شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۱۰
سرلشکر سلیمانی در کرمان:

حتی کسانی که ظاهر دینی ندارند، دلبستگی شدیدی به رهبری و انقلاب دارند/ بین آنچه که ما می‌بینیم و می‌فهمیم تا آنچه که ولی‌فقیه درک می‌کنند فاصله زیادی وجود دارد

جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب: 571246
فرمانده سپاه قدس انقلاب اسلامی گفت: نسل جدید حتی کسانی که ظاهر دینی ندارند، به ولی فقیه و اصول انقلاب دلبسته‌تر شده‌اند.
حتی کسانی که ظاهر دینی ندارند، دلبستگی شدیدی به رهبری و انقلاب دارند/ بین آنچه که ما می‌بینیم و می‌فهمیم تا آنچه که ولی‌فقیه درک می‌کنند فاصله زیادی وجود دارد
گروه سیاسی جهان نيوز: سردار سرلشکر قاسم سلیمانی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مردمی نماینده جدید ولی‌فقیه در استان کرمان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی‌گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان و فرماندهان نظامی و انتظامی در مصلی بزرگ امام علی شهر کرمان برگزار شد، اظهار داشت: خدا را شاکریم که با وجود و حضور آیت‌الله جعفری ما شاهد حضور حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی در استان کرمان هستیم.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به اینکه شعار، اعتقاد، دلبستگی مردم به نظام و رهبری و اصول انقلاب روز به روز مستحکم‌تر شده است، افزود: امروز شاهدیم که جوانان ما و نسل‌های جدید عاشق‌ و پایبند به اصول و ولایت‌فقیه هستند.

وی با بیان اینکه در چارچوب طبیعی و با این دشمنی‌های گسترده و فضاهای کنونی و با گذشت زمان باید فرسایش و فاصله بین نسل‌ها مختلف باید به‌وجود آید، افزود: دلیل تازگی انقلاب و نظام این است که انقلاب ما از جنس دین بوده و هرگز روح کهنگی به خود نخواهد گرفت.

سردار سلیمانی با بیان اینکه نکته مهمی که در خود دین نیز موثر است و اگر نباید خود دین آسیب می‌بیند کسانی هستند که در نگهداری دین اثرگذار هستند، گفت: روحانیون به‌عنوان کسانی که در نگهداری دین و اصول آن موثرند مهمترین عامل برای زنده‌ماندن روح انقلاب بوده و توانستند مردم را در مسائل گوناگون دینی نگه دارند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب امام راحل نقش ارزنده‌ای داشت و ما را با عمق اسلام آشنا کردند، افزود: امام راحل جامعه فاسد شاهنشاهی را به جامعه اسلامی و امام زمانی مبدل کردند. 

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز مقام معظم رهبری و ولایت‌فقیه دیده بانی می‌کنند از اسلام و انقلاب و مردم و مسائلی که می‌توانند به اسلام ضربه بزند، گفت: بین آنچه که ما می‌بینیم و می‌فهمیم تا آنچه که ولی‌فقیه درک می‌کنند فاصله زیادی وجود دارد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه روحانیت به‌دلیل انتصابش به ولایت‌فقیه نقش مهم و تاثیرگذار دارد، تصریح کرد: امام‌جمعه به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در یک استان باید نزدیک‌ترین مشخصات و مختصات را به ولی‌فقیه داشته و خلاصه ولی‌فقیه در استان باشد.

وی با اشاره به اینکه آیت‌الله جعفری در تمام دروان نمایندگی ولایت‌فقیه خود در استان کرمان به‌خوبی به این نماد و امانت عمل کرده است، گفت: آیت‌الله جعفری چه در دوران امام(ره) و چه در دوران مقام معظم رهبری در تمامی زمینه‌ها اعم از شخصی، اخلاقی، مردم‌داری، دفاع از مردم و اصول انقلاب، در پدر بودن، در اینکه تمامی اقشار را زیر چتر خود گرفتن و در مقابل عمل‌های انحرافی موضع‌‌گرفتن می‌توانیم شهادت دهیم که ایشان به حق این منصب و جایگاه را در نزدیک‌ترین نقطه به مقام معظم رهبری عمل کردند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه ترویج معنویت و مذهب در جامعه و دفاع از حقوق مردم از وظایف نماینده ولی‌فقیه است، گفت: امام‌جمعه بودن یک منصب تشریفاتی نیست بلکه جایگاهی برای خدمت‌گذاری به مردم است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ظاهر دینی نداشته باشند یک بحث است عمل دینی نداشته باشند بحث دیگریست. دلشان با رهبری و عملشان خلاف است یعنی خلاف اسلام است. یعنی در عمل با خدا در جنگند بدانند یا ندانند و همین ها برای کشور عذاب می آورند.
Iran, Islamic Republic of
اقای سلیمانی بهشت برین را توصیف کردند
Iran, Islamic Republic of
بله‌.بایدبگویم.دوست.داشتن.رهبر.عزیز.کاری.به.دین.نداردانسانیت.وشرافت.وکرامت.رهبر.باعث.شده.که.همه.اوراازصمیم.قلب.دویت.داشته.باشند.مگرشیطان.اورادوست.ندتشته.باشدخداونداوراحغظ.کند
Iran, Islamic Republic of
چرا ما سردار دیپلماسی نداریم‌؟
دستگاه دیپلماسی فتنه جدید ترامپ را میبینند و فقط حرف میزند!
اقدام عملی کجاست؟
حداقل کار لغو سفر وزیرخارجه انگلیس به ایران است
کشوری که موسس و حامی اسراییل غاصب است که الان از پایتختی قدس حمایت کرد
این مطالبه جدی دانشجویان و مردم انقلابیست
نباید این بار کوتاه بیاییم
یاعلی
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
انتظار بجا و شایسته ی ملت ایران از رهبری فهیم و زعیم ملت این است که به طریقی شایسته از این مالک اشتر زمان تقدیر نمایند ....سپهبدی برازنده ی این عزیز است .
Iran, Islamic Republic of
واقعا برازنده سردار عزیزمان سپهبدی هست
زنده باشی
سردار یکی از لشکریان امام زمان (ع)باشی
Iran, Islamic Republic of
خداوند حافظ ایشان و رهبر انقلاب باشد
Iran, Islamic Republic of
نه آماری ارائه میشه نه تحقیقی، خوش خیالی خوبه ولی آیندش خیلی وحشتناکه وقتی غافلگیر میشیم، امیدوارم خودشون در جریان واقعیت های جامعه باشن حداقل. ما که عادت کردیم به شنیدن شعار
Belgium
خجالت اور است
Belgium
اقا خودتان را گول نزنید در حال حاضر جامعه هم فاسد تر است هم ریا کارتر وهیچ جبز سر جای خودش نیست خدا به خبر کندفکر نمیکنم امام زمان هم از ابن جامعه راضي باشد