يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۳

وزیر کشور: مردم در تجمعات‌ شرکت نکنند

شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب: 577471
وزیر کشور گفت: از مردم تقاضا داریم در تجمعات غیر قانونی شرکت نکنند، اگر قصد تجمع دارند درخواست دهند، بررسی می‌شود.
وزیر کشور: مردم در تجمعات‌ شرکت نکنند
به گزارش جهان نيوز، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور درباره برخی فراخوان‌های فضای مجازی که مردم را دعوت به تجمع می‌کنند، اظهار کرد: ما گزارش‌های در این زمینه داشته‌ایم و این تجمعات قطعا غیرقانونی است.

وی با تاکید بر اینکه هر نوع تجمعی باید مجوز داشته باشد، گفت: نیروی انتظامی و قوه قضائیه تاکنون تلاش کرده‌اند، مدیریت کنند تا تجمعات غیر قانونی تبدیل به مسئله‌ای نشود که نگرانی ایجاد کند.
وزیر کشور بیان کرد: از همه کسانی که با این نوع فراخوان‌ها در تجمعی شرکت می‌کنند، تقاضا داریم که در این نوع تجمعات غیر قانونی شرکت نکنند چراکه برای خودشان و دیگر شهروندان زحمت ایجاد می‌کنند.

رحمانی فضلی به روند قانونی اخذ مجوز تجمع اشاره و بیان کرد: افرادی که می‌خواهد تجمعی داشته باشند، باید درخواست دهند، وزارت کشور  و استانداری‌ها درخواست آنان را بررسی می‌کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یزدی
Iran, Islamic Republic of
گرانی و بیکاری و عدم تامین مسکن جوانان وعدم عمل به وعده های دولتی غیر قانونی نیست
Iran, Islamic Republic of
یعنی اگر هزار نفر بابت نان شب می خواهند تجمع کنند اول بچرخند و همدیگر را پیدا کنند سپس به وزارت کشور مراجعه و بعد تجمع کنند.
هنوز مردم هماهنگی را یاد نگرفته اند.
کاظم
Iran, Islamic Republic of
اگر دولت به وعده هایش عمل میکرد این حوادث پیش رخ نمیداد .