يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۰
۱۲۰

سیدحسن‌خمینی: دوره‌نگفتن‌ها و ندیدن‌ها گذشته

جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۴
کد مطلب: 583490
یادگار امام گفت: معتقدم دوره «نگفتن‌ها» و «ندیدن‌ها» گذشته است و به طور جدّ باید ضعف ها را بازگو کرد، اما همه وظیفه داریم امید را در جامعه حفظ کنیم.
سیدحسن‌خمینی: دوره‌نگفتن‌ها و ندیدن‌ها گذشته
به گزارش جهان نيوز؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن خمینی طی سخنانی اظهار کرد: ما با روش‌هایی می‌کوشیم که گوش‌ها را به سمت خودمان جذب کنیم و خصوصا در زمانه‌ای که وسایل ارتباطی زیاد است هرکس با توجه به نرم‌افزارهایی که در اختیار دارد می کوشد تا از این امکان استفاده کند.
 
‎یادگار امام گفت : امروزه هرکس که اندک سوادی دارد با توجه به نرم‌افزارهایی که از آنان یاد کردم به عنوان یک خبرنگار، عکاس و حتی تحلیل‌گر مطرح شده است و به قدری هم قدرت دارد که می‌تواند هر گوش و چشمی را با اندک هزینه‌ای به خود متوجه کند؛ اما بسیار در عمر خود دیده‌ایم که رسانه‌هایی آمده‌اند و در بازه کوتاه‌مدتی به دلیل غوغاسالاری‌ها در صدر قرار گرفته‌اند ولی تبدیل به رسانه نشده‌اند یا به تعبیری رسانه نمانده‌اند، چرا که اعتماد مخاطب را از دست دادند.

‎یادگار امام با بیان اینکه اعتماد معلول «شجاعت» و «صداقت» است، گفت: در مجموعه‌ی یک رسانه باید به این دو رکن کلی بهای زیادی داده شود. البته که شجاعت به معنای «تهوّر» نیست.

‎وی با اشاره به قوای «عاقله»، «غضبیه» و «شهویه» که فلسفه اخلاق برای انسان ها قائل شده است، افزود: اگر آدمی قوه عاقله‌اش تحت تاثیر اقتدار قوه غضبیه‌ او قرار گیرد آنگاه تهور شکل خواهد گرفت و این دیگر به معنای شجاعت نیست.

‎وی افزود: اگراز طرفی قوه شهویه عقل آدمی را تحت تاثیر قرار دهد نیز اتفاقات دیگری می‌افتد.

‎بر پایه گزارش ایسنا، یادگار امام با تاکید بر اینکه شجاعت به معنای «حرکت در مدار اعتدال میان تهور و جبن» است، اظهار کرد: هر وقت احساس کردید در محاسبات خودتان ضعف قوه نفسانی می گوید که این کار را کنید یا آن کار را نکنید، بدانید ترس وارد ماجرا شده است و این آغاز مرحله ای است که شجاعت از میان می‌رود.

‎وی اعتدال را یکی از شروط اساسی اخلاق دانست و با تاکید بر اینکه باقی ماندن یک رسانه بر مدار اعتماد مردم موضوع بسیار مهمی است، یادآور شد: رسانه‌هایی را دیده‌ایم که ده‌ها برابر توانمندی ظاهری دارند اما اعتماد جامعه به آن‌ها از میان رفته است، زیرا از مدار صداقت و شجاعت خارج شده‌اند.

وی ادامه داد: این موضوع مطرح است که ادبیات و به ویژه داستان و رمان و فیلم‌ها و کارتون‌ها در اخلاقی شدن یک جامعه نقش دارد چرا که با به تصویر کشیدن شخصیتی در این داستان‌ها و فیلم‌ها امکان هم‌ذات پنداری با آنان برای مخاطب پیش می‌آید و آن وقت متوجه می‌شود که تاثیر گفته‌هایش در یک فرد یا افراد مختلف چگونه خواهد بود.

سیدحسن خمینی با بیان اینکه یکی از موارد رعایت امید در رسانه‌ها وجود کانون‌ها، نهادها و ساختارهای امیدزا در بطن جامعه است اظهار کرد: معتقدم دوره «نگفتن‌ها» و «ندیدن‌ها» گذشته است و به طور جدّ باید ضعف ها را بازگو کرد، اما همه وظیفه داریم امید را در جامعه حفظ کنیم. البته باز هم باید تاکید کرد که امیدواری با خیال بافی متفاوت است.

وی ادامه داد: یکی از نقاط مثبت امیدوار بودن و تفاوت آن با خیالبافی این است که خود را پشت پرده خیالبافی گم نمی‌کنیم و ضعف‌ها را نمی‌پوشانیم و دروغ را هم مطرح نمی‌کنیم؛ بلکه تلاش را بر این می‌گذاریم که اگر انتقاد می کنیم برای امید به بهسازی و بهبود است که چیزی را مطرح کنیم.

سیدحسن خمینی تاکید کرد: یکی از مسائل دیگر در بحث امید که من در سالگرد مرحوم آیت‌الله هاشمی هم به آن اشاره کردم این است که پمپاژ یاس به جامعه هیچ نتیجه‌ای ندارد. یکی از متفکرین معاصر می‌گوید من نمی گویم که «همیشه امیدواران به نتیجه می‌رسند اما می‌دانم که مایوسان هرگز به نتیجه نخواهند رسید». اینکه ما جامعه را به صورت تیره و تار ترسیم کنیم و فضای یاس‌آلود از آن ارائه دهیم دردی از جامعه دوا نمی‌کند و سر منشاء مصائب و بحران است.

وی در پایان تاکید کرد: البته این موضوع به این معنا نیست که ضعف‌ها را نگوییم؛ اما گفتن ضعف ها و سستی ها برای اینکه همه با هم به سمت برطرف کردن آنها برویم یک امراست که مطلوب و واجب است و در مقابل تبیین اشکالات به صورتی که همه را به این نتیجه برساند که هیچ راه نجاتی نیست، یک امر دیگر است و باطل است؛ باید به گونه‌ای امیدوارانه مشکلات را مطرح کنیم تا برای مرتفع کردن آنها آماده شویم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مصداق یکی از این رسانه‌هایی که به قول سید حسن: "ده‌ها برابر توانمندی ظاهری دارند اما اعتماد جامعه به آن‌ها از میان رفته است، زیرا از مدار صداقت و شجاعت خارج شده‌اند"؛ سایت جماران و موسسه تنظیم و نشر آثار امام است که اتفاقا تحت نظر خود جناب سید حسن قرار دارد.
به خاطر مطالب کذب و غیرواقع و جانبداری های غیرمنصفانه و نیز عدم دفاع از اندیشه های والای امام راحل (ره)؛ اعتماد مردم مسلمان و انقلابی به این نهاد پرهزینه و کم بازده از بین رفته است.

باید اینها را با شجاعت گفت. "دوره ندیدن ها و نگفتن ها گذشته است"!
Iran, Islamic Republic of
يوسف آل خميني سيد حسن عزيز ذخيره جمهوري اسلامي براي آينده نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران
Iran, Islamic Republic of
از خدا میخوام امثال شماها باشید تا دل مردمو شاد کنید.
Germany
مسئولین محترم جهان نیــــــــــــــــــــــوز
خواهش می کنم عنوان "یادگار امام" را برای حجت الاسلام سید حسن خمینی یا سایر اعضا و نوادگان امام راحل (ره) به کار نبرید .
این عنوان صرفا و منحصرا برای مرحوم حاج سید احمدآقا(ره) که تنها پسر ایشان بود به کار می رفت و لذا بسط این عنوان به نوادگان امام می تواند باعث شائبه برای همه نوادگان آن عزیز سفر کرده شود.
بهتره بنویسید نوه امام راحل؛ حجت الاسلام سید حسن خمینی
Iran, Islamic Republic of
بر جمال زيباي سيد حسن خميني صلوات
Iran, Islamic Republic of
...
م
United States
خداییش قیافش زیبا نیس
Iran, Islamic Republic of
الله اعلم
Iran, Islamic Republic of
یادگار خمینی بت شکن سید حسن خمینی
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم
Iran, Islamic Republic of
واجعا؟
Iran, Islamic Republic of
محبوب قلبها آيت الله سيد حسن خميني
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
یوسف دلارام این انقلاب الهی سید حسن خمینی نیست بلکه نواده واقعی روح الله یعنی سید حسن نصرالله ادامه راه خمینی کبیر است.
Iran, Islamic Republic of
بي نام خميني اين انقلاب در هيچ كجاي دنيا شناخته شده نيست
Iran, Islamic Republic of
درود بر امام وخاندان عزیز و گرامیش
Iran, Islamic Republic of
درود بر نوادگان نسبي و فكري امام خميني سيد حسن خميني و سيد حسن نصرالله
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید مقاومت حضرت نصرالله حفظه الله که از جان و مال و فرزند خود در مسیر نورانی اسلام گذشته است...
بعضی اسمها مثل آب و روغن هستند و به این راحتیها با هم قاطی نمیشوند....
Iran, Islamic Republic of
شما و امثال شما هرگز نمیتوانید این دو بزرگوار را از هم جدا کنید پس خودتونو اذیت نکنین چون هر دو بزرگوار بر روی چشم جا دارند. سلام و صلوات بر دو سید بزرگوار سید حسن خمینی و سید حسن نصرالله
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
یوسف!!!
Iran, Islamic Republic of
میدونم خیلی عذابت میده و لی چاره ای جز تحمل نداری برادر چون یوسف آل خمینی سید حسن خمینیه
میلادی
Iran, Islamic Republic of
پسر کو ندارد نشان از پدر تو بیگانه خوانش، مخوانش پسر .اگر امام رضوان الله زنده بودند با سیدحسن قانونی برخورد می کردند مانند سیدحسین پسر شهید مصطفی خمینی زمان امام و به دستور امام زندانی بودچون با بنی صدر همصدا شده بود
Iran, Islamic Republic of
بس کن برادر میدونی چی میگی؟ آسمون و ریسمون بافتننت خودتم راضی نمیکنه با این افکارتون همه انتخاباتو باختین و بازم میبازین
Iran, Islamic Republic of
خداوند را سپاسگزاریم بابت عنایتش به این ملت
Iran, Islamic Republic of
جالب نبود
Iran, Islamic Republic of
ملت ایران ادب و احترام به خمینی کبیر و خاندانش را فراموش نخواهد کرد
Iran, Islamic Republic of
خداوند نگهدار یوسف آل خمینی باشد انشاالله
Iran, Islamic Republic of
یه زمانی مخصوصا در دوره خاتمی مرسوم بود امام و افکار امام را میکوبیدند اما حالا راهبردشون به دلایل زیر عوض شده
1. فهمیدن که به روی آفتاب نمی تونن پنجه بکشن
2. فهمیدن که با این کاراشون راه به جایی نمیبرن اومدن امام را طبق فرمایش رهبر عزیز و جانشین و رهرو واقعی امام تحریف کنند و امامی متناسب با افکار خودشون برای مردم و مخصوصا جوانها بسازند
3. در این مسیر سید حسن هم ... خبرساز شده و بیشتر خواهد شد
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
از سایت ارزشی جهان نیوز توقع میرود که حداقل شماها دقت داشته باشید و ایشان ... را "یادگار امام" نخوانید!
گذشته از اینکه ایشان ... حتی اگر بنا به ژنتیک موضوع بخواهیم تحلیل کنیم باز هم ایسان نهایتا "یادگار یادگار امام" هستند و الا من هم که سید هستم ادعا میکنم که "یادگار رسول الله ص" هستم!
حسن مصطفوی را باید در بوته ی افکار روح الله ره سنجید و چنانچه دلبسته و عملگر آن حوزه بود ایشان را یادگار روح الله نامید . در حالی که ارتباطش با امام ره در همان حد ژنتیک هست و لا غیر!
بنچ مارک دقیق و بدون اشتباه دیگر برای تشخیص خط امام روح اللهی بودن اشخاص، بودن در مسیر امام خامنه ای و بدون کمترین زاویه انحراف است.
الان حضرت امام خامنه ای مد ظله 2 سال است که در مراسم یادبود امام فقیدمان درباره "تحریف امام ره" سخن میگویند لکن امثال من و شما مانند بچه های نازپرورده ظاهرا خواب هستیم و منتظریم همه ی کارها را اماممان انجام دهد....
جهان نیوز لطفا منتشر کنید!
Iran, Islamic Republic of
سید حسن خمینی چه از نظر جسمی و چه از نظر فکری نواده روح خدا خمینی کبیره و دعا میکنیم خداوند متعال هیچگاه کشور ایران را از خمینی خالی نکند و لطفش مستدام باشد انشا الله
Iran, Islamic Republic of
چرند چرا ميگى فينگليش ؟! تو كه سيد نيستى حق ندارى از اين كلمه استفاده كنى چون كسانى فرزندان واقعى پيامبر محسوب ميشن كه ادب، انسانيت و تقوا داشته باشند نه هر بى سر و .....
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
شماها که دین را افیون ملتها میدونستنو چه به سید شناسی!
برید دنبال کدخداتون عزیزم.....
Iran, Islamic Republic of
فقط سيد شناس شمايين؟ فكر كنم معيار حق و باطل هم شماها باشين
Iran, Islamic Republic of
ما چاکر و نوکر سیدهایی هستیم که در خط و مسیر جدشان هستند و دستشان را هم میبوسیم اونهایی هم که در خط دیگری سیر میکنن ارادتی نداریم و امورشان را حواله به خداوند متعال میکنیم.
Iran, Islamic Republic of
از خرج کردناش در ساخت وتزئین حرم امام معلومه چقدر همفکر خمینی کبیر؛ یاور مستضعفینه!!!!!!!!!!!!
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
دست مریزاد که اینقدر خوب نظرمو سانسور کردید و نرمترش کردید که شده مثل فیلمهای صدا و سیما...
ولی باور بفرمایید که من تند ننوشتم و اگر بدانید آقایان چه در سر دارند و چه بلایی دارند سر مردم و انقلاب میارند کمی ملاحظه کاری را کنار میگذارید و جدیتر به میدان میایید.
تیتر امروز شرق (30 دی) علیه 2 نفر که مقابل این جریان تا حدودی ایستاده اند را ببینید متوجه میشید که آنها چقدر برنامه دارند و اجازه مطرح شدن و در امان ماندن احدی که مقابل کدخدایشان (دنیایشان) باشد را نمیدهند لکن ما در برابر اشتباهات و خیانتهای روزمره تقریبا منفعلیم....
Iran, Islamic Republic of
شما خود ،خانواده ودارودسته اعتدالیون و اصلاح طلبان که اصلا ضعف ندارید همه این نقصانها تقصیر نظام و رهبری است شما که نعوذ بالله آینه تمام وکمال خوبی ها و سرشار از فضائلید ،کی حرف شما رو باور می کنه
Iran, Islamic Republic of
چهره زيباي سيد حسن خميني مانند آفتاب درخشان همه جا را روشن كرده و جهان بداند ايران از خميني خالي نخواهد نشد
خميني داريم تا خميني.
(حتما" شنيديه اي كه هر گردي گردو نيست.)
Iran, Islamic Republic of
اون تشخيصش با شما نيست برادر، اون تشخيصش با گردو شناسه
يعني الآن تو گردو شناسي؟!!
Iran, Islamic Republic of
نه برادر فقط شما گردوشناسي اخه خودت بودي كه گفتي هر گردي گردو نيست
Iran, Islamic Republic of
درسته برادر هر گردي گردو نيست ولي متخصص گردو شناس بايد تشخيص بده نه شما
Iran, Islamic Republic of
اون نوه امام که تو مشهد سال 58 روبه مردم اسلحه کشیدوفرزند حاج مصطفی شهید که الان لندن نشینه هم نوه امام بود دیدیم امام با هاش چه برخوردی کرد.....واقعا خمینی داریم تا خمینی در ضمن ایشان یادگار احمد است نه امام (یادگار امام فقط مختص حاج احمدآقاست )
Iran, Islamic Republic of
بالا بری پایین بیای سید حسن خمینی یادگار و نواده امام بت شکن خمینی کبیره
خوب باشه!!
Iran, Islamic Republic of
پس چرا سعي در انكار واقعيت دارين؟ مگه ميشه آفتابو انكار كرد
بالا بري ,پايين بياي,حسن مصطفوي فقط ارتباط ژنتيكي و نسبي با معمار كبير انقلاب داره و بس.اين را در رفتار و گفتار دو دهه اخير ثابت كرده.
Iran, Islamic Republic of
احسنت به برادران متخصص در علم ژنتيك. تا الان فقط خيال ميكرديم فقط تخصصتون تو بهشت و جهنمه ولي الان ميبينيم خيلي فراتر از اين حرفايين. عجيب قومي هستين شما
Iran, Islamic Republic of
بعضی ادمها خوشگلی ظاهری دارند ولی از حسن سیرت و باطن محرومند مانند گلهای زیبا و خوش رنگی که بر مزبله می‌روید مزبله همان زباله دان است. هاشمی از اون أدمها بود که نه حسن صورت داشت و نه حسن سیرت خدایش با اولیایش محشور فرماید!!! مثل درخت خاری بود که بر مزبله می‌روید خیلی از نفاق این نامرد ایران ضربه دید علیه ما علیه.
Iran, Islamic Republic of
پس چرا ایشون درمورد فتنه اخیر چیزی نگفتن . لابد ندیدن
Iran, Islamic Republic of
فتنه اخير براي سرنگوني دولت شروع شد كه بحمدالله شكست خورد و انشا الله وزارت اطلاعات زواياي پنهان آنرا براي مردم بازگو كند
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
فتنه با دسیسه چینی های قبلی کدخدا ومنافقین شروع شد ولی با حضور پر شور و کوبنده مردم حزب الله مختومه شد، حالا افساد طلبا میخوان از این آب گل آلود ماهی بگیرن.
Iran, Islamic Republic of
این دولت پیر وفرتوت که سنگونی نمیخاد؛ خودش سرنگون هست، اگه توجه کنی میبینی چطور در هیات دولت ؛ رو صندلیاشون ولوو شدن
Iran, Islamic Republic of
اوناييكه فتنه اخيرو راه انداختن براي زمين زدن دولت خودشونم بياين توضيح بدن
Iran, Islamic Republic of
دولت زمین خورده ناتوانی وبی برنامه گی خودش هست.زمین زدن لازم نداره برادر من.
Iran, Islamic Republic of
به همین خیال باش و خودتو دلخوش کن با این حرفا. دولت با قدرت به پیش میره و کاری از دست مخالفاش بر نمیاد
Iran, Islamic Republic of
این دولت کجا با قدرت پیش رفته ؟ درمبارزه با قاچاق کالا و ارز؟ درمبارزه با فساد اقتصادی؟ درمبارزه با رانت خواری؟ درواگذاری پروژههای نفتی به توتال و...؟ دراجرای قراردادهای خرید هواپیما؟ در قراردادهای با شرکتهای ماشین سازی فرانسوی؟ در ساماندهی به وضعیت معیشتی مردم؟ در ایجاد اشتغال برای جوانان؟در برجام بی فرجام؟ درارتقای ارزش پاسپورت ایرانی؟ درکجا با قدرت پیش رفته؟؟؟ بله فقط در ... بسیار با قدرت پیش رفته؛؛ بسیار موفق بوده «علی برکت الله»
Iran, Islamic Republic of
همينكه با دشمناني آمريكا و اسرائيل و مرتجعين منطقه مملكت بحمدالله روپاست و دشمنان از توطئه شان نا اميدن جاي هزار شكر و سپاس داره
Iran, Islamic Republic of
.... آینده مبهم بچه هامون را چه کنیم؟
سرور
Iran, Islamic Republic of
تا حالا موضوع استوانه سازی از هاشمی بود و حالا یادگارسازی.
یعنی الان مهدی هاشمی هم حتما یادگار استوانه نظام است و پسر حسن خمینی هم یادگاریادگاریادگار امام!
مگر قرار بود در جمهوری اسلامی نیز هزارفامیل داشته باشیم؟! یا اینکه ژن برتر و از این قبیل چرندیات که مختص حکومتهای شاهنشاهی است؟!!
Iran, Islamic Republic of
سيد حسن خميني وارث دو خاندان خميني و صدر و اميد آينده كشور
سرور
Iran, Islamic Republic of
پس شما هم اذعان کردید به هزارفامیلی اینها.به نظر بهتر است یادگاریادگار یادگار هم وصلتی با یکی از یادگارهای استوانه انجام بدهد آن وقت ببین چه میشود!!
Iran, Islamic Republic of
الهم صلي علي محمد و آل محمد صلوات بر جمال زيباي يادگار امام سيد حسن خميني
Iran, Islamic Republic of
صورت زیبای ظاهر هیچ نیست
ای برادر سیرت زیبا بیار

حالا وقتشه که بر جمال نورانی یادگار واقعی مکتب امام سید حسن نصرالله صلوات بفرستیم
اوست امید آینده جهان اسلام و دشمن مکاران و فتنه گران
Iran, Islamic Republic of
هم بر جمال سيد حسن خميني و هم بر جمال سيد حسن نصرالله صلوات
Iran, Islamic Republic of
الهم صلی علی محمد و آل محمد
Iran, Islamic Republic of
کدوم کشور را می فرمایید؟ عربستان یا اسرائیل؟
Iran, Islamic Republic of
ما كه نظرمون نظام مقدس جمهوري اسلامي ايرانه حالا شما هر چي دوست داري فكر كن
Iran, Islamic Republic of
می شه چند مورد از نگفته های بفرمایید . در ضمن ایجاد امید باید برای تمام جامعه باشد نه برای قشر خاص و حزب خاص . درضمن امید با دادن مجوزها جهت ایجاد و گسترش بی بند و باری فرق دارد . ایجاد امید برگذاری کنسرت به هر کی نیست رییس جمهور که می گوید من متولی بردن مردم به بهشت نیستم و وزیر مسکنش می گوید من متولی ساختن خونه برای زلزله زدگان نیستم می خواستن بیمه کنن و ....... مردم از ه امید داشته باشن . با این فرایندی که شما در پیش گرفتین مردم تا چند سال دیگه برای افرادیکه لباس پیامبر را می پوشن هیچ احترامی قايل نباشن کما اینکه مدتی است در مراسمهای ترحیم فقط از مداح دعوت می شود ........... حسن جان خیلی سکوت کردی خیلی کوتاهی کردی
Iran, Islamic Republic of
حتمابتید حرف بزنی
Iran, Islamic Republic of
دوره اپوزوسیون بازی هم گذشته جناب
Iran, Islamic Republic of
اقازاده محترم حضرتعالی در چند سال گذشته بخصوص این روزها در برابر ان همه تهدیدهای داخلی و خارجی و تحریفات انقلاب و اسلام و مکتب خمینی کبیر چی گفتی و چه کردی که مدعی پایان یافتن نگفتن شدی ان شاالله بعد از این چی میخواهی بکی که نگفتی ؟
ببینیم و تعریف کنیم . منتظریم. ولی مواظب باش به خدا آتش فتنه شعله شود اول کسی که قربانی خواهد شد احتمالا خود فتنه جویان خواهد بود.
حامد
Iran, Islamic Republic of
حالا که روحانی رئیس جمهور شده این جور می گن که "پمپاژ یاس به جامعه هیچ نتیجه‌ای ندارد."
در حالی که در 8 سال دوران احمدی نژاد از هر کاهی کوخی ساخته مردم را ناامید می کردند و شورش و فتنه 88 را راه انداختند. مثلا خود هاشمی که سید حسن از آن سخن می گوید کسی است که 8 سال هر چه توانست در جامعه ناامیدی به وجود آورد و هر روز می گفت کشور به سمت نابودی می رود!
اما خیال نکنند با حرف می توانند گندهای دولت کنونی را بپوشانند. مدیریت روحانی جامعه را به حد شورش های خیابانی کشانده است. قطعا بدانند ادامه خواهد داشت.
Iran, Islamic Republic of
حالا که دوره ندیدن و نگفتن گذشته است لطفا ایشون بفرمایند در این حجم توهین که اصلاح طلبان ... به امام راحل و آرمانهای آن بزرگمرد نمودند، ایشان چه حرفی برای گفتن دارند؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
والا مه که می بینیم هرچی دل دوستانتون خواسته گفتین!
دیگه حرف نگفته ای هم باقی مونده؟!
Iran, Islamic Republic of
چي ديدي مگه برادر؟
Iran, Islamic Republic of
خب بفرما.
آقا زاده باز بگم بگم راه انداختی.
Iran, Islamic Republic of
نگران نشو گلم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ولی به جد معتقدم به زنان جهاد واجب نیست.
محمود
Iran, Islamic Republic of
اینقدر یادگار امام یادگار امام نکنید مواضع ایشان چقدر به مواضع امام شباهت دارد. با فتنه گران فالوده می خورد و سایتش با افسادطلبان همراهی دارد. اما با احدی شوخی نداشت. "إِنَّ أَوْلَي النَّاسِ بِإِبْراهيمَ لَلَّذينَ اتَّبَعُوهُ وَ هذَا النَّبِيُّ وَ الَّذينَ آمَنُوا" " نزدیکترین افراد به حضرت ابراهیم حضرت پیامبر ص و هر کسی که تابع اوست و آنانکه ایمان آورده اند. ملاک این است نه نسبت خویشاوندی یا چهره درخشان!!
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود بر یادگار امام سید حسن خمینی
سيد حسين
Iran, Islamic Republic of
احسنت
عالي بود...
Iran, Islamic Republic of
برادر سيد حسين كارتون تموم شد همه انتخاباتو باختين از اين به بعد هم ميبازين
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
ما همیشه میبریم و اینبار هم بردیم. برای ما حفظ نظام اسلامی و مردم مهمه ولی برای شما منافع خودتان!
اما مطمئن باشید در دوره های بعد با افزایش آگاهی مردم، کمتر میتوانید همین ظاهر انتخابات را با وجود "تخلفات چشمگیر" ببرید و احتمالا باید باز هم فکر فتنه باشید چون تحمل باخت ندارید...
Iran, Islamic Republic of
چن ساله بد جور میبازین و اگه بازم بخواین به خود حق پنداریتون ادامه بدین تا ابد هم میبازین
محمد
Iran, Islamic Republic of
همش تقصیر احمدی نژاده
Iran, Islamic Republic of
...
مجید
Iran, Islamic Republic of
اقای مصطفوی گذشته خوبی نداشتید با عوامل فتنه در زمان فتنه بد جوری فالوده میخوردید عافیت طلب هستید متاسفم ......
Iran, Islamic Republic of
بر چهره زیبای یادگار امام سید حسن خمینی صلوات
Iran, Islamic Republic of
سلام بر چهره زیبای هر چی أدم مومنه.
Iran, Islamic Republic of
عجیب افرادی داریم در این کشور ؟؟ حرف خوب میزنند اما با چشمهای بسته ؟؟ سخن خوبی است این سخن که دوره و دوران ندیدن ها گذشته است !!! بهترین سخن بر آمده از حلقوم انسانهاست !!! اما اقاسید حسن بااین حرف درست شما ؟؟؟ چطور حرم آقابزرگ را اینچنینی و وحشتناک برایش اینهمه هزینه فرمودید ؟؟؟؟!! خود شما فرمودید دوره ندیدنها گذشته ؟؟؟ و من دیدم و گفتم و خدا خودش انچه مقدر است انجام خواهد داد !!!
Iran, Islamic Republic of
برادر از چی ایراد میگری؟ ساخت حرم امام تصمیم نظامه نه سید حسن البته این مکان باید هم عظمت داشته باشه چون از همه جهان مشتاقان خمینی بت شکن برای زیارت به اینجا می آیند و به ناچار باید مکانی در خور این چمعیت مشتاق ساخته شود
Iran, Islamic Republic of
وقتی شخصیت‌های مهم خارجی از خانه محقر امام در جماران دیدن می‌کنند اشک در چشمانشان حلقه می‌زند نه کاخی که حسن مصطفوی ساخته است تازه به هتل سه ستاره شبیه است أنها پنج ستاره و بالاتر را زیاد دیده اند و تحسین هم نمی‌کنند.
Iran, Islamic Republic of
اینقدر شخصیت سازی نکنید اینها برای ماندن در قدرت در جریان فتنه همه کار کردن
Iran, Islamic Republic of
سید حسن خمینی شخصیت شناخته شده ای در سطح چهانه و نیازی به شخصیت سازی نداره
حزب الله
Iran, Islamic Republic of
به نا م الله ... خداوند شما رو حفظ کنه برای اسلام ومسلمین پایدار باشید..حرف حق را بگو گر چه تلخ باشد ...
رودسری
Iran, Islamic Republic of
هر کسی حرفی بزند که سید حسن را از رهبری جدا کند یا نفهم است یا احمق یا نادان و خائن به کشور
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
موافقم با شما که نباید کاری کرد که هیچ کس در نظام اسلامی با امام امتمان فاصله پیدا کند از یک رفته گر شریف بگیرید تا یک نجیب زاده خانواده دار! لکن نباید فراموش کنیم که اگر چنانچه کسانی اصرار بر ترک کشتی انقلاب داشتند یا مانند اصحاب فتنه منحوس 88 قصد براندازی و غرق نمودن این سفینه نجات را داشتند، قطعا نباید اجازه داد با استفاده از منابع این مملکت علیه مردم اقدام کنند حال هر که میخواهند باشند...
Iran, Islamic Republic of
این برادرمون سوزنش روی 88گیر کرده ولی مهم نظر مردمه که در همه انتخابات بعد از آن سال نظرشونو به روشنی بیان کردن
Iran, Islamic Republic of
فرزند حقیقی و معنوی روح الله خمینی سید حسن نصرالله است از سید حسن خمینی جز نسب چیزی ندیدیم
Iran, Islamic Republic of
شما و امثال شما هرگز نمیتوانید این دو بزرگوار را از هم جدا کنید پس خودتونو اذیت نکنین چون هر دو بزرگوار بر روی چشم جا دارند. سلام و صلوات بر دو سید بزرگوار سید حسن خمینی و سید حسن نصرالله
Romania
یعنی میفرمایید هر چه در مؤسسه تنظیم و نشر آثار ، مرقد امام، جماران، ... میگذرد ببینیم و بگوییم و منتشر کنیم؟ آن وقت آبرو و حریم و... ندیده بگیریم؟ ادعاها را کجایمان بگذاریم؟
رسول
Iran, Islamic Republic of
غیر از نوه امام بودن چه چیزی دارید .د رکدام بحرانها نقش مثبت داشتید و به کمک نظام امدید هزینه های مالی که برای نظام در ........و.......درست کردید چه پاسخی دارید دریافتی نجومی شما در دانشگاه ازاد از حق هیئت امنایی چه مقدار در یافت کردید بگوید ... چیز دیگری دارید متاسفم ...
United States
اقای حسن خمینی گفته اند : دوره نگفتنها و ندیدنها گذشت " جناب سید حسن بنا بر این گفته خود بدانید که همه گفتارها و کردارهای شما نیز زیر ذره بین امت بیدار قرار دارد .از این جهت مردم هم می بینند و هم میشنوند که در جماران و قم و...شما و دوستانتان چه میگویید و چه میکنید لذا از انقلاب و امام و زی طلبگی فاصله نگیرید و جدا مراقب شیادهایی باشید که اصلا به شما علاقه ندارند .مردم علاقه مند به امام و انقلاب خالصانه و واقعا دوست دارند جناب سید حسن اقا خمینی زید عزه اینه اخلاق و معنویت و طهارت نفس و زیرکی سیاسی مرحوم امام ره باشند و در دنیا و اخرت مایه مباهات و افتخار امام خمینی باشند .
Iran, Islamic Republic of
بر قامت رعناي آقا سيد حسن خميني صلوات
الهم صلي علي محمد و آل محمد
حمید
Iran, Islamic Republic of
یعنی اگه خدابخواد قراره حرفایی بزنه ؟البته بعید می دونم چاقو دسته ی خودشو ببره!
علی
Iran, Islamic Republic of
بر روح با صفای شهدا صلوات نه بر عافیت طلبان
Iran, Islamic Republic of
بر امام خميني و خاندان معظمش و بر روح تمامي شهدا صلوات
فهیم
Iran, Islamic Republic of
اگر تا حالا قرار حرف بوده و حرف نزده عافیت طلب بوده اگر حا ل مصلحت دیده حرف بزند پس منافع خودش را دیده ...بهر حال در کشور چیزی که فراوان است سخنگو حرف زن و فقط حرف از عمل فقط اختلاس و خوردن بیت المال و حیف میل کردن خوب عمل می کنند .....بودجه کلان برا ی هیچی می گیرند و......
Iran, Islamic Republic of
درود بر شاگردان امام خمینی :
اول سیدعلی خامنه ای مد ظله
دوم سید حسن نصرالله
در یمنی پیش منی / پیش منی در یمنی
.........
غزت زیاد
رر
Iran, Islamic Republic of
ز تعارف كم كن و بر مبلغ افزا اخه پسر خوب ... اين ٧١ ميليارد تومان را براي چه مي گيري!!؟؟
Iran, Islamic Republic of
هزاران برابر اين مبلغ داره جاي ديگه خرج ميشه بهتره اول از اونا بپرسي
رر
Iran, Islamic Republic of
احسنت داري خودت اعتراف مي كني كه اينم مثل اوناي ديگه است!؟
Iran, Islamic Republic of
اره برادر اگه راست میگی اول از اونا بپرس
Germany
جنابعالی به مقبره قصر گونه امام مستضعفین برس بقیه پیشکش ! .
Germany
...
Iran, Islamic Republic of
حال اقازاده اسب سوار چطوره ؟
Iran, Islamic Republic of
...