شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
ذوالفقاری اعلام کرد؛

افزایش امنیت در مرزهای شرق کشور

سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب: 576406
معاون امنیتی وزیر کشور گفت: پیشگیری از تهدیدهای امنیتی در حوزه‌های مختلف ادامه دارد تا این تهدیدها به شکل دیگری اتفاق نیفتد.
افزایش امنیت در مرزهای شرق کشور
به گزارش جهان نيوز، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور درباره فعالیت‌های گروه‌های تروریستی در افغانستان و تامین امنیت کشورمان، اظهار کرد: در ایران نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی، مرزی و اطلاعاتی به خوبی مشغول انجام وظیفه و فعالیت هستند.

وی افزود: صرف نظر از تحولاتی که در منطقه از جمله سوریه و عراق به وجود آمده، تحولات نسبتا متفاوتی هم در افغانستان ایجاد شده، اما با این وجود، مسئولیت مراقبت و پایش در کشور نه تنها کاهش یافته، بلکه افزایش نیز یافته است.

ذوالفقاری اضافه کرد: با وجودی که شکست داعش از نظر میدانی و نظامی نتیجه بزرگ و مثبتی برای منطقه به دنبال داشته است، اما این شکست به معنای پایان اقدامات و تحرکات تروریستی نیست.
معاون امنیتی انتظامی خاطرنشان کرد: ممکن است در منطقه برخی فتنه‌انگیزی‌های جدید با اقدامات تروریستی در اشکال و عناوین دیگری باعث ایجاد ناامنی‌ شود با این حال مراقبت‌ها نه تنها ادامه دارد، بلکه روند آن نیز تشدید شده است.

وی گفت: پیشگیری از تهدیدات امنیتی آینده در حوزه‌های مختلف ادامه خواهد داشت تا به شکل دیگری اتفاق نیفتد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *