جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲

داعش: روز کریسمس را به‌جهنم تبدیل می‌کنیم

پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۷
کد مطلب: 571200
گروه تروریستی داعش اعلام کرد که جشن سال نو میلادی در کشورهای مختلف را به جهنم تبدیل خواهد کرد و دست به اقدامات تروریستی خواهد زد.
داعش: روز کریسمس را به‌جهنم تبدیل می‌کنیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از دیلی میل، گروه تروریستی داعش تهدید کرد که روز کریسمس را به جهنم تبدیل و در بازار کریسمس در اروپا به مردم حمله می کند.

داعش با انتشار یک پوستر تبلیغاتی تهدید کرده است که به پاریس در روز سال نو میلادی حمله می کند.

نیروهای امنیتی اروپا در حال انجام اقدامات لازم هستند تا از تکرار حمله کامیون به مردم در برلین که در سال ۲۰۱۶ صورت گرفت و ۱۲ نفر قربانی شدند، جلوگیری شود.

داعش علاوه بر پاریس، لندن، نیویورک و رم را نیز تهدید کرده است.

این اقدام جدید داعش در حالی است که پیش از این با انتشار تصاویری، بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال در روسیه را نیز به انجام حملات تروریستی و کشتن بازیکنان فوتبال تهدید کرده بود. 
 
منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برای ما که داعش تمام شده است اونها هم که به ربطی نداره
محمد
Iran, Islamic Republic of
يادم هست در شروع فساد اين گروه تروريستي ملعون در كشور سوريه و عراق ، رهبر عزيزمان هشدار دادند كه اين گروه تروريستي دامن كشورهاي غربي را نيز مي گيرد ، حالا بعد از گذشت 7 سال اين بيانشان روشن شده است. كاش در قضيه برجام هم يك عده شومن و غرب و آمريكا بليسان هم حرف ايشان را گوش مي دادند.