جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۵
۷۷

«پخش زنده پارتی ۹۰ نفره» هنگام تب و تاب زلزله!

شنبه ۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب: 575364
سرهنگ برفر درباره این پارتی‌ها توضیح داد: خواننده‌های این دو پارتی نیز دستگیر و به همراه ابزار خود به پلیس امنیت اخلاقی منتقل شدند. همچنین مقادیری مشروبات الکلی و مواد روان گردان نیز در این دو محل کشف شد.
«پخش زنده پارتی ۹۰ نفره» هنگام تب و تاب زلزله!
به گزارش جهان نيوز، پلیس پایتخت، پنجشنبه شب گذشته، ۲۳۰نفر را در دو پارتی شبانه در دو منطقه از تهران دستگیر کرد.

سرهنگ ذوالفقار برفر رییس پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ در این باره گفته است: یکی از این مهمانی‌ها در باغی در لواسان بود که تعداد ۱۴۰ نفر در آن دستگیر شدند. این افراد به صورت مختلط در حال پایکوبی و مصرف مشروبات الکلی بودند.

رییس پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در منزلی در فرمانیه نیز پس از واصل شدن خبر و هماهنگی‌های قضایی ماموران وارد منزل شده و تعداد ۹۰ نفر دستگیر شدند. این افراد با به اشتراک گذاشتن تصاویر خود به صورت زنده در اینستاگرام دیگران را به شرکت در محل دعوت می‌کردند.

سرهنگ برفر درباره این پارتی‌ها توضیح داد: خواننده‌های این دو پارتی نیز دستگیر و به همراه ابزار خود به پلیس امنیت اخلاقی منتقل شدند. همچنین مقادیری مشروبات الکلی و مواد روان گردان نیز در این دو محل کشف شد.

*شاید این پخش زنده یک پارتی بزرگ بیش از همه باید تنبّهی باشد برای مسئولانی که زمانی با طمطراق فراوان از «فیلترینگ هوشمند» سخن می‌گفتند و در ادامه این ژست را می‌گرفتند که با وَن و پاسبان چیزی درست نمی‌شود و سپس بر ضرورت مبارزه با محدود سازی اینترنت و شبکه‌های اجتماعی تأکید می‌کردند!
صد البته کسی مخالف آزادی دسترسی به اینترنت و یا طرفدار فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی نیست اما مسئولان امر نیز باید بدانند که برچیدن زمینه مفاسد در جامعه اسلامی ایران هرگز غیر ممکن نیست.

جدای از عدم توفیق موضوع فیلترینگ هوشمند باید این سؤال را پرسید که عوامل متجاهر پخش زنده پارتی از شبکه اینستاگرام چه حاشیه امنی را در خود و در پیرامون خود جسته بودند که بی هیچ حیایی دست به این کار زدند؟!

عمق فاجعه البته بیش از اینهاست...
باز هم تأکید می‌شود که ما مخالف فناوری‌های جدیدی و امکاناتی مثل پخش زنده نیستیم اما سؤال اینجاست که رقصنده‌ها، ماساژورهای شخصی و روسپی‌ها چرا باید تا این اندازه حاشیه امن داشته باشند که رسما در اینستاگرام فعالیت کنند و برخی مسئولان هم همواره با ژست مخالف فیلیترینگ هستیم؛ به کاهلی خود در این زمینه ادامه دهند؟!

منبع: ایلنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
به قول رضا مارمولك انقدر فشار بده براى رفتن بهشت كه از اونور جهنم بزنه بيرون! بابا چيكار داريد اخه به دورهمى چهار تا جوون؟!!
حامد
Iran, Islamic Republic of
بر اساس منطق شما باید هر کثافت بازی و هر گناه و جرم و فسقی آزاد بشه و هیچ کس با هیچ چیز کاری نداشته باشه. کار اینا به جایی رسیده که علاوه بر این که خود به این مجالس فساد می روند به صورت زنده تبلیغات هم می کنند.
Iran, Islamic Republic of
کجای دنیا اینکار ممنوع هست ؟ تو لبنان و سوریه کشورهای مقاومت ازاد نیست ؟ واقعا ادم میمونه چی بگه . اقا هر کسی را تو قبر خودش میزادن و خداوند متعال حساب هر فردی را بنام خودش میزنه . شما باعث شدید وضعیت مساجد این باشه . 30 و اندی سال حجاب و زن مرد را جداسازی کردید وضعیت اینه . هنوز هم درس نگرقتید !!!!؟؟ در مسله حجاب و این مسایل فقط باید فرهنگ سازی کرد و گذاشت خود مردم انتخاب کنن
Romania
دیگه ما از عربستان هم بدتریم.سوریه و لبنان ک جای خود داره
Iran, Islamic Republic of
شما این قرآنی که بر شما اخیرا نازل شده است را در دسترس همه بگذارید تا به شما ایمان بیاوریم و برایتان تبلیغ کنیم. نامتان چیست؟ نمازهم دارید؟ و...عجب دین خوبی دارید همه چیز و همه کاری تویش می شود کرد. نه واجبی دارد نه حرامی. هر کسی خودش تشخیص می دهد چی خوبه و چه بده.
Iran, Islamic Republic of
خداوند متعال حدود و چهارچوبى را براى انسان معين فرمودن كه در قرآن آمده هـيچ جاى قرآن هم درباره اينكه هركسى رو در قبر خودش ميگذارند و هركسى آزاده هركارى دلش ميخواد بكنه چيزى نفرموده
Iran, Islamic Republic of
فقط اختلاس و ربا رسمی با منطق شما درسته
Iran, Islamic Republic of
کاشکی این غیرتت فقط تو پوشش زنان نبود . کاشکی غیرتت وقتی بانکها ربا 35 % میدن هم بود . کاشکی این تف را وقتی مستاجر ماهی 25 % اضافه میده سالی خرج می کردی ! کاشکی این تف غیرتت را وقتی احمدی نژاد نزدیک 400 نفر از اطرافیانش را برد امریکا با پول مردم می نداختی . کاشکی وقتی حقوق نجومی و املاک نجومی بود تف می نداختی . کاشکی وقتی میلیاردها تومان پول کشور اختلاس میشه غیرتت را نشون میدادی . کودکان کار را می بینی غیرتت در نمیاد ؟ زن 24 ساله که تو خیابون بخاطر پول همه کار می کنه غیرتت در نمیاد ؟ وقتی مریض را بدون پول تو بیمارستان بستری نمی کنن غیرتت کجاست ؟ کرمانشاه را می بینی غیرتت در میاد ؟ عزیز برادر من غیرتت را برای چیزهای مهمتر سپر کن . فدای اون چشمات و غیرتت حجاب خوبه و مهمه ولی با کار فرهنگی ولی اول خیلی از مسایل باید درست بشه و شیکم گرسنه دیگه حجاب و ...... نمی شناسه . مملکت عدل علی را ارزومه . یا حق
Iran, Islamic Republic of
شکم گرسنه!!!! برو ببین این فسادها بین ثروتمندان بیشتره یا قشر ضعیف مملکت. گفتی مملکت عدل علی آرزوته! مگه حضرت علی که همه میگیم آخر عدالت بوده تونست عدالت و اجرا کنه؟ بیست سال که مجبور شد تو خونه بشینه بعد پنج سال هم که خواست حکومت کنه همین مردم چهارتا جنگ علیهش راه انداختن، بله داداش به فرموده حضرت علی تا مردم خودشون و اصلاح نکنن هیچ جامعه و حکومتی اصلاح نمیشه، به گفته قرآن که میگه ما دنیا رو به اندازه سعی و تلاش هرکسی بهش میدیم، توسعه و پیشرفت هر جامعه ای دوتا شرط داره تلاش و قانون مداری که الحمدالله اکثریت ما ایرانیا نداریم نکنه شما فکر میکنی که کشورهای پیشرفته با بی حجابی به اینجا رسیدن نه عزیزم اگه اینجوری بود که همه کشورها به غیر از ایران حجاب توش اختیاریه بایستی همه پیشرفت می کردن
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه کلا" تعطیلی برادر عزیز
Iran, Islamic Republic of
آرووووووم تر!

از کجا میدونی غیرتش فقط در پوشش زنان هست؟!

هرچند که اگر الان کسی فقط یه غیرت اینجوری داشته باشه باید رو چشمت بزاریش!!
Iran, Islamic Republic of
اقای غیرتی این را بخون برای امروز هست . شاید تفت و غیرتت بیشتر بشه . ما تو این کشور زندگی می کنیم .
جامعه > حوادث - مردی که اقدام به قتل فردی که قرص های متادونش را به زور گرفت، کرده بود توسط ماموران پلیس پایتخت دستگیر شد.
به گزارش خبرآنلاین به نقل از سایت پلیس، در ساعت 22:30 روز پنجشنبه 30 آذر ماه امسال وقوع یک فقره نزاع منجر به ضرب و جرح در شهرک علائین به کلانتری 172 حضرت عبدالعظیم اعلام شد که بلافاصله ماموران به محل اعزام شده و مشاهده شد که نزاع در فضای سبز داخل شهرک علائین رخ داده و جوانی حدودا 28 ساله از ناحیه سینه مورد اصابت جسم تیز قرار گرفته و از ناحیه سر نیز دچار خونریزی شدید شده است .

بلافاصله مجروح به بیمارستان منتقل شد اما با گذشت چند ساعت مضروب که کاظم نام داشت، جان خود را از دست داد.

با اعلام این خبر به مأموران و تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد ، بلافاصله کارآگاهان تیم تجسس ویژه کلانتری وارد عمل شده و ضمن شناسایی افراد حاضر در نزاع و درگیری منجر به جنایت ، اقدام به شناسایی متهم اصلی پرونده به نام سعید . ع 36 ساله کردند .

باحضور مأموران در محل سکونت سعید مشخص شد که وی از محل سکونتش متواری شده اما در ادامه اقدامات پلیسی ، نهایتا مخفیگاه وی در منزل یکی از دوستانش شناسایی و در کمتر از چند ساعت از زمان جنایت ، دستگیر و به کلانتری منتقل شد .

متهم که اعتیاد شدید به مصرف موادمخدر دارد، در اعترافاتش به کارآگاهان تجسس ویژه کلانتری گفت : مقتول به همراه دوستانش در فضای سبز ایستاده بود که من نیز به آنها اضافه شدم . همراه خودم چند بسته قرص متادون داشتم و زمانیکه مقتول متوجه موضوع شد، قصد گرفتن قرص ها را داشت و همین موضوع باعث آغاز درگیری من با کاظم شد. او مرا مورد ضرب و شتم قرار داد و نهایتا قرص ها را از من گرفت.
رضا
Iran, Islamic Republic of
تف به غیرت خودت که اینجوری مثال میزنی-بخدا تو از همه بدتری
Iran, Islamic Republic of
اگه چند وقت دیگه نگفتند پیامبر (ص) کی و کجا کفته پارتی و کنسرت حرامه؟ مثل الان که گفت پیامبر که مردم رو تفتیش نمی کرد
Iran, Islamic Republic of
دور همی ؟!!!
دورهمی همراه با مشروبات الکلی.
دورهمی همراه زنان و دخترکان بی حجاب
دورهمی همراه با مصرف مواد مخدر
دورهمی همراه با رقص
دورهمی همراه با عیش و نوش
دورهمی همراه با هزار تا شماره تلفن رد و بدل شدن
برو داییت رو بدبخت کن. فکر کردی ما هم مثل تو فکر میکنیم ؟
Iran, Islamic Republic of
حالا چرا بره دائیش رو بدبخت کنه ؟
Iran, Islamic Republic of
اگر تا چند سال دیگه خواننده های روز آمریکا تو ایران کنسرت نذاشتن من اسمم رو عوض میکنم . میگذارم احمق.
مسولان با کفایت و درایت ، برای کنسرت هزارتا دلیل اسلامی کاملا موجه هم میاورند.
اگر میریزند و داخل کنسرت به ضرب و زور تعطیل میکنن بعد تازه بازخواست هم میشوند بی دلیل نیست.
باید بشینیم و تو سر خودمان بزنیم که در یک کشور اسلامی شیعه همچین اتفاقاتی میافتد.
Iran, Islamic Republic of
کجای کشور اسلامی و شیعه شبیه کشور ماست دقیقا؟؟ یارو توو خونه ی خودش خواسته مهمونی بگیره، به شما چه مربوط آخه. کجای این دین و شریعت گفته بریزین خونه مردم؟؟؟
حامد
Iran, Islamic Republic of
اگر شما به اسلام اعتقاد داری باید بدونی که در اسلام باید با هر گونه فسق و گناه علنی برخورد بشه. غیر علنی اش رو کسی نمی فهمه که باید بریزه خونه.
Romania
عزیز من در زندگی مردم تجسس نکنید
Iran, Islamic Republic of
آی کیو لایو گذاشته تو اینستا گرام اونوقت تو خونه یه مهمونی بوده
از این علنی تر مگه داریم؟
Iran, Islamic Republic of
خیلی جاهاش گفته...اما امثال تو کر و کور هستید...
Canada
خب کجاش؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
فرض کن که بگم از فلان جا ... برات چه فرقی داره ؟ مثلا برات حجت میشه ؟ که نمیشه.
تو ده تا کتاب الهی و غیر الهی برات بیارم بازم قبول نمیکنی چونکه از اساس میل به قبول کردن نداری.
Canada
از کجا می دونی من میل به قبول کردن ندارم؟؟

شما خب بگو از کجا؟ همون ده تا کتاب الهی که گفتی را برام مثال بزن. کجای ده تا کتاب الهی این را گفته؟


کتاب غیر الهی مثال نزن که سند نیست.

بگو تا برای ما حجت بشه/
Iran, Islamic Republic of
شما که خیلی بینا هستی و مسلطی به دین و فقه بگو خب! فقط بلدین به هم انگ بچسبونین تهش هم فقط شماها خوبین. وقتی توو خونه ی شخصیشون بوده یعنی علنی نیست، گناهش به خودشون مربوطه، فسق و فجور اگه علنی بود شما میتونی نهی از منکر کنی. نه مثل....بریزی توو خونه مردم.
محسن
Iran, Islamic Republic of
وقتي بطور مستقيم داره پخش ميشه ديگه شخصي نيست ديگران هم دارند از محفل شما عيش ميبرند.
Canada
کجا پخش شده؟
اینستاگرام؟
شما اینستاگرام داری تا ببینی چطوریه؟؟

تلویزیون نیست که همه بخان ببینند که.

همچین توی خبر می گه پخش مستقیم اینستاگرام که همه فکر می کنند مثلا شبکه 2 داشته پخش می کرده. نخیر آقا جان اینطوری ها نیست که فکر می کنید
Iran, Islamic Republic of
پخش مستقیم کردن یعنی پلیس ..نظام اگه می تونی منو بگیر....خوب اون ها هم اومدند.
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه! اینا رو بخاطر پخش زنده گرفتن! باقی که پخش زنده ندارن و عمومی نیست چی؟!؟ به اونا چرا مثل قوم مغول حمله میکنن؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
این اگر خونه خودش بود و مردم را دعوت نمی کرد بله خیلی فرق داره با اینکه خونه ات را لانه ای برای فاسد کردن جوانان و دختران و پسران کنی.

ضمنا وقتی از اینستاگرام پخش بشه یعنی فساد عمومی نه خصوصی.
Iran, Islamic Republic of
بزرگوار شما یه زمانی جسارتا داری تو خونه ی خودت یه غلطی میکنی به خودت مربوطه و نه به هیچ کس دیگه . کسی هم حق نداره بیاد تجسس کنه . اما یه زمانی میای دوربین میگذاری و فسق و فجور خودت رو علنی میکنی و به صورت زنده برای مردم پخش میکنی که دیگه این حریم خصوصی نیست و علنی کردنه فساده و باید باهاش برخورد بشه
Iran, Islamic Republic of
فسادتو همون خانه که نمی مونه نشر پیدا می کنه ! وشاید یکی از همین دخترهای پارتی رفته بیاد زیر پای ناموس تو هم بنشینه وبا خودش ببره ددر....یا اشتراک بگذاره بین همه !ساده نگیر این کثافت بازی هارا ! مبارزه با فساد مردم ومسئولین هر دو باید در اولویت باشد.
Romania
پس باید با تمام افرادی ک بنظرمون مستعد گناه علنی هستن برخورد شه!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
استعداد گناه علنی نیست . خود گناه علنی است.
Iran, Islamic Republic of
پارتی گرفتن که تو اینستاگرام پخش بشود و ده مدل فسق و فجور توش باشد و تقریبا علنی باشد دیگر "تو خونه خودش" صدق نمیکند.
مظلوم ترین واژه تاریخ بشریت "آزادی" است که هر کاری از خوب و بد به این کلمه نسبت میدهند . با این کلمه به خوبی ها میتازند ، با این کلمه بدی ها را علنی میکنند ، با این کلمه به دین ها " اعم از اسلام و مسیحیت و ... که صاحب پیامبر و کتاب الهی هستند" میتازند.
بسه دیگه ، خودتان خجالت بکشید.
تفسیر به رای از آزادی و ... نکنید. اگر هم نخواهید که متوجه بشوید نتیجه اش را بسیار زیبا و طی یک مراسم لاکچری در زندان و نیرو انتظامی و .... خواهید دید.
Iran, Islamic Republic of
خونه دست راستی شما میخوام بیام خونه فساد تاسیس کنم . اشکالی که ندارد؟
بچه میان معمولا مشکل خاصی ندارند. قول میدم به خانه و خانواده تو کاری نداشته باشند.
Iran, Islamic Republic of
کشور اسلامی ؟؟ ...
کاربر محترم
با تشکر . این سخنان شما توهین به شعور ملت ایران است . عده ایی رقاص و فاسد و عیاش را ملت قلمداد کردن و از یک مقدمه فاسد یک نتیجه کلی فاسد گرفتن نه منطقی است و نه عقلی است. نظرات منطقی و غیر شعاری ارسال نمایید ممنون. جهان نیوز
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
دزدی و فقر و بدبختی هم جز ویژگی های کشور اسلامی شیعه است که بهش واکنش نشون ندادی ؟
Iran, Islamic Republic of
به آن هم واکنش چندین برابر نشان دادم.
Canada
شما ناراحتى نرو
علي
Iran, Islamic Republic of
تا دولت در خط كدخدا حركت كند ، هر لحظه از خدا دور مي شود . اين وقايع ننگي است كه با آب كوثر و زمزم هم بر طرف نخواهد شد .
الیاس
کشورهای عربی حتی ریاض پایتخت عربستان دارای همه جور از این امکانات هست! چرا ما کاسه داغ تر از آشیم!! باید برای کنترول هیجان جوانان در کشور و جلوگیری از فساد وآلودگی با فرهنگسازی در مکان های مشخص دیسکوهایی برپا شود که با نظارت باشه و هرکس هرکاری نکنه!!! باورکنید اتوماتیک وار تمام این بی بندوباری های غیر عرف ازبین خواهد رفت.
Iran, Islamic Republic of
بی خود نگو اونجا پلیس نهی از منکر دارند خیلی هم سخت گیرند....تو مدینه ومکه دیدم هر کاسبی که برای نماز مغازه ش را دیر می بست براش یاداشت می گذاشتند که خودش بره اداره منکرات وووو
Iran, Islamic Republic of
اینجوری بود الان تغییرات اساسی انجام شده
منصوری
Iran, Islamic Republic of
چرا مسئولین نباید از محدود کردن فضای مجازی مخالفت نداشته باشند بروید بررسی کنید یا
آمار افراد دستگیر شده را اعلام کنید ببینید چه تعداد از دستگیر شده گان از فرزندان همین مسئولین هستند و در این پارتی ها شرکت می کنند .
امان از این فاسقین و بی بندو باری های عظیم
Iran, Islamic Republic of
َقُلْ لِلْمُؤْمِنَاتِ يَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصَارِهِنَّ وَيَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا مَا ظَهَرَ مِنْهَا وَلْيَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلَى جُيُوبِهِنَّ وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا لِبُعُولَتِهِنَّ أَوْ آبَائِهِنَّ أَوْ آبَاءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ أَبْنَائِهِنَّ أَوْ أَبْنَاءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ إِخْوَانِهِنَّ أَوْ بَنِي إِخْوَانِهِنَّ أَوْ بَنِي أَخَوَاتِهِنَّ أَوْ نِسَائِهِنَّ أَوْ مَا مَلَكَتْ أَيْمَانُهُنَّ أَوِ التَّابِعِينَ غَيْرِ أُولِي الْإِرْبَةِ مِنَ الرِّجَالِ أَوِ الطِّفْلِ الَّذِينَ لَمْ يَظْهَرُوا عَلَى عَوْرَاتِ النِّسَاءِ وَلَا يَضْرِبْنَ بِأَرْجُلِهِنَّ لِيُعْلَمَ مَا يُخْفِينَ مِنْ زِينَتِهِنَّ وَتُوبُوا إِلَى اللَّهِ جَمِيعًا أَيُّهَ الْمُؤْمِنُونَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ
یعنی: و به زنان با ايمان بگو ديدگان خود را [از هر نامحرمى] فرو بندند و پاكدامنى ورزند و زيورهاى خود را آشكار نگردانند مگر آنچه كه طبعا از آن پيداست و بايد روسرى خود را بر سينه خويش [فرو] اندازند و زيورهايشان را جز براى شوهرانشان يا پدرانشان يا پدران شوهرانشان يا پسرانشان يا پسران شوهرانشان يا برادرانشان يا پسران برادرانشان يا پسران خواهرانشان يا زنان [همكيش] خود يا كنيزانشان يا خدمتكاران مرد كه [از زن] بى ‏نيازند يا كودكانى كه بر عورتهاى زنان وقوف حاصل نكرده‏ اند آشكار نكنند و پاهاى خود را [به گونه‏ اى به زمين] نكوبند تا آنچه از زينتشان نهفته مى دارند معلوم گردد اى مؤمنان همگى [از مرد و زن] به درگاه خدا توبه كنيد اميد كه رستگار شويد (سوره نور-آیه مبارکه 32)

وَلَقَدْ ذَرَأْنَا لِجَهَنَّمَ كَثِيرًا مِنَ الْجِنِّ وَالْإِنْسِ لَهُمْ قُلُوبٌ لَا يَفْقَهُونَ بِهَا وَلَهُمْ أَعْيُنٌ لَا يُبْصِرُونَ بِهَا وَلَهُمْ آذَانٌ لَا يَسْمَعُونَ بِهَا أُولَئِكَ كَالْأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ أُولَئِكَ هُمُ الْغَافِلُونَ
یعنی: و در حقيقت بسيارى از جنيان و آدميان را براى دوزخ آفريده‏ ايم [چرا كه] دلهايى دارند كه با آن [حقايق را] دريافت نمى كنند و چشمانى دارند كه با آنها نمى ‏بينند و گوشهايى دارند كه با آنها نمى ‏شنوند آنان همانند چهارپايان بلكه گمراه‏ ترند [آرى] آنها همان غافل‏ماندگانند (قرآن کریم- سوره اعراف-آیه مبارکه 179)
Iran, Islamic Republic of
اون بی ش....وری که منفی میده یعنی خدارا هم قبول نداره .پس تو کرم کده خود بلولید.
Canada
من منفی به این نظر دادم
خداوند متعال را هم قبول دارم.

به فحش دادن و بی ادبی شما منفی دادم
اگر می شد 100 تا منفی می دادم. چون فحش و بی ادبی را در دفاع از آیات قرآن استفاده می کنید.

این شما هستید که دارید آیات قرآن را بی اعتبار می کنید.




می گن اگر می خواهی چیزی را خراب کنی باهاش مبارزه نکن
ازش بد دفاع کن.

مثل شما. که دارید قرآن را در جامعه خراب می کنید . دین مردم را خراب می کنید.
چون بجای مبارزه با اسلام دارید با بد دهنی. با فحش با بی ادبی از اسلام دفاع می کنید. (دفاع بد)
پس در آخرت جزو کسانی خواهید بود که با اسلام مبارزه می کردند
Iran, Islamic Republic of
منفی دادن به قرآن و صرفا ترجمه آن و بدون هیچ اظهار نظری چه معنی دارد ؟ چه اسمی رویش میتوان گذاشت ؟
M.sh
Iran, Islamic Republic of
گفته بی شعور. یعنی فارق از شعورو درک. حالا برو تو قران بگرد که چندبار ازین کلمه استفاده کرده البته با عناوین دیگر. حتی در کامنت دویتمون که ایاتی از قران اورده انسانهایی که نمیخواهند بفهمند رو همانند چارپایان وحتی گمراه تر خطاب کرده!
Iran, Islamic Republic of
در اصل 23 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران آمده است:تفتیش عقاید ممنوع است و هیچ کس را نمیتوان ب صرف داشتن عقیده ای مورد مواخذه قرار داد
Iran, Islamic Republic of
حالا بگویید چرا زلزله می آید با این همه گناه ، هشداری است برا همه ما عبرت بگیریم و خودمان را آلئده نکنیم
Iran, Islamic Republic of
الان تو المان باید هر روز زلزله بیاد دیگه چون مردم دیسکو میرن ، انواع مشروبات الکلی استفاده می کنن ، زنان به استادیوم میرن و ..............
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
نه جیگر جان چرا شانتاژ می کنی. اون آلمانیه به چیزی که اعتقاد داره عمل میکنه. ولی توی لیبرال دموکرات مسلمان به چیزی که اعتقاد داری عمل نمیکنی. به چیزی که تو چارچوب دینیت اومده پایبند نیستی و همه چیزو به مسخره گرفتی و هم خدا رو میخوای هم خرما رو. هر کسی تو چارچوب اعتقادات خودش آزمایش و کیفر میشه. ما ایرانی ها فیلم مسلمانی رو در میاریم مسلمان که نیستیم. مسلمان یعنی تسلیم در برابر امر خدا.
یه تکیه کلام چندش آور هم بیشتر بلد نیستیم. ( هرکی رو تو قبر خودش میذارند)
Romania
محمدرضاجان شما از کجا میدونی اینا اعتقاد دارن ولی عمل نمیکنن?شاید اینام اعتقاد ندارن.در ثانی ینی آلمانیا هر چی تو دینشون اومده مو ب مو انجام میدن دیگه آره!
Iran, Islamic Republic of
فکر می کنم شما کلا در مورد کشورهای اروپایی هیچی نمی دونی البته حق داری . چون بجای نشستن و تحقیق کردن فقط مرگ بر این و اون گفتن را بلدید. عزیز جان برادر این که هر کسی را در یک قبر میزارن را دوست نداری ؟ خداوند مهربانی و راستی اینقدر بزرگ هست که حتی میگه در دین هم اجباری نیست ولی متاسفانه شما میشی کاسه داغتر از اش ولی کاشکی به صحبتهای سردار پیروزی حاج قاسم سلیمانی حداقل گوش میدادی . متاسفانه یک قشر خیلی کوچک جامعه دارن با تندروی مملکت را به سوی تحریم و بدبختی می برند . حداقل اگر دین نداری ازاده باش
Iran, Islamic Republic of
عجب بحثهای شیر تو شیری شد !!!
Iran, Islamic Republic of
اونا به دین خودشان مسیحیت عمل میکنند. در مسیحیت دیسکو و مشروب و .... منعی ندارد.
قیاس مع الفارق نکن.
M.sh
Iran, Islamic Republic of
لا یکلف اللّه نفسا الّا وسعها. اینجا قلب دنیای اسلام هست که براش هزاران شهید فدای راه خدا شده. ایا این تفاوت ندارد با کشوری مثل المان که نه اسلامیست ونه...
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم
با تشکر بیان برخی مطالب نخ نما شده و دور از فرهنگ اصیل اسلامی - ایرانی دور از سیاست های انقلاب اسلامی است و شما هم باید در بیان نظرات خویش از توهمات ناسیونالیستی که مدتهاست در استراتژی های دهکده جهانی غرب و اسلام جهان شمول کشورهای اسلامی کم رنگ شده است دور شوید . ممنون/ جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
زلزله هم برای این گناه هم برای مسئولین فاسد نجومی میاد که پدر مردم را درآوردند.
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه بعضيا اینستاگرام تو کشور چین فیلتر هست ديگه ایران که پیشرفته تر از چین نیست
تو چین جوانهاشون به فکر کار تلاشند اقتصادشان تموم دنیا رو احاطه کرده اینجا فقط به فکر پارتی و خوشگذراني روز به روز هم بدتر میشه
Iran, Islamic Republic of
یعنی شما میگی تو چین دیسکو نیست . تو چین حجاب اجباری هست؟ تو چین خوشگذارانی نیست ؟
Iran, Islamic Republic of
مردم چین دین شان بودا است
آیا دین تو همه بودا است؟
اگه بودایی هستی مثل اونا رفتار کن اگه هم مسلمون هستی به احکام دین خودت عمل کن
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم
با تشکر. خندیدن در خفا به اعتقادات مردم نه در فضای دمکراسی غربی رد پایی دارد و نه در میان کشورهای آسیایی و اسلامی . این تفکرات نوعی پوچ گرایی موهون است که در نهایت به خودکشی و مواردی از این قبیل می رسد .حتی در کشورهای غربی هم روند بازگشت به دین و قوانین دینی روندی رو به تزاید است . مطالب خود را اصلاح و ارسال فرمایید .ممنون./ جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
عزیزم هروقت رفتی چین بعد اینجا سخنرانی کن ... من کارم تجارته و با چینی ها کار میکنم ... حکومت کمونیستی اونجا در شهرهای کوچک و غیره استثمار میکنه مردم را با حقوق کم همه باید کار کنند تا چند سال پیش ازدواج هم با اجازه کارفرمای دولتی بود ... کمی مطالعه کنید شما حرب چرا با علم و کتاب و آگاهی قهرید همه چیز که وسط خیابون باتوم زدن و شلنگ تکون دادن نیست
Iran, Islamic Republic of
اینها پشتشان به اصلاح طلبان و اعتدالیون گرم شده است.
Japan
امام علی علیه السلام می فرماید
هر انسانی اگر بداند که از کجا آمده و برای چه خلق شده و انتهایش به کجا خاتمه می یابد هرگز عمرش را در هوسرانی ها و پارتی های شبانه مصرف نمی کنند.

هر لحظه لحظه های از عمر گرانترین چیزیست که نباید مفت از دست داد و خداوند لایزال در عالم بعد از مرگ اولین سوال را از نسل جوان دارد که میگوید جوانی و نیروی که به تو داده بودم در کجا و چگونه مصرف کردی. حال با این همه مسؤلیّت سنگین و پاسخگویی حتمی آیا پارتی شبانه ما را خوشبخت خواهند کرد؟
Iran, Islamic Republic of
زندگی کردن از سال 1357 تو ایران لحظه لحظه اش هدر دادن و از دست دادن هست ... کسی بهتر از مردم ایران این را نمی دوند پس دوست عزیز موعظه نکن تفکر شما پایگاه عقلانی و مردم پذیر ندارد و فقط با زور سلاح رو کار مونده
Iran, Islamic Republic of
این که یه گوشه شه. بار تندرهای اینستاگرام رو ندیدید که کارشون منحصرا ارائه ی نوشیدنی تو مهمونی هاست.
Iran, Islamic Republic of
دمشون گرم آدرس بده دوست من نیاز داره
رر
Iran, Islamic Republic of
به شما چه مربوط است زندگي خصوصي مردم اي فضولها!!!!!!؟. شيخي به زني فاحشه گفتا مستي هر روز به دام دگري بنشستي. گفت شيخا انچه گويي هستم اما تو خود چنان نمايي هستي!؟
Iran, Islamic Republic of
خوشم میاد هر چقدر فشار میارن بدتر میشه ... الان سپاه را تو خیابونا میخوان بیارن که فشارو بیشتر کنن بیشتر از این مهمونی ها میشه ... ما دوس نداریم بهشت بریم مخصوصا اگر شماها توش باشید همون جهنم رو دوس داریم ... ترچیه میدم تو جهنم هیتلر و استالین را ببین تا توی بهشت جلیلی و رئیسی رو !
Iran, Islamic Republic of
دوستان زیاد شلوغش نکنید- عده ای نامرد دختر و پسرهای جوان را فریب میدهند و به این مراسمها دعوت میکنند به جوانان مشروب میخورانند و کسی که مست است دیگر همه کار میکند.این کثافتکاری است .
Iran, Islamic Republic of
جوانان اصلا به این جاها نروند .