جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
در نیمه اول سال ۹۷

تئاتر زندگی کوروش را روایت می کند

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب: 580863
پری صابری قصد دارد در نیمه اول سال ۹۷ نمایش «کوروش» را در تالار وحدت روی صحنه ببرد.
تئاتر زندگی کوروش را روایت می کند
به گزارش جهان نيوز، پری صابری درباره پروژه جدید خود در زمینه کارگردانی تئاتر گفت: در نیمه اول سال ۹۷ نوبت اجرایی در تالار وحدت دارم و قصدم بر این است که نمایش «کوروش» را روی صحنه ببرم. امیدوارم این اتفاق رخ دهد و این نمایش را اجرا کنم.

وی ادامه داد: از ۳ ماه آینده تمرین های نمایش «کوروش» را شروع می کنیم ولی هنوز گروه بازیگری این نمایش به صورت دقیق مشخص نشده است.

این کارگردان با سابقه تئاتر با اشاره به اینکه تعداد بازیگران نمایش «کوروش» نیز همچون آثاری که پیشتر به صحنه برده بود بالا است، اظهار کرد: همیشه به خودم قول دادم که کار آسان به صحنه نبرم.

صابری با بیان اینکه نمایشنامه «کوروش» از سوی نشر قطره به چاپ رسیده است، توضیح داد: این اثر بیشتر به زندگی کوروش هخامنشی می پردازد و در عین حال بخش هایی از دوران حکومت این پادشاه را به تصویر می کشد.
کارگردان نمایش هایی چون «شمس پرنده» و «رند خلوت نشین» تأکید کرد: اجرای نمایش «کوروش» جزو برنامه هایی بود که همیشه می خواستم به اجرا برسد. امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که آثاری که دل مان می خواهد، روی صحنه ببریم.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *