پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۰
۸

داعش از بازگشت قریب الوقوع البغدادی خبر داد

چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 576598
داعش در بیانیه‎ای اعلام کرد که ابوبکر البغدادی سرکرده داعش به زودی به عراق باز خواهد گشت.
داعش از بازگشت قریب الوقوع البغدادی  خبر داد
به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، گروه تروریستی داعش امروز در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به مرکز پلیس منطقه الشریعه در منطقه الزاب و کشته شدن «فاضل السبعاوی» و ترور «ولید نوری الجحیشی» شیخ عشیره الجحیشات و فرمانده الحشد العشائری در عراق را پذیرفته است.

منابع امنیتی عراق در کرکوک اعلام کردند که سبعاوی با پنج نفر از همراهنش از جمله پسرش در حمله عناصر مسلح در جنوب غربی کرکوک کشته شدند و الجحیشی و همسرش و دو فرزندش نیز در مسیر موصل به الحویجه مورد حمله عناصر تروریستی قرار گرفتند.

داعش در بیانیه خود همچنین اعلام کرد که ابوبکر البغدادی به زودی به عراق باز خواهد گشت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خواب دیدی خیره تکفیری بدبخت
ما هم داعس ایم (داعش له کن)
برای مگس های عراق لاشه میسازیم، لاشه سگ مرده.
Iran, Islamic Republic of
اینا که نابود شدند اینم که رفته بود نیست پس دوباره پیام دادن و بودنشنون چیه ؟؟؟ مارو فیلم کردید اونم با کلی بوق و کرنا ؟؟
مجلس
Iran, Islamic Republic of
کاش داعش،این گروه رذل و پست، وقتی به مجلس شورای اسلامی نفوذ و اقدام تروریستی کرد، به صحن علنی می رفت و توفیق شهادت را نصیب نمایندگان تصویب کننده 20 دقیقه ای برجام، و تبرئه کنندگان نجومی بگیران حرام خوار و تصویب کنندگان حقوقهای 20 میلیونی و امثال آن نماینده ای که گفته با حقوق نمایندگی، روزی نماینده دزد می شود! می کرد و شاید اینگونه:عدوا میشد سبب خیر!
Iran, Islamic Republic of
پس نامه سردارسلیمانی به رهبری که نوشته بود داعش نابود شده چی بود؟!
اینا که هستند
Iran, Islamic Republic of
من اشتباها به متن انتقادی درباره نامه سردار سلیمانی رای مثبت دادم
این سوال مطرح شده که داعش نابود شده شما لااقل یک بار متن نامه را بخوانید و بعد سوال کنید
در جواب فقط مثال می زنم که آیا با سرنگونی حزب بعث و صدام آیا تمام سرسپردگان بعثی نابود شدند؟ آیا گروهک منحله منافقین که همچون تفاله از عراق بیرون پرت شدند افرادشان تمام و نابود شدند حتی اگر این گروه ها تماما نابود شوند تفکرشان و امکان تولد مجددشان در غالبی دیگر محال دانسته شده است.
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز پست بالایی ازبنده بود و ازتوضیحاتت متشکرم
قصدم کمرنگ کردن جهاد و تلاش بی وقفه سردار و سربازانش نبود بلکه واقعا این سئوال برایم جدی است که با وجود نامه سردار چرا اینان هنوز می تازند و جنایت می کنند؟
شاید و البته شاید لازم بود جناب سردار درنامه خود به رهبری کاررا بنوعی تمام شده ندانسته بودند چون اکنون نه فقط برای بنده بلکه برای عده ای دیگر هم این موضوع در ابهام است که چگونه داعشی ها دست بردار نیستند و هنوز هم جنایت می کنند که امیدوارم ریشه آنها از بیخ و بن کنده شود
درهرحال ازتوضیحات شما ممنونم
M.sh
Iran, Islamic Republic of
امان از بی توجه ها! سردار دلها پایان حکومت داعش رو اعلان کردند. یعنی با ازادی البوکمال، هیچ شهری رست داعش نیست. اما تعدادی داعشی هنوز در بیابانهای سوریه پراکنده اند. این اراجیف هم برلی روحیه به لاشه هاشون هست وبس.
Iran, Islamic Republic of
عزیز دل برادر کمی و فقط کمی مودب باش
اگرجواب منطقی داری بگو و خوانندگان قضاوت می کنند اما اگر نداری صفحات نظرخواهی این سایت رو به لجن نکش!