چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰

اشکان دژاگه در راه قطر

شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 581474
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در مورد آخرین وضعیت خود توضیحاتی را بیان کرد.
اشکان دژاگه در راه قطر
به گزارش جهان نيوز، اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران که از ابتدای فصل جاری بدون تیم مانده است این روزها در دوحه قطر به استراحت مشغول است. دژاگه در گفتگو با روزنامه الوطن قطر در مورد حضورش در دوحه گفت: خوشحالم که یک بار دیگر به دوحه آمده ام، البته این بار سفرم کاری نیست و تنها برای استراحت به اینجا آمده ام. من در قطر دوستان زیادی دارم و دوران خوبی را در تیم العربی سپری کردم.
 
او با اشاره به احتمال بازگشت به لیگ ستارگان قطر گفت: احتمال بازگشتم به لیگ قطر بسیار کم است و در فاصله 6 ماه تا جام جهانی 2018 روسیه بی صبرانه خواهان حضور در فوتبال اروپا هستم. حضور در جام جهانی برای من هدف مهمی است و من می خواهم با آمادگی کامل در این رقابت ها شرکت کنم.

دژاگه در مورد پیوستن "وسلی اسنایدر" ستاره هلندی به تیم الغرافه قطر گفت: من فکر می کنم اسنایدر به یکی از بازیکنان فوق العاده لیگ قطر تبدیل می شود، او بازیکنی با تجربه است که حضورش باعث پیشرفت لیگ قطر خواهد شد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین اعلام کرد که طی روزهای آینده تیم جدیدش را معرفی خواهد کرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *