شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۴
۴۲

رودست جالب حجت الاسلام پناهیان به توطئه CFR

يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب: 579778
اگر برخی که بر مسند قدرت‌اند و می‌توانند کارها و وضع اقتصادی را سامان دهند، این کار را نکنند-چه آگاهانه و چه تحت تأثیر اطرافیان و نفوذی‌ها- تا کم‌کم مردم ناراضی شوند، منطقی شکل می‌گیرد به نام «ناکارآمدی نظام»
رودست جالب حجت الاسلام پناهیان به توطئه CFR
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان، به تازگی در یک رشته توییت که تلویحاً به اغتشاشات اخیر کشور اشاره داشت درباره مفهومی به نام «خطر ناکارآمدنمایی از نظام» هشدار داد.

او در یکی از توییت‌های خود در این رابطه نوشت:
تغییر جهت سیاسی به شکل بی‌سروصدا؛ مدل‌های مختلفی دارد. برخی از صاحب‌نظران بر این باورند که مدل بی‌سروصدا در تغییر جهت‌گیری سیاسی کشور در حال اجرا است. من نمی‌گویم حرف درست یا غلطی است، ولی انسان باید هوشیار باشد. آن مدل بی‌سروصدا این است که به «نارضایتی عمومی» دامن زده شود.

پناهیان تصریح می‌کرد: اگر برخی که بر مسند قدرت‌اند و می‌توانند کارها و وضع اقتصادی را سامان دهند، این کار را نکنند-چه آگاهانه و چه تحت تأثیر اطرافیان و نفوذی‌ها- تا کم‌کم مردم ناراضی شوند، منطقی شکل می‌گیرد به نام «ناکارآمدی نظام».

در همین حال، شورای روابط خارجی آمریکا موسوم به CFR روز گذشته طی گزارشی با عنوان «چه کسی ایران را هدایت می‌کند؟» که در سایت این نهاد منتشر شد؛ ضمن قراردادن تصویر مقام معظم رهبری برای عکس اصلی مطلب مذکور، نوشت:

«جمهوری اسلامی ایران در آغازین روزهای سال ۲۰۱۸ و پس از انقلاب سبز سال ۲۰۰۹! بزرگترین تظاهرات سراسری را تجربه کرد. تظاهراتی که عاملیت آن خشم مردم علیه رکود اقتصادی و ناکامی دولت رئیس‌جمهور روحانی در این زمینه بود. این درخواست‌ها اما یک آزمون است برای انقلابی که در سال ۱۹۷۹ و با شعار عدالت اجتماعی رخ داد اما امروز با سوء استفاده از حقوق مدنی، حقوق بشر و فساد اداری مواجه شده است»!

این گزارش در ادامه با اشاره به ناکامی‌های اقتصادی رئیس‌جمهور روحانی در پسابرجام می‌افزاید: در این میان موقعیتی که رئیس‌جمهور روحانی –بعنوان رئیس دولت در ایران- دارد با سایر سازمان‌ها و نهادهای دارای قدرت برابر نیست.

شورای روابط خارجی آمریکا سپس به سراغ جان کلام خود می‌رود و با اشاره به قدرت رهبری و سپاه پاسداران در ایران؛ به بررسی ساختار اجرایی و قانونی ایران که در ذیل نظر ولی فقیه اداره می‌شود و بیان چگونگی اجرای خط مشی‌ها و راهبردهای رهبر انقلاب در ایران پرداخته و تقلّا می‌کند تا اینطور به ذهن مخاطب القا شود که تمام امور ایران توسط مقام معظم رهبری مدیریت و مهندسی می‌شود و دولت و رئیس‌جمهور در این میان نقشی ندارند!

برخی معتقدند هدف مشترکی که آمریکا و برخی همراهان داخلی‌اش در پیامد فتنه اقتصادی اخیر دنبال می‌کنند؛ «القای ناکارآمدی نظام» و انداختن تقصیر کمبودها و کم‌کاری‌های دولت به گردن رهبری نظام است.

*همانطور که اشاره شد متأسفانه خطی نادیده در پیامد اغتشاشات اخیر در کشور دنبال می‌شود که اگرچه گاهی توسط افراد ظاهرالصلاح نیز مورد اشاره قرار می‌گیرد اما خطر آن بسیار بزرگ و البته دامنگیر خواهد بود.
و آن القای ناکارآمدی نظام اسلامی طی ۴۰ سال گذشته، بزرگ‌نمایی از مشکلات اقتصادی و مفسدنمایی از بدنه نظام است.

خطی که در برایند آن نیز «ولایت فقیه» است که به عنوان عاملیت مشکلات معرفی خواهد شد و همانطور که در گزارش CFR هم هویداست؛ برخی افراد بدون داشتن شناخت از جایگاه نظارتی و مهندسی ولی فقیه؛ تلاش خواهند کرد تا ضعف‌ها را به گردن رهبری نظام بیاندازند و کسی هم در این میان از نقاط قوت کشور چیزی نخواهد گفت چون همانطور که اشاره کردیم؛ این مثبتات و نقاط قوت در پروژه سیاه‌نمایی به مسلخ برده شده‌اند.

و جالب آنکه حجت‌الاسلام پناهیان با رصد این بازی چند گانه و این معادله چند مجهولی در پیامد اغتشاشات اخیر، هشدار مهمی را درباره پروژه ناکارآمدنمایی از نظام اسلامی مطرح کرده است که بایستی وجهه همت و توجه خواص و جوانان عزیز کشور باشد.

شاهد مثال آنکه در کلام اصلاح‌طلبان و حتی برخی دیگر! شاهدیم که آقایان کراراً از وجود بحران اقتصاد، ازدیاد فساد و غیره در ایران اسلامی صحبت می‌کنند و حتی مثلا به تازگی یک تشکل اصلاح‌طلب در بیانیه‌ای به بهانه اغتشاشات اخیر نه تنها رهبر معظم انقلاب را علی‌الاطلاق خطاب قرار داد بلکه در بیانیه خود از این نوشت که «اغلب تصمیمات نظام غلط بوده است».

شوربختی ماجرا نیز آنجاست که هیچیک از این افراد نیز حاضر به بیان نقاط قوت اقتصاد کشور و افشای سیاه‌نمایی‌های صورت گرفته نشدند. سیاه‌نمایی‌هایی که از مدت‌ها قبل محرز بود هیچ هدفی جز ناراضی‌سازی روانی مردم و به خیابان کشاندن آنها ندارند.

از جمله نقاط قوت اقتصاد کشور که متأسفانه کمتر به اذهان عمومی گفته شده و یا اساساً گفته نمی‌شود؛ می‌توان به مقولات زیر اشاره کرد:

_کاهش نرخ بیکاری ۱۴ درصدی سال ۸۹ به نرخ ۱۲ درصد فعلی. که البته همین نرخ هم عموماً در حالت بحرانی نیست و عمده بیکاران ترجیح می‌دهند شغل‌های پیشنهادی وزارت کار را قبول نکنند.
_عدم اتکای حیاتی ایران به درآمد نفتی و قیمت نفت به گواه بلومبرگ.
_ایستایی ایران اسلامی در مقابل شدیدترین تحریم‌ها و بحرانی نشدن و زمین نخوردن اقتصاد کشور. ضمن اینکه مدیریت مطلوب نظام اسلامی توانسته است اثر تحریم‌ها بر اقتصاد کلان ایران را به کمتر از ۳۰ درصد برساند.
_جایگاه هجدهم ایران در میان ۲۰ اقتصاد بزرگ دنیا به گواه صندوق بین‌المللی پول.
به این واقعیت‌ها همچنین می‌توان کمک‌های سیاسی و اقتصادی و نظامی ایران به کشورهای خارجی همپیمان خود مثل لبنان، عراق و سوریه را نیز افزود.

حقیقتی که جز در یک نظام اقتصادی کارا و مطلوب رخ نمی‌دهد.

و یا ایضاً گزارش سایمون باپتیست، اقتصاددان ارشد واحد اطلاعات اکونومیست که به تازگی در گزارشی نوشت: «هند، ویتنام و ایران سریعترین رشد بهره‌وری را در سال ۲۰۱۸ خواهند داشت که نشانه خوبی برای موفقیت آنهاست.»

لازم به اشاره است که تأکید بر کارآمدی نظام اسلامی هرگز به معنای نبود مشکل اقتصادی نیست. کما اینکه مشکل اقتصادی در تمام کشورهای جهان وجود دارد اما فرق است میان مشکل و چیزی به نام «بحران».

قابل تأمل است که به تازگی در رسانه ملی به وزیر کار گفته شد که بر خلاف صحبت‌های شما، بانک جهانی اعلام کرده است که جمهوری اسلامی ایران «فقر مطلق» ندارد و وزیر کار نیز اینطور عنوان کرد که «فقر یک مفهوم ذهنی است. من تعبیر خودم را به کار می‌برم»!

منبع: مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
من از طرفداران سایتتان هستم ولی انصافا این خبر بسیار ضعیف و غیر منسجم بود...
Iran, Islamic Republic of
وظیفه و اختیار رهبری در ایران تعیین سیاستهای کلی نظامه نه چیز دیگه
خوبه به مطالعه فساد مالی و فقر در زمان حکومت حضرت علی علیه السلام نیز بپردازیم
امور اجرایی دست مجریانه که در زمان حضرت علی علیه السلام بهتر از افراد منصوب کسی نبود و در زمان فعلی توسط ما انتخاب میشن که صد البته اگر مردم از اول انقلاب انتخابهای بهتری می داشتن وضع کشور خیلی بهتر از این بود.
Iran, Islamic Republic of
امام علی(ع):
هر کس به وقت یاری رهبرش در خواب باشد؛زیر لگد دشمن بیدار می شود
غررالحکم،ص۴۲۲
Iran, Islamic Republic of
اشتباهاٌ مثبت دادم به این نظر " من از طرفداران ......................... "
Iran, Islamic Republic of
همین برخورد رو با روشنگریهای حضرت علی علیه السلام هم داشتن که اونی شد که نباید می شد
البته حمل بر مقایسه جناب پناهیان با حضرت علی علیه السلام نشه
چون بعضیها عادتشونه که اگر مثلا بگی فلانی هم مثل فلان امام گفته خورشید نور داره فوری میگن این دو نفر رو با هم مقایسه نکن - در حالیکه همه می دونن این مقایسه نیست
Iran, Islamic Republic of
نکته ی آخر خیلی جالبه !!!!!!!!!!
ساداتی
درود خدا بر استاد پناهیان وهمه منادیان حق وحقیقت. برای سلامتی وطول عمرشان صلوات.
علی
Iran, Islamic Republic of
وای به حال ما که این اقا نظریه هم می دهند ....
Iran, Islamic Republic of
سلام
هنوز جمهوری اسلامی است هرکس هم می تواند درحیطه ی وظیفه وتخصص نظر بدهدوشما هم می توانید ازنظرات دیگر بهره ببرید
بفرمایید سایت موردعلاقه تان...
یاعلی
Iran, Islamic Republic of
پس امثال حجاریان و تاج زاده و آشنا و بقیه غرب زده ها نظریات مزخرفی که در معده نظریه پردازان غربی هضم شده را نشخوار کنند؛ اشکال نداره؟؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
وای به حال شما که خیال می کنی فقط هر کی دهانش به کلمات لیبرال اقتصادی بچرخه، داره نظریه میده!!!
ولی هر کس مستقل و دلسوزانه و هوشیارانه داره نقاط ضعف را و نقاط حمله دشمن را نشان میده، از نظرتون مشکل داره!!!
وای به حال شما واقعا!!
حقیقت بین
Iran, Islamic Republic of
ناراحت نباش ! دور نیست روزی که افرادی مثل جنابعالی از خواب غفلت بیدار شده و متوجه درستی این مطالب بشن - خدا نکنه که اون روز کار از کار گذشته باشه
Iran, Islamic Republic of
اى جانم استاد پناهيان ! چه رودست بزرگى زده به جهان استكبار ! جا داره ذوق كنيد براى خودتون ! يه مشت اسفند هم دود كنيد بد نيست ! كاش حضرتشون با همكارى بزرگ دكتريناليست قرن و استاد روائى پور و حكيم رحيم ازغدى يه شركت دانش بنيان علوم سياسى راه بندازند ؟!
ميدونى چى ميشه اگر بشه ؟!
Iran, Islamic Republic of
این حرفها قطعا برای کسانی که کدخدا پرست هستند مفهومی ندارد و مسخره به نظر میرسد
کسانی که بی هویتی و اجنبی پرستی بخشی از ذاتشان است و جز خودباختگی و تسلیم و وطن فروشی چیزی نمیدانند
Iran, Islamic Republic of
داد نزن عمو جان ! اين شخص هم دست کمی از سلبيريتى ها نداره !
محسن
Iran, Islamic Republic of
حسن عباسی و حسین شریعتمداری رو فراموش کردی که شدند نظریه پرداز مردم
Iran, Islamic Republic of
چه جالب دارین ترکیب افرادی که نظرات اسلامی دارن رو مشخص می کنین
پس معلوم میشه یا با اسلام مشکل دارین یا درکتون از دین کمه و تحت تاثیر بیگانگان از افراد دلسوز به بدی یاد می کنین
اگر قبول ندارین علتش اینه که دین رو درک نکردین
دین رو هم فقط دین شناس و فقیه می فهمه نه استارجب خیاط یا پروفسور فلان یا استاد دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
باور کن اشتباه مثبت دادم.
مردم، یکی از مثبتاش کم کنید. طرف، نظریه پردازان فاسد رو ول کرده، به هرکی حرف حق بزنه گیر میده.
درود بر استاد پناهیان، شریعتمداری، و عباسی، که خار شدن رفتن تو چشم ضد انقلاب.
Iran, Islamic Republic of
سلام
اگرازشنیدن کلام هوشمندانه ناراحت می شویدوبرایتان مفهوم نداردبفرمایید سلبریتی ها اخرین افاضات رابرای تنویرروح وجسمتان درتخصصی ترین اکادمی های چشم وبینی فراهم کرده اند
مباحث این بخش به دردشما نمی خورد
یاعلی
Iran, Islamic Republic of
راست میگه :
مثلا فتوای جدید پریناز خانم ایزدیار که گفتن : سگ نجس نیست !
Iran, Islamic Republic of
به کوری چشم شما مجموعه هاشون را هم راه انداختند! لازم نیست که مثل دکترهای غربزده شما بودجه های میلیاردی بگیرند! یه منبر و یه میز و صندلی براشون کافیه. می بینید که جمعیت پای صحبتهاشون هم اکثرا تحصیلکرده اند و جوان.
خدا حفظشون کنه.
Iran, Islamic Republic of
بنده به شدت این دولت رو"ضعیف میدونم" ولی باور نمیکنم یه مسلمون بتونه همچین متنی رو بنویسه. واقعا خجالت اوره که بزور(بی نتیجه) میخواید این چیزارو به مردم القا کنید.
بصیر
Iran, Islamic Republic of
امثال این مطالب رو خیلیها مثل شما باور نکردن که وضعیتمون اینه اگر باور می کردن و در همه انتخاباتها به اصلح رای می دادن .........
Iran, Islamic Republic of
بمیریم و کفن شیم نمیزاریم امثال رئیسی بر سر کار بیان خراسان دستشونه بسه ولی انصافا اگه قالیباف رئیس جمهور می شد من راضی بودم با همه عیب ها و اختلاف نظر ها ولی مدیر خوب و قابل احترامی هست
Iran, Islamic Republic of
تحلیل ابکی
Iran, Islamic Republic of
امام علی(ع):
مَنْ نَامَ عَنْ نُصْرَةِ وَلِيِّهِ انْتَبَهَ بِوَطْأَةِ عَدُوِّهِ؛
هر کس به وقت یاری رهبرش در خواب باشد؛زیر لگد دشمن بیدار می شود
غررالحکم،ص۴۲۲
محسن
Iran, Islamic Republic of
هیچ یادم نمیره دو روز مونده بود که انتخابات 29 اردیبهشت امسال برای ریاست جمهوری برگزار بشه و این آقا با زبان متلک می گفت که جریان مقابل یعنی جریان طرفدار روحانی دچار توهم شده و ادامه داد که دیدیم این توهم در اصفهان و شیراز و ... چگونه علیه اون ها شد و پناهیان در ادامه و در اجتماع اشخاصی که در مصلی جمع شده بودند ادامه داد در تهران هم این توهم به حول و قوه الهی شکسته خواهد شد.
اما در نتیجه چه شد! خود این شخص جواب بده که در بیشتر شهرهای بزرگ طرف مقابل آقای رییسی به پیروزی رسیدند و خصوصا تهران که نگو و نپرس
اکنون سوال من از این شخص اینه که حد اقل یک عذر خواهی کوچکی بابت توهمت می کردی و قتی دیدی که کسی جز خودت متوهم نبود. مردم از اشخاصی که لباس دین بر تن دارند انتظار فراوانی دارند که اولا حرمت خودشان را حفظ کنند و در ثانی حرمت مردم و هم لباس های خودشون را. جناب پناهیان حالا دیدی که خودت رو دست خورده بودی و به روی مبارک هم نمیاری!!!!
Denmark
آهای مردم تقلب و تخلف پیروزی دارد ؟؟؟این حرف را به روحانی بزن لباس دین به تن داردحرمت لباسش را حفظ کند بیت المال مسلمین دست دولت اوست نه دست پناهیان
Iran, Islamic Republic of
حتی خود دولتی‌ها هم میدونستند که دارن دروغ میگن....
وضعیت اسفبار صندوق‌هایی که زودئ تعطیل شدو و تعرقه‌هایی که نرسید و .... از ذهن مردم نرفته
رأی روحانی در دور دوم بدون تردید آرای مخدوشی بود که باید در پیشگاه خداوند پاسخگوی آن باشند

حلا اینکه یکی مثل شما هنوز نمیخواد سرش رو از زیر برف بیرون بیاره.. مشکل خودشه
بی عرضگی همه جانبه دولت در مسائل مختلف مملکت هم که بر هیچ کس پوشیده نیست...
بهتر نیست اول فکر کنی و بعد چشمهات رو باز کنی بعد اگر صلاح بود حرف بزنی؟!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اگه تقلب می شد شورای نگهبان انتخابات رو تایید نمی کرد
Iran, Islamic Republic of
اگر قم، مشهد، اصفهان و ... رو جزو شهرهای بزرگ حساب نکنیم حرف شما درست است
حرف شما درخصوص اقای پناهیان رو هم اگر حمل بر صحت کنیم، بگذار پای توهین های دولتمردان به منتقدان مانند بزدل، ترسو، بی سواد،....
فعلا این یکی به اون همه در....
Iran, Islamic Republic of
بر فرض این که این جمله رو ایشون گفته باشه - الان هم طرفداران روحانی دچار توهمن - منظورش این نبوده که دچار توهم پیروزی در انتخاباتن بلکه دچار توهم حمایت از حق هستن -با درک مرگ توسط هر شخصی چشمش باز میشه و می فهمه کی حق بوده و کی ضد حق
Iran, Islamic Republic of
توهم نبود درست بود.
در شهرهای بزرگ رای رئیسی بسیار بالا بود و اگر ... نبود حتما رئیسی رای می آورد که خدارا شکر رای نیاورد وگرنه الان همه خرابکاری های دولت پیر و خسته و فشل و بازنشسته و میلیاردر روحانی، را گردن اون می انداختید.
خدا را شکر بسیار که حکیم است و مکر دولت را به خودش برگرداند.
Iran, Islamic Republic of
ولی ما از نتیجه انتخابات بسیار راضی هستیم وآن را هدیه ای از خدای تبارک و تعالی میدانیم زیرا اگه رقیب روحانی رای آورده بود 1- احتمال نافرمانی مدنی از سوی تیم مقابل مثل سال 88 بود چون این قبیله طاقت شکست نداره 2-دلیل شکست مفتضحانه برجام و عدم ایجاد روابط بانکی کشورها با ایران را به گردن رئیس جمهور جدید مینداختن 3-مصوبه مادر تحریمهای آمریکا را به گردن رقیب روحانی مینداختن 4- چهار سال ناکارآمدی هیات دولت پیر بی جنم را حداقل یک فرصت زمانی 6-7 ماهه میخواست کمی جمع وجورش کنه و اگه اتفاقات این روزا پیش میومد بازهم دلیل آنرا به گردن دولت جدید مینداختن و دیگه الله واعلم
mohsen
Iran, Islamic Republic of
کدوم انتخابات همون انتخابات که با مهندسی و القا یه سری دروغ به مردم از جمله اینکه اگر رئیسی بشه جنگ حتمیه...؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
فقر مطلق رو فقط وزیز کار نگفته
رئیس کمیته امداد هم گفته
اقای رحیم پور ازغدی هم تو همین کلیپی که در سایت گذاشتید به عنوان"فرقه ها از روحانیت فاسد" گفته
همشون هم تعداد 14 میلیون نفر را میگویند
پس حرف وزیر کار درسته
ضمنا اگر صندوق بین المللی پول ملاک باشه که باید همه حرفاش رو انجام بدیم
خودتون چند روز قبل گفته بودید بحران های فعلی مانند حذف یارانه 30 میلیون نفر، افزایش قیمت بنزین و.... نتیجه عمل به حرف های صندوق بین المللی پول هست
Iran, Islamic Republic of
ممنون که در قسمت نقاط قوت از خدمات شایان دولت تدبیر تعریف کردید!!!
Iran, Islamic Republic of
براهیم فیاض می‌گوید:
پول ها و قدرت در دست یک عده‌ای خاص جمع شده و چرخش مالی و نخبگان نداریم؛ مصداق اش این است که نخبگان فرهنگی در صدا و سیما ثابت هستند. شما توجه کنید که در شبکه های مختلف و برنامه های صدا و سیما از چند روحانی بیشتر استفاده نمی شود. بیشتر از همه آقای پناهیان را می بینید که همه جا هست. در سمینارهای علمی، فکری، بین‌الملل، داخلی و خارجی. حتی به نظر می رسد که قم را هم از نظام فرهنگی کشور کنار گذاشته شده اند. خود آقایان قم هم نمی‌توانند، در صدا و سیما اظهارنظر کنند.
به عنوان مثال کلی متفکر اسلام‌شناس در قم داریم که اجازه ندارند وارد حکومت شوند. در عوض یک پناهیان و باندی که پشت سرش است، کل صدا و سیما را در دست گرفته اند. متاسفانه نه حوزه و نه دانشگاه الان در حکومت دخالت ندارند و یک اقلیت خاصل مسلط هستند. هیچ مشکلی حل نمی شود مگر اینکه این شرایط را تغییر دهیم.
Iran, Islamic Republic of
این نشان دهنده اوج ناتوانی و یاس و ناامیدی دشمنان در برابر پناهیان است.
Iran, Islamic Republic of
خوب یاد گرفتین هر کی خواست بازخواستتون کنه یا سوالی ازتون بکنه به دشمن ربطش بدین ولی خوب عیبی نداره فعلا که منتخب مردم رئیس جمهوره انشالا باز ۱۴۰۰ هر چی خاتمی بگه ببینم چقدر پایگاه اجتماعی دارید شماها
انصار
Iran, Islamic Republic of
خوشم مياد همين تكرار ها و انتخاب هاي اصلاح طلباست كه كشور و مردم را به اين روز انداخته و اصلا به روي خودشون نمياورند و هنوز تو حال و هواي انتخابات پرسه ميزنند.
بابا انتخاب تموم شده عكس سلفي هاتون را هم گرفتيد اگه دولت پيرمردها بيدار شدند يك كم فعاليت تو رو به خدا.
كلام امام (ع) را بايد با طلا نوشت و سردر اينستاگرام و تلگرام گذاشت هر روز ببينند تا حجت بر اينها تمام شود؛
امام علی(ع):
مَنْ نَامَ عَنْ نُصْرَةِ وَلِيِّهِ انْتَبَهَ بِوَطْأَةِ عَدُوِّهِ؛
هر کس به وقت یاری رهبرش در خواب باشد؛زیر لگد دشمن بیدار می شود
غررالحکم،ص۴۲۲
United States
حرف این روزام شده جمله معروف امام خمینی: اونهایی که خواب آمریکا می بینند خدا از خواب غفلت بیدارشان کند... طلب هدایت و آمرزش براشون داریم ولی رودر بایستی نداریم.بین ما و اونطرفی ها جنگه...