پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
آیت‌الله اسلامی:

مسلمانان‌اجازه نمی‌دهندتوطئه قدس به سرانجام‌برسد

شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب: 571353
عضو مجلس خبرگان گفت: اعلام پایتختی قدس نقض آشکار حقوق مردم فلسطین است و مسلمانان اجازه نمی‌دهند، این توطئه به سرانجام برسد.
مسلمانان‌اجازه نمی‌دهندتوطئه قدس به سرانجام‌برسد
به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله علی اسلامی عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن محکوم کردن اقدام ترامپ در اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی، اظهار کرد: در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ترامپ جزء کاندیداهایی بود که توده مردم آمریکا گرایشی به او نداشتند.

وی ادامه داد: ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری به لابی صهیونیستی و یهودی قول داد اگر تبلیغات آنان در اختیار او  باشد و در جایگاه رئیس جمهور آمریکا قرار گیرد، کاری که دیگر روسای جمهور این کشور مثل اوباما، کیلینتون و بوش انجام ندادند، او انجام می دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در 1995 میلادی آمریکا  تصویب کرد که قدس پایتخت رژیم نامشروع صهیونیستی باشد، روسای جمهور قبلی آمریکا هیچکدام این کار را انجام ندادند اما ترامپ براساس زد و بندی که با لابی صهونیسم در انتخابات آمریکا انجام داده بود، قدس را پایتخت اسرائیل اعلام کرد.

آیت‌الله اسلامی با تاکید بر اینکه هدف ترامپ از این اقدام مختومه کردن قضیه فلسطین است، گفت: مسلمانان جهان باید سیلی محکمی به آمریکا و ترامپ بزنند در غیر اینصورت رژیم جعلی صهیونیستی  به گستاخی‌ها و ظلم‌هایش ادامه می‌دهد.

وی گفت: اعلام پایتختی قدس نقض آشکار حقوق مردم مظلوم فلسطین و قطعنامه‌های بین‌المللی است و مسلمانان هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهند توطئه علیه قدس به سرانجام برسد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *