سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

ورود اتاق بازرگانی برای تکمیل پروژه شهر آفتاب

يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب: 575782
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شهر تهران پیشنهاد داد با توجه به اینکه منابع شهرداری تکاپوی لازم را ندارد تا نسبت به تکمیل پروژه شهر آفتاب اقدام شود، اتاق بازرگانی تهران می‌تواند در این خصوص سرمایه‌گذاری کند.
ورود اتاق بازرگانی برای تکمیل پروژه شهر آفتاب
به گزارش جهان نيوز، مرتضی الویری پس از اظهارات مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی تهران در سی و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش اظهار داشت: تکمیل نمایشگاه شهر آفتاب و بهره‌برداری از فاز دوم آن می‌تواند یکی از پروژه‌هایی باشد که اتاق بازرگانی به شهرداری کمک کند.

وی افزود: با توجه به وضعیت منابع شهرداری و عملکرد 8 ماهه در درآمدها، بنابراین منابع شهرداری این تکاپو را ندارد که قدمی برای تکمیل پروژه شهر آفتاب بردارد و نیاز به سرمایه داخلی و خارجی برای تکمیل آن است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شهر تهران افزود: برای سرمایه‌گذاری خارجی در تهران کارهای متنوعی وجود دارد که اتاق بازرگانی می‌تواند کمک کند این مهم اتفاق بیفتد.

خوانساری به نحوه توزیع سوپرمارکت‌ها در تهران اشاره کرد و گفت: سوپرمارکت‌ها و مال‌های بزرگی در شهر قرار دارد که ما شاهد آن هستیم. حامل‌ها و کامیون‌های بزرگ برای توزیع اجناس در سطح شهر تردد می‌کنند که موجب ترافیک نیز می‌شود، لذا درخواست ما این است که این وسایل در هنگام شب از ساعت 12 تا 6 صبح تردد داشته باشند تا موجب کاهش ترافیک و آلودگی هوای تهران نیز بشود.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *