پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۸۰
یکی از نزدیکان هاشمی مدعی شد

احمدی‌نژاد چگونه دیدارهای هاشمی‌رفسنجانی را لغو می‌کرد؟

جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۴
کد مطلب: 573353
یکی از مشاوران مرحوم هاشمی رفسنجانی گفت: دولت انحرافی محمود احمدی نژاد، آیت الله هاشمی رفسنجانی را در حصر ملاقات‌های خارجی قرار داده بود. اگر سیاستمداران خارجی می خواستند با آقای هاشمی دیدار کنند، وزارت خارجه ممانعت می کرد و اگر می خواست این کار را انجام دهند شخص احمدی نژاد با آنان برخورد می کرد.
احمدی‌نژاد چگونه دیدارهای هاشمی‌رفسنجانی را لغو می‌کرد؟
به گزارش جهان نيوز، غلامعلی رجایی از مشاوران رییس سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من به خاطر دارم در مواردی که از استان های دیگر کشور از جمله مازندران یا از اصفهان می خواستند به دیدار آیت الله هاشمی بیایند با دخالت مستقیم وزارت اطلاعات دولت انحرافی احمدی نژاد، این ملاقات ها کنسل می شد. در حالی که ما منتظر ملاقات بودیم، به ملاقات کننده ها زنگ می زدند و می گفتند که از شهرتان خارج نشوید.
 
رجایی در گفتگو با اعتماد اظهار کرد: به نظر من احمدی نژاد تمام شده است. او نسخه غلطی بود که متأسفانه برخی به تهیه آن کمک کرده بودند. آیت الله هاشمی با درد و نگرانی می گفت که هنوز برخی دست بردار نیستند و نمی خواهند که اقرارکنند که اشتباه کرده اند. بنابراین نسخه تمام شده است و با تدبیر نظام از حضور او و نزدیکانش در انتخابات جلوگیری شد و در حتما در دوره بعد هم با این اقداماتی که انجام داده اند از حضور آنان جلوگیری می شود.

مشاور مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در ادامه گفت: این رفتارهای احمدی نژاد به نظر من نوعی فرار به جلو است که می خواهند ذهن جامعه را نسبت به مسائل دیگر منحرف کنند. او اکنون دارد از نارسایی ارتباطی قوه قضائیه با مردم و رسانه ها استفاده می کند درحالی که دستشان هم خالی است و اگر قوه درباره پرونده‌های آنان اطلاع رسانی بیشتری کند، آن ها حتی به سختی می توانند بین مردم تردد کنند. او می خواهد با حرکت های نمایشی، تنفر مردم از دولت خودش را با مظلوم نمایی از بین ببرد. به هرحال به نظر من تاریخ مصرف او گذشته است.

رجایی اضافه کرد: اگر مردم درباره برخی رفتارهای او از جمله اینکه چگونه با وزرا برخورد می کرد، چگونه از کابینه مصوبه می گرفت و چگونه وزرا را دست می انداخت، انگشت حسرت خواهند گزید که چگونه هشت سال کشور را به دست چنین فردی داده اند.

او تصریح کرد: آقای هاشمی به موقع مسائل را تشخیص دادند ایشان می گفتند که درباره عملکرد غیرقانونی احمدی نژاد در زمان استانداری تذکر داده بودم و پیشنهاد کرده بودم که تغییر کند. چون در کار سوآپ نفت با کشورهای همسایه بود و پول حاصله را به کشور برنمی گرداند. آقای هاشمی می گفت از آن موقع این آدم را شناختم و برای این هم تأسف می خورد.

رجایی تأکید کرد: اصولگرایان درباره احمدی‌نژاد سر یک دو راهی قرار گرفته‌اند. اگر بگویند که او را می شناختیم و حمایت کردیم که مورد سرزنش جامعه خواهند بود و اگر بگویند که نمی شناختیم که بیشتر سرزنش می شوند که چطور به خود حق دادند فردی را که نمی شناختند حمایت کردند. اصولگرایان تا مدت‌ها به مردم ایران، انقلاب و کشور مدیون هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شما اصلاح طلبها که بیشتر از اصولگراها به مردم و انقلاب بدهکار هستید. از خیانتهای زمان دولت اصلاحات به انقلاب و نظام و اعتقادات بگیر تا مجلس ششم، شورای اول تهران، 2030، معاهده ننگین برجام و ...
Iran, Islamic Republic of
مردم ما احمدی نژاد را قبول دارندو اگر همین الان کاندید شود بیش از هفتا درصد آرا را بدست میآورد با جوسازی باندهای قدرت و ثروت چیزی از محبوبیت احمدی نژا کم نمیشود بلکه مردم بیشتر به او گرایش می یابند
Romania
نه ۱۰۰% رای میاره
Iran, Islamic Republic of
ن برجام رو اصولگراها تصویب کردن... فتنه ۸۸ هم اصلاحاتیا بودن و بعد برخی اصولگراها بهشون پیوست و برخی هم جزء ساکتین فتنه بودن
United States
ماجرای احمدی نژاد یکی از فتنه های پیچیده آخرالزمان است که حق و باطل چنان در هم تنیده شده که مردم نمیتوانند به راحتی تشخیص دهند.
کل قضیه این است که که احمدی نژاد با شعارها و عملکرد انقلابی جلو آمد درنتیجه اصولگرایان از او حمایت کردند اما اصلاح طلبان و کارگزاران وطنفروش غربزده خائن بخاطر مشکلی که با اصل انقلاب دارند به او حمله کردند.
احمدی نژاد رای آورد و 8 سال رئیس جمهور بود، در این 8 سال اصولگرایان از عملکرد مثبت احمدی نژاد حمایت و از اشتباهاتش انتقاد کردند اما مجددا وطنفروشان غربزده همه کارهایش را چه درست و چه غلط زیر سوال بردند.
از اواخر آن 8 سال تا الان، انحرافات و خطاهای بزرگی در احمدی نژاد ایجاد شده که موجب انتقاد اصولگرایان به او شده، حالا این وسط، وطنفروشان فرصت طلب میگویند دیدید ما گفتیم احمدی نژاد برای ریاست جمهوری مناسب نیست؟
واقعا وقاحت را میبینید؟ بحث این است که انتقاد فعلی اصولگرایان به احمدی نژاد بخاطر سرپیچی از سخنان رهبری، ایجاد تفرقه، تهمت به مسئولان و حمایت کورکورانه از اطرافیان متخلفش است. تک تک این موارد جزء مشخصه های اصلی اصلاح طلبان و کارگزاران است، یعنی اگر احمدی نژاد چند سال است که این خیانتها را میکند، اصلاح طلبان و کارگزاران از ابتدای پیدایش آلوده به این کثافات بوده اند.
اما این وطنفروشان با زرنگی میخواهند انتقاد امروز اصولگرایان را به عملکرد 8 ساله احمدی نژاد ربط دهند، درصورتی که دهها اقدام مثبت در این عملکرد وجود دارد که اگر 100 بار هم زمان به عقب برگردد، نه تنها اصولگرایان بلکه هر ایرانی وطندوست باشرفی از آنها حمایت خواهد کرد و فقط خائنان جاسوس وطنفروش و سرمایه های اسرائیل در ایران ممکن است از آنها انتقاد کنند.
پس هرچند امروز همه از احمدی نژاد انتقاد میکنند اما ریشه این انتقاد از زمین تا آسمان تفاوت دارد، یک گروه از اشتباهات احمدی نژاد انتقاد میکند و دیگری از اقدامات انقلابی او.
انشاالله خدا به همه بصیرت بدهد.
حسن
Iran, Islamic Republic of
خداوکیل حوصلت شد اینقدر مطلب بی سر و ته بنویسی اقای بصیر !!!!همین
فرهنگ
Romania
حسین اقا به خدا خواندم و کاملا متوجه منظور ایشان شدم . شما حوصله داشته باشی بی سر و ته نمی بینی .
Iran, Islamic Republic of
حسن نه حسین
Iran, Islamic Republic of
و اضافه کنید بر ان کارهای هاشمی را در ابجاد نظام لیبرلی و شکاف عمیق طلقاتی در جامعه و نسل کشی شیعیان با شعارها پهلوی دوتا بچه کافیه و له کردن محرومان جامعه زیر چرخهای توسعه اقتصاد و مخصوصی کردن کل اقتصاد به نام خصوصی سازی !!!!!!
فرح
Iran, Islamic Republic of
شماها که همه عیوب اونو دارین تازه دزد ونجومی بگیر ومتقلب درپایان نامه و...هستین همون جندتا خدمت احمدی نژاد را هم توکارنامه پنج ساله تون ندارین تازه داداش احمدی نژاد دزد دلار نبود ولی داداش حسین هست.اصلاح طلبها باید برن بمیرند اگه اصولگراها بابت احمدی نژاد باید جوابگو باشند
Romania
دوران احمدی نژاد فقط‌دکل‌نفت گم شد . اخه مرد مومن چه جوری روت میشه از احمدی نژاد دفاع کنی؟ معاون اولش به جرم دزدی هنوز زندانه !!!! از تو صندوق عقب ماشیت اقای بقایی ۷۵۰ تا سکه پیدا شده . این را من اصلاح طلب که نگفتم از بزرگان خود اصولگراها گفتن . اگر دین نداری ازاده باش
Ukraine
دلال دکل نفت که پسر مهاجرانی زینت الوزرای دولت اصلاحات بود. یادت نیست؟
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
معاون اول جرمش در دولت قبل انجام شده بود نه در دولت آقای احمدی نژاد.
Iran, Islamic Republic of
یکی از افتخارات ماندگار دولت روحانی نوازش صندوق ذخیره فرهنگیان بود . که حدود سی نفر نیازمند واقعی که به نان شبشان محتاج بودند. رقم ناچیز نه چندان دندان گیری در حدود هشت هزار میلیارد تومان ناقابل را بین خودشان تقسیم کردند تا بلکه بتوانند نان و ماستی تهیه کنند تا خود وخانوادهایشان بتوانند در خارج از کشور شب را گرسنه نخوابند و بتوانند به تفریحات خود در خارج از کشور بپردازند.
Iran, Islamic Republic of
اين افتخار هم از دولت عدالت محور شروع شد آقاي بصير ،اگر اطلاع نداري يه كم وقت بزار تحقيق كن
یونس
Iran, Islamic Republic of
خدا بیامرز خوب جنس اینو شناخته بود ولی بهش گوش ندادن و اصولگرایان با استفاده از القاب یار امام زمان و دیدن خواب های دروغین و بزرگنمایی و قدیس سازی ۸سال فلاکت و بدبختی و تحریم به مردم تحمیل کردن جالبه که همین یار امام زمان و معجزه هزاره سوم الان شده اخی
واقعا اصولگرایان تا قیامت به خاطره این ضربه اشون مدیون ایران وایرانی هستند ضربه ای بدترر از هزار سم مهلک و کشنده خدا ازتون نمیگزره هیچوقت .
Iran, Islamic Republic of
درباره کرسنت هم توضیح میدادی برادر!
Iran, Islamic Republic of
اگر دوران دکتر احمدی نژاد فلاکت و بدبختی بود !! پس دوران هاشمی رفسنجانی با نرخ تورم 50 درصد چی بود ؟!
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز خدا را شکر می کنم شما ناخواسته مبلغ دکتر احمدی نژاد هستید.
Iran, Islamic Republic of
به این خاطر که اولین مشت را از احمدی نژاد ایشان خوردند.
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
آقای رجایی آوازه شما در دفاع از هاشمی همیشه بلند بوده
مضحک تر اینکه ازقول وی ادعا کردید که هاشمی رئیس‌جمهور مقتدر وقت ایران نتوانسته استاندار متخلف ومفسدش را ازکار برکنار کند! آیا احمدی‌نژاد از او مقتدر تر بوده یا باز مهدی هاشمی پدرش را قانع کرده بود که سواپ نفت خیلی هم بدنیست؟
آقای رجایی انقلابیون همچون گذشته افتخار میکنند که در دولت نهم کاری کردند که رشد علمی کشور دردنیا زبانزد شود
افتخار میکنند کاری کردند که ملت طعم خدمت را بچشند
وافتخار میکنند پس از انحراف رییس دولت دهم بدون تعصب دربرابر انحرافاتش ایستادند همانگونه که دربرابر انحرافات دیگر دولتها ایستاده اند
برای ما چون امام مان میزان حال فعلی افراد است.
شما فقط عرض خود میبرید وزحمت ما میدارید.
Iran, Islamic Republic of

احمدی نژاد 8سال بود
اصلاح طلبها که الان 21 سال هست بدبختی اوردند برای کشور
Iran, Islamic Republic of
همون 8 سال معادل 80 سال كشور پسرفت داشت
Iran, Islamic Republic of
صرفأ این حرفها ادعاست. خوشم میاد که تاکنون نتوانسته اید این ادعایتان را ثابت کنید.
Iran, Islamic Republic of
و البته مردم تا مدتها به کارگزاران و جناب رجایی بدهکارند. سنگ پای قزوین
Iran, Islamic Republic of
خب دوست داشتن فقط همه به ایشان توجه کنند و بداند که حرف اول و آخر را در ایران فقط آیشان هست که میزند .خدا را شکر که ایشان هنوز زنده هستند و فرصت برای بگم بگم هایشان دارند البته فعلآ فقط با بگم بگم هایشان قوه قضاییه را تهدید میکنند تا بعد به بقیه اشخاص هم برسد
Iran, Islamic Republic of
مردم ایران در سال 84 با انتخاب احمدی نژاد اثبات کردند که مرحوم هاشمی و سیاست های ایشان را باور ندارند.
Iran, Islamic Republic of
آقای رجائی بهتر است بدانندکه خوب میدانند ولی خود را به جهالت میزنند ودر انتهای صحبت حرف نامربوطی میزنند که در شان خودشان است به جنابتان یادآور میشوم مقام معظم رهبری در آن دوران دیدگاهای احمدی نژاد را به خودشان نزدیکتر خواندند تا هاشمی ولی شما ولی خود را هاشمی قرار داده بودید نه ولی واقعه ای/ شما از تبختر هاشمی / وزیران و.. / مشکلات اقتصادی و...هم بگو.
Iran, Islamic Republic of
چون هاشمی زنده نیست وروز هم روز شماهاست فعلا هرچه دروغ شاخدار می خواهید می گویید ومتاسفانه کسی هم نیست که شمارا بازخواست کند
سید علی هاشمی
Germany
یه طوری میگه انگار یادش رفته که دزدیها و فتنه و اختلاس از زمان رفسنجانی شروع شده بود اتفاقا الان که کشور را به گند کشیدند داره با فرار به جلو از پاسخگویی طفره میره .
سرور
Iran, Islamic Republic of
آب که سربالا بره غورباقه ابوعطا می خونه.
حالا آحمدی نژاد شد دولت انحرافی و رفسنجانی شد قدیس!
Iran, Islamic Republic of
خوب کاری می کرد خوووووووووووووووووووووووووووووب
Iran, Islamic Republic of
اینوسط یک شق سومی هم هست که نه به جریان مورد دفاع شما اعتقادی داشته و دارد و نه به خط احمدینژاد . فکر نکنید با کوبیدن محمود احمدینژاد خود را موجه می کنید . هرکدام از شما در جای خود خبط های زیادی را داشته اید که امروز گریبان همه ما را گرفته است .اگر رهبری نبود شما ها یکدیگر را پاره می کردید.
حسین
Netherlands
هیچ نقصی در این نظر کوتاه ندیدم.
یا علی
Iran, Islamic Republic of
الان هم کم از پاره شدن ندارند حداقل تو این دوره دهن پاره های برجامی تو لفاظی وفحش به منتقدینشون گوی سبقت را تو تاریخ سیاست ایران از همه ربوده اند.بخصوص رئیس شون ! که گفت بزدل بی سواد بروید به جهنم تازه به دوران رسیده ها ووووووووووووووو....مگر دیوانه اند مذاکره کنند!
دوستدار عدالت و شجاعت
Iran, Islamic Republic of
فارغ از راست و دروغ بودن ادعاها ، و فارغ از وزن اجتماعی آقای غلامعلی رجایی ، و فارغ از ... که همان یاوه مرحوم هاشمی درباره بازخواست از کسانی که از احمدی نژاد حمایت کردند- بی تردید رهبر انقلاب در صدر فهرست حمایت کنندگان از احمدی نژاد بوده و هستند- را تکرار می کند ، خوشم میاد که شیرمرد عدالت کابوس شبانه روز اشرافیت و عمله و اکره آن است .
بگویید ؛ امساک نکنید. هرچه درباره رفتار احمدی نژاد با وزرایش می دانید ، جار بزنید . چیز نگفته ای باقی نگذارید . حتی به آقای متکی بگویید : الوعده ، وفا! قرار بود وقتی احمدی نژاد مثل شما از مسئولیت کنار رفت ، زیر و بالای ماجرای سفرسنگال و عزل را برای افکار عمومی تشریح کنید .
بالاتر از این اولدرم بولدرم ها
به تاسی از حضرت آقای خامنه ای می گویم :
محاکمه کنید ؛محاکمه کنید ... یک دریا سخن موج می زند در سینه ما
مجید مجد
Iran, Islamic Republic of
نظر این اقا را خواندم و در تعجبم از احمدی نژاد و این قبیل هوادارانش . این اقا می گوید حرف اول و آخر را احمدی نژاد می زند /یاوه ایی از این خنده دار تر و ابلهانه تر در طی مدتی چند ماه گذشته در باره احمدی نژاد نخوانده بودم / مرد حسابی تو اگر ولایتمداری پس این سخنت چیست و اگر نیستی پس تکلیفت مشخص است . حرف اول و آخر را رهبر انقلاب اسلامی می زنند نه رئیس جمهور اسبق که هزاران اما و اگر را بدنبال خود ردیف کرده است . بگم بگم هایش هم پشیزی ارزش ندارد که اگر داشت تا الان رو کرده بود کارهایی را که هر دولتی انجام می دهد را سند کرده و تهدید می کند بقول خانم آن فیلم سیمایی یک کمی شعور لطفا
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر احمدی نژاد مشخص شما هم از همون باندهای قدرت و ثروت هستید
سید
Germany
فعلن بسوزید که این سوختن شما خوب شدنی نیست
Iran, Islamic Republic of
و اگر جرات داشتند تایید صلاحیتش می کردند تا ببینند مردم متنفرند از ایشان یا نه ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر احمدی نژاد رییس جمهور 1400 قطعا احمدی نژاده کسی هم نمیتواند جلوی خواسته اکثزیت ملت بایستد
امیرسعیدابوزهرا
Iran, Islamic Republic of
به نظرم رهبرمعزز انقلاب اسلامی ؛ 2بار رییس جمهورشدن اشخاص راکافی می دانند.
اگر مردم هم بیش از 2بار به کسی رای ندهند کمک به دموکراسی کرده اند.

یادم می آید مرحوم شهیددکترسیدحسن آیت در مجلس خبره های قانون اساسی نویس(بجای خبرگان ازاین لفظ استفاده کردم)می فرمود: علت محدودیت ها برای وظایف ریاست جمهوری این است که اشخاص عادی همواره درمعرض دیکتاتورشدن قرار دارند؛بنابراین فکرمی کنم بااین استدلال نیزباید به 2دوره بودن رییس جمهور اکتفا کردالبته اگردوره ی دوم رای بیاورد.
کارنشناس
Iran, Islamic Republic of
مشکلی نیست و ماهم اصرای به وجود دکتر احمدی نژاد در ریاست جمهوری نداریم ؛ اما:
1- اجازه مصادره شدن تفکر ایشان را با نامهای مقدس نمایان بی انگیزه انقلابی ؛ همچون رییسی و لاریجانی ها را نمیدهیم.
2- تنها افرادی را که سر دست گرفته و ادامه دهنده راه عدالت مهوری معرفی میکند , جایگزین تفکر او میدانیم ولو در زندان های مخوف استبداد.
3- تفکر سر دست گیرنده ارزش های انقلابی و برگرداننده قطار انقلاب به ریل اصلی را بدون وام دادن به اشراف ریشدار اصولگرا نما و اشراف پشیمان ریش تراشیده اصلاحطلب نشان در مصدر امورو حمایت از مقام شامخ ولایت میخواهیم. این تفکر با اندیشه های امام راحل قرابت دارد و نظر رهبری هم به این تفکر نزدیکتر است.
....
اگر با هعماهنگی وزارت اطلاعات بوده قطعا کار درستی بوده.اما نکته جالب و نفهته مصاحبه اینه که معلئمه همین رفتارها در زمان دولت رفسنجانی توسط وزارت اطلاعات انجام میشده که اینها خودشون باور دارن
Iran, Islamic Republic of
اگر یک کار خوب و خداپسند احمدی نژاد کرده باشه همین بوده
آدمیزاد
Colombia
آقای احمدینژاد کارهای خوب بسیاری داشته بیاد بیاوریم که جهش علمی و اقتدار بین المللی ایران از زمان احمدینژاد شروع شد .
Iran, Islamic Republic of
اگر یک کار خوب و خداپسند احمدی نژاد کرده باشه همین بوده
طرفدار حق
Iran, Islamic Republic of
خداوند متعال دروغگویان تهمت زنندگان سیاهنمایان افساد طلبان تشنگان قدرت و ثروت مرفهان بی درد اشرافگران مفصدان بزرگ آقا زاده را لعنت و رسوا ی دو عالم نماید ان‌شاءالله
Iran, Islamic Republic of
این آقا واقعا تحصیلات تاریخی دارد؟!
این آقا جمله امام «ملاک حال فعلی افراد است را قبول دارد»؟
واقعا هاشمی همچین مشاورانی داشته؟
شما که بابت فتنه 88 به کل تاریخ بدهکارید.
Iran, Islamic Republic of
فتنه فتنه ...غیر از این هیچ چیز ندارید و فقط بلدید همین رو مثل طوطی تکرار کنید ... فتنه اصلی بلای جان مردم شماها هستید که با چپاول اموال ما خون ما را در شیشه کردید ...
پورشه ها و خونه های ان میلیاردی و خرج تحصیل کانادا و بریتانیا رو از کجا میارید؟
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر احمدی نژاد .مردم دکتر احمدی نژاد را میخواهند و رییس جمهور دوره آینده قطعا اوست و کسی هم نمیتواند جلوی خواسته مردم بایستد .
Romania
کدوم مروم همون ۱۱ نفری که مشهد ازش استقبال کردن ؟؟؟؟؟
حسین
Netherlands
اینکه ده سال بعد از آن جریان هنوز وقت و انرژی نیروها صرف می شود ، خوب اسمش رو هر چی می خوای بزار .
اما حرف آخر شما صحیح و بجای خود.
باید از این دایره عبس بیرون رفت. باید فکری و طرحی و کاری کرد. به اذن الله
Iran, Islamic Republic of
دکتر احمدی نژاد بخاطر مشاوران پیزوری و زپرتی مثل تو نمی خواست بهانه دست دشمنان بدهد که این هم از درایت و هوشمندی دکتر بود .
Iran, Islamic Republic of
"دولت احمدی نژاد، رفسنجانی را در حصر ملاقات‌های خارجی قرار داده بود. " اگر این جمله راست باشد انصافا کار خدا پسندانه ای بوده است خدا پدر احمدی نژاد را بیامرزد . .
ثانیا اگر قرار بر مدیونی باشد حمایتگران فتنه که کشور را در معرض خطر قرار دادند و دل رهبر و ملت را خون کردند و خون شهیدان را پایمال نمودند امروزه مدیونند .
غربپرستان و حامیان فتنه باید شرمنده باشند که امروز می خواهند هم قدرت و ثروت کشور را ببلعند و هم دشمنان این ملت را راضی نگه دارند .
Iran, Islamic Republic of
تف به غیرت شما
که برای تخریب فردی که 8 سال سینه چاکش بودید الان از زبان دشمن خودتون سند می آورید
Iran, Islamic Republic of
تعجب از نویسنده ای که با این همه کثرت تالیفات هنوز نفهمیده که انسانها در معرض تغییرند، همانطور که هاشمی تغییر کرد، احمدی نژاد هم تغییر کرد. این آقا برای اینکه بداخلاقی هاشمی را در 88 کتمان کنه به زور به مردم القا میکنه که احمدی نژاد از اول بد بود که هاشمی تحملش رو نداشت.
یونس
Iran, Islamic Republic of
همین نفس کشیدن شما صدقه سر برجام هست
شما اصولگرا فقط کارتون اینه دم به دقیقه خواب ببینید و و دروغ تحویل مردم بدید ولی دست تون دیگه برای همه باز شده از این ناراحت هستید همون ۸ سال معجزتون ۸۰۰۰۰۰۰۰ هزار مملکت رو انداخت عقب
فرق اصلاح طلب با اصولگرا اینه که اصلاح طلب رک و راست میاد جلو ولی شما چی با سواستفاده از عقاید مردم بعدم مچتون باز میشه
همین خدابیامرز ایت الله رفسنجانی تمام حرفهاش داره روز با روز بهتون ثابت میشه ولی سرتون رو کردید زیر برف الان هم از حسادت به عشق مردم به امیر کبیر زمان از هر وسیله واسه تخریب ایشون استفاده میکنید ولی وقتی زنده بودن واسه فقط یه اعلام حمایت ایشون به هر دری میزنید .
Iran, Islamic Republic of
قرار بود با برجام تحریم نباشد الآن برجام هست تحریم هم هست فقط قدرت و توان هسته ای ما نیست و این خسارت محض است .
Iran, Islamic Republic of
امیرکبیر !!! تن مرحوم امیرکبیر توی گور لرزید !
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
ااا عزیزم، امیرکبیر که آقای ظریف بود. به خاطر خدمات فراوانی که در برجام انجام داد و کشور را از چاله درآورد و به چاه افکند. از طلا گشتن پشیمان گشته ایم / مرحمت فرموده ما را مس نما
Iran, Islamic Republic of
اگر واقعا رای بیار بود خواهر ایشان که کاندیدا شد رای می اورد الان که الحمدلله طرفدارانش یکی بعد از دیگری دارند از او برائت می جویند
Iran, Islamic Republic of
و جهان نیوز چقدر بیچاره شده که اینجوری کینه هاشو علیه احمدی نژاد خالی میکنه
Iran, Islamic Republic of
توده مردم احمدی نژاد را دوست دارند.
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
جناب رجایی خوب میدانن که هاشمی یک دولت فرعی ایجادکرده بود اتفاقا بنده به احمدی نژادرای ندادم ولی وقتی دیدم درایت وقاطعیت ایشانرا خیلی خوشم اومد یک کشوریک دولت ویک ساختاراداری اجرایی داره اتفاقا دکان بازار اوناروتخته کرد وهمون کارش به همه کارهاش ارجح بود مسیولی که دفترکارش توکاخ شاه بود مستوجب همون برخوردبودوهمه میدونن اون میخواست توکشور توچشم باشه ولی برعکس شد
صادق
Iran, Islamic Republic of
دولت انحرافی احمدی نزاد کلمه مناسبی نیست ؛ افرادی که دور ایشان بودند به عنوان حلقه انحرافی معرفی شدند یادتان باشد هر کلمه بار حقوقی خود را دارد .
امیرسعیدابوزهرا
Iran, Islamic Republic of
درانحراف عملکرد احمدی نژاددرحال حاضر شک ندارم....
اما مشاورکسی که از اول انقلاب حتی باوجود و حضورامام؛ منحرف بوده واز سال68تاهنگام غرق شدن دراستخرکاخ فرح نیز چشمانش از درایت بی چون و چرای رهبری حضرت ماه ازحدقه بیرون زده بود ؛ دولت منحرف نامیدن احمدی نژاد یه خرده که نه یه قدری بیشتر از یه خرده زور داره....

معلوم نیست خودشهید رجایی با سابقه ی عضویتش درنهضت آزادی اگر عاقبت بخیر نشده بود ؛ تکلیف ماالان چی بود؟
Iran, Islamic Republic of
والله دوره تو هم تمام شده دست از سر جوانها برداری تو را دیگر بس است
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
سلام فقط یک جمله نامه بدون سلام ان شخص را به اقا یادت بیاد کافیه
Iran, Islamic Republic of
و چه نامه پر حکمتی بود. حکمتی که الان برای همه آشکار شده
Iran, Islamic Republic of
مردم از احمدی نژاد از زمانیکه به یمن اطرافیان معلوم الحالش از مسیر انقلاب و خدمت به مردم منحرف شد فاصله گرفتند ولی جناب رجایی باید بداند اصلاح طلبان خائن و غربزده با خیانتهایی که کرده اند تا چندین قرن به مردم ایران، انقلاب و کشور مدیون هستند.
علی اکبر
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان وباز مانده های تفکر هاشمی با چوب نجس درست کردن از احمدی نژاد بجان اصول گرایان افتاده اند
ونیز با آدرس غلط دادن روی همه جنایاتشان را ماله می کشند
مجيد
Iran, Islamic Republic of
سلام خطاب من دوستان اصلاح طلب:
شما ميگيد احمدي نژاد بد بود. منم بالفرض مثال ميگم اره ولي خائن نبود و اين خيلي بده كه متاسفانه دوستان اصلاح طلب هم خيانت كردند و هم ترسو هستند و سازشگر. و اين يعني ...... ندارند كه روبروي داعش بياستند.
دوم اينكه همين جهانگيري بود كه تو مناظره ها مي گفت ما سلسه مراتب را بصورت طبيعي طي كرده ايم!! بعدش اون داداش دزدشو گرفتند.
کاظم
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد مرد بود آنهای که شاخ و شونه می کشیدند شاخ هایشان را شکند هنوز که هنوز است دارند آن }ایشان می سوزد .
سینا
Iran, Islamic Republic of
احمد نژاد که رفت به تاریخ
ولی این آقای هاشمی هم کمتر از اون کار نکرد در حق این مردم
زیر سوال بردن حماسه مردم در انتخابات و به آشوب کشیدن مملکت و این همه ضرر و زیانی که حضرت والا به کشور زدند نمونه های کوچکی از کارهاست که ظاهرا این آقای مشاور زیاد دوست نداره اینا رو ببینه
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
بعدازریاست جمهوری هم فقط میخواست توچشم باشه واقعا الان هم رییس مجمع تشخیص یکی دیگره پس اون چرا برای ملاقات روسای جمهورومهمانان خارجی دفتردستک درست نمیکنه ؟ ودرجواب کامنت یکی ازعزیزان باید بگم دلبندم تاریخ روخوب بخوان هاشمی دردوران خودش بیشترتوسط اصلاح طلبان القاب وعناوین اشرافی دریافت میکرد چون واقعیت اینه که اصولگرایان اهل تمجید وبت درست کردن نیستن
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
کسانی که نامشان با هاشمی و روحانی و خاتمی گره خرده چطور میتوانند دیگران را به خاطر احمدی نژاد ملامت کنند؟؟؟!!
احمدی نژاد با تمام اشکالاتش باز هم روسفید است. جلوی فتنه گری چون خاتمی اوضاعش بهتر است و از کسی که که باعث و بانی چرخش انقلاب به سمت اشرافی گری است نیز اوضاعش خطیرتر نمیباشد.
احمدینژاد حداقل با بیگانگان علیه ملتش متحد نشد اما برخی از این آقایان در بزنگاهها منافع کشور را به حراج گذاشتند و ملت را سالها دربند کردند و "هیچ" به ارمغان آوردند...
Iran, Islamic Republic of
درسته احمدی نژاد کار اشتباه زیاد داشت اما این کارش درست بود
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...