سخنگوی دولت از یکی از همین مدیران متخلف تصریح کرده بود «خداوند ان‌شاءالله نوبخت و صفدر حسینی را به موزه بسپارد. اگر صفدر حسینی آن گونه که نوبخت می‌گوید ذخیره نظام و امانتدار کشور بود، پس چرا او را از ریاست صندوق توسعه ملی برداشتید؟! خداوند به همه عقل بدهد».
 
یک سال و نیم پس از این سخنان، برخی مدیران دولت علی الدوام راهنمای چپ می زنند اما به راست می پیچند. از شفافیت و پاسخگویی و قانونمداری و تدبیر و تحمل منتقدان و شنیدن صدای مردم و رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال و ... حرف می زنند اما بخش عمده ای از رویکردشان، بر عکس این شعارها و ادعا هاست. از چنین ترکیبی، فقط کاریکاتور در می آید؛ سر و زبانی فربه، با پیکری به غایت ظریف و نحیف.


کد مطلب: 587472

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/587472/مدیریت-دو-رگه-سوئیسی-آفریقایی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com