شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

ابرقهرمان‌جدیدبرادران وارنردر ۲۰۱۹رونمایی‌می‌شود

يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب: 581721
پیش تر در خبرها از رزرو تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۹ برای یک فیلم ابرقهرمانی وارنر شنیده بودیم. حالا ظاهرا فیلمی که قرار است در آن تاریخ اکران شود هم مشخص شده است.
ابرقهرمان‌جدیدبرادران وارنردر ۲۰۱۹رونمایی‌می‌شود
به گزارش جهان نيوز، کمپانی برادران وارنر تصمیم گرفته تا در تاریخ 5 آوریل 2019 یکی از همکاری های خودش با شرکت دی سی را روی پرده بفرستد. فیلمی ابرقهرمانی که مدت ها است خیلی ها منتظر تاریخ اکران آن بودند:

«شزم»! این اثر قرار است به کارگردانی دیوید اف. سندبرگ تولید شود. فیلمساز سوئدی که پیشتر با «آنابل: آفرینش» 15 میلیون دلاری، فروشی معادل 306.5 میلیون دلار را رقم زد و حسابی جای خودش را در دل برادران وارنر باز کرد. فیلمنامه این اثر را درن لمکه و هنری گایدن خواهند نوشت و احتمالا چهره هایی چون اشر انجل، گریس فالتون، مارک استرانگ و دوین جانسون در آن ایفای نقش کنند.

گفته می شود فیلمبرداری این اثر از ماه فوریه در تورنتوی کانادا آغاز شود و بیشتر آن در شعبه استودیوی پاین وود در این شهر انجام پذیرد. همین طور قرار است فیلمبرداری این اثر به صورت آیمکس باشد تا در نهایت با همین فرمت و به صورت سه بعدی هم روی پرده برود.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *