شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

اردوغان: پاپس نمی‌کشیم

سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب: 584751
رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد مشکل فعالیت تروریستها در عفرین را حل خواهیم کرد و در این باره اصرار داریم و در این موضوع را با دوستان خود در روسیه و آمریکا نیز در میان گذاشته ایم.
اردوغان: پاپس نمی‌کشیم
به گزارش جهان نيوز، رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد مشکل فعالیت تروریستها در عفرین را حل خواهیم کرد و در این باره اصرار داریم و در این موضوع را با دوستان خود در روسیه و آمریکا نیز در میان گذاشته ایم. بنابر این گزارش، اردوغان گفت به زودی خواهید دید که پس از اتمام عملیات عفرین و دفع ظلم و فشار تروریست‌ها در این منطقه، کردها، عرب‌ها و ترکمن‌ها بیشترین سپاسگزاری را از ما خواهند کرد. وی با بیان این که  دغدغه کسانی که از عملیات مشروع ترکیه انتقاد می‌کنند، حل مشکلات مردم سوریه و آینده آنها نیست اظهار کرد عملیات عفرین برای مقابله با تروریست ها به عنوان عامل تهدید منطقه انجام می شود ولی برخی ها این عملیات را به طور عمدی عملیاتی علیه کردها عنوان می کنند و قصد تحریف اهداف اصلی آن را دارند.

وی تاکید کرد: صریح و آشکار اعلام می‌کنم که ما هیچ مشکل و اختلافی با کردها نداریم و حتی موضوع کریدور کُردی مطرح نیست، بلکه مشکل ما با کریدور ترور است.وی گفت: جالب است که برخی کشورها مانند آمریکا تأکید می‌کنند که زمان عملیات نظامی ترکیه در عفرین باید مشخص شود و نباید طولانی باشد و اکنون از آنها می‌پرسم که زمان عملیات شما در افغانستان که پیش از تشکیل دولت ما آغاز شده و همچنین عملیات شما در عراق چه موقع به پایان می رسد؟

منبع:اعلام الحربی
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *