سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

تلاش برای تصویب بودجه ۹۷ شهرداری تهران

سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 584758
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به لایحه بودجه ۹۷ شهرداری تهران گفت: تلاش می‌شود این لایحه در بهمن‌ماه بررسی و در نهایت به تصویب برسد.
تلاش برای تصویب بودجه ۹۷ شهرداری تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم،  محسن هاشمی رفسنجانی در آغاز چهلمین جلسه شورای شهر تهران ضمن اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار کرد: حضرت زینب (س) از عصر عاشورا تا بازگشت اهل بیت به مدینه سخت‌ترین دوران زندگی خود را طی کردند.

وی با اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری‌های زنان ایرانی در سال‌های گذشته گفت: زنان ایرانی در دوره‌های مختلف اعم از جنگ و بعد از آن و در شرایط فعلی سختی‌های بسیاری را تحمل کرده‌اند که از جمله آنها می‌توان به مشقت‌های اقتصادی اشاره کرد.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: با توجه به هرم بالای سنی جامعه نیاز داریم که پرستاران متخصصی را در شهرها و کلانشهرها تربیت کنیم و باید به این موضوع توجه شود.  ضمن اینکه توجه به وضعیت شغل پرستاران از اهمیت ویژه‌ای
برخوردار است.

هاشمی در ادامه به لایحه بودجه 97 شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: این لایحه در جلسه گذشته توسط شهردار تهران به شورا داده شد و شورا نیز تلاش می‌کند در بهمن‌ماه که یکی از پرکارترین ماه‌های شورا خواهد بود این لایحه را بررسی و در نهایت پس از تصویب برای اجرا به شهرداری تهران ابلاغ کند. 

وی به برخی از رویکردهای لایحه بودجه 97 شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: افزایش شفافیت، کاهش هزینه‌ها و همچنین توجه به درآمدهای پایدار از اولویت‌هایی است که در این لایحه به آن توجه شده است و قاعدتا با اهداف شورا همخوانی دارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *