دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۱
۱۱

خاندان هاشمی چند هکتار باغ پسته دارند؟

شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب: 573636
در استان کرمان حدود ٢٠٠ تا ٢٥٠‌هزار هکتار باغ پسته وجود دارد که از این مقدار حدود ١٥٠ هکتارش برای کل خانواده آقای‌ هاشمی است. حال می‌گویند که رفسنجان برای اینهاست.
خاندان هاشمی چند هکتار باغ پسته دارند؟
به گزارش جهان نيوز، شهروند در بخشی از گفتگو با محمد هاشمی نوشت: در سال‌های اخیر درباره آیت‌الله مسائل دیگری نیز می‌شنیدیم. شنیده بودیم که گفتند این خانواده خوردند و بردند و کاری هم برای مردم کردند و نوش‌جانشان. اما حالا می‌خورند و کاری هم نمی‌کنند.
 
آقای‌ هاشمی نه ثروتمند به آن معنا بود و نه بی‌مال بودند. به‌هرحال روحانی‌ای بود که تظاهر نمی‌کرد و برای زندگی شخصی‌اش امکاناتی از آن باغ پسته‌ای که داشت، فراهم کرده بود. در استان کرمان حدود ٢٠٠ تا ٢٥٠‌هزار هکتار باغ پسته وجود دارد که از این مقدار حدود ١٥٠ هکتارش برای کل خانواده آقای‌ هاشمی است. حال می‌گویند که رفسنجان برای اینهاست. (با خنده)

ببینید خانواده آقای ‌هاشمی که می‌گویم یعنی سهم ١٠ خانواده از ١٥٠ هکتار. مثلا سهم من ١٥ هکتار است. فکر می‌کنید ١٥هکتار چقدر پسته می‌دهد. مثلا فرض کنید محصول پسته من در‌ سال ٤٠٠‌میلیون تومان می‌شود. که از این پول ٢٠٠‌میلیون تومانش خرج خودش می‌شود و تنها ٢٠٠‌میلیون دیگر می‌ماند.

منبع:فردا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Armenia
مهم نیست که کی چقدر پول داره مهم کارایی ثروتش برای مردمه.
Iran, Islamic Republic of
مردم قدر شناس ایران در روز مراسم تشییع و تدفین آیت الله هاشمی با حضور میلیونی خود جواب تمام این حرفها رو دادن
Iran, Islamic Republic of
در تشییع جنازه آن مرحوم حداکثر 10 هزار نفر آمده بودند زیاد شلوغش نکنید.
Iran, Islamic Republic of
عجب !!! پس تاجر ورشکسته هستند !
حسن
Iran, Islamic Republic of
بنی صدر هم یکی از روسای جمهوری بود که بیشترین ارا را شامل خود کرد !!!!
حسن
Iran, Islamic Republic of
تو دهه هفتاد یک لطیفه ای مطرح بود که می گفتند اقای هاشمی (مرحوم) یک بار در یک سخنرانی گفته ما قبل از انقلاب یک باغ داشتیم تو رفسنجان الان هم همون باغ رو داریم فقط نمی دونم چرا رفسنجان افتاده وسط باغ ما !!!!
بنده خدا
اون بنده خدا که تو انتخابات ریاست جمهوری گفت:من از دار دنیا فقط 60متر زمین تو مشهد کنار بارگاه امام رضا (ع) دارم" پس حالا !؟!باغات پسته کجا بودن؟لا اقل قبل از اینکه حرفی بزنید یکبار سخنرانی های خودتون که از طریق رسانه ملی(تلویزیون)پخش میشه را گوش کنید که حرفهای ضد و نقیض نزنید
علی
Iran, Islamic Republic of
نوش جانتان باز هم بگویید بد مملکتی است هر روز شایعه پراکنی با بهایی جلسه گذاشتن به رفتن لندن برای کار سری مرخصی هر روز زندانی توطیه علیه نظام زمینهای فراوان در امدهای بی حساب و کتاب خیلی خوب است کویت است
رر
Switzerland
بزرگترين ملاك در لالان دماوند تهران ايشان است!؟
Iran, Islamic Republic of
هاشمی یه باغ پسته داره که ایران هم افتاده توش
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اينطور كه كشور داره پيش ميره و دزدان بانشان و بي نشان خون مردم را در شيشه كرده اند يه روزي مياد كه خيلي دير هم نيست اموال اين خاندان و امثال ااينها را مثل دارايي هاي پهلوي ها وابستگانشان را مصادره مي كنندبه نفع مردم مظلوم و نجيب ستم كشيده از جور ملاهاي فرصت طلب .
به اميد آن روز