سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

محجوب: آی‌کیوی‌بالا متعلق به خانواده‌‌خاصی نیست

چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب: 574999
نماینده تهران در مجلس درباره طرح «آی کیو» بالای خانواده هاشمی رفسنجانی توسط حسین مرعشی گفت: همه خانواده‌های ایران پر از آی کیو و ژن خوب هستند؛ بی‌عدالتی موجب تفاوت سرگذشت‌ها می‌شود.
محجوب: آی‌کیوی‌بالا متعلق به خانواده‌‌خاصی نیست
به گزارش جهان نيوز ، علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درباره طرح موضوع «آی کیو» بالای خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس‌جمهور اسبق کشور از سوی حسین مرعشی، از وابستگان خاندان وی و سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: اصولاً هیچ شخصی بر شخص دیگری مزیت ندارد.

وی ادامه داد: من از جزییات سخنان آقای مرعشی اطلاع ندارم، البته می‌دانم که در حرف هایش دقت می‌کند، ولی همه خانواده‌های ایران پر از آی کیو و ژن خوب هستند و هیچ کس در کشور نیست که از آن بی‌بهره باشد.

محجوب گفت:‌ این‌ها زمینه‌ها و مسیری است که رخ می‌‍‌دهد و حتماً سرگذشت یک جوان از یک خانواده فقیر در یک روستای دورافتاده سیستان و بلوچستان با یک جوان ثروتمند در شمال تهران با هم فرق دارد و هیچ ربطی هم به آی کیو آن‌ها ندارد.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت:‌ عدم عدالت منجر به این تفاوت شده است و ما به‌عنوان بانیان عدالت باید پاسخگوی این وضعیت باشیم.

حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی چند روز پیش در گفت‌وگویی گفته بود: مشکل ما، مشکل آی‌کی‌یومان است؛ آی‌کی‌یوی ما یک مقدار بیشتر از دوستان دیگرمان است؛ مشکل کارگزاران و خانواده آقای هاشمی این است که مقداری آی‌کی‌یو بالایی دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *