چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

نعمتی: لایحه بودجه ۹۷ به دولت باز نخواهد گشت

دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب: 586410
سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس گفت: لایحه بودجه ۹۷ در قالب گزارش کمیسیون تلفیق در مجلس بررسی می‌شود و نیازی به بررسی مجدد در دولت وجود ندارد.
نعمتی: لایحه بودجه ۹۷ به دولت باز نخواهد گشت
به گزارش جهان نيوز، بهروز نعمتی سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به رد کلیات لایحه بودجه 97 در پارلمان، گفت: براساس ماده 186 آیین‌نامه داخلی مجلس، در شرایطی که کلیات لایحه بودجه مورد تأیید نمایندگان قرار نمی‌گیرد، این لایحه در قالب گزارش کمیسیون تلفیق، به این کمیسیون ارجلاع می‌شود و نیاز به بررسی در دولت وجود ندارد.

وی افزود: طبق آیین‌نامه داخلی مجلس، با توجه به اینکه لایحه بودجه 97 از سوی نمایندگان رد شد، این لایحه به مدت 3 روز و تا روز چهارشنبه، 11 بهمن می‌بایست، مجددا در کمیسیون تلفیق تصویب شود؛ اگر این لایحه برای دومین بار نیز از سوی نمایندگان رد شود، مجلس آن را بررسی و تصویب می‌کند.
سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: بررسی کلیات لایحه بودجه 97 مجددا در روز شنبه، 14 بهمن در مجلس انجام می‌شود.


منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *