يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۱
۶

حمله تخم‌مرغی به وزیری با 21 مشاور

چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۰
کد مطلب: 578496
«وزيري با 21 مشاور» تيتر يكي از مطالب صفحه يك روزنامه آفتاب يزد در كنارعكسي از محمد شريعتمداري است.
به گزارش جهان نيوز؛ «وزيري با 21 مشاور» تيتر يكي از مطالب صفحه يك روزنامه آفتاب يزد در كنارعكسي از محمد شريعتمداري است. گزارشي كه با توصيف دنياي كارمندان و مديران آغاز مي‌شود و درباره دنياي مديران مي‌نويسد: «مهم نيست كه آنها در چه جناح و دولتي مدير بوده‌اند، دو قانون نانوشته بر جهان آنها حكومت مي‌كند؛ اول آنكه هرگز بركنار نمي‌شوند، دوم آنكه منافع آنها تحت هر شرايطي محفوظ خواهد ماند.»
 
آفتاب يزد سپس از موج انتقادات به همين دوران چند ماهه وزارت شريعتمداري مي‌گويد: « تضعيف نظارت بر قيمت‌ها و ايجاد موجي از گراني در ماه‌هاي اخير از جمله علل اصلي اين انتقادات است. اختلال در واردات برخي كالاهاي اساسي و صدور مجوز صادرات برخي كالاها كه در داخل به آنها نياز اساسي وجود دارد همچون سنگ آهن، از جمله موارد منفي كارنامه وزارت شريعتمداري است. به رغم گراني تخم مرغ متأسفانه برخي مرغداري‌هاي ساكن استان‌هاي مرزي كماكان به صادرات آن ادامه دادند، افزايش نرخ فولاد، عدم تخصيص ارز به كاغذ و قطع يكباره واردات آن و با ايجاد تشنج در بازار نوشت افزار و جرايد، شكست طرح تعيين قيمت در مقصد، بستن سايت ثبت سفارش خودرو و اوج گيري مشكوك قيمت آن در داخل تا سقف ميليون‌ها تومان و بسياري مثال‌هاي ديگر به صورت زنجيره‌اي روي هم اثر متقابل گذاشتند. اينها بخشي از كارنامه اين وزارتخانه و مديران آن است... » و سپس از روي ديگر سكه مي‌نويسد: « روي ديگر سكه وضع مديران اين وزارتخانه است كه به رغم صراحت قانون عدم به كارگيري بازنشستگان، برخي مديران آن عملاً بازنشسته يا چند شغله هستند. مورد بسيار جالب تر آن است كه شريعتمداري 21 مشاور دارد! ... بر چه اساس و استدلالي در اين شرايط وزير صنعت 21 نفر از مديران و دوستانش را به عنوان مشاور استخدام كرده است؟ چه مزايا و حقوق احتمالي بابت اين مشاوره‌ها نصيب اين افراد مي‌شود؟»
منبع: روزنامه جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
از مشاور مهمتر داماد ايشان است
اقاى ... يد طولانى در رانت خوارى دارد و چند وقت قبل هم با وثيقه ازاد شد. ايشان جزو متهمين فساد بانك سرمايه هست و شريك ... و سرمايه گزار و تهيه كننده ...
Iran, Islamic Republic of
21 مشاور داره باز اوضاع اینجوریه؟!؟!؟!
نکنه از اون مشاورانی اند که گرای تحریم و گرانی و اغتشاش میدن به وزیر محترم!! مدیونی اگه فکر کنی اینا جاسوسن؟!
Iran, Islamic Republic of
اگر هر كدام ماهي ٥ميليون تومان حقوق بگيرند ببين چقر ميشه
ساير مزايا مثل ماشين،راننده،جاي خود
Iran, Islamic Republic of
جالبه ایشان در جلسات هیات دولت و غیره دائم در حال خوردن و پذیرایی از خود است حتی جلو دوربین هم کوتاه نمی آید...
حسین
Iran, Islamic Republic of
سلام
آقای شریعتمداری بدلیل ضعف در مجلس ، رای آورد . از همان ببتدا هم با توجه به سابقه ایشان مشخص بود که هیچگونه نظری برای توسعه این وزارتخانه نداشت و تنها مزیت ایشان لابی قوی ایشان و ایجاد انحصار و رانت می باشد که آن هم به سوده یک عده خاص می باشد.
Iran, Islamic Republic of
همین بس که اینهمه ادمهای بی لیاقت و بی کفایت در دولت پست و مقام گرفته اند و کشور را به این حالت نا بسامانِ بی کاری ، فساد ، اختلاس های میلیاری ، گرانی ، واردات سنگ پا تا شتر از خارج کشور و در پی آن تعطیلی اکثر کارخانه ها ، ایجاد اختلاف بین خانواده ها به خاطر و جو د بی کاری و مشکل اقتصادی ایجاد شده و در پی آن طلاق ها یی که هر ساعت اتفاق می افتد و مشکلاتی که برای فرزندان آنان بوجود می آید، عقب افتادن ازدواج جوانان ، بزه کاری هایی که زیاد شده و هزاران موارد دیگر ... حاکی از بی کفایتی و بی لیاقتی دولت دارد . خدا لعنت کند کسی را که توان کاری را ندارد و پیش قدم می شود و مسئولیت آن کار را به عهده می گیرد . خدا عذابشان را زیاد کند. ملت از این همه بی کفایتی ناراضی هستند .