يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۲

آخرین اخبار از آزمون استخدامی وزارت نفت

جمعه ۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۶
کد مطلب: 585611
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت:‌ آزمون استخدامی وزارت نفت لغو نشده است.
آخرین اخبار از آزمون استخدامی وزارت نفت
به گزارش جهان نيوز؛ جمشید انصاری معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، درخصوص آخرین وضعیت آزمون استخدامی وزارت نفت و علت لغو آن گفت: آزمون لغو نشده بلکه اجرای آن متوقف شده است.
 
وی افزود: اطلاعات دقیق این آزمون را باید از وزارت نفت سوال کرد چون خودشان متولی برگزاری آزمون بوده‌اند نه سازمان امور اداری و استخدامی.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور تصریح کرد:‌ مقررات می‌گوید زمانی که چنددستگاه  یک آزمون را برگزار کنند ما ( سازمان امور اداری و استخدامی ) مسئولیت آن را بر عهده می‌گیریم اما زمانی که تنها یک دستگاه برگزار کننده آزمون باشد، خود همان دستگاه متولی آن می‌شود.
انصاری گفت: دستور توقف آزمون وزارت نفت را دیوان عدالت اداری داده است.
 
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
زنگنه فردی ...به مملکت است
Iran, Islamic Republic of
به زنگنه بگو:
امام علی (ع) فرمودند: بیت المال نه برای من و نه برای تو است، بلکه برای همه‌ی مسلمین می باشد و ...»
آیا نفت، ثروت ملی، بیت المال نیست؟

حضرت امیر فرمودند : با این لباسی كه بر دوش دارم و این مركبی كه بر آن سوار هستم ، داخل شهر شما شدم وفرماندی شما شدم. پس اگر من از شهرتان خارج شدم و به غیر از چیزهایی كه با آن وارد شدم ، چیز دیگری داشتم، همانا من از خیانت كاران هستم»
به فرموده امیرالمؤمنین(ع): رمز بقاء اسلام به این است که بیت المال در دست عادل باشد و رمز نابودی آن به این است که بیت المال در دست فاسق قرار گیرد. (وسایل الشیعه ، ج11)
کجاست آن مسلمان؟