پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

ولایتی:رابطه ایران وعراق رابطه‌ای راهبردی است

سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب: 580457
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌المل گفت: بدون تردید رابطه ایران و عراق به عنوان دو کشور دوست و برادر رابطه‌ای راهبردی است و در طی سال‌های آزادی عراق پس از دیکتاتوری بعث، این دو کشور همواره با هم همکاری مشترک دارند.
ولایتی:رابطه ایران وعراق رابطه‌ای راهبردی است
به گزارش جهان نيوز، علی‌اکبر ولایتی امروز در دیدار با «همام حمودی» رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق که برای شرکت در دومین کنفرانس امنیتی تهران در ایران به سر می‌برد، گفت: همواره با اشتیاق با بزرگان و برادران مسئول در مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق دیدار می‌کنیم و سابقه طولانی دوستانه ایران و مجلس اعلای عراق کاملا شناخته شده است.

وی ادامه داد: بدون تردید رابطه ایران و عراق به عنوان دو کشور دوست و برادر رابطه‌ای راهبردی است و در طی سال‌های آزادی عراق پس از دیکتاتوری بعث، این دو کشور همواره با هم همکاری مشترک دارند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل اظهار کرد: پیروزی‌های متعدد و متوالی ارتش و نیرو‌های مردمی عراق را که با حمایت دولت قانونی و مردمی عراق صورت گرفته است و سرزمین عراق را از لوث وجود وابستگان بیگانه پاک کرد تبریک می‌گوییم.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *