جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

فیلم "عصبانی نیستم" نباید اکران شود

دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب: 572255
عضو کمیسیون فرهنگی گفت: نظر وزیر فرهنگ این است که فیلم سینمایی "عصبانی نیستم"به دور از ارزش‌هاست و نباید در معرض دید عموم قرار گیرد.
فیلم "عصبانی نیستم" نباید اکران شود
به گزارش جهان نيوز ، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدصادق طباطبایی‌نژاد عضو کمیسیون فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره این مسئله که فیلم "عصبانی نیستم" شرایط اکران در معرض عمومی را دارد یا خیر، اظهار کرد: بنده به صورت شخصی این فیلم را ندیده‌ام اما دیروز در جلسه کمیسیون فرهنگی درباره این فیلم بحث‌هایی صورت گرفت و آقای پژمان‌فر بر این مسئله تأکید داشتند که این فیلم به هیچ‌عنوان قابلیت اکران ندارد.
 
وی افزود: نظر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز این است که فیلم سینمایی "عصبانی نیستم"به دور از ارزش‌هاست و نباید در معرض دید عموم قرار گیرد.

‌طباطبایی‌نژاد تصریح کرد: همچنین امروز این مسئله در کمیته رسانه و فرهنگ مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و جلسه به بررسی فیلم‌هایی اختصاص یافت که شرایط اکران را ندارند.

عضو کمیسیون فرهنگی بیان کرد: حقیقتا برخی فیلم‌هایی که اکران می‌شود به هیچ وجه مناسب نیست و لازم است که پیش از اکران در سینمای خصوصی برای نمایندگان کمیسیون فرهنگی پخش شود.

وی ادامه داد: متأسفانه در شورای تصمیم‌گیری از نمایندگان و اعضای کمیسیون فرهنگی شخصی حضور ندارد لذا لازم است تدابیری اتخاذ شود که نمایندگان این کمیسیون بیشتر در جریان کیفیت و کمیت فیلم‌های در مسیر اکران قرار بگیرند.

‌طباطبایی‌نژاد تأکید کرد: بدیهی است که برخی از فیلم‌های ساخته شده  خارج از چارچوب‌ هستند و رفتارهای مبتذلی که در آنها وجود دارد به هیچ وجه با فرهنگ ملی و دینی کشورمان سنخیت ندارد.

عضو کمیسیون فرهنگی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد که فیلم "عصبانی نیستم" قابلیت اکران ندارد، علیرغم مخالفت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اکران این فیلم، تاکنون تصمیمی مبنی بر جلوگیری از پخش این فیلم صورت نگرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اجازه بدید مردم اظهار نظر کنن