کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معطل کردن پرواز یک هواپیما به خاطر یک نماینده مجلس + تصویر

7 بهمن 1396 ساعت 5:29

روز پنجشنبه پرواز هواپیمایی آسمان از کرمانشاه به مقصد تهران یک مسافر ویژه داشت. مسافری که از قضا نیم ساعتی دیر به پرواز رسید و حضورش لابد آنقدری مهم بود که به خاطرش یک هواپیما و تعداد زیادی مسافر را معطل نگه دارند.


گروه سیاسی جهان نیوز: برخی رسانه ها و خبرنگاران مدعی شده اند که یک هواپیما به خاطر جای نماندن یکی از نمایندگان عضو فراکسین امید با تاخیر پرواز کرده است!

به گزارش جهان نیوز، روزنامه فرهیختگان در اینباره نوشت: گفته می‌شود روز پنجشنبه پرواز هواپیمایی آسمان از کرمانشاه به مقصد تهران یک مسافر ویژه داشت. مسافری که از قضا نیم ساعتی دیر به پرواز رسید و حضورش لابد آنقدری مهم بود که به خاطرش یک هواپیما و تعداد زیادی مسافر را معطل نگه دارند. آن‌طور که در خبرها آمده دیر رسیدن بهروز نعمتی، نماینده مردم تهران در مجلس و عضو فراکسیون امید، باعث شد این پرواز با نیم ساعت تأخیر انجام شود. تأخیری که البته اعتراض مسافران را هم به دنبال داشت. هر چه باشد به نظر می‌رسد این رفتار خلاف قانون برای مسافران عادی هرگز قابل تصور نیست. ضمن آنکه نباید فراموش کرد نعمتی در نهادی مشغول به کار است که یکی از کارکردها و وظایفش «قانونگذاری» است! نهادی که قرار است بر ضابطه‌مندی امور کشور هم نظارت کند!
در همین حال، خبرنگار روزنامه اصلاح طلب شرق نیز در توییتی نوشت بهروز نعمتی، نماینده مجلس پرواز هواپیمایی شرکت آسمان را با استفاده از رانت نیم ساعت نگه داشته است و موجب معطلی و ناراحتی مسافران شده است❗


کد مطلب: 585690

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/585690/معطل-کردن-پرواز-یک-هواپیما-خاطر-نماینده-مجلس-تصویر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com