کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در آستانه تئاتر فجر...

ابتذال در تئاتر با بزک کردن "مردان" در نقش "زنان"!

26 دی 1396 ساعت 23:44

پدیده جدیدی که این روزها در تئاتر سر در آورده است استفاده از بازگر مرد در نقش زن و بازیگر زن در نقش مرد است! موضوعی که احکام اسلامی آن را تأیید نمی کند و در عرف جامعه هم پذیرفته نیست اما به «مد» این روزهای تئاتر تبدیل شده است!


به گزارش جهان نیوز؛ ابتذال فرهنگی این روزها در «تئاتر» بیش از قبل مشاهده می شود. حجاب های نامناسب، رفتارهای دور از شأن، نشان دادن روابط عاشقانه و جنسی در صحنه «تئاتر» همگی مواردی هستند که با حضور بازیگران سر شناس به صحنه تئاتر بیش از پیش خودنمایی می کند!

بنابراین گزارش، پدیده جدیدی که این روزها در تئاتر سر در آورده است استفاده از بازگر «مرد» در نقش «زن» و بازیگر «زن» در نقش «مرد» است! موضوعی که احکام اسلامی آن را تأیید نمی کند و در عرف جامعه هم پذیرفته نیست اما به «مد» این روزهای تئاتر تبدیل شده است!

کارگردان برای اینکه راحت تر معاشقه زن و مرد را در صحنه نشان دهد و یا بازیگران بتوانند همدیگر را در آغوش گیرند و یا اندام عریان زن را به نمایش در آورد، از بازیگر مرد در نقش زن استفاده می کند!
 شهاب‌الدین حسین پور کارگردان اثر «سرآشپز پیشنهاد می‌کند» است که از 2 بازیگر مرد چهره سینما در نقش زن در تئاترش استفاده کرده است!
آرایش غلیظ روی چهره مرد در نقش زن، نمایش پای عریان، برجسته کردن اندام های جنسی و روابط با مردان یکی از مواردی است که در این نوع اجراهای تئاتر به چشم می خورد!

انتظار می رود حال که در آستانه ورود به جشنواره تئاتر فجر انقلاب اسلامی هستیم بیش از قبل به محتوا و شکل ظاهری تئاترهایی که قرار است در ام القرای جهان اسلام به نمایش در آید توجه شود.
 
ابتذال در تئاتر با بزک کردن

ابتذال در تئاتر با بزک کردن
منبع:شهدای ایران


کد مطلب: 582785

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/582785/ابتذال-تئاتر-بزک-کردن-مردان-نقش-زنان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com