جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۲

تقدیر از داور انگلیسی برای قطع بازی به احترام اذان

سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب: 586891
فدراسیون فوتبال عربستان از اقدام تحسین برانگیز داور سرشناس انگلیسی تمجید کرد و از او تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، روز گذشته تیم های فوتبال الفتح و الفیحا در جام پادشاهی عربستان به مصاف هم رفتند در این دیدار اتفاق جالبی افتاد و هنگام اذان داور بازی در اقدامی تحسین برانگیز به احترام اذان بازی را به صورت موقت متوقف کرد.

مارک کلاتنبرگ، داور سرشناس انگلیسی که همه فوتبال دوستان او را با قضاوت هایش در لیگ قهرمانان اروپا می‌شناسند کسی بود که این اقدام را انجام داده بود. در این راستا عادل عزت، رئیس فدراسیون عربستان این اقدام کلاتنبرگ را که اکنون رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال عربستان است مورد تقدیر قرار داد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
انگلیسی ها همین جوریند مثلا الان اگر به بتخانه ای در هند بروند و ببینند همه کفششان را در می آورند اینها هم در می آورند. روباه به تمام معنایند. اصلا نمی گویند بت پرستی احمقانه است و...کاری ندارند می گویند این هم یک مذهب! است و باید بدان احترام گذاشت! حالا ذوق زده نشوید که عجب یک انگلیسی برای اذان بازی را قطع کرد. اگر همجنس بازها هم مثلا بین بازی باید مثلا با هم یک دادی می زدند و یک کاری می کردند باز بازی را قطع می کرد. این طوری خیلی ها را خر کرده اند و سوارشان شده اند. استاد استحمار و استعمار ملتها بوده اند. همین الان هم یکسری کشورها را تحت عنوان مشترک المنافع می دوشند. شما ببینید کل جزیره انگلیس یک کشور است و یک پرچم دارد اما 4 یا 5 تیم فوتبال دارد که مجازند در مسابقات مقدماتی جام جهانی شرکت کنند! یکی به اسم انگلیس و یکی ولز و یکی اسکاتلند و یکی ایرلند و... تازه کانادا و استرالیا و چندین کشور ریز و درشت دیگر هم ملکه انگلیس را پادشاه خودشان می دانند و استقلال در واقع ندارند ولی همه این ها در سازمان ملل حق رای دارند و..و خلاصه یک جنگلی درست کرده اند همین افراد بظاهر با پرنسیب و با کلاس که یکعده مثل خودشان هم شیفته آن ها شده اند!
حسینی کلشتری
Iran, Islamic Republic of
عربستانی های بدبخت حتی نمیتونن طوری برنامه ریزی کنن که وقت اذان بیفته بین دو نیمه !