سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

نوراللهی مجوز بازی در پرسپولیس را گرفت

چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب: 576797
رئیس اداره سرمایه انسانی نیرو‌های مسلح از حل مشکل دوره آموزشی نوراللهی خبر داد.
نوراللهی مجوز بازی در پرسپولیس را گرفت
به گزارش جهان نيوز، احمد نوراللهی با وجود اینکه به علت حضور پدرش در جبهه‌های جنگ با کسری خدمت مواجه شده بود، اما به علت سپری نکردن دوره آموزشی اجازه بازی کردن ندارد و مسئولان نظام وظیفه تاکید کردند که این بازیکن نمی‌تواند بدون گذراندن دوره آموزشی برای پرسپولیس بازی کند.
 
البته پیگیری‌های افشین پیروانی سرپرست باشگاه پرسپولیس جواب داد و نوراللهی با همکاری سازمان نظام وظیفه مشکل دوره آموزشی اش برطرف می‌شود و او می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند.

سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی نیرو‌های مسلح ضمن تایید این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: خدمت سربازی نوراللهی به پایان رسیده است و قصد داریم در اسرع وقت مشکل دوره آموزشی او را حل کنیم تا او بتواند برای پرسپولیس بازی کند.

او ادامه داد: نوراللهی بخشی از دوره آموزشی خود را قبل از لیگ قهرمانان آسیا سپری کرده است و فقط مدت کوتاهی باقی مانده است. براین اساس با توجه به اینکه او خدمت سربازی اش را گذرانده است مشکلی برای همراهی تیم پرسپولیس ندارد.

رئیس اداره سرمایه انسانی نیرو‌های مسلح درباره اینکه برخی از ورزشکاران خدمت سربازی خود را سپری نکردند، بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و ورزشکاری را سراغ نداریم که دوره آموزشی خود را سپری نکرده باشد. همه ورزشکاران باید دوره آموزشی را سپری کنند.

او در پایان درباره زمان دریافت کارت پایان خدمت نوراللهی خاطر نشان کرد: امیدوارم که مشکل نوراللهی هفته آینده حل شود تا بتواند او برای پرسپولیس بازی کند.

منبع:باشگاه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *