پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

سری جدید جمعه ایرانی روی آنتن می‌رود

پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب: 581028
کارگردان «جمعه ایرانی» درباره تولید دوباره این برنامه بیان کرد که قرار بود از نیمه دی ماه شروع شود ولی هنوز درگیر مسایل مالی و جزییات دیگر است.
سری جدید جمعه ایرانی روی آنتن می‌رود
به گزارش جهان نيوز، مهران امامیه کارگردان «جمعه ایرانی» درباره برنامه «جمعه ایرانی» که قرار است از شبکه شما روی آنتن برود، بیان کرد: صحبت هایی درباره این برنامه توسط علی دارابی معاون امور استان ها و مرتضی میرباقری معاون سیمای استان انجام گرفته ولی هنوز زمان پخش برنامه مشخص نیست.

وی ادامه داد: ما بنا داریم در تهران با همکاری استان های ایران برنامه ای را مثل «جمعه ایرانی» آماده کنیم و هر صبح جمعه این برنامه هم از شبکه شما و هم صدای آن از رادیوی استان ها پخش می شود و احتمالا نامش نیز همان «جمعه ایرانی» باشد.

کارگردان «جمعه ایرانی» اظهار کرد: برای تولید این برنامه قرار است هر هفته از هنرمندان یک استان دعوت شود و نوعی ارزش گذاری برای استان ها و شهرستان های ایران است.

امامیه درباره زمان شروع تولید برنامه توضیح داد: من فکر می کردم کار را از نیمه دی ماه شروع می کنیم اما بحث برآوردهای برنامه کمی طول کشید و جزییات دیگری نیز باقی مانده است.

وی در پایان درباره جذابیت های این برنامه اظهار کرد: به نظر من به محض اینکه این برنامه راه بیفتد مخاطبان بسیاری پیدا خواهد کرد، به هر حال مردم ۲۰ سال «صبح جمعه با شما» و «جمعه ایرانی» گوش می کردند و حالا هم اگر این تیم دوباره برنامه خود را شروع کند طرفداران بسیاری خواهد داشت. ما برنامه ریزی های خیلی خوبی داریم و فکر می کنم کاملا با برنامه های قبلی مان متفاوت باشد.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *