يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۳
۸۶
معاون سابق دبیر شورای عالی امنیت ملی:

می‌خواهند فتنه را به یک رقابت انتخاباتی تقلیل دهند

يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب: 575828
باقری گفت: در فتنه 88 دو جبهه وجود داشت که وجه ممیزه دو طرف این جبهه برخلاف آنچه برخی القا می کنند، طرفداری از یکی از دو نامزد نبود، بلکه در یک طرف رهبری و مردم بودند و در طرف دیگر جریان نفاق و لیبرال ها داخلی و دلبسته های به دنیا و دلخستگان از مبارزه در کنار رژیم امریکا، رژیم صهیونیستی، رژیم عربستان، تروریست های منافقین، سلطنت طلب ها، رقاصه ها و خوانندگان کارباره ای و ... بودند.
می‌خواهند فتنه را به یک رقابت انتخاباتی تقلیل دهند
گروه سیاست جهان نيوز: علی باقری معاون سابق دبیر شورای عالی امنیت ملی شنبه شب در جمع مردم ورامین حاضر شد و به مناسبت 9 دی سخن گفت.
 
وی گفت: برخی تلاش دارند تا فتنه  ی 88 را در حد یک رقابت و یا حداکثر اختلاف انتخاباتی تقلیل دهند، در حالی که انتخابات ریشه و منشأ فتنه نبود، بلکه ریشه ی فتنه "نفاق" بود و انتخابات فقط بهانه ای برای فتنه گری بود.
 
باقری افزود: برای فهم ماهیت فتنه فقط کافی است به  خطبه های نماز جمعه ی رهبر انقلاب اسلامی در 29 خردادماه 1388 (یک هفته پس از برگزاری انتخابات) توجه کنیم. رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به فتنه انگیزی های برخی در پوشش انتخابات ریاست جمهوری در آخرین فراز خطبه ی دوم فرمودند: «یک خطاب آخری هم عرض کنم به مولامان و صاحبمان، حضرت بقیةالله (ارواحنا فداه) ای سید ما! ای مولای ما! ما آنچه باید بکنیم، انجام می دهیم؛ آنچه باید هم گفت، هم گفتیم و خواهیم گفت. من جان ناقابلی دارم، جسم ناقصی دارم، اندک آبرویی هم دارم که این را هم خود شما به ما دادید؛ همه‌ی اینها را من کف دست گرفتم، در راه این انقلاب و در راه اسلام فدا خواهم کرد؛ اینها هم نثار شما باشد. سید ما، مولای ما، دعا کن برای ما؛ صاحب ما توئی؛ صاحب این کشور توئی؛ صاحب این انقلاب توئی؛ پشتیبان ما شما هستید؛ ما این راه را ادامه خواهیم داد؛ با قدرت هم ادامه خواهیم داد؛ در این راه ما را با دعای خود، با حمایت خود، با توجه خود، پشتیبانی بفرما!». 
 
معاون سابق دبیر شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: بدیهی است نایب امام زمان جان خود را برای رئیس جمهور شدن فلان کس و یا رئیس جمهور نشدن بهمان کس را کف دست نگرفته است، بلکه آنچه موجب شده تا رهبر انقلاب اسلامی حاضر شود تا جان خود را تقدیم کند اسلام و انقلاب اسلامی بوده است.
 
وی افزود:  جریان نفاق در زمان حیات حضرت امام (ره) نیز بارها تلاش کرد تا انقلاب اسلامی را از مسیر خود منحرف نماید که در آخرین گام حضرت امام (ره) با عزل آقای منتظری این جریان و نیز دشمنان بیرونی را از انحراف در مسیر اسلام و انقلاب اسلامی ناامید نمود. پس از رحلت حضرت امام (ره) نیز جریان نفاق تلاش کرد تا رهبری انقلاب اسلامی را از پای بندی به مبانی انقلاب اسلامی و التزام به سیره حضرت امام بازدارد، اما وقتی که از همه ی راه ها برای انحراف مسیر انقلاب اسلامی ناامید شد، سر از فتنه 88 برآورد و از مردم و رهبری که پای انقلاب و خط امام ایستاده بودند، انتقام گرفت.
 
باقری اظهار داشت: جریان نفاق در سال 88 تصور می کرد که نظام و رهبری ضعیف شده اند، لذا همه ی پوشش ها را کنار گذاشت و با همه ی توان به میادن مقابله با مردم و انقلاب اسلامی آمد. آنها تصور می کردند که با گذشت 30 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و 20 سال از رحلت حضرت امام (ره)، انگیزه های مردم برای پاسداری از انقلاب و نظام تضعیف شده است و زمان مناسب برای چنگ کشیدن بر چهره ی معصوم انقلاب اسلامی و انتقام از امام خمینی (ره) است.
 
معاون سابق دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: در فتنه 88 دو جبهه وجود داشت که وجه ممیزه ی دو طرف این جبهه برخلاف آنچه برخی القا می کنند، طرفداری از یکی از دو نامزد نبود، بلکه در یک طرف رهبری و مردم بودند و در طرف دیگر جریان نفاق و لیبرال ها داخلی و دلبسته های به دنیا و دلخستگان از مبارزه در کنار رژیم امریکا، رژیم صهیونیستی، رژیم عربستان، تروریست های منافقین، سلطنت طلب ها، رقاصه ها و خوانندگان کارباره ای و ... بودند.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: نهم دی 88 در امتداد 22 بهمن 57 و 13 آبان 58 است. در 22 بهمن 57، مردم در مقابل حاکمیت استبداد ایستادند و پیروز شدند، در 13 آبان 58 مردم در مقابل نفوذ و سلطه ی استکبار ایستادند و پیروز شدند و در 9 دی 88 مردم در مقابل توطئه گری جریان نفاق ایستادند و پیروز شدند.
 
عضو تیم مذاکره کننده هسته ای ادامه داد: چنانچه گفته شود که اهمیت 9 دی در روند انقلاب اسلامی از 22 بهمن و 13 آبان، کمتر نیست، سخنی به گزافه نیست، چرا که در فتنه ی 88، هر دو جریان سلطنت طلب جریان استکبار که به ترتیب در 22 بهمن 57 و 13 آبان 58 از ملت شکست خوردند، با تمام توان از جریان نفاق در فتنه ی 88 حمایت و پشتیبانی کردند، لذا پیروزی ملت بر فتنه یعنی تثبیت پیروزی 22 بهمن و تحکیم موفقیت 13 آبان.
 
باقری اظهار داشت: شهوت قدرت طلبی جریان نفاق در فتنه ی 88 موجب شد تا آنها عملاً به مزدوران امریکا و رژیم صهیونیستی تبدیل شده و تمام قد در مقابل امام، رهبری، ملت و اسلام و انقلاب اسلامی بایستند.
 
معاون سابق دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: بزرگداشت 9 دی، صرفاً برای یادآوری خاطره های تلخ و شیرین سال 88 نیست، بلکه برای تعظیم شعائرالله است. هدف از بزرگداشت 9 دی روشن نگه داشتن چراغ سبز امید و نشاط برای دوستان انقلاب اسلامی و چراغ قرمز مقابله با نفاق و تزویر دشمنان انقلاب اسلامی است.
 
وی افزود: افتخار کور کردن چشم فتنه در سال 88 فقط و فقط منحصر به رهبری و مردم است. اگر تبعیت مردم از رهبری نبود، معلوم نبود که جریان نفاق داخلی که سردمدار فتنه بود چه بلایی بر سر انقلاب خمینی (ره) آورده بود.
 
باقری گفت: خواص پرمدعا و بی خاصیت که بارها و بارها در برابر ندای "هل من ناصر ینصرنی" رهبری سکوت کردند و با ژستی عاقل مأبانه توده های مردم را که با هوشمندی بی نظیر و بصیرتی شگرف یک تنه در مقابل فتنه ایستادند، به تندروی متهم نمودند، امروز نیز از نظام و مردم و انقلاب طلبکارند. اگر انقلابی گری مردم در سال 88 نبود، جریان نفاق هیچ اثری از انقلاب خمینی (ره) باقی نمیگذاشت.
 
معاون سابق دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: شاخص و معیار پایبندی افراد و جریانها به اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی و سیره ی امام خمینی(ره)، باور آنها به یوم الله 9 دی و مقابله ی آنها با جریان نفاق طراح و سردمدار فتنه است.
 
باقری در پایان تصریح کرد: اگر کسانی که این همه دغدغه حصر را دارند، درصدی از این دغدغه را هم برای صیانت از انقلاب اسلامی و مقابله با فتنه گری های جریان نفاق داشتند، جریان شوم فتنه در زمانی بسیار کمتر از 8 ماه مضمحل می شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اصلا بحث رقابت انتخاباتي يا تخلف و امثالهم نيست داستان فراتر از اين حرفاست و آنهم عدم بي طرفي نهاد ناظر بر انتخابات بود و همانطور كه همگي مستحضر هستيد تعدادي از اعضاي آن نهاد ناظر بصورت واضح و علني از يك كانديدا حمايت كردند و اوج اين حمايت علني در سخنراني يكي از اعضاي محترم شوراي نگهبان در ميتينگ تبليغاتي آن كانديدا بود. اين ناظران در مرحله رسيدگي به شكايات تبديل به قاضي شده و بايد قضاوت كنند. و همانطور كه همه ميدانيم قاضي بي طرف طبق موازين شرعي و قانوني حق قضاوت ندارد. و درخواست تشكيل يك هيئت بي طرف از طرف معترضين كمترين خواسته بود كه متاسفانه اجابت نشد
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داره
موسوی ساعت 10 شب گفت من بردم / اینو از کجا می دونست؟
Iran, Islamic Republic of
چه ارتباطی با سوال این بنده خدا در باره قاصی بی طرف داشت
Iran, Islamic Republic of
ربطش اینه که سینه چاک قانون ،همه جا باید سینه چاک قانون باشه .ودر مقابل بی قانونی آقای چیز چیزگو ،که هنوز مردم رای میدادند ،خودش در مقام همه نهادها ظاهر شد وخودش رو نشسته روی مسند ریاست جمهوری معرفی کرد ،معترض باشه.
محسن
Iran, Islamic Republic of
شما دوست عزیز همه جا کامنت می گذاری که بی طرفی داور و ......
اولا استدلالت غلط است چون هنوز داور هیئت های داوری را انتخاب نکرده بود همه جا را پر کردند که می خواهد تقلب بشود و با دغلبازی اقدام به تشکیل کمیته صیانت از انتخابات کردند که خود یک خلاف قانون محرض بود و اگر داور می خواست حکم کند همین عملشان کافی بود که انها را از صحنه رقابت حذف کنند ولی شرافت به خرج دادند و گذاشتند مردم نظر خود را بدهند واز صندوق هر چه بیرون امد ان باشد
موضوع سخنرانی و حمایت ان عضو هم هیچ تا ثیری در نتیجه شمارش آرا نداشت چون این رای ها بود که نتیجه را مشخص می کرد نه طرفداری کردن و نکردن
و این حرف شما یعنی اینکه تمام مردم نادان بودند که با یک حمایت نظرشان تغییر کرد و اگر این ملاک بود باید انتخاب اخیر مجلس و رای تهرانیها با یک تکرار را هم مشکل دار خواند
Iran, Islamic Republic of
یعنی برای گذاشتن کامنت هم باید از شماها اجازه بگیرند؟ خب راست میگه قاضی بیطرف حق قضاوت نداره
Iran, Islamic Republic of
ببینم به فرض محال تو راست میگی! اینو کجای دلت گذاشتی که کاندید ریاست جمهوری ،مثل شاهان ،خودش مقام خودش رو به خودش تفویض کنه ونتایج رایها رو اعلام کنه ،اونم وقتیکه هنوز مردم داشتند رای میدادند!
Iran, Islamic Republic of
بالا برین پایین بیاین قاصی و داور باید بی طرف باشه. الکی آسمون و به ریسمون نباف و حرفای بی ارتباط با بحث رو وسط نکش. این بحث داور و قاضی بی طرف خیلی اساسی و مهمه. که داوری برای قبل از مسابقه است و قضاوت بعد از مسابقه و برای رسیدگی به شکایات. اصلا چرا قانون اساسی به نظارت شورای نگهبان برای انتخابات تاکید دارد؟ برای اینکه دولتها که مجری انتخابات هستند بدانند که یک ناظر بالای سرشان وجود دارد و حواسشان را جمع کنند که خدای نکرده اشتباهی نکنند حالا اگر تعدادی از همین ناظران علنا حمایت کنند از کاندیدای مزبور بخواهیم یا نخواهیم سوال پیش می آید. من شخصا خدای نکرده نمی خواهم بگویم تقلب یا تخلف شده فقط میگویم سوال پیش می آید و هیئت بی طرف باید به آن رسیدگی کند
Iran, Islamic Republic of
پس بی زحمت خیلی حوصله داری برای انتخابات امسال هم گریه وزاری راه بنداز .چون رحمانی فضلی وهمه برگزار کنندگان طرفدار روحانی بودند وحتی رحمانی فضلی مهندس اعظم ،در مقام پیشگو ظاهر شد وقبل از انتخابات گفت ،انتخابات به مرحله دوم نمیرسد وهمان دور اول تمام میشود.
Iran, Islamic Republic of
وظيفه ناظر نظارت بر روند انتخابات و در صورت تخلف يا تقلب رسيدگي به شكايات و قضاوت در باره آنهاست. و اين فرق نميكند چه در اين دولت يا دولتهاي گذشته. و اصل قاضي و داور بي طرف در همه جا صدق ميكد
Iran, Islamic Republic of
قربونت لجاجت در همه تاریخ بوده وهست وتو استثناء نیستی.بمون اونجا ،اخرتت هم خوش بگذره.
Iran, Islamic Republic of
اگر اینقدر وسعت نظر داری ،چرا برای انتخابات 92 و96 همین حرفها رو نمیزنی؟! وفقط سوزن گرامافون روی فتنه 88 متمرکزه است؟!
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا شماها تو 88 گیر کردین و فتنه فتنه میکنین و اصرار به حیس و حصر دارین
Iran, Islamic Republic of
این نظرتو هرجا که دستت میرسه ،کپی ،پیست میکنی. وهرکس هم جوابت رو داده ،روی نظر خودت سیخ واستادی.تا ابد همین نظر رو بده ودر ثواب فتنه گران88شریک شو.نوش جونت.
Iran, Islamic Republic of
مشکل شما اینه که به تریبون یه طرفه عادت دارین. صدا و سیما و مطبوعات و تریبونهای مختلف یک طرفه دست شما بود و با یه طرفه به قاضی رفتن همیشه راضی بودین و حتی تو یه سایت با کاربران محدود که اونم مربوط به خودتونه تحمل شنیدن صدای مخالفو ندارین چون عادت کردین به تک صدایی ولی دنیا عوض شده باید کم کم با دنیای تک صداییتون خدا حافظی کنین
Iran, Islamic Republic of
این مظلوم نمائی شماها تازه نیست.اولا همه شبکه ها وماهواره های اونطرف مرز که بلندگوی بیست وچهار ساعته شما هستند.ثانیا شما که میگید صدا وسیما بیننده نداره ،پس خطری برای شما نیست .ثالثا الان که خود رئیس جمهور ومعاون اول وزراش همه دارند از طرف شما حرف میزنند رابعا روزنامه های زنجیری یار همیشگی شما هستند .خامسا کانالهای تلگرامی که خودتون تاسیس کردید یا خریدید هم هستند.
پس بگید میخواهید همه رو خفه کنید وفقط خودتون حرف بزنید.
Iran, Islamic Republic of
چه خبره جهان ؟! اخیراً بدجوری عاشق حرفهای صد من یه غاز این آقازاده ژیگول شدی ! خیلی بی ادب و بی انصافه ، سه ماهه شب و روز سوزنش گیر کرده روی قضایای ۸۸ و هی فتنه فتنه میکنه ! بجای انتشار چنین نظرات سخیفی یه مقدار فضا رو باز کنید تا بقیه هم بدون لکنت نظر بدن ، قبول دارید هنوز خیلی از مسائل مربوط به سال ۸۸ باقیمونده که متاسفانه حل نشده ؟! برای نمونه - البته اگر صلاح میدونید - که آیا بعضی از اقدامات که باعث از بین رفتن اعتماد طرف مقابل شد بهتر نبود انجام نشن ؟! مثلاً پیام تبریکی که از بعضی از بزرگان بلا فاصله بعد از انتخابات صادر کردند بهتر نبود موکول میشد به بعد از قطعی شدن نتایج انتخابات ؟!
آیا یکی از مسائلی که باعث از بین رفتن اعتماد طرف مقابل شد همین قضیه نبود ؟!
Iran, Islamic Republic of
عزیزم! به اینبار نمیشه که جهانگیری واقازاده ها ساعت سه صبح ! در فضای مجازی عنوان کردند که روحانی با 24 میلیون رای ،رئیس جمهور شد.شماها دردتون جای دیگه است ودرمان هم ندارد.خلاص.
Iran, Islamic Republic of
میدونی سال 88 نتیجه اولیه انتخابات بطور رسمی از صدا سیما کی پخش شد؟
Iran, Islamic Republic of
:) شما سینه چاکان دموکراسی ! اینجا چون میخواستید قبیله تون به قیمت له شدن رای مردم سرکار بیاد ،به روشهای ماقبل تاریخ=تشکیل لویه جرگه افغانستانی متوسل شدید.
Iran, Islamic Republic of
اره وبه خاطر همین بود که نتانیاهو گفته اصلاح طلبان امیدهای ما در ایران هستند ویا فتنه گران شعار میدادند 《اوباما اوباما یا با اونا یا با ما!!!
انتخابات بهانست اصل نظام نشانست!!!
مرگ بر اصل ولایت فقیه!!!!!
نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران!!!!》
ودست به اعمالی چون :
《پاره کردن عکس امام!!
اتش زدن عابربانکها و انوال عمومی و....
لخت کردن عزاداران حسینی وتوهین به عاشورا وکف زدن وسوت وهلهله همانند یزیدیان!!!
و...》
زدند.
گرفتن پول از عربستان سقوطی ، حمایت تمان قد مامان هیلاری وناتوان یابو و اوباما و... خوانندگان غربی وسلطنت طلبان و....
مصاحبه موسوی فتنهگر با مجله تایم دال بر اینکه پیروز انتخابات هست اون هم بعدازظهر روز انتخابات!!!!
عفت مرعشی در جماران بیان داشت که اگر موسوی انتخاب نشد حتما تقلب شده!!!!!
وچندیان ماه قبل از انتخابات زمزمه های انقلاب مخملین با رمز تقلب در انتخابات به گوش می رسید!!!!
ومهم تر اینکه رهبری عزیز بسیار حساس به فتنه هستند
Australia
حالا كه به خطبه ها اشاره كردند، خوب بود به قسمت "نزديكي نظرها" هم اشاره ميكردند. تا وقتي كه ماجرا رو به اين شكل تقطيع شده و ناقص روايت ميكنيد، خب نميتوانيد درك درستي از اون "صحنه آرايي" رسوا بدست بياريد.
Iran, Islamic Republic of
خودمونیم لحنت عین اعلامیه های منافقین است.اون صحنه آرائی رو رسوا میگی ،ننگ فتنه گری ومورد تائید کدخدا واسرائیل بودن رو ،چی میگی؟
Iran, Islamic Republic of
اسراییلیها همواره می گفتند که احمدی نزاد هدیه خداوند برای انها بود چرا که احمدی نزاد با طزح هولوکاست باعث شد تا برای اولین بار بعد از 60 سال سازمان ملل به نفع اسراییل قطعنامه صادر کند. احمدی نزاد و تندروهایی ایرانی و یارانش خدمتی به اسراییل کردند که کسی در دنیا برای انها نکرد.
Iran, Islamic Republic of
ولی نتانیاهو رسما علام کرد که جنبش سبز از طرف انها در داخل ایران میجنگد! اینو چطوری هضم کردی؟
Iran, Islamic Republic of
پس چرا نتانیاهو اینهمه علیه برجام صحبت می کنه تو هم علیه برجام صحبت می کنی؟ نتانیاهو طرفدار نا ارامی و نارضایتی از طریق اختلاف بین گروهها و کشورهای همسایه هست . در ایران هست تو هم از همون موضع صحبت می کنی ؟ چرا نتانیاهو دوست و رفیق پوتین هست و ما هم با پوتین در خط مبازه هستیم !!!!! ما هم میگیم نتانیاهو انسان تندرو و بی عقلی هست . ولی منبع خوب و بد حرفهای این و یا اون نیست اخوی
Iran, Islamic Republic of
جانم ! ظاهر قضیه گولت زده؟جان کری وشرمن رسما اعلام کردند که تیمی از اسرائیلیها همه برجام رو بررسی کرده واگه الزایمر داری برو سرچ کن که قبل وبعد از هر نشستی در مذاکرات برجام ،جان کری وشرمن یه سر اسرائیل میرفتند .بازی پلیس خوب وپلیس بد رو بخون.
از طرفی پوتین یک تاجر است وهرجا نفعش باشه میره ولی کدخدای شما با اسرائیل جان در قفس است ،نمی بینی ترامپ واوباما وبوش و..همه چه دمی براش تکون میدن.
M.sh
Iran, Islamic Republic of
اشتباها مثبت دادم به حامی فتنه
Iran, Islamic Republic of
می خواهند فتنه رو فراموش کنند
تقلیل چیه
Iran, Islamic Republic of
چه بگویم داماد عزیز که نگفتنم به.
چرا که جهان خان جرات انتشارش را ندارد.
Iran, Islamic Republic of
خیلی عالی
آفرین
دقیقا همینطوره
علی
Iran, Islamic Republic of
یک چیزی وجود دارد به اسم حس عمومی جامعه. شما نمیتوانی با حس عمومی جامعه بازی کنید و توقع داشته باشید هیچ اتفاقی نیفتد. به خصوص در امری مثل انتخابات. نمیتوانی بگویی خوب کسی که نمیفمه کی به کی رای داده. میشود هر کاری کرد هیچ کس هم نمیفهمه و اتفاقی هم نمیفته. نه اینطور نیست. چون اصولا یکی از نتایج انتخابات، رساندن جامعه به یک حالت تعادل اجتماعی در بعد سیاسی است. یعنی اگر انتخاباتی به درستی برگزار شود جامعه بعد از انتخابات باید به یک سطح پایداری از انرژی برسد. این موقعی است که نتیجه انتخابات در تطابق با حس عمومی جامعه باشد. یعنی حس عمومی جامعه هم نتیجه انتخابات را تایید کند. اما اگر نتیجه انتخابات اختلاف فاحشی با حس عمومی جامعه داشته باشد اون موقع است که اشکال ایجاد می شود. یعنی میبینیم که بعد از انتخابات هنوز جامعه در حالت برانگیخته و ملتهب است. این برانگیختگی دقیقا نتیجه همون عدم ارضا حس عمومی جامعه از نتیجه انتخابات است. مثلا در انتخابات قبلی چرا این اتفاقی مشابه سال 88 نمیافتاد. مثلا در سال 84. اون موقع هم بحث تخلفات زیاد بود. اما نتیجه انتخابات در یک تطابق نسبی با حس عمومی جامعه بود. حالا هر کسی هم میامد و میگفت تقلب شده و نمی پذیرفت، جامعه دچار هیچ تحریک و برانگیختگی نمیشد. چون هیچ انرژی بر انگیختگی وجود نداشت. جامعه به حالت تعادل و در نتیجه به یک سطحی پایینی از انرژی رسیده بود. در انتخابات بعدی هم همینطور بوده. این موضوع را شما در خیلی از کشورهای دیگر هم میتوانید ببینید. لطفا در پاسخ نیایید بگید جامعه توسط بی بی سی و صدای امریکا و به قول بعضی ها اربابان قدرت و ثروت تحریک شده بود که حرف خیلی مسخره خنده دار و تحقیر امیزی است.
Iran, Islamic Republic of
خخخخخع عزیزم !لابد معیار این ""حـــــس اجتماعی """ هم ""حس قبیله ""شماست وبس!
این هوچی گری واوباش گری فتنه گران = زدن زیر میز بازی قماربازی بود که بازی رو باخته بود.
اگر حس مردم مشکل داشت ،انتخابات مجلس بعد رو که مثلا قبیله شما بایکوت کرده بود ،با مشارکت بیشتر از دوره قبلی مجلس ،برگزار نمیکردند.
برو حس خودمرکزیت رو درمان کن داداشم! حس جامعه خوبه.
علی
Iran, Islamic Republic of
اهان، اگر همون بخشی از جامعه که شما قبیله می نامی به موضوعی معترض شد، فاقد هر گونه اصالت و حقیقتی میشود.؟ نه؟؟ یعنی همه این سر و صدا ها در اون چند ماه به خاطر یک قبیله بود؟؟ اگر گروهی از جامعه خواسته ای یا اعتراضی داشته باشند که مورد پسند شما نباشد میشوند قبیله هااا؟؟؟ اون 2 و نیم تا 3 میلیون نفری که 25 خرداد 88 در تهران در کمال ارامش و سکوت در تهران امد بیرون قبیله اند هااا.؟؟ شما انگار نمیخواهی حقایق را ببینی و با الفاظ و برچسب گذاری مثل فتنه گر و مزدور و قبیله و امثال اینها دردی از شما درمان نخواهد شد. ریشه هیچ نارضایتی مشخص نخواهد شد. عزیز من، این موضوعی که گفتم یک بحث کاملا علمی جامعه شناختی است. تمامی پدیده های اجتماعی به طور طبیعی میل به سمت حالت تعادل دارند. در هر پدیده اجتماعی اگر جامعه را به هر طریقی از حال تعادل خارج کنی این اختلاف تبدیل به یک انرژی برانگیختگی میشود که در حالات خاص می تواند تبدیل به انقلاب شود. با حس عمومی جامعه نمیتوانی بازی کنی. ببین عزیز، وقتی چنین تظاهرات ها و التهاب هایی مثل سال 88 به وجود میاد حتما یک جای کار میلنگد. البته واکنش هایی هم که از طرف حکومت هایی مثل ما به هر گونه تظاهرات مردمی که خواسته ای جز خواسته حکومت دارند یه مدل کلاسیک و مسبوق به سابقه است. اول تظاهرات و خواست مردم را نادیده میگیرند. بعد که دیدند ابعاد وسیع است با برچسب زنی میخواهند خواست اون جمعیت را فاقد اصالت و حقیقت جلوه بدهند. شروع به تحقیر میکنند. مثلا میگویند اینها اعتشاش گرند. اشوب گرند. فتنه گر هستند. مثلا گفتند اینها شامل سلطنت طلبها و همجنس گراها و منافقین و مزدوران اسراییل و امریکا و انگلیس هستند.
Iran, Islamic Republic of
فعلا که خاتمی شماست که گفته این سیل ""پشیمانم به روحانی رای دادم"" توطئه وبرنامه ریزی شده است وبه جای پذیرفتن مسئولیت دولت بی برنامه ای که ازش طرفداری میکنه ،به مردم حمله کرده است.به زودی این جامعه ازتعادل خارج میشه و انرژی برانگیخته اش ،همه نفاق رو با خود نابود میکند.
Iran, Islamic Republic of
اون تعداد 25خرداد بعدش کجا رفتند؟دروغی که گفتید زود برملا شد ومردم تنهاتون گذاشتند ویه عده هوچی گر توی صحنه شش ماه از این خیابون به اون خیابون اسایش مردم رو نابود کردند واخرش نه دی چهل میلیون ایرانی در سراسر ایران به صحنه اومد وبازی رو تموم کرد.
علی
Iran, Islamic Republic of
چرا خودت را به نادانی میزنی؟؟ توقع داشتی با اون حجم سرکوب وحشیانه چه کار کنند. حتی یکبار فقط یکبار مجوز تظاهرات ازسوی وزارت کشور داده نشد. فرض کن برای تظاهرات روتین حکومتی مثل 22 بهمن یا روز قدس و ..... یگان ویژه و پلیس و بسیج و ... بریزند سر مردم و سرکوب کنند، ببینم یک نفر میاد چنین تظاهراتی؟؟ باز هم که به قول خودتون چندین ماه حکومت درگیر بود. تازه با اون همه سرکوب. بعد شما واقعا فکر میکنید چون تعداد کمتر شد دیگه راضی شدند؟؟ شما معنای اتش زیر خاکستر را میدانید چیست؟ قضیه انتخابات 88 و ظواهر او اعتراضات تمام شد. اما با عمق نارضایتی و بغضی که من در جامعه میبینم میتونم به قطعیت بگویم این قصه سر دراز دارد.
Iran, Islamic Republic of
اینو نگی چی بگی؟چرا به ملت ایران توهین میکنی که ترسو هستند ؟همین ملت برای انقلاب هفتاد هزار شهید دادند .نه جانم دروغ شما برملا شد.
علی
Iran, Islamic Republic of
شهدای انقلاب 70 هزار نفر شدند؟؟ یعنی شاه 70 هزار نفر را کشته؟؟؟ این دیگه جدیدترین رقمی است که از خودتون دراوردید. هر سری میبینیم یه رقمی گفته میشود. هر سری چرا این امار را چند برابر میکنید. اقا یه چیزی بگو بگُنجه. 70 هزار نفر؟؟؟؟؟
در ثانی این من نیستم که به ملت توهین میکنم. صحبت های من را ببین.اتفاقا من میگدیم شما مردم را تحقیر نکنید. این شما هستید که با برچسب چسبوندن به گروهی از مردم به اونها توهین میکنید. این شما هستید که فتنه گر خواندن به ملت توهین میکنید. چه کسانی میگفتند اینهایی که تظاهرات میکنند یا همجنسگرا هستند یا سلطنت طلبند یا بهایی اند یا منافقند یا مزدور امریکا و اسراییل هستند و یا فریب خورده و نادان هستند. اینها توهین مستقیم به مردم است.
Iran, Islamic Republic of
اگه 9 دی 40 میلیون نفر بودین چرا انتخابات 92 و 96رو باختیان؟ 9 دی مربوط به یک گروه خاص نبود
Iran, Islamic Republic of
عزیزم انتخابات با رای 260000اختلاف در دور اول وبا پنج میلیون تعرفه غیرماخوذه اعلام شده وچهار میلیون نفر به قول خود مجید انصاری رای گرفته نشده ، در درو دوم نوبر شماهاست.
Iran, Islamic Republic of
پس سازگار انتخاباتی در ایران طوریست که میشود تقلب کرد
Iran, Islamic Republic of
این موضوعی که گفتم یک بحث کاملا علمی جامعه شناختی است..............این بحث در مورد دولتی که نجومی میده وبودجه ای میبنده که فاصله فقیر وغنی رو بیشتر میکنه ومثلا بودجه دفتر آشنا رو یهویئ 12میلیارد میکنه ، وعده 100روزه درستش میکنم میده وبعد میگه مگه آدم احمق باشه ،چنین حرفی بزنه ومیگه برجام را خدا ارود وبعد میگه فقط دیوانه ها با امریکا مذاکره میکنند ،برای رای اوردن یارانه های قطع شده رو وصل میکنه وبعد از رای اوردن یارانه رو قطع میکنه که هیچ ،قیمتهای بنزین روهم زیاد میکنه ،هم صدق میکنه ؟ یا مخصوص قبیله مخالف شماست وبس؟
علی
Iran, Islamic Republic of
چرا وصلش میکنی به این دولت یا اون دولت.؟ من اصلا صحبت از این دولت کردم؟؟ اصلا حرف چیز دیگری است. یک بحث تئوریک کلی که تقریبا در مورد تمام جوامع صدق میکند. اصلا در مورد هر کشور دیگری. من که ادمی نیستم که سطح خودم را پایین بیارم که طرفداری این دولت یا اون دولت را بکنم. من را طرفدار دولت خاصی ندونید. دارم یک تئوری جامعه شناختی را مطرح میکنم. در کشورهای دیگر هم اعترضات انتخاباتی را خیلی دیدیم به خصوص کشورهایی که سیستم نسبتا بسته ای دارند و شفافیت خیلی پایینه. هرگاه احساس عمومی جامعه نتیجه انتخابات را تایید نکند و این اختلاف اونقدر زیاد باشد، اعترضات وجود خواهد داشت. این جدای از تایید دستگاهها و افراد رسمی و حکومتی است. حالا اگر مسائل و دلخوری های دیگر جامعه از دست حکومت هم چاشنی قضیه بشود می تواند در حالاتی خاص حتی تبدیل به انقلاب شود. منتها در کشورهایی که سیستم انتخابات کاملا شفافی دارند و ناظرین و دستگاههای نظارتی خودشون جانبداری علنی نمیکنند، امکان فکر کردن به تقلب های فاحش و مهندسی ارا تقریبا به صفر میرسد و جامعه اعتماد کامل به انتخابات خواهند داشت.
Iran, Islamic Republic of
خودت رو به اون راه نزن.من میگم اگه راست میگی چرا فقط انتخابات 88 رو سردست گرفتی ؟!
علی
Iran, Islamic Republic of
یعنی چی چرا فقط 88 را سر دست گرفتی؟؟ خوب برای اینکه فقط در سال 88 این اعتراضات شد. الان توقع داری راجع به کدوم انتخابات صحبت کنیم. بقیه انتخابات که مثل 88 نشد.
Iran, Islamic Republic of
اشتباه منفی دادم
Iran, Islamic Republic of
اميدوارم آقاي باقري واقعا دكتر باشي
بعد هم با توهم سازي نمي تونيد كشت و كشتارهاي اون سال رو توجيه كنيد ! به خاطر احمدي نژاد نيرو نظامي تو خيابون آورديد ... !!!!!!
Iran, Islamic Republic of
همانطور که ۷۸بخاطر خاتمی نیروی نظامی به خیابان ها امد
علی
Iran, Islamic Republic of
سال 78 به خاطر خاتمی نیروی انتظامی به خیابون ها ریخت؟؟؟؟ حالت خوبه؟؟ یادت نمیاد اصلا موضوع چی بود اون موقع.؟؟ شاید اصلا سنت به اون موقع قد نمیده؟
Iran, Islamic Republic of
عزیزم! اون وقت هم مردم بودند که جلوی یه عده مشتاق کدخدا قیام کردند وفرستادنشون توی سوراخی که بودند.فایل اجازه روحانی هم برای ورود نیروهای نظامی توی اینترنته.
Iran, Islamic Republic of
عزیزم! اون خاتمی شماست که سالها بدون مدکر دکترا ،اسم دکتر رو روی خودش گذاشته .در ضمن کشت وکشتار رو اونی سبب شد که دختر فراری رو شهید قلمداد کرد ورفت خونه اش برای عرض تسلیت !و دو روز بعد دختر بیچاره اعلام موجودیت کرد که زنده است.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
جهان اینبار دهم است نظارت رو تحریف میکنی دقیقا عین متن این بود که مثل حسن عباسی به خودت دکتر نگویی . عزیزان سانسور کنید اینا جوک و حرف روز مردمه که طرف لیسانس داره خودشو دکتر جا میزنه
Iran, Islamic Republic of
دکتر عباسی اگر دکترا نداشت نمیتونست استاد راهنمای تز دکترای دانشجویان دانشگاهها باشه.برو توی محل برگزاری جلسات کلبه کرامت وپایان نامه ها رو ببین.
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای کردان هم در دانشگاه تدریس میکرد و استاد راهنمای دانشجویان بود. ولی خوب با فوق دیپلم خخخخخ. اقای عباسی در یک کلیپی که از ایشان دیدم در پاسخ به یک سوالی گفت که من اون مدرک دکترایی که مد نظر شماست را ندارم. اخه عزیز من با این دانشگاههای من دراوردی که در این مملکت درست کردند مگر دکترا گرفتن کاری دارد؟؟دانشگاه از خودشون وزارتخونه از خودشون مدرک هم از خودشون. بقیه هم همینطورند. خیلی تک و توک پیدا میشه که واقعی باشند.
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم
با تشکر . نظریاتی که حاوی کنایه مستقیم و غیر مستقیم به روسای قواباشد قابلیت انتشار را ندارد لاکن با اصلاح برخی کلمات و جملات در خدمت شما خواهیم بود / شما می توانید با رعایت کامل اخلاق و شان روسای قوا از ایشان در حوزه ماموریت شان انتقاد کنیم.که این امر به ثواب و رهنمودهای مقام معظم رهبری نیز نزدیکتر می باشد جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
از کی تا حالا حسن عباسی جزو روسای قوا شده مملکت بی خبره جهان جان ؟؟
Iran, Islamic Republic of
خوب مدرک تقلبی که نمیتونه تولید علم کند ؟میتواند؟ شما چند جلسه از دروس کلبه کرامت استادعباسی را که بالغ بر 700جلسه است را تماشا کنید (ویدئوها به راحتی در فضای مجازی وآپارات در دسترس است )بعد خودتون قضاوت کنید که چه سطح سوادی دارند.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
کدام فتنه
فتنه احمدی نژاد که این همه سنگش را به سینه زدید و حالا هم که همه شما را به میخ کشیده ولی توان برخورد با این فرد را ندارید
بعد بقیه شدند فتنه گرو ساکت و بی بصیرت وحالا 8 سال بعد جای بی بصیرت و بابصیرت عوض شده جالبه باز خجالت نمی کشند.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا این نشون میده که ما با افراد عقد اخوت نداریم وبا هر کس تا زمانی همراهیم که در مسیر انقلاب باشه.این شمائید که قبیله تون مردم رو به آتش هم بکشه ،باز سنگش رو به سینه میزنید.نمونه اش این دولت پیر وفرتوتی که دو دوره است به مردم خورانده اید و لام تا کام ازش انتقادی نمیکنید.
United States
من نظر شما را می پذیریم . با پذیرش نظر شما ،، این نظر شما 8 سال پیش توسط مردم درانتخابالت 88 زده شد.اما همان احمدی نزادو یارانش را که شماها 8 سال دیرتر شناختید و الان اورا منحرف و لات سیاسی دروغگو می شناسید همان مردم در همان 88 تابلوی دروغ ممنوع را بلند کرده بودند. همان مردم همان موقع به احمدی نزاد دربرگزاری انتخابات اعتماد نداشتند و کمیته صیانت از ارا را تشکیل داددند چرا که می دانستند مجری و ناظر یکیست. و هر اتفاقی می تواند بیفتد و اتفاقا هم افتاد.
همان احمدی نزادی که رهبری در نماز جمعه معروف 88 به صراحت از او حمایت کردند و نظرشان را به او نزدیک تر دانسته بودند همان احمدی نزاد امروز دربرابر رهبری ایستاده است و ریس دستگاه قضایی کشور را که منصوب مستقیمم رهبریست را غاصب می داند و خواستار استعفای اوست. درواقع طرف صحبت احمدی نزاد رهبری هستند چون غیر ایشان کسی نمی تواند رییس دستگاه قضا را برکنار کند.
احمدی نزاد ان روز در پشت حمایتهای رهبری مخفی شد و کرد انچه نباید می کرد. اتفاقا همان مردم دران سال بصیرتشان از شماها بیشتر بود و اورا شناخته بودند. یک لات دروغگوی سیاسی که در پشت رهبری سنگر گرفته بود در شرایط بحرانی که ایجاد کرده بود خود را کنار کشید و مردم معترض و رهبری گرام را دربرابر هم قرارداد. همه رهبری را قبول داشتند و دارند اما احمدی نزاد رهبری عزیز را دربرابر مردم قرار داده بود و بخشی از شعارها که اتفاقا مورد قبول معترضیی نبود به سمت رهبری رفت. تیم احمدیی نزاد که همان تیم عاشورای 76 بود که برعلیه خاتمی صحنه سازی کرده بود درعاشورای 88 همان وقایع را بوجود اورد.
مردم معترض چگونه می توانستند به چنین فردی اعتماد کنند که انتخاباتی سالم برگزار کرده باشد و خیانت درامانت نکرده باشد. اگر دادگاه بی طرف تشکیل شود به تمام این موارد رسیدگی خواهد کرد و نقش احمدی نزاد و دارودسته اش در بروز ان حوادث را مشخص خواهد کرد.
M.sh
Iran, Islamic Republic of
کدام مردم!؟ همان عده ی قلیلی که فریاد《انتخابات بهانست اصل نظام نشانست! ویا مرگ بر اصل ولایت فقیه! ویا اوباما اوباما یا با اونا یا باما،ویا نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران》سر دادند وحرمت عاشورا نگه نداشتندو حتی عزاداران عاشورا رو برهنه کردند! وکفو سوت هلهله به راه انداختند وعکس امام رو پاره کردند!؟ چطور چشمتون قیام مردم برعلیه فتنه در روز ۹ دی رو نمیبینه!؟
Iran, Islamic Republic of
چشمشون به صورت موردی عمل میکند.مال قبیله خودشون رو بزرگ نمائی میکند ومال دیگران را کوچک میکند.
Iran, Islamic Republic of
بابا ازبس صدا و سیا و رسانه های اصول فروشان دروغ گفتند شماها باورکردید.
Iran, Islamic Republic of
افساد طلبان راستگو رو در یاب ...
Iran, Islamic Republic of
افساد طلبان ؟ بابا همه افراد دوربر احمدی نژاد یا الان زندانن یا دادگاهی دارن میشن . چشمت را بستی ؟ تو ریاست جمهوری 1 اصولگرا به نام احمدی نژاد به اندازه کل دوران جمهوری اسلامی نفت فروخت . با اون پول میشد 10 تا ایران را نو ساخت . پولها را چیکار کرد ؟ برادر اصولگرا من چشم و گوشت را باز کن . من اصلاح طلب بد . وجدان داری ؟ ایرانی هستی ؟ دلت برای کشورت میتپه ؟ پس یک تحقیق درست بکن ببین چه خبره !!!!بهترین راه حال حاضر این هست که سران 3 قوا و بزرگان اصلاح طلب و اصولگرا با هم بشینن و جلساتی برگزار کنن و در سایه وحدت ملی وضع بد کشور را ترممیم کنن .
Iran, Islamic Republic of
به داداش جهانگیری ونیز حسین فریدون و وزاری در عرض چهارسال دارای ثروت هزارمیلیاردی شده ی دولت مورد حمایت افساد طلبان که نمیرسند.
Iran, Islamic Republic of
داداش جهانگیری مگر عضو کابینه بوده عمو یا پرتی یا خودت رو زدی به پرتی ؟؟؟؟؟؟؟اینها همه از اعضای کابینه پاک دکتر احمدی نژاد بودن عمو . خاوری که ۹ دی با چفیه صف اول بود یا بابک زنجانی که بسیجی اقتصادی بود رو من نام نبردم .
Iran, Islamic Republic of
بابک زنجانی که دانه اش زمان رفسنجانی کاشته شد ودر زمان خاتمی بالیدن گرفت ومیوه اش زمان احمدی نژاد خودش رو نشون داد.کار افرین نمونه ای که از دست روحانی جایزه هم گرفته.ولی واقعا سابقه خاوری رو نمیدونم. در ضمن داداش حسین فریدون که در همه جا از مذاکرات برجام تا جلسات خبرگان تا جلسه روسای سه قوه ،همه جا حاضر بود ومدرک دکتراش هم که .......
جهانگیری رئیس مبارزه با فساد است ولی از داداش خودش خبر نداشت؟! بابک زنجانی هم دردولت نبود.
Iran, Islamic Republic of
بابک زنجانی تو دوران اقای احمدی نژاد شده بود دور زننده تحریم یک کم تحقیق کن
Iran, Islamic Republic of
عزیزم! برای خودت میبری ومیدوزی ومیبافی ! اولا ادمها عوض میشوند این احمدی نژاد احمدی نژاد دور اول وسالهای اول دور دومش نیست.دلیلش هم کارهای بزرگی بود که برای ایران کرد (از پرتاب ماهواره تا سوخت بیست درصد تا خانه دار کردن دو میلیون نفر تا نان تا شبیه سازی تا سوخت بیست درصد مورد نیاز پزشکی هسته ای ) ولی مثل هر ادم دیگه ای که براش امکان انحراف هست ،منحرف شد.
مردم رای به او دادند واین داغ روی دل شماست که التیام پیدا نمیکنه وبه هر قیمتی میخواهید ان را نفی کنید.دیدارتون روز قیامت وسرپل صراط،
در ضمن مگه احمدی نژاد یک تنه انتخابات را برگزار کرد؟علاوه بر نهادهای ناظر ،نماینده کاندیداها هم سر صندوقها بودند وهرگز نتوانستند یک مورد تخلف موثر را گزارش کند.همه نظرسنجیهای داخلی وخارجی انتخاب مجدد او را تائید میکرد
.در ضمن همین احمدی نژاد انتخاباتی برگزارکرد که روحانی یا اختلاف 260000رای توش برنده شد.
چرا داغ انتخابات اخیر روی دلت نیست (اگه نه قبیله که حقیقت برات مهمه ؟) که پنج میلیون تعرفه رو مهر نزدند تا غیرماخوذه اعلام شود وبه قول روحانی سه میلیون به دلیل نرسیدن تعرفه رای ندادند..
Iran, Islamic Republic of
نگفتی نظرت راجع به این دولت چیه؟دولتی که از کروبی وموسوی هم برای رای اوردن ،تندتر حرف زد .حالا چه گُلی به سرملت زده که مثلا اگه اون دو نفر با شعار گفتنشان رای میاوردند ،به سر ملت میزدند.
Iran, Islamic Republic of
اگه رهبری را قبول داری ،رهبر عزیزمان فرمودن فتنه 88 انقدر بزرگ بود که ابعادش سالهای اینده روشن میشود ودر ضمن بارها فرمودند امکان تقلب در سیستم رای گیری ایران در سطح موثر ،وجود ندارد.پس اگر واقعا تابع رهبری اینقدر اسمان وریسمان سرهم نکن وحقیقت خلق نکن.
Iran, Islamic Republic of
دروغ را باید انقدر بزرگ گفت که باورش سخت باشد و حتی خودت بتوانی ان را باور کنی.
تقلب درانتخابات توسط تیم منحرف و لات سیاسی و دروغگوی احمدی نزاد انقدر بزرگ بود که باورش واقعا سخت است اما واقعیت دارد. حالا معلوم شده احمدی نزاد و تیمش بقول اصول فروشان منحرف و دروغ گو و دنبال کسب قدرت به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند. احمدی نزادی که یک روز رهبری از خودشان خرج کردند و درنماز جمعه گفتند نظرشان به نظر احمدی نزاد نزدیک تر است همان رهبری بعد از 4 سال احمدی نزاد را از شرکت درانتخابات منع می کند اما همان احمدی نزاد توجهی به حرفهای رهبری نکرده و ریس دستگاه منصوب ایشان را فاقد عدالت و فاقد مشروعیت می خواند. این حرفها یعنی ایستادن مستقیم در برابر رهبری. حالا اگر یکی از اصلاحطلبان این کارها را می کرد الان وسط میدان انقلاب دارش می زدند.
حالا شما بگویید ایا به انتخاباتی که چنین فردی با حواریونش که اکثر انها الان دارای پرونده در دستگاه قضایی هستند میشود اعتماد داشت و می شود باور داشت که امانت دار رای مردم بوده باشند.؟
Iran, Islamic Republic of
طلحه وزیبر در اسلام کم نبوده است ،ولی وجود طلحه وزبیر دلیل حقانیت معاویه وعمروعاص نیست داداش من!
Iran, Islamic Republic of
میگم مگه انتخابات 92 رو همین احمد نژاد برگزار نکرد ؟پس با استدلال شما ، روحانی رو هم احمدی نژاد سرکار اورده است!
Iran, Islamic Republic of
میگم مگه انتخابات 92 رو همین احمد نژاد برگزار نکرد ؟پس با استدلال شما ، روحانی رو هم احمدی نژاد سرکار اورده است!
Iran, Islamic Republic of
اگر به حرف معترضين گوش مي كردند اين همه اختلاس و تحريم و بدبختي بوجود نمي امد و خودشان امروز شرمنده نمي شدند كه احمدي نژاد را بر سر قدرت مسلط كردند.
Iran, Islamic Republic of
نیست الان در دولت مورد حمایت شما ،اختلاس 16000میلیاردی نمیشه؟اسمشم میزارن ""معوقه !""
Sweden
اصل قضیه این بود که حاکمیت تصمیم گرفته بود که احمدی نژاد رپیس جمهور شود و برای رسیدن به این هدف تمام ارکان نظام بسیج شده بودند. و به خاطر همین هم نتایج این انتخابات باطل بود. هر چند به کروبی و موسوی این نقد وارد است که آنها باید سه چهار روز قبل از انتخابات انصراف میدادند.
Iran, Islamic Republic of
جوکهاتون تمامی نداره.ولی دنیای دیگه ای هم هست که باید به تهمتی که به همه کسانی که انتخابات رو برگزار کردند،زدی ،جواب بدی.
Iran, Islamic Republic of
درد نه گفتن مردم بهتون اینقدر سنگینه که اینطوری میخواهید تاریخ رو تحریف کنید؟پس ان همه نظرسنجی که موسسات خارجی انجام دادند ،همش باد هوا بود؟برای شماها وقتی انتخابات واقعی است که قبیله تون از توش دربیاد وبس.دموکراسیتون به شرط چاقوست.نمونه اش همین دولتی که شما طرفدارش هستید و برای نقد شدن برجان مردم کشور رو با 52لقب راهی جهنم کرد تا گرم شوند.
Iran, Islamic Republic of
شما نظر سنجي مؤسسات خارجي رو قبول داري ؟!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آفرین جناب زاکانی، آفرین برادر سروری، حقیقتاً بابت انتشار نظرات مخالف و منتفچقد باید از صمیم قلب بهتون تبریک گفت . به جناب زاکانی میگم : می بینی برادر ؟! کامنتها رو دوباره بخونید ، انرژی منفی متراکم در نظرات مردم را می بینید ؟! بنظر شما و دوستانتان تا کی میتوان به چنین سؤالات مهمی پاسخ نداد ؟! خیال میکنید با شعارها و تهمت هائی که به مخالفان و منتقدان می زنید یا میزنند ! میتوان اینهمه بغض و ناراحتی را فرو نشاند ؟! هرگز! از صمیم قلب به شما عرض میکنم که ای دوستان و یاران انقلاب، ای عاشقان خمینی کبیر ! این انقلاب و نظامی را که از دست خمینی کبیر و یاران شهیدتان به امانت گرفته اید به سر منزل مقصود رسانده اید ؟! مگر یکی از اهداف بزرگ ملت در انقلاب اسلامی، آزادی نبود ؟! پس کی می خواهید این هدف مهم ملی و انقلابی را تحقق ببخشید ؟! درست یا غلط ، مگر نمی بینید داغ جگر سوزی که با انتخابات ۸۸ بر دل ملت نهاده شد هنوز التیام نیافته است ؟! سهل است که داغهای بیشمار دیگری - از قبیل بیکاری، گرانی، تورم، رکود، برجام و...،.- بر آن افزوده شده ! پس بیائید هر چه زودتر و تا دیر نشده است به حرمت خون شهدا و روح خمینی کبیر نهضت فراگیر آشتی ملی را ایجاد و ملت را دوباره در کنار هم بنشانید و بساط حصر و حبس و هر چه مجازات غیر منصفانه را که وجدان عمومی جامعه را جریحه دار کرده برچینید تا دوباره .... درود بر شما