جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

آخرین اخبار از جایزه کتاب سال

يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب: 581934
دبیر علمی سی و پنجمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران از برگزاری اختتامیه این دوره از جایزه در نیمه دوم بهمن ماه با حضور رئیس جمهور خبرداد.
آخرین اخبار از جایزه کتاب سال
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی مهدوی راد دبیر علمی سی و پنجمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره این دوره اظهار داشت: امور مربوط به این دوره از جایزه کتاب سال به پایان رسید.

وی افزود: نتیجه داوری‌های نهایی به دستمان رسید و در ادامه جلسه هیات علمی که برای بررسی نتایج نهایی است تشکیل و تصمیماتی در آن اخذ شد.

مهدوی‌راد همچنین به مقدمات برگزاری اشاره کرد و عنوان داشت: مقدمات اختتامیه سی و پنجمین دوره در حال انجام است، متن لوح‌ها در حال آماده‌سازی است همچنین کتابچه تحلیلی این دوره هم در دست تدوین است.

دبیر علمی این دوره از عدم برگزیده و تقدیری در برخی گروه‌ها خبرداد و گفت: برخی گروه‌ها هم برگزیده و هم تقدیری داشتند و برخی گروه‌ها بلعکس حتی در برخی گروه‌ها هم فقط تقدیری داشتیم.

دبیر این دوره کتاب سال اعلام کرد: آئین اختتامیه سی و پنجمین دوره از جایزه کتاب سال نیمه دوم بهمن ماه با حضور دکتر روحانی رئیس جمهور برگزار خواهد شد.
 
منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *