جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰
۴

روایت فیاض از پورشه سواری آقازاده‎های مست

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب: 579952
یک استاد دانشگاه که می‎گفت گاهی تا چهار صبح در جلسه است، از مدل رانندگی آن ساعت‎های برخی آقازاده‎ها در خیابان‎های تهران سخن گفت.
روایت فیاض از پورشه سواری آقازاده‎های مست
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرآنلاین، ابراهیم فیاض استاد دانشکده جامعه شناسی دانشگاه تهران که برای مناظره با صادق زیباکلام امروز مهمان خبرآنلاین بود، در بخشی از سخنانش گفت: الان جمهوری اسلامی، از نظر ساختاری نباید شبیه دوران پهلوی عمل کند. انحصار طلبی و رانت خواری نباید مثل قبل باشد. اینکه بعضی آقایان 30-40 تا شغل دارند، آن هم مشاغلی که هر یک از آنها را یکی از نخبگان کشور می‎تواند بر عهده بگیرد، نشان می‌دهد که مجموعه حاکمان در جمهوری اسلامی در جایگاه اقلیت قرار گرفته و اکثریت هم از آن ناراضی هستند.

وی افزود: مردم از آقازاده‎ها و کارهایشان ناراضی اند. خود من شب ها از ترس پورشه های آقازاده های مست، مجبورم وسط اتوبان رانندگی کنم! بارها شده که بعد از 8 ساعت جلسه فکری ساعت 4 صبح می خواهم برگردم خانه، آن هم با یک پراید، ولی یک پورشه می خواهد من را در رانندگی اذیت کند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رر
Iran, Islamic Republic of
استاد محترم گفتن اين حرفها بي فايده است تا اون اتفاقي كه بايد بيفتد نيفتد اينها به كتشان اين حرفها نمي رود اذا زلزلت الارض زلزالها و اخرجت الارض اقا زاده ها!!؟؟
Iran, Islamic Republic of
واقعا راست میگه...ما که زورمون نمیرسه شاسی بلند بخریم، لااقل یه نیسان زامیاد یا خاور بگیریم که از خجالت آقایون دربیایم!
100
Iran, Islamic Republic of
خدای باید تو ایران مثل بن سلمان توی عربستان عمل کرد که تعدادی شاهزاد ه را بازداشت کرد تو ایران هم باید آقا زادها را بازداشت کرد ومقداری از مال آنها را گرفت وهزینه دولت ومردم کرد مگه نه این هست که این آقا زادها تمام این ثروت ها را از راه نا مشروع یا رانت بدست آورده اند
Iran, Islamic Republic of
از راه ژن خوب بدست آوردن.