جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۲۰

تذکر زیبا و اخلاقی آیت الله صدیقی به روحانی

يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب: 581989
امام‌جمعه موقت تهران خطاب به روحانی گفت: ما دلسوز شما هستیم به جنگ با دشمنان بروید و شما مسئولیت کمرشکنی دارید؛ بهتر است فرصت خود را صرف رفع مشکلات مردم کنید نه مقابله با یک طلبه.
تذکر زیبا و اخلاقی آیت الله صدیقی به روحانی
به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله کاظم صدیقی امام‌جمعه موقت تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم در واکنش به اظهارات روحانی که به کنایه گفته بود برخی مردم آشغال خطاب کرده‌اند، گفت: آنچه را که در خطبه نماز جمعه تهران به سمع مردم عریز و نمازگزاران رسید تجلیل از مردم و تشکر فراوان از اجتماع مثال‌زدنی مردم در مقابله با آدم کشی، تخریب و آتش‌سوزی و سلب امنیت عمومی بود؛ بنده در نماز جمعه از مردم تشکر کرده و از حق اعتراض ایشان حمایت کردم.

وی بابیان اینکه، اعتراض حق معترضین است اما آشوب علیه مردم قابل‌قبول نیست، تصریح کرد:  از رئیس‌جمهور محترم انتظار ظرفیت داریم.

آیت‌الله صدیقی خطاب به روحانی گفت: ما دلسوز شما هستیم به جنگ با دشمنان بروید و شما مسئولیت کمرشکنی دارید و بهتر است فرصت خود را صرف خدمت و رفع مشکلات مردم کنید نه مقابله با یک طلبه.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سدرا - ر
Iran, Islamic Republic of
ایکاش این طلبه کمی در نماز جمعه هفته گذشته کمی دقیق تر و با تامل تر صحبت می کرد و فرصت به دست امثال روحانی نمی داد تا بجای رسیدگی به مشکلات و گرفتاری های پیش روی دولت ف چنین مباحث بی ارزشی را مطرح کند. ایکاش همه مسئولان هنگام سخنرانی نحوه بیان و گفتار خود را نحوه سخن گفتن رهبر انقلاب را الگو قرار می دادند.
Iran, Islamic Republic of
این ها بهانه نمی خواهند خودشان بهانه درست می کنند. اینها به خدا و قرآن هم ایراد می گیرند که چرا بهانه دست فلان می دهد خوب به جای اولئک کالانعام بل هم اضل یعنی اینها مثل چهارپا هستند بلکه از چهارپا هم بدتر و گمراه تر چیز دیگری می گفت و بهانه دست منافقین و مشرکین نمی داد!!!
Iran, Islamic Republic of
آشغال گفتن به یه عده اغتشاشگر و آشوب طلب که به بهانه اقتصاد قرآن ها و مساجد و حسینیه ها و امام زاده ها را اتش زدند نه تنها کم هست بلکه به این دشمنان دین، حرام زاده و حرام لقمه نیز می توان گفت. خداوند نیز در قرآن به دشمنانش می گویند مانند خران هستند و یا نابینایان و کور و کر و لال و هستند.
Iran, Islamic Republic of
جناب روحانی دنبال بهانه می گرده
اگر بنده خدا از معترضین حمایت می کرد می گفت : همینان که مردم رو به شورش و اعتراض علیه دولت وادار می کنن
درود و سلام
Iran, Islamic Republic of
بزرگوار این آقا سنش زیاد است تجربه سیاسی و دینی هم شاید داشته باشد و لباس محترم روحانیت بتن هم دارد ولی بزرگترین اشتباهش این است که تا فهمیده این قدر طرفدار دارد برای خوشحال بعضی از طرفدارانش غیر از حمله لفظی به برادران دلسوز دینی اش حالا به جایگاه و لباس خودش هم حمله می کند . پند واندرز و دلسوزی بیشتر مختص کم سن وسالها ست
Iran, Islamic Republic of
کسی که به یک عده گرفتار وفلک زده ناراحت از وضع اقتصادی.دزدی ,غارت بیت المال و نامید از آینده که سرشان توسط دشمنان کلاه رفته آشغال می گوید می تواند تذکر اخلاقی بدهد !
Iran, Islamic Republic of
اگر دوست داری این طوری بفهمی خب بنده و هیچ کس دیگری کاری نمی تواند بکند. اما منظور ایشان همان آشغال هایی بودند که حسینیه و امامزاده و و پرچم جمهوری اسلامی و دفتر امام جمعه و عابر بانک و....آتش زدند. شما جزو کدامید اگر از همان مردم گرفتاری که دولت دارد اذیتشان می کند هستی راحت باش و بنده و امثال بنده سمت شماییم و با شما همدردی می کنیم و حق را به شما می دهیم و حاج آقا با شما نبوده اند ولی اگر خدای نکرده کسی از این اراذل و اوباشی بوده که کارهای بالا را کردند آشغال هم برایش کم است و ایشان در موردشان کم گذاشته اند.
احسان
Iran, Islamic Republic of
احسنت
رر
Iran, Islamic Republic of
يك طلبه اول از همه چيز بايد تربيت داشته باشد!؟
Iran, Islamic Republic of
ما اسب هایی می شویم که همدیگر رو تو سربالایی گاز می گیریم

این ضرب المثل برای شرایطی است که وضعیت سخت شده است و کسایی که اونجا کار می کنند به جای اینکه سعی کنند با هم همکاری کنند تا شرایط سخت رو پشت سر بگذارند، از دست هم ناراحت می شوند و انرژی اشون رو صرف گاز گرفتن هم می کنند. شاید باور نکنید انرژی که صرف مبارزه با هم می کنیم را صرف انجام کار کنیم، خیلی سریع نتیجه می گیریم.
Iran, Islamic Republic of
باسلام
عجب تعبير صحيح و به موقعي بود.
ممنون
Iran, Islamic Republic of
ما حیوان نیستیم حدیث نفس نکنید.
بانو
Iran, Islamic Republic of
فیلم نماز جمعه را ببینید بعد قضاوت کنید دلسوزی و تقوا وزهد و خادم مردم بودن صدیقی را
Iran, Islamic Republic of
لطفا از کیسه خلیفه نبخشید و ایت الله سازی نکنید@
چون به مذاق شما حرف می زنه هم شد ایت الله هم شد اخلاقی!!!
Iran, Islamic Republic of
کمی هم فکر کنیم.
اینکه از حرفهای امام جمعه سوء برداشت میشود، شکی نیست و ادامه توضیحات گوینده هم فضا را بیشتر منفی میکند.
بر فرض برداشت نادقیق باید ایشان از مردم بخاطر کلمه اشغال عذرخواهی کند والا با ادامه بازی، برنده مخالفان ایشان هستند...
Iran, Islamic Republic of
آدم از کلام درستی که می گوید عذرخواهی نمی کند. آن هایی که قرآن را آتش زدند از آشغال هم پست تر هستند.. آشغال عقل و جان ندارد ولی آن آشوبگران از عقلی که خداوند به آنها داده بود استفاده نکردند و کلام خدا را به آتش کشیدند و به جنگ با خداوند رفتند پس آن آشوبگران از آشغال هم پست تر هستند. آشوبگران نه تنها آشغال بلکه کودک کش و مزذور و وطن فروش و از خود بیگانه هستند. حیف به اسم آشغال که اسمش را بر روی آشوبگران داعشی وطنی گذاشتند. آشغال را می شود بازیافت کرد ولی این آشوبگران که به جنگ با خدا رفته اند و خداوند بر دل ها و چشم و گوش هایشان مهر زده است و دیگر به راه راست هدایت شدنی نیستند چگونه می شود امید درستکاری را از آن آشوبگران داشت!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اشغال بی ازار است و ادم کش نیست پس اینها که مردم را کشتند حیف است به انها اشغال بگوئید
Iran, Islamic Republic of
وقتی رئیس جمهور یک مملکت اول وسط و آخر حرف یک نفر را حذف می کند و فقط همان کلمه آشغال را میگوید . یاد کسانی می افتیم که از قران فقط همان کلمه نماز نخوان را می گفتند و بقیه جمله را حذف می کردند.
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل ......
Iran, Islamic Republic of
ایشان تذکرات زیبا و اخلاقی در مورد اختلاس گران عزیز و بیکاری و گرانی نمی دهند ؟
اقای صدیقی اولا ایت الله نیست الکی بزگش نکنید چون فردا میشه ایت العظمی .
ثانیا نباید به مخوقات خدا توهین کرد