شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
ضرغامی:

رفتار حاج قاسم ثمره خون سه شهید 16 آذر است

پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب: 571078
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: قتدار سردار سلیمانی ثمره‌ای از سه قطره خون پاکی است که در این دانشگاه در 16 آذر به زمین ریخت.
رفتار حاج قاسم ثمره خون سه شهید 16 آذر است
به گزارش جهان نيوز، عزت‌اله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه در دوران قبل از انقلاب، آمریکایی‌ها در کشور ما حقوق ویژه‌ای مانند کاپیتولاسیون داشتند که اگر یک فرد معمولی آمریکایی یک مقام ارشد در کشور به قتل می‌رساند و ایران حق نداشت او را در داخل محاکمه کند، گفت: اما امروز می‌بینیم که مسئله کاملا برعکس شده و وقتی که رئیس سازمان جاسوسی آمریکا به یک مقام نظامی ایرانی نامه می‌نویسد او با آرامش خاطر و اقتدار می‌تواند بدون اینکه نامه را باز کند آن را برگرداند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی رفتار سردار سلیمانی در خصوص برگرداندن نامه رئیس سازمان جاسوسی آمریکا را ثمره قطره قطره خون پاک سه شهیدی خواند که در روز 16 آذر به زمین ریخته شد.

وی تصریح کرد: با ریخته شدن خون این سه جوان بر روی زمین نهالی کاشته شد که امروز به یک درخت تنومند تبدیل شده و می‌بینیم وقتی که رئیس سازمان جاسوسی آمریکا به حاج قاسم نامه می‌نویسد او طوری رفتار می‌کند که نشان می‌دهد اصلا آمریکا را به رسمیت نمی‌شناسد که بخواهد نامه‌ای از آن بگیرد و به شجاعت و آرامش خاطر نامه را برمی‌گرداند.

ضرغامی با تاکید بر اینکه این رفتار از نظر من اوج اقتدار ملت ایران است، اظهار کرد: این اتفاق بخاطر راهبرد مقاومت و شهدایی که تقدیم کردیم رخ می‌دهد که فوق‌العاده قابل ارج و احترام است.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *